۴۴۹ نفر
دکتر سیدرضا سیدی

دکتر سیدرضا سیدی

فوق تخصص قلب و عروق - فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۹۱۷۶۰
۴۲۱ نفر

بسیار عالی با حوصله و انرژی مثبت

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

خیلی باتجربه هستن ایشان

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

آنژیو ویالون واستنت گذاشتن بسیار عالی وبینهایت رضایت دارم میتونم بگم ایشون فرشته نجات من هستند وبسیار خوش برخورد وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

برای جواد رفتم پیش دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

درد قفسه سینه داشتم دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

خیلی خوب و انسان والایی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

با سلام من نتیجه خوبی گرفتم و راضی هستم

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

مشکل فشار خون

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار عا

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

بسیار عالی و چکاپ کامل انجام دادن و برخورد همکارانشان و خود آقای دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

سکته شدید قلبی دکتر مرا نجات دادند

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

مشکل فشارخون داشتم،دکتر خوش برخورد،برآی بیمار وقت میذاره،خلاصه بسیاربسیارعالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

دکتر بسیار خوبی هستند تمام امکانات در مطبشون هست فقط هزینه هاشون آزاد خیلی گرون

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

برای آنژیو پیش دکتر رفتیم و کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

گرفتگی کامل عروق

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

سلام بسیارپزشک حاذق پیگیر ومتعهد

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

قلب و فشارخون مادرم بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

به دلیل آریتمی و تپش قلب به ایشان مراجعه کردم. تمامی تستهای لازم برای بررسی کامل قلب انجام شد و پس از تشخیص، داروی مناسب تجویز گردید. با مصرف دارو، تپش قلبم به حالت نرمال بازگشت. به طور کلی، دقت و جامعیت در بررسی تستها باعث شد اطمینان پیدا کنم که وضعیت قلبم از همه جهات بهخوبی ارزیابی شده است.

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

همسرم مشکل تپش قلب داشتن ک آقای دکتر فقط با یه قرص مداوا کردن.البته برخورد آقای دکتر هم واقعا عالی هست

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

بسیار بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذقی میباشند.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

چندین ساله پیش ایشون میرم کارشون و تشخیصشون حرف نداره

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

سکته توسط دکتر آنژیو شدم

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

من توسط آقای دکتر ویزیت شده ام و از کار ایشان رضایت کامل دارم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

همه چی عالی فقط حیف که از غرب تهران جابجا شدن

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

انجیو شدم

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

دکتر بسیار خوبی هستن مادر ازشون راضی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

با دانش و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

دکتر بسیار باحوصله، دقیق و متخصص هستن. وقت زیادی برای توضیح بیماری و روند درمان گذاشتن و با آرامش به همه سؤالاتم جواب دادن. از نتیجه درمان هم راضی بودم. واقعا ممنونم از ایشون.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

فشارخون خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

مشکل تپش قلب و نتیجه در حال بررسی است

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دکتر فوق العاده

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

پزشک بسیار بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

درد قفسه سینه و گذاشتن استند خیلی بهترم دکتر بسیار حاذق و فوقالعاده ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

گرفتی عروق

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

معمولی

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

تحت عمل آنژوگرافی در بیمارستان نیکان غرب قرار گرفتم و تا لحظه پس از عمل رضایت دارم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

پزشک با اخلاق و متحبر

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

گرفتگی عروق

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

تمام عروق قلبم گرفته بود بدون جراحی باز از طریق آنژیو پارس باز کردن بسیار دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

فشارخون و نتیجه اینکه تحت کنترل در امد

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

دکتر فوق العاده و بی نظیر

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

خیلی دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

فردی با تجربه و حرفه ای می باشند

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

درد قفسه سینه، با انجام معاینات لازم مورد برطرف شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عااااالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

دکتر بسیار عالی هستند جان پدر من را نجات دادن واقعا

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

پرولاپس میترال و تپش قلب داشتم و تحت نظر ایشون هستم. بسیار با حوصله و دقیق، و البته خوش اخلاق هستن.

