دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی با شماره نظام پزشکی 91760 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول واقع شده است.
دکتر سیدرضا سیدی از پزشکان برجسته و فوق تخصص قلب و عروق در تهران است که با شماره نظام پزشکی 91760 فعالیت میکند. وی دارای مدرک فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق از دانشگاه تهران بوده و همچنین فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان) را از بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران دریافت کرده است. دکتر سیدرضا سیدی، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، رتبه اول بورد فوق تخصصی قلب و عروق کشور را نیز کسب نموده است.
از ویژگیهای شاخص دکتر سیدرضا سیدی میتوان به عضویت رسمی در کالج قلب آمریکا (ACC) اشاره کرد. ایشان سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران را در کارنامه خود دارند و مقالات و سخنرانیهای علمی متعددی در کنگرههای داخلی و خارجی ارائه دادهاند. بیماران دکتر سیدرضا سیدی از تسلط علمی بالا و شیوه ارتباطی مناسب ایشان رضایت دارند و بسیاری از بیماران از دقت در تشخیص و پیگیری درمان بیماریهای قلبی ابراز خرسندی میکنند.
مطب دکتر سیدرضا سیدی در منطقه پاسداران تهران، ابتدای خیابان بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول قرار دارد که دسترسی آسانی برای ساکنان شرق و شمال تهران به همراه دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. تخصص اصلی دکتر سیدرضا سیدی در زمینه آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، تشخیص و درمان بیماریهای عروق کرونر، نارسایی قلبی و پیگیری بیماران با بیماریهای مزمن قلبی است. دکتر سیدرضا سیدی با دانش روز و تجربه بالای خود در حوزه قلب و عروق، به عنوان یکی از مراجع معتبر در تهران شناخته میشود و بیماران برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه میکنند.
در مجموع، دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، با شماره نظام پزشکی 91760 و مطب فعال در پاسداران تهران، مورد اعتماد بیماران این حوزه است.
دکتر سیدرضا سیدی دارای فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بوده و در درمان بیماریهای عروق کرونر، نارسایی قلبی و اقدامات مداخلهای قلبی تخصص دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر سیدرضا سیدی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر سیدرضا سیدی در پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول واقع شده است.
در مطب دکتر سیدرضا سیدی خدمات تخصصی قلب و عروق از جمله آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، اکوکاردیوگرافی و پیگیری بیماران قلبی ارائه میشود.
دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان از بیمارستان قلب شهید رجایی را داراست.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول
بسیار عالی با حوصله و انرژی مثبت
۱۴۰۲/۱۰/۱۰خیلی باتجربه هستن ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶آنژیو ویالون واستنت گذاشتن بسیار عالی وبینهایت رضایت دارم میتونم بگم ایشون فرشته نجات من هستند وبسیار خوش برخورد وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای جواد رفتم پیش دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۹درد قفسه سینه داشتم دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خیلی خوب و انسان والایی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹با سلام من نتیجه خوبی گرفتم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۸مشکل فشار خون
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عا
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیار عالی و چکاپ کامل انجام دادن و برخورد همکارانشان و خود آقای دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سکته شدید قلبی دکتر مرا نجات دادند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مشکل فشارخون داشتم،دکتر خوش برخورد،برآی بیمار وقت میذاره،خلاصه بسیاربسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند تمام امکانات در مطبشون هست فقط هزینه هاشون آزاد خیلی گرون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای آنژیو پیش دکتر رفتیم و کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱گرفتگی کامل عروق
