دکتر سیده طاهره فائزی فوقتخصص روماتولوژی با شماره نظام پزشکی ۵۹۹۸۰ در تهران فعالیت دارد. مطب و مرکز سنجش تراکم استخوان ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، ساختمان پزشکان زیبا واقع شده است.
دکتر سیده طاهره فائزی دارای فوقتخصص روماتولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۵۹۹۸۰ به عنوان یکی از پزشکان فوقتخصص روماتولوژی در شهر تهران، به ویژه در منطقه میرداماد، فعالیت میکند. دکتر سیده طاهره فائزی تحصیلات خود را در زمینه تخصص بیماریهای داخلی آغاز کرد و پس از آن موفق به اخذ مدرک فوقتخصص بیماریهای روماتولوژی شده است. این مسیر تحصیلی، زمینهای قوی برای تشخیص و درمان بیماریهای مرتبط با مفاصل، استخوانها و بافت همبند برای ایشان فراهم ساخته است.
دکتر سیده طاهره فائزی علاوه بر خدمات تخصصی روماتولوژی، در زمینه سنجش تراکم استخوان نیز فعالیت دارد و مرکز سنجش تراکم استخوان روما را در ساختمان پزشکان زیبا، واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، خیابان زیبا، پلاک ۵۸، طبقه سوم، اداره میکند. این مرکز به بیماران مبتلا به پوکی استخوان یا در معرض خطر آن، امکان ارزیابی دقیق وضعیت استخوانها را میدهد. مطب اصلی دکتر فائزی نیز در همین آدرس قرار دارد و بیماران میتوانند برای دریافت خدمات فوقتخصصی روماتولوژی به این محل مراجعه کنند. حضور ایشان به عنوان استاد دانشگاه، اعتبار علمی و تخصصی ویژهای به خدمات بالینی ایشان بخشیده است.
اگرچه امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر سیده طاهره فائزی فراهم نیست، بیماران میتوانند برای تعیین وقت به صورت تلفنی با مطب یا مرکز سنجش تراکم استخوان تماس بگیرند. دکتر سیده طاهره فائزی در بین پزشکان فوقتخصص روماتولوژی تهران جایگاه ویژهای دارد و بیماران بسیاری برای تشخیص و درمان بیماریهای روماتیسمی و مشکلات استخوانی به ایشان مراجعه میکنند. در مجموع، دکتر سیده طاهره فائزی به عنوان فوقتخصص روماتولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با شماره نظام پزشکی ۵۹۹۸۰، مرجعی معتبر برای درمان بیماریهای روماتولوژیک و سنجش تراکم استخوان در منطقه میرداماد تهران به شمار میآید.
ایشان فوقتخصص روماتولوژی و دارای تخصص بیماریهای داخلی هستند.
بله، سنجش تراکم استخوان در مرکز روما واقع در ساختمان پزشکان زیبا انجام میشود.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود ندارد و بیماران میتوانند با مطب تماس بگیرند.
مطب ایشان در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان زیبا، پلاک ۵۸، طبقه سوم، ساختمان پزشکان زیبا واقع شده است.
بیماریهای روماتولوژیک مانند آرتریت روماتوئید، لوپوس، پوکی استخوان و سایر اختلالات مفصلی و استخوانی توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، خیابان زیبا، پلاک ۵۸ (ساختمان پزشکان زیبا)، طبقه سوم
تلفن مطب: ۲۲۸۸۹۶۵۹- ۲۲۸۶۱۶۵۹-۰۹۳۰۷۴۱۲۱۳۶
خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، خیابان زیبا، پلاک ۵۸ (ساختمان پزشکان زیبا)، طبقه سوم
تلفن مطب: ۲۲۸۸۹۶۵۹- ۲۲۸۶۱۶۵۹-۰۹۳۰۷۴۱۲۱۳۶
خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان زیبا، پلاک ۵۸ (ساختمان پزشکان زیبا)، طبقه سوم، مرکز سنجش تراکم استخوان روما
۰۹۳۰۷۴۱۲۱۳۶
عالی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بسیار کارشان خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۶در حال درمان و پیگیری
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکترعالی هستن روماتیسم مفصلی داشتم خیلی بهتر شدم وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵رماتیسم عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱فقط میشناسمش
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بهترین پزشک حال حاضر ایران در زمینه روماتولوژی هستن.من لوپوس دارم و ایشون جون منو نجات دادن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹تازه درمان شروع کردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸لوپوس داشتم وبسیار دقیق ودلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار با حوصله و با وجدان هستند من بخاطر نقرس پیش ایشون میرم
۱۳۹۷/۱۰/۲۸به نظرم روش نوبت دهی و دیدن بیماران جالب نیست، 5 دقیقه میبینن بعد نفر بعدی ، استرس میگیره آدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بیماری بهجت و خانم دکتر خیلی باسواد و دلسوز هستن
۱۳۹۷/۰۹/۲۶من ی بار رفتم پیشتون فقط برام آزمایش نوشتن ولی کلا ب نظر من خیلی کار بلد هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰فوق العاده هستن بسیار متین و مودب و با حوصله و البته با سواد
۱۳۹۹/۰۳/۰۳بسیار دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲روماتیسم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲روماتیسم دکتر وظیفه شناس و حساس به بیماران
۱۳۹۷/۱۰/۱۸بیماری وگنردارم درمان موفقیت امیزبود
۱۳۹۸/۱۱/۱۱اسپوندلیت آنکلوژن- تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷تشخیص خوب و درست با دقت به جزییاتی که میگید گوش میدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر با تجربه و ماهر و خوش اخلاق است .