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر متشخص وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

سلام بر شما دکتر فوق العاده فهمیده و به روز هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

ایشون عالی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

انژیوگرافی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

برای مریض وقت میزاره و تشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

من مشکل سکته حاد داشتم خدا را شکر دکتر سیدی نجاتم دادند

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

ضربان قلب بالا داشتم وبا طبابت ایشان الان مشکل خاصی ندارم

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

تنگی نفس

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

سلام من یک سنگینی در قلبم احساس میکردم گاهی هم دردهایی با مراجعه و بررسی ها به نتیجه آنژیو رسیدن و بعد از آنژیو آن گرفتگی خوب شد با اینکه رگی بسته نشده بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

باسلام. به دلیل نوسانات فشار خون بالا مراجعه و تشخیص ایشان لزوم آنژیو جهت رفع مشکل بود. آنژیو شدم و تحت دستور دارویی ایشان هستم. بسیار خوش برخورد و در بررسی دقیق هستن.

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

سلام بسیار عالی هستند و خیلی دقیق و گامل موارد را بررسی میکنند خدا را شکر بهبودی هنسرمخیلی بیشتر و گاملتر شده لست

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

مشکل آریتمی داشتم ،به دکتر اورعی ارجاع دادن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر بسیار عالی تشخیص بینظیر خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

بسیار بسیار عالی هم اقای دکتر هم کارکنان

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

ناراحتی قلبی

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

دکتر خوب و عالی و باسواد

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

پدرم ناراحتی قلبی دارم و موفقیت آمیز بوده اقدامات پزشک

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

مشکل تپش قلب بالا داشتم و داخل مطب نوار قلب و اکو شدم که عالی بود. فقط معطلی زیاد داره

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

مشکل فشار خون داشتم

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

دکتر سیدی پزشکی با تخصص - باهوش - بسیار حاذق و با مسیولین هستند . اما منشی وقت گرفته شده از طریق این سایت را ملاک قرار نداد و گفت اشخاصی که زنگ میزنند و وقت میگیرند الویت دارند . به همین دلیل بعد از نزدشم یک سه ساعت انتظار به صورت آخر وقت پذیرش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

دو سال تحت نظر دکتر هستم

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

درد قفسه سینه داشتم که به دکتر سیدی مراجعه کردم علت تشخیصشون خیلی بالا بودو آنژیو انجام دادم و دکتر مهربون وخوش برخوردبودن هم دکتر وهم منشی های آقای دکتر خیلی خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

تپش قلب

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار خوب خوش اخلاق باحوصله حاذق

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

دکتری بسیار حاذق وتوانمد و خوش برخورد هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کارشون و تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

فشار خون همسرم که با تجویز داروی مناسب کنترل شد

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

خوب و کاردان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

یا تشکر از تشخیص و کار خوبشون و آرزوی عاقبت بخیری برای ایشان

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

درود و مهر.ایشون خیلی خبره هستن در کارشون. کاملا خیال مارو راحت میکنن و واقعا به عنوان یک فرد ایرانی بهشون افتخار میکنم.تنور نفس هاشون گرم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عمل قلب داشتند و کارشون بینظیره و نیمه نظر من یکی از بهترین دکترای ایران هستند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

استاد عزیز و حاذق در علم پزشکی و تخصص بسیار عالی و دقیق در بیماریهای مرتبط با قلب..بسیار صبور و با شکیبا مسایل بیماران را درمان می کنند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

مادر من دیابتی بودن و گرفتگی عروق داشتن دکتر آنژیوگرافی رو براشون بسیار عالی از دست انجام دادن و رضایت کامل داریم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

فشارخون

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

دکتر بسیار خوب و کار بلدی است

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

نتیجه مثبت

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

همه چی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

پزشک حاذق و کار بلدی هستند .مادرم سه تا از رگهای اصلی قلبشون گرفتگی ۹۰ درصد داشتن واقعآ آقای دکتر معجزه کردند سه تا فنر گذاشتند بدون نیاز به جراحی باز .الان مادرم خدارو شکر حالشون خوب هست

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

سلام گرفتگی دو رگ اصلی قلب آنژیو دادم الان بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

بابام برای چک آپ آورده بودم ولی با تشخیص خوب و بموقع آقای دکتر بابارو نجات دادیم جراحی شدن والان خداروشکر خوبن ممنونم بابت زحمات آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

مشکل رگهای قلب داشتم و تحت نظر هستم ایشان بسیار پزشک حاذقی هستند و از،خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

هم خود آقای دکتر هم پرسنل شون از نظر تشخیص ودرمان هم روابط عمومی بالا بسیار عالی هستن واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بهترین دکتر قلبی که برخورد داشتم باهاشون واقعا عالی هستن... خوش اخلاق و با سواد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