۱۴۰۰/۰۸/۱۶سلام بسیارپزشک حاذق پیگیر ومتعهد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶قلب و فشارخون مادرم بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷به دلیل آریتمی و تپش قلب به ایشان مراجعه کردم. تمامی تستهای لازم برای بررسی کامل قلب انجام شد و پس از تشخیص، داروی مناسب تجویز گردید. با مصرف دارو، تپش قلبم به حالت نرمال بازگشت. به طور کلی، دقت و جامعیت در بررسی تستها باعث شد اطمینان پیدا کنم که وضعیت قلبم از همه جهات بهخوبی ارزیابی شده است.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹همسرم مشکل تپش قلب داشتن ک آقای دکتر فقط با یه قرص مداوا کردن.البته برخورد آقای دکتر هم واقعا عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذقی میباشند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹چندین ساله پیش ایشون میرم کارشون و تشخیصشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سکته توسط دکتر آنژیو شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳من توسط آقای دکتر ویزیت شده ام و از کار ایشان رضایت کامل دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۱همه چی عالی فقط حیف که از غرب تهران جابجا شدن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲انجیو شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر بسیار خوبی هستن مادر ازشون راضی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷با دانش و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر بسیار باحوصله، دقیق و متخصص هستن. وقت زیادی برای توضیح بیماری و روند درمان گذاشتن و با آرامش به همه سؤالاتم جواب دادن. از نتیجه درمان هم راضی بودم. واقعا ممنونم از ایشون.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹فشارخون خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱مشکل تپش قلب و نتیجه در حال بررسی است
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۰۴/۱۸پزشک بسیار بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درد قفسه سینه و گذاشتن استند خیلی بهترم دکتر بسیار حاذق و فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸گرفتی عروق
۱۴۰۴/۰۵/۲۸معمولی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تحت عمل آنژوگرافی در بیمارستان نیکان غرب قرار گرفتم و تا لحظه پس از عمل رضایت دارم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱پزشک با اخلاق و متحبر
۱۳۹۹/۱۱/۲۱گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۸/۰۵تمام عروق قلبم گرفته بود بدون جراحی باز از طریق آنژیو پارس باز کردن بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۱فشارخون و نتیجه اینکه تحت کنترل در امد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر فوق العاده و بی نظیر
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸فردی با تجربه و حرفه ای می باشند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱درد قفسه سینه، با انجام معاینات لازم مورد برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر بسیار عالی هستند جان پدر من را نجات دادن واقعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پرولاپس میترال و تپش قلب داشتم و تحت نظر ایشون هستم. بسیار با حوصله و دقیق، و البته خوش اخلاق هستن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر متشخص وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۷سلام بر شما دکتر فوق العاده فهمیده و به روز هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۹انژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای مریض وقت میزاره و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹من مشکل سکته حاد داشتم خدا را شکر دکتر سیدی نجاتم دادند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ضربان قلب بالا داشتم وبا طبابت ایشان الان مشکل خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲تنگی نفس
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام من یک سنگینی در قلبم احساس میکردم گاهی هم دردهایی با مراجعه و بررسی ها به نتیجه آنژیو رسیدن و بعد از آنژیو آن گرفتگی خوب شد با اینکه رگی بسته نشده بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷باسلام. به دلیل نوسانات فشار خون بالا مراجعه و تشخیص ایشان لزوم آنژیو جهت رفع مشکل بود. آنژیو شدم و تحت دستور دارویی ایشان هستم. بسیار خوش برخورد و در بررسی دقیق هستن.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴سلام بسیار عالی هستند و خیلی دقیق و گامل موارد را بررسی میکنند خدا را شکر بهبودی هنسرمخیلی بیشتر و گاملتر شده لست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مشکل آریتمی داشتم ،به دکتر اورعی ارجاع دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر بسیار عالی تشخیص بینظیر خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار بسیار عالی هم اقای دکتر هم کارکنان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۲دکتر خوب و عالی و باسواد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲پدرم ناراحتی قلبی دارم و موفقیت آمیز بوده اقدامات پزشک
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۱مشکل تپش قلب بالا داشتم و داخل مطب نوار قلب و اکو شدم که عالی بود. فقط معطلی زیاد داره