۱۴۰۰/۱۰/۲۴تشخیص صحیح و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عالی هستن بیماری بهجت برام تشخیص داده بودن که دکتر فرمودن به احتمال زیاد بهجت نیست و برام آزمایش نوشتن قراره هفته آینده نشون بدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶واقعا دکتر ماهری ع
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ارتریت داشتم و خدارو شکر الان بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار با سواد صبور و نازنین
۱۴۰۰/۰۶/۳۰رماتیسم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴پزشک حاذق و عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بیماری لوپوس دارم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سردی دست چپ .تشخیص ندادند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی مریض ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بد نیست
۱۴۰۴/۰۵/۰۴لوپوس شکر خدا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی تششخیص
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۲۸مادر من 13 سال از بیماری روماتیسم عضلانی رنج میبرد و دیگه هیچ دارویی روشون اثر نداشت بعد از آشنایی با خانم دکتر متوجه شدیم تمام این سال ها مادر من بیماری لوپوس داشته و الان با درمان درست این بیماری تحت کنترل هست
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ارتروز
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر خوبیه من راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷با سلام واقعا دکتر درجه یکی هست خانمدکتر فائزی بنده رماتیسم شدید داشتم الان 6 سالی هست تحت درمان خانم دکتر هستم و الان بشدت کم شده رماتیسمم و خداروشکر هیچ دردی ندارم
۱۳۹۷/۰۴/۰۲فوق العادس
۱۳۹۷/۱۱/۰۲بنده رو که برا جراحی مغزبست ری بودم ویزیت کردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۱مشکوک به بیماری لوپوس فعلا تحت آزمایشات تخصصی قرار گرفتم ولی دکتر بسیار بامهارت و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴نتایج بطور مقطعی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷فعلا ی جلسه رفتم پیشش آزمایش نوشته اوایل درمانه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰نمیدونم
۱۳۹۹/۰۳/۰۴لوپوس وخیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶کارش عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷مشکل روماتیسم مفصلی ،در حال درمان هستم .ایشون بسیار خوش برخورد و در درمان حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بیماری شوگرن دارم بیش از ۵ ساله تحت نظرم ولی هنوز کنترل نشده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فعلا در حال بررسی بیماری می باشند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱رماتیسم مفصلی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خیلی خ
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مشکوک به لوپوس. تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸منشی بسیار بی اخلاق است
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خواهرم بیماری رومانیسم داشته
۱۴۰۰/۰۴/۲۰یک بار رفتم بررسی کردن ازمایش دادن الان میخوام نتایج ازمایش ها رو نشون بدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱تحت کنترل هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱آرتریت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳رماتیسم دارم و تحت نظر ایشون هستم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سلام بیماری من آرتریت روماتوئید است که به مدت 4 سال توان حرکتی نداشتم دکتر سیده خانم فائزی کاری کرده الان توی شهرداری قسمت فضای سبز کار میکنم. خیلی ممنون خانم دکتر فائزی.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲مادر ویزیت شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱لوپوس تا حالا پیش ایشون ویزیت نشدم ولی ایشونو میشناسم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۵تحت درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۱رماتیسم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳باسلام. من لوپوس دارم بسیار پزشک بادقت ودلسوز
۱۳۹۷/۰۳/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خیلی دکترخوب در درمان بیماران
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر خوب و
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸روماتیسم .شوگرن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بیماری لوپوس داشتم. از درمانشون راضی بودم و تحت درمانم بیماریمم کنترل شده
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار دکتر خوش برخورد ودقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۷از طریق بیماری لوپوس
۱۳۹۹/۰۸/۱۶بسیار دقیق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بیمار ایشان در بیمارستان شریعتی بودم .تجاربشان عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالیییییی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹آرتریت روماتوئید داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲رماتیسم،،،،،،، دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی دکتر خوبی ان
۱۴۰۰/۰۶/۱۸روماتیسم عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۰۸فوق الع
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۰مطب بسیار شلوغه و منشی هاشون بی اعصاب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خول هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بیماری لوپوس دارم و در کلینیک های لوپوس که در یزد برگزار میشد ایشون تشریف میاوردند. دکتر خیلی خوبی هستند و به مریضشون اهمیت میدن البته دکتر اصلی من آقای دکتر دهقان بودند .