سه رگ از رگهای قلب مادرم گرفتگی داشت ایشون گفتند با آنژیو دورگ باز می شه ولی رگ سوم نازکه بعدابایدببینیم چه کاری می تونیم انجام بدیم در صورتی که پزشکان بیمارستان شهید رجایی عمل قلب باز رو انجام دادند وگفتند با آنژیو امکان نداره که عروق باز بشه درهرصورت اگر آقای دکتر آنژیو انجام می دادند بازهم احتیاج به عمل بود وایشون به ما نگفتند که باید عمل انجام بشه

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور ، بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

چند نفر از بستگان نزدیک گرفتگی رگ داشتن که به کمک اقای دکتر به خوبی انجام دادن بسیار حاذق در کار و بسیار مهربان و باحوصله هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سابیبیظیبظیذزذطذزر

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

رفتار حرفهای معاینه دقیق و کامل برخورد دوستانه و محترمانه

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

دکتر مسلط و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

سلام فوق العاده هستن با تجربه مهربان و دلسوز مادرم مشکل فشار خون داشتن هر دکتری میبردم متوجه ی مشکلشون نمیشد با یکبار مراجعه و دستور مناسب دارو توسط دکتر حالشون خیلی بهتره جا داره که همینجا از ایشون و همکارانشون کمال تشکر رو داشته باشم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

بسیار حاذق ، مهربان و

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

دکتر خوب ومهربان وخوش برخورد تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

مثل همیشه عالی و بی نظیر چند سال خیالم راحته بابت قلب واقعا ممنون دکتر مستدام و پاینده باشید

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

اقای دکتر انژیو کردن و چندین سال بیمارشون هستم دکتر فوق العاده متخصص باهوش مهربان هستن ممنونم اززحماتشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

با انرژی خوب و حس خوب

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

گرفتگی عروق قلب

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

پدرم پیش ایشون آنژیو شدن و نتیجه بسیار عالی هست.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

انژیوهمسرم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بسیار عالی و با اخلاق، مادرم گرفتگی عروق اصلی داشتند که به موقع و با آنژیو برطرف شد.

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

دکتر صبوری هستند ودر کار خود مهارت دارند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

دکتر سیدی را توصیه میکنم بسیار با اخلاق حاذق و صبور، با توضیح کامل وبیان ملایم باعث آرامش خاطر بیمار شده و در پیگیری وضعیت بیمار کوشا هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بسیارباحوصله وعالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

فشار خون و تپش قلب که کاملا کنترل شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

بسیار دکتر حاذق و با معلوماتی هستند بسیار صبور

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

با حوصله وصبور هستند و بادقت معاینه میکننند

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

تعریف شو شنیدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

من به دکترم امتیاز عالی میدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

باسلام اولا از رفتار خوب و پاسخگو دکتر سیدی بسیار تشکر و قدردانی میکنم در خصوص تشخیص بیماری بسیار کاربلد بوده و تشخیص بموقع ایشان و درمان سریع (دو رگ از عروق کرونری بنده مسدود بوده ) که با انجام آنژیو بهبود یافتم بسیار از جناب دکتر سیدی و کادر درمان مطب و کادر بیمارستان نیکان غرب تشکر مینمایم

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

دکتر حاذق و خوش برخوردی میباشد ولی در مطب معطلی بسیاری دارد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

آنژیو قلب برای گرفتگی عروق.نتیجه و روند درمان بسیار رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

جزو عالی ترین متخصیص

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

طپش قلب

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

دکتر بسیار متبهر و با دقت هستند .. خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

دکتر حاذق ،مهربان و با سوادی هستند

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

فشار خون بالا

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

من از سال ۱۴۰۰بیمار آقای دکتر هستم بادرد بسیار شدیدوخستگی مفرط به ایشون مراجعه کردم،بسیار با حوصله ودلسوزانه به مشکلاتم گوش دادن وروند درمان رو شروع کرردن با بهترین داروها حال من بهتر شد وبه زندگی عادی برگشنم،بسیار تشخیص خوبی دارن وسال گذشته با تشخیص به موقع من رو به پزشک ریه ارجاع دادن ویکبار دیگه من رو نجات دادن ،واقعا از ایشون کمال تشکر رو دارم وامیدوارم که همیشه سلامت وپایدار باشن