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل فشار خون داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر سیدی پزشکی با تخصص - باهوش - بسیار حاذق و با مسیولین هستند . اما منشی وقت گرفته شده از طریق این سایت را ملاک قرار نداد و گفت اشخاصی که زنگ میزنند و وقت میگیرند الویت دارند . به همین دلیل بعد از نزدشم یک سه ساعت انتظار به صورت آخر وقت پذیرش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دو سال تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳درد قفسه سینه داشتم که به دکتر سیدی مراجعه کردم علت تشخیصشون خیلی بالا بودو آنژیو انجام دادم و دکتر مهربون وخوش برخوردبودن هم دکتر وهم منشی های آقای دکتر خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تپش قلب
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار خوب خوش اخلاق باحوصله حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتری بسیار حاذق وتوانمد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳فشار خون همسرم که با تجویز داروی مناسب کنترل شد
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خوب و کاردان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳یا تشکر از تشخیص و کار خوبشون و آرزوی عاقبت بخیری برای ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹درود و مهر.ایشون خیلی خبره هستن در کارشون. کاملا خیال مارو راحت میکنن و واقعا به عنوان یک فرد ایرانی بهشون افتخار میکنم.تنور نفس هاشون گرم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عمل قلب داشتند و کارشون بینظیره و نیمه نظر من یکی از بهترین دکترای ایران هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰استاد عزیز و حاذق در علم پزشکی و تخصص بسیار عالی و دقیق در بیماریهای مرتبط با قلب..بسیار صبور و با شکیبا مسایل بیماران را درمان می کنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مادر من دیابتی بودن و گرفتگی عروق داشتن دکتر آنژیوگرافی رو براشون بسیار عالی از دست انجام دادن و رضایت کامل داریم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱فشارخون
۱۴۰۲/۰۲/۱۶تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر بسیار خوب و کار بلدی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۳نتیجه مثبت
۱۴۰۳/۱۰/۰۲همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲پزشک حاذق و کار بلدی هستند .مادرم سه تا از رگهای اصلی قلبشون گرفتگی ۹۰ درصد داشتن واقعآ آقای دکتر معجزه کردند سه تا فنر گذاشتند بدون نیاز به جراحی باز .الان مادرم خدارو شکر حالشون خوب هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۰سلام گرفتگی دو رگ اصلی قلب آنژیو دادم الان بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بابام برای چک آپ آورده بودم ولی با تشخیص خوب و بموقع آقای دکتر بابارو نجات دادیم جراحی شدن والان خداروشکر خوبن ممنونم بابت زحمات آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مشکل رگهای قلب داشتم و تحت نظر هستم ایشان بسیار پزشک حاذقی هستند و از،خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰هم خود آقای دکتر هم پرسنل شون از نظر تشخیص ودرمان هم روابط عمومی بالا بسیار عالی هستن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بهترین دکتر قلبی که برخورد داشتم باهاشون واقعا عالی هستن... خوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶سه رگ از رگهای قلب مادرم گرفتگی داشت ایشون گفتند با آنژیو دورگ باز می شه ولی رگ سوم نازکه بعدابایدببینیم چه کاری می تونیم انجام بدیم در صورتی که پزشکان بیمارستان شهید رجایی عمل قلب باز رو انجام دادند وگفتند با آنژیو امکان نداره که عروق باز بشه درهرصورت اگر آقای دکتر آنژیو انجام می دادند بازهم احتیاج به عمل بود وایشون به ما نگفتند که باید عمل انجام بشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور ، بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲چند نفر از بستگان نزدیک گرفتگی رگ داشتن که به کمک اقای دکتر به خوبی انجام دادن بسیار حاذق در کار و بسیار مهربان و باحوصله هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سابیبیظیبظیذزذطذزر
۱۴۰۰/۱۱/۲۵رفتار حرفهای معاینه دقیق و کامل برخورد دوستانه و محترمانه
۱۴۰۱/۱۰/۱۱دکتر مسلط و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام فوق العاده هستن با تجربه مهربان و دلسوز مادرم مشکل فشار خون داشتن هر دکتری میبردم متوجه ی مشکلشون نمیشد با یکبار مراجعه و دستور مناسب دارو توسط دکتر حالشون خیلی بهتره جا داره که همینجا از ایشون و همکارانشون کمال تشکر رو داشته باشم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار حاذق ، مهربان و