۱۳۹۷/۰۲/۰۴سابقه ی Dvtداشتم و پیش ایشون ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۷یک جلسه رفتن دارو دادن منتظرم نتیجه رو ببینم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بدلیل مشکل روماتیسم پیش چندین دکتر رفتم ،ولی بیماریم درمان نشد ، تا اینکه پیش خانم دکتر اومدم ، خدارو شکر الان بیماری روماتیسم من ، تحت کنترل قرار گرفته و درمان شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار تخصصی و پیگیر مسکلات بیماران را رصد می کنند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۱مشکل درد شدید مفاصل وبادارو بهترشدم ولی هنوز در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بیماری لوپوس خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی با دقت با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۱یک بار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹روماتیسم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱هیچ خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶درد مفاصل فعلا ازمایش دادم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲روماتیسم داشتم دکتر بسیار خوبی است و خیلی دقت میکند و بیمار برایش مهم است
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تا حدودی درست شده
۱۳۹۹/۰۳/۲۶یکدونست
۱۴۰۰/۰۲/۲۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳استاد فوق العاده با سواد و دقیق، بنده دانشجوی ایشان بوده ام و الان پزشک عمومی هستم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰مادرم واسکولیت دارن تحت درمان هستن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳سندروم شوگرن دارمبیش از ۴ ساله که تحت نظر ایشان هستم بیماری هنوز کنترل نشده
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷سلام .بادردشدید زانو به ایشان مراجعه کردم واز ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار در کارش تخصص دارن
۱۳۹۸/۱۰/۲۹18سال بیماری لوپوس دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳روماتیسم
۱۳۹۸/۱۱/۱۴روماتیسم مفصلی داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰اسکرودرمی بد نبو د
۱۳۹۷/۱۱/۱۲چندین سال از بیماری رماتیسم رنج میبردم دستم وپام ورم میکرد ولی خانم دکتر تنها بایک نسخه توانسته حالم رابهتر کنه الان درست 4ساله خانم دکتر خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۱روماتیسم سرونگاتیو وتحت درمانم وبهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴چندین سال قبل هرماه که انجمن لوپوس با جناب دکترعلی دهقان و دیگر عزیزان در یزد برگزار می شد آشنا شدم خانم دکتر فایزی پزشکی بسیار حاذق وبا تجربه و خوش برخود با بیماران لوپوس بودند ؛خداوند بر توفیقاتش بیفزاید.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بیماری روماتیسم دارم و سالهاست تحت نظر ایشون بصورت حضوری ویزیت میشم و از روند درمانی بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳رماتیسم داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲تعریفشونو خیلی شنیدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۳عالی در یک کلام
۱۳۹۹/۱۰/۰۱روماتیسمم مفصلی الان کنترل شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۲/۲۴تشخیص خوب و درمان مؤثر
۱۳۹۹/۰۶/۱۲خیلی خوب وباحوصله هستند عشق است خانم دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۷مبتلا به لوپوس هستم حدود ۱۰ سالی هست تحت نظر ایشون هستم خانم دکتر پزشکی دلسوز ، مهربان و حاذق هستند خیلی دوسشون دارم و امیدوارم همیشه سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بهترین روماتولوژیست
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی است
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی وخدا ترس
۱۴۰۴/۰۷/۱۹پزشک حاذق و بسیار کاربلد و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۵رماتیسم مفصلی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴رماتیس دارم دکتر بسیار خوبی هستش
۱۳۹۹/۱۱/۰۵لوپوس و خوشبختانه خیلی رضایت بخش بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بیماری لوپوس دارم...ایشون با تجویز درست و فرستادن پیش استاتید ودکترای با تجربه در زمینه مشکل در ارگانهای دیگر بدن بخصوص کلیه در روند درمان بنده بسیار موثر بودن.و وقتی که میزارن و با حوصله به سوالات پاسخ میدن.