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

گرفتگی عروق

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

بسیار عالی و صبور و با دقت

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

عالی عالی عالی

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

پزشک حاذق در امور قلب با کادر بسیار خوب در محیطی آرام

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

بسیار:پزشک عالی وکار درست

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

خوب بود تحت نطر ایشان هستین

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

گرفتگی عروق قلب داشتم و توسط دکتر سیدی درمان شدم

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

انژیوگرافی

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

دکتر فوق العاده خوش برخود و حاذق بدون استرس مشکلم را حل کردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

اقای دکتر بسیار عالی بودن هم در تشخیص و تخصص

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

فشار خون داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عالییی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

بسیار بسیار پزشک خوب،متعهد و با سوادی هستند خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

جزو عالی ترین متخصیص

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

مشگل قلب

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر بسیار خوبی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

درجه یک،شریف ، با اخلاق و حرفه ای به معنای واقعی

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

برای خانمم استنت گذاشته

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

مشکلات قلبی

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

فشار خون

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

خیلی باحوصله و دکتر محترمی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

عالی و

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

خیلی عالی بودن

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

سلام و ارادت خدمت دکتر عزیز متانت و آرامش جنابعالی موجب تسکین قلب بیمارانتان میشود،انرژی مثبت شما حکم داروی پروپرانولول دارد،همیشه تندرست باشید.

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

فعلا ن

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

فوق العاده دقیق و کاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

درد قفسه سینه

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

تست های گرانقیمت اولیه قبل از دیدن دکتر ، منشی آمار اولیه تست ها و قیمت رو اعلام میکنه اطلاعی ندارم در صورت مخالفت با انجام تست ها ، چه بازخوردی ، بیمار دریافت میکند

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

مادر من رو ا مرز سکته دکتر نجات دادن بهترین بینظیر و خوش اخلاق ترین هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

گرفتگی عروق قلب و استند گذاری شده

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکتر بسیار عالی هستن عمل قلب باز تحت نظر دکتر هستم و تمام آزمایش ها و چک آپ ها تحت نظر دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

سلام جناب دکتر سیدی انسانی شریف و پزشکی حاذق هستند مشکل تپش قلب داشتم و با نسب استند شرایط بهتری دارم همچنین همکاران ایشان در مطب هم بهترین ارتباط را دارند

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

فوق العاده عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

مشکل قلبی

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

عالی تشخیص عالی رفتار عالی برخودپرسنل کلینیک عالی محیط مطب شیک وعالی بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

فشار خون

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

فوق العاده عالی و پنجه طلا

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

سلام من چندروزپیش رفتم اکوازم گرفت تشخیص عالی بود ولی داروی برایم تجویزنکرد وهنوز تپش قلب دارم ومشکلم شل شدن دریچه میترال قلب بود

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بسیار باسواد و مهم تر از اون دانش به روز دارند و براساس جدید ترین متدهای درمان در اروپا و آمریکا طبابت می کنند و در این خصوص دقت و حساسیت بالایی دارند بدون اغراق یه سر و گردن از سایر پزشکان در این تخصص بالاتر هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

سلام بسیار دلسوز و با حوصله هستند و تشخیصشان هم دقیق میباشد.دوتا رگ من گرفته بود که یکی را استنت گذاشتند و دومی هم با دارو تحت درمان هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

مادرم رگ اصلی قلبش 70درصد گرفتگی داشت خدا روشکر با کار عالی دکتر مامانم خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

با سلام رضایت مندی اینجانب در خصوص دکتر خیلی عالی میباشد و با عملی که توسط ایشان انجام شده الان حالم بهتر هستش

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

استنت گذاشتند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

هنوز نمیتونم نظری بدم

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

گرفتگی عروق و مشکل حل شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

پزشکی بسیار متعهد و خوش اخلاق هستن، پدرم نزد ایشان دوبار آنژیو شدن و مادرم هم برای فشار بالا تحت نظرشون هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

چکاب دارو

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

سلام وعرض ادب همسرم بیماری آریتمی دلستن ایشون با درایت تشخیص ب جا دکتر اورعی رو معرفی کردن واقعا دکتر مودب وبا حوصله ای هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

دکتر بسیار خوب و کار بلدی است

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

قلبم درد میکرد و حالت سرگیجه داشتم با توجه به تشخیص اقای دکتر دو تا ازرگهای اصلی قلبم را فنر زدند و الن جریان خون رسانی قلبم نسبت به قبل بهتر شده است

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

شل بودن و افتادگی دریچه میترال داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