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکتر خوب ومهربان وخوش برخورد تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مثل همیشه عالی و بی نظیر چند سال خیالم راحته بابت قلب واقعا ممنون دکتر مستدام و پاینده باشید
۱۴۰۴/۱۰/۰۷اقای دکتر انژیو کردن و چندین سال بیمارشون هستم دکتر فوق العاده متخصص باهوش مهربان هستن ممنونم اززحماتشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹با انرژی خوب و حس خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۴گرفتگی عروق قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۳پدرم پیش ایشون آنژیو شدن و نتیجه بسیار عالی هست.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴انژیوهمسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار عالی و با اخلاق، مادرم گرفتگی عروق اصلی داشتند که به موقع و با آنژیو برطرف شد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۷دکتر صبوری هستند ودر کار خود مهارت دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر سیدی را توصیه میکنم بسیار با اخلاق حاذق و صبور، با توضیح کامل وبیان ملایم باعث آرامش خاطر بیمار شده و در پیگیری وضعیت بیمار کوشا هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیارباحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱فشار خون و تپش قلب که کاملا کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بسیار دکتر حاذق و با معلوماتی هستند بسیار صبور
۱۴۰۳/۰۲/۰۱با حوصله وصبور هستند و بادقت معاینه میکننند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تعریف شو شنیدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲من به دکترم امتیاز عالی میدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲باسلام اولا از رفتار خوب و پاسخگو دکتر سیدی بسیار تشکر و قدردانی میکنم در خصوص تشخیص بیماری بسیار کاربلد بوده و تشخیص بموقع ایشان و درمان سریع (دو رگ از عروق کرونری بنده مسدود بوده ) که با انجام آنژیو بهبود یافتم بسیار از جناب دکتر سیدی و کادر درمان مطب و کادر بیمارستان نیکان غرب تشکر مینمایم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر حاذق و خوش برخوردی میباشد ولی در مطب معطلی بسیاری دارد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰آنژیو قلب برای گرفتگی عروق.نتیجه و روند درمان بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳جزو عالی ترین متخصیص
۱۴۰۴/۰۹/۱۹طپش قلب
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۴دکتر بسیار متبهر و با دقت هستند .. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر حاذق ،مهربان و با سوادی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴فشار خون بالا
۱۴۰۴/۰۶/۲۴من از سال ۱۴۰۰بیمار آقای دکتر هستم بادرد بسیار شدیدوخستگی مفرط به ایشون مراجعه کردم،بسیار با حوصله ودلسوزانه به مشکلاتم گوش دادن وروند درمان رو شروع کرردن با بهترین داروها حال من بهتر شد وبه زندگی عادی برگشنم،بسیار تشخیص خوبی دارن وسال گذشته با تشخیص به موقع من رو به پزشک ریه ارجاع دادن ویکبار دیگه من رو نجات دادن ،واقعا از ایشون کمال تشکر رو دارم وامیدوارم که همیشه سلامت وپایدار باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیار عالی و صبور و با دقت
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴پزشک حاذق در امور قلب با کادر بسیار خوب در محیطی آرام
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار:پزشک عالی وکار درست
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بود تحت نطر ایشان هستین
۱۴۰۱/۰۸/۰۲گرفتگی عروق قلب داشتم و توسط دکتر سیدی درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲انژیوگرافی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر فوق العاده خوش برخود و حاذق بدون استرس مشکلم را حل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳اقای دکتر بسیار عالی بودن هم در تشخیص و تخصص
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فشار خون داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار بسیار پزشک خوب،متعهد و با سوادی هستند خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶جزو عالی ترین متخصیص
۱۴۰۴/۰۹/۱۹مشگل قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵درجه یک،شریف ، با اخلاق و حرفه ای به معنای واقعی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰برای خانمم استنت گذاشته
۱۴۰۳/۰۷/۲۹مشکلات قلبی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فشار خون
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی باحوصله و دکتر محترمی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی و
۱۴۰۲/۰۲/۱۱خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام و ارادت خدمت دکتر عزیز متانت و آرامش جنابعالی موجب تسکین قلب بیمارانتان میشود،انرژی مثبت شما حکم داروی پروپرانولول دارد،همیشه تندرست باشید.