۱۳۹۷/۰۲/۰۱عاااااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲سلام، من ۱۷ سال هست که بیماری واسکولیت دارم، تحت نظر خانم دکتر هستم، کارشون عالی، هم تشخیصشون خوبه ، هم اخلاق شون، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱لوپوس دارم وازویزیت خود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکلم آرتریت روماتویید است. تشخیص و روند درمان بسیار دقیق، با صبر و حوصله و تجویز های عالی.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر خوبی هستن همیشه براشون دعا میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵از وقتی داروهای خانم دکتر رو استفاده میکنم دچار حمله نقرسی نشدم و از معالجه ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰شوگرن به نظرم پزشک دقیق و از نظر علمی بهروز هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱از طریق بیماران ایرانمهر میشناسم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من مشکوک به لوپوس هستم، فعلا همون نتیجه هایی که بقیه دکتر ها گفتن ایشون هم گفته، ولی منش و اخلاق ش بیسته
۱۳۹۸/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار محترم وماهر و زبردست
۱۴۰۴/۰۶/۰۹لوپوس داشتم دکتر دلیوز و با تجربه
۱۳۹۷/۰۳/۲۱عالی ان
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بی نظیر
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی خوب کارش
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خدا رو شکر نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷روماتیسم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خوبیه چندساله مریضشونم آرتریت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بیماری لوپوس
۱۴۰۴/۰۵/۰۶حالم خیلی بهتره
۱۴۰۰/۱۰/۱۴من دارای بیماری لوپوس هستم و پزشک متخصص ام ایشون هستن خیلی مهربون و دلسوز هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳سلام با لوپوس مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۱/۰۷پا درد
۱۴۰۴/۰۴/۲۶روماتیسم داشتم تحت درمان هستم دکتر کاربرد و حرفه ای میباشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰سلام خودشون نبودند یک دکتر دیگه ویزیت کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ارترتیت زانو خوب بودند از کارشون خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر بسیار خوبی هستند و بسیار خوش برخورد
۱۳۹۷/۰۸/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بیماری خود ایمنی درماتو میوزیت تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیار باسواد و صبور و پیگیر بیمار خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر دلسوز و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸روماتیسم مفصلی درمان با دارو
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بیماری بهجت داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹روماتیسم مفصلی دارم بسیار دکتر خوش برخورد و باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹لوپوس همچنان تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۷لوپوس تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بیماری بهجت دارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بله بسیار بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷من مشکل کم خونی داشتم که مشکوک به روماتیسم شده بودند که خوشبختانه مشکل برطرف گردید
۱۳۹۷/۱۲/۱۴نیستش که
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی ..
۱۴۰۰/۰۹/۳۰مشکل رماتیسم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹لوپوس داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸برای عمل مغز بستری بودم چون بنده مشکل لوپوس دارم توسط ایشون قبل از جراحی ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی هستتد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۲۸لوپوس دارم،حدود یک سال بیمار ایشان هستم تا الان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ایشون بعد از چند سال تشخیص بیماری رو دادن.ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۶یکی از دلسوزترین دکترهایی هستند که میشناسم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خودم نبودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۶خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بیمارستان ایرانمهر ویزیت شدم هنوز درمانی نشدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بیماری خود ایمنی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی و صبور و با دقت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوب شده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۲بیماری لوپوس دارم کارشون فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پزشک بسیار با تجربه ای است؛من بیماری لوپوس دارم و تحت نظر خانم دکتر هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷روماتیسیم ماهیچه ای دارم د رحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳تحت نظر هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰من دچار حمله های آرتریت روماتوئید بودم تشخیص و درمان ایشون عالی بود. الان هم همسرم به علت یک بیماری خودایمنی تحت نظر خانم دکتر هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۶بیماری لوپوس تحت درمان هستم زیر نظر ایشون و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹پوکی استخوان تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیارپزشک عالی هستن و دراولین مراجعه مشکل من رو شناسایی کردن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر بسیار مهربان و عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۵بسیار آرام و باحوصله خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶باسلام برای تشخیص بیماری مراجعه کردم و هنوز جواب ازمایشها رو مشاهده نکردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عاااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالییییی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸مادرم مشکل رماتیسم داشتن خدا رو شکر با تشخیص خوب دکتر خیلی بهتر هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خانم دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکتری حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ارتریت .درمان خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴واقعا هرچی در وصف پروفسور فائزی گفته بشه کمه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۷خوب بودن صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بسیار برای ویزیت وقت میگذراند و با حوصله ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۲/۱۷من 5سال پیش روماتیسم مفصلی گرفتم و قبلش پیش یه دکتر دیگه ای میرفتم که روز بروز بدتر شدم ولی دوسال پیش رفتم پیش خانم دکتر فائزی و الان کاملا خوب شدم
۱۳۹۷/۰۶/۲۸بیماری بهجت و رضایت از درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر خیلی باسواد ودر زمینه لوپوس خیای اگاه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بیماری واسکولیت
۱۴۰۴/۰۴/۰۴