تازه با ایشون ویزیت شدم بابت اب اطراف ریه پدرم ،برونشیت مادرم و اسم خودم بشدت دکتر دانا و حرفه ای هستن و تشخیص درست دادن بدون مدارک پزشکی مثل اسکن ریه فعلا تحت درمان ایشون هستیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

من قبلا خیای استرس داشتم از وقتی که پیش دکتر اومدم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دکتر بسیار عالی تشخیص بینظیر خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

انژویوگرافی

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

ایشان جمیع شرایط یک پزشک حاذق را دارا میباشد، برخورد عالی،وقت گذاری، حوصله،تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

سلام مشکل خاصی نداشتم فقط برای چکاپ رفتم وخوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دوساله تحت نظر ایشون هستم،مشکلم فشارخون بالا بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

دکتری بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

دکتر حاذق و با حوصله ای هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار عالی و انسان درست

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

سلام کارشون عالی بدون نقص بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

معمولی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

فشار خون

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عالی در یک کلمه

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۸

درد قلب و تپش داشتم که توسط اقای دکتر به بهترین وجه تشخیص و درمان شد بسیار از ایشون و تیم خوب کلینیک شان ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

دو سالی هست تحت نظر هست همسرم و دکتر خوبی عستن

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

آب آوردن قلب انژیو

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

بسیار دقیق بودند .و در بیمارستان نیکان غرب آنژیو انجام شد.با اینکه محل استنت حساس بود اما عالی کارشون رو انجام دادند.

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

گرفته گی عروق وبر طرف گردید

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان ودرجه یک

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

با عرض سلام و ادب و احترام فوق العاده دکتر خوبی هستند عالی با دقت و دلسوزی ویزیت میکنند عالی عالی بهتون توصیه میکنم اگه مشکل قلبی دارید برید پیششون مادر من پیششون آنژیو کردند کارشون عالیه من بهشون میگم پنجه طلاا

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار عالی و دقیق

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

پرولابس داشتم و الان با مصرف قرص تحت کنترل هست. من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

سلام ایشان دکتر بسیار حاذق دلسوز وپیگیر هستن وتوضیحات جامع وکامل به بیمار میدن ومتواضع ومهربان وقابل احترام هستن. تشخیصشون بسیار عالی وقابل تقدیر هست

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عالییییی

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

ناراحتی قلبی

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

توسط دکتر ویزیت شدم و در بیمارستان نیکان غرب آنژیو گرافی انجام شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

بسیار با تجربه ان آقای دکتر و شدیدا توصیه می کنم.

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بی نهایت دکتر بااخلاق دو بار انژیو شدم خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

سلام به همه خوبان عالم.بسیار با ادب.با حوصله.خوش اخلاق و انسان .کار بلد.بدون کمی استرس.دفتر بسیار عالی و کادر بسیار مجرب و خوش رفتار

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

دکتر بسیار خوب و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

عمل قلب

۱۴۰۱/۰۸/۰۸

دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

راضی بودم دکتر خیلی خوبی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

یکی از بهترین پزشکان ایران هستن با حوصله و علم زیاد بیمار رو ویزیت میکنن

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

من چند ساله مشکل نوسان فشار دارم،فوق العاده وقت برای بیمار میگذارن ،با خوشروئی جواب سوال ها را میدهند،و آرامش القا میکنند

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

دکتر با حساسیت زیاد مریض رو ویزیت میکنن و به نظرم شاید هزینش برای همه راحت نباشه

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

فعلا مشخص نیست

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دقیق و پیگیر

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

بسیار پزشک خوبی هستن، خدا خیرشون بده

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

دکتر بسیار خوبی هستن که از نظر علمی کاملا به روز هستن و دقیق بسبار مهربان و با آرامش وقت میزارن برای بیمار و خیلی خوشتیپ هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

ایشان پزشکی دقیقن وقت میگذارند.