۱۴۰۴/۱۰/۰۴فعلا ن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فوق العاده دقیق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱درد قفسه سینه
۱۴۰۱/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تست های گرانقیمت اولیه قبل از دیدن دکتر ، منشی آمار اولیه تست ها و قیمت رو اعلام میکنه اطلاعی ندارم در صورت مخالفت با انجام تست ها ، چه بازخوردی ، بیمار دریافت میکند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳مادر من رو ا مرز سکته دکتر نجات دادن بهترین بینظیر و خوش اخلاق ترین هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲گرفتگی عروق قلب و استند گذاری شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر بسیار عالی هستن عمل قلب باز تحت نظر دکتر هستم و تمام آزمایش ها و چک آپ ها تحت نظر دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳سلام جناب دکتر سیدی انسانی شریف و پزشکی حاذق هستند مشکل تپش قلب داشتم و با نسب استند شرایط بهتری دارم همچنین همکاران ایشان در مطب هم بهترین ارتباط را دارند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عالی تشخیص عالی رفتار عالی برخودپرسنل کلینیک عالی محیط مطب شیک وعالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸فشار خون
۱۴۰۲/۱۱/۲۴فوق العاده عالی و پنجه طلا
۱۴۰۲/۱۰/۲۷سلام من چندروزپیش رفتم اکوازم گرفت تشخیص عالی بود ولی داروی برایم تجویزنکرد وهنوز تپش قلب دارم ومشکلم شل شدن دریچه میترال قلب بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار باسواد و مهم تر از اون دانش به روز دارند و براساس جدید ترین متدهای درمان در اروپا و آمریکا طبابت می کنند و در این خصوص دقت و حساسیت بالایی دارند بدون اغراق یه سر و گردن از سایر پزشکان در این تخصص بالاتر هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام بسیار دلسوز و با حوصله هستند و تشخیصشان هم دقیق میباشد.دوتا رگ من گرفته بود که یکی را استنت گذاشتند و دومی هم با دارو تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۰۳مادرم رگ اصلی قلبش 70درصد گرفتگی داشت خدا روشکر با کار عالی دکتر مامانم خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶با سلام رضایت مندی اینجانب در خصوص دکتر خیلی عالی میباشد و با عملی که توسط ایشان انجام شده الان حالم بهتر هستش
۱۴۰۴/۰۷/۳۰استنت گذاشتند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸هنوز نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶گرفتگی عروق و مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶پزشکی بسیار متعهد و خوش اخلاق هستن، پدرم نزد ایشان دوبار آنژیو شدن و مادرم هم برای فشار بالا تحت نظرشون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷چکاب دارو
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام وعرض ادب همسرم بیماری آریتمی دلستن ایشون با درایت تشخیص ب جا دکتر اورعی رو معرفی کردن واقعا دکتر مودب وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر بسیار خوب و کار بلدی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۳قلبم درد میکرد و حالت سرگیجه داشتم با توجه به تشخیص اقای دکتر دو تا ازرگهای اصلی قلبم را فنر زدند و الن جریان خون رسانی قلبم نسبت به قبل بهتر شده است
۱۴۰۴/۰۸/۲۸شل بودن و افتادگی دریچه میترال داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تازه با ایشون ویزیت شدم بابت اب اطراف ریه پدرم ،برونشیت مادرم و اسم خودم بشدت دکتر دانا و حرفه ای هستن و تشخیص درست دادن بدون مدارک پزشکی مثل اسکن ریه فعلا تحت درمان ایشون هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹من قبلا خیای استرس داشتم از وقتی که پیش دکتر اومدم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر بسیار عالی تشخیص بینظیر خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۲انژویوگرافی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ایشان جمیع شرایط یک پزشک حاذق را دارا میباشد، برخورد عالی،وقت گذاری، حوصله،تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سلام مشکل خاصی نداشتم فقط برای چکاپ رفتم وخوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دوساله تحت نظر ایشون هستم،مشکلم فشارخون بالا بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتری بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۷دکتر حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی و انسان درست
۱۴۰۳/۰۷/۱۶سلام کارشون عالی بدون نقص بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۵معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷فشار خون
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی در یک کلمه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۸درد قلب و تپش داشتم که توسط اقای دکتر به بهترین وجه تشخیص و درمان شد بسیار از ایشون و تیم خوب کلینیک شان ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دو سالی هست تحت نظر هست همسرم و دکتر خوبی عستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲آب آوردن قلب انژیو
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار دقیق بودند .و در بیمارستان نیکان غرب آنژیو انجام شد.با اینکه محل استنت حساس بود اما عالی کارشون رو انجام دادند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۸گرفته گی عروق وبر طرف گردید
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان ودرجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲با عرض سلام و ادب و احترام فوق العاده دکتر خوبی هستند عالی با دقت و دلسوزی ویزیت میکنند عالی عالی بهتون توصیه میکنم اگه مشکل قلبی دارید برید پیششون مادر من پیششون آنژیو کردند کارشون عالیه من بهشون میگم پنجه طلاا
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۰۹پرولابس داشتم و الان با مصرف قرص تحت کنترل هست. من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سلام ایشان دکتر بسیار حاذق دلسوز وپیگیر هستن وتوضیحات جامع وکامل به بیمار میدن ومتواضع ومهربان وقابل احترام هستن. تشخیصشون بسیار عالی وقابل تقدیر هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳توسط دکتر ویزیت شدم و در بیمارستان نیکان غرب آنژیو گرافی انجام شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳بسیار با تجربه ان آقای دکتر و شدیدا توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بی نهایت دکتر بااخلاق دو بار انژیو شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام به همه خوبان عالم.بسیار با ادب.با حوصله.خوش اخلاق و انسان .کار بلد.بدون کمی استرس.دفتر بسیار عالی و کادر بسیار مجرب و خوش رفتار
۱۴۰۴/۱۰/۰۴دکتر بسیار خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عمل قلب
۱۴۰۱/۰۸/۰۸دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷راضی بودم دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷یکی از بهترین پزشکان ایران هستن با حوصله و علم زیاد بیمار رو ویزیت میکنن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹من چند ساله مشکل نوسان فشار دارم،فوق العاده وقت برای بیمار میگذارن ،با خوشروئی جواب سوال ها را میدهند،و آرامش القا میکنند
۱۴۰۲/۰۲/۱۶دکتر با حساسیت زیاد مریض رو ویزیت میکنن و به نظرم شاید هزینش برای همه راحت نباشه
۱۴۰۴/۰۶/۲۴فعلا مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دقیق و پیگیر
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیار پزشک خوبی هستن، خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۴/۱۳دکتر بسیار خوبی هستن که از نظر علمی کاملا به روز هستن و دقیق بسبار مهربان و با آرامش وقت میزارن برای بیمار و خیلی خوشتیپ هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱ایشان پزشکی دقیقن وقت میگذارند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تپش قلب که بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷افتادگی دریچه
۱۴۰۳/۰۷/۱۰گرفتگی عروق قلب ونفس تنگی شدید که با آنژیوودارو خوب شدم ،واقعا دکتر خوش اخلاق وبا حوصله ای هستن وبرای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲با سلام واحترام وادب
۱۴۰۳/۰۸/۱۴سلام.بسیار دکتر خوش اخلاق توجه کردن به حرف بیمار بادقت انجام دادن اکو
۱۴۰۴/۰۵/۲۲فقط میتوان گفت کارش عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خیلی دقیق و با آرامش کامل تمام موارد چک می کنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تنکی عروق
۱۴۰۰/۰۵/۰۲آنژیو داشتم و نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار دکتر حاذق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بینظیره
۱۴۰۳/۰۵/۲۳گرفتگی عروق قراردادن استند کارشون خوبه نه ماهه بیمارشون هستم اوضاع قلبیم تحت کنترل هست راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر سیدی بسیار خوش اخلاق، دقیق و بادانش و آگاهی بروز، وضعیت درمان و بیماری را خیلی خوب توضیح میدن، من چندساله مشکل ضربان بالا دارم تحت نظر ایشون خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۹قبلا سال ۹۸ عمل باز قلب انجام دادم وهرسه ماه یک بار برای ویزیت میام
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خیلی ام عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بهترین پزشک قلب
۱۴۰۲/۰۲/۰۸فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۶/۰۹