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

تپش قلب که بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

افتادگی دریچه

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

گرفتگی عروق قلب ونفس تنگی شدید که با آنژیوودارو خوب شدم ،واقعا دکتر خوش اخلاق وبا حوصله ای هستن وبرای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

با سلام واحترام وادب

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

سلام.بسیار دکتر خوش اخلاق توجه کردن به حرف بیمار بادقت انجام دادن اکو

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

فقط میتوان گفت کارش عالی است

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر خیلی دقیق و با آرامش کامل تمام موارد چک می کنند

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

تنکی عروق

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

آنژیو داشتم و نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار دکتر حاذق و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بینظیره

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

گرفتگی عروق قراردادن استند کارشون خوبه نه ماهه بیمارشون هستم اوضاع قلبیم تحت کنترل هست راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

دکتر سیدی بسیار خوش اخلاق، دقیق و بادانش و آگاهی بروز، وضعیت درمان و بیماری را خیلی خوب توضیح میدن، من چندساله مشکل ضربان بالا دارم تحت نظر ایشون خیلی بهتر شدم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

قبلا سال ۹۸ عمل باز قلب انجام دادم وهرسه ماه یک بار برای ویزیت میام

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

خیلی ام عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بهترین پزشک قلب

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

فشارخون بالا

۱۴۰۴/۰۶/۰۹
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران
فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی از بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران
رتبه اول بورد فوق تخصصی قلب و عروق کشور از دانشگاه تهران
عضو رسمی کالج قلب آمریکا (ACC)
دارای مقالات و سخنرانی های متعدد علمی در کنگره های داخلی و خارجی
عضو اسبق هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
مطب پاسداران
تهرانپاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول
ساعات کار مطب: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
موبایل: همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    کسانی که دکتر سیدرضا سیدی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سعید عبدی گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر سعید عبدی
    سرکار خانم دکتر شهدک داداش پور کلیه و فشار خون ( نفرولوژیست ) سرکار خانم دکتر شهدک داداش پور
    اینستاگرام دکتر سیدرضا سیدی

    دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی با شماره نظام پزشکی 91760 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول واقع شده است.

    دکتر سیدرضا سیدی از پزشکان برجسته و فوق تخصص قلب و عروق در تهران است که با شماره نظام پزشکی 91760 فعالیت می‌کند. وی دارای مدرک فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق از دانشگاه تهران بوده و همچنین فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان) را از بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران دریافت کرده است. دکتر سیدرضا سیدی، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، رتبه اول بورد فوق تخصصی قلب و عروق کشور را نیز کسب نموده است.

    از ویژگی‌های شاخص دکتر سیدرضا سیدی می‌توان به عضویت رسمی در کالج قلب آمریکا (ACC) اشاره کرد. ایشان سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران را در کارنامه خود دارند و مقالات و سخنرانی‌های علمی متعددی در کنگره‌های داخلی و خارجی ارائه داده‌اند. بیماران دکتر سیدرضا سیدی از تسلط علمی بالا و شیوه ارتباطی مناسب ایشان رضایت دارند و بسیاری از بیماران از دقت در تشخیص و پیگیری درمان بیماری‌های قلبی ابراز خرسندی می‌کنند.

    مطب دکتر سیدرضا سیدی در منطقه پاسداران تهران، ابتدای خیابان بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول قرار دارد که دسترسی آسانی برای ساکنان شرق و شمال تهران به همراه دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. تخصص اصلی دکتر سیدرضا سیدی در زمینه آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، تشخیص و درمان بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی و پیگیری بیماران با بیماری‌های مزمن قلبی است. دکتر سیدرضا سیدی با دانش روز و تجربه بالای خود در حوزه قلب و عروق، به عنوان یکی از مراجع معتبر در تهران شناخته می‌شود و بیماران برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می‌کنند.

    در مجموع، دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، با شماره نظام پزشکی 91760 و مطب فعال در پاسداران تهران، مورد اعتماد بیماران این حوزه است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر سیدرضا سیدی در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    دکتر سیدرضا سیدی دارای فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بوده و در درمان بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی و اقدامات مداخله‌ای قلبی تخصص دارد.

    آیا برای ویزیت دکتر سیدرضا سیدی امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر سیدرضا سیدی نوبت رزرو کنند.

    مطب دکتر سیدرضا سیدی در کدام منطقه تهران قرار دارد؟

    مطب دکتر سیدرضا سیدی در پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول واقع شده است.

    چه خدماتی در مطب دکتر سیدرضا سیدی ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر سیدرضا سیدی خدمات تخصصی قلب و عروق از جمله آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، اکوکاردیوگرافی و پیگیری بیماران قلبی ارائه می‌شود.

    دکتر سیدرضا سیدی چه مدارک علمی دارد؟

    دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران و فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق بزرگسالان از بیمارستان قلب شهید رجایی را داراست.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب پاسداران

    پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول

    مطب پاسداران

    پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول