دکتر سمیه مرادی متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 155675 در تهران و منطقه صادقیه فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت و بهرهمندی از کلیه خدمات تخصصی قلب و فشار خون در مطب ایشان فراهم است.
دکتر سمیه مرادی متخصص قلب و عروق است که با شماره نظام پزشکی 155675 در شهر تهران، منطقه صادقیه، فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص بیماریهای قلب و عروق از دانشگاه تهران و بورد تخصصی میباشند و به عنوان یکی از پزشکان فعال در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و کنترل فشار خون شناخته میشوند. مطب دکتر سمیه مرادی در فلکه دوم صادقیه، خیابان آیتالله کاشانی، ساختمان شماره 107 (پلاک 69) طبقه چهارم، واحد ۱۴ واقع شده و دسترسی مناسبی برای ساکنان غرب تهران و مناطق اطراف دارد.
دکتر سمیه مرادی علاوه بر تخصص اصلی خود در قلب و عروق، تجربه قابل توجهی در مدیریت و کنترل فشار خون داشته و بسیاری از بیماران با مشکلات فشار خون بالا و بیماریهای قلبی برای دریافت مشاوره و درمان به مطب ایشان مراجعه میکنند. در مطب دکتر مرادی کلیه خدمات تخصصی قلب مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، هولتر نوار قلب و فشار خون، تست اسپیرومتری و آنژیوگرافی تحت پوشش بیمه ارائه میشود. ایشان همواره بر ویزیت جامع و تنظیم دقیق دارویی بیماران تاکید دارند تا روند درمان بهینه و پیگیری منظم برای بیماران قلبی فراهم گردد.
بر اساس نظرات بیماران و تعداد بالای مراجعات، بسیاری از مراجعهکنندگان از تشخیص دقیق، دقت در بررسی علائم، و برخورد محترمانه دکتر سمیه مرادی رضایت داشتهاند. بیماران اغلب دکتر سمیه مرادی را به عنوان متخصص قلب و عروق قابل اعتماد در تهران و بهویژه در منطقه صادقیه معرفی میکنند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر سمیه مرادی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است و بیماران میتوانند به آسانی به خدمات تخصصی ایشان دسترسی پیدا کنند.
دکتر سمیه مرادی با دانش تخصصی و تجربه بالای خود، نقش مهمی در ارتقای سلامت بیماران قلبی و کنترل فشار خون در جامعه ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بین اباذر و مهران (روبه روی پارک یاران)، ساختمان شماره ۱۰۷ (پلاک ۶۹)، طبقه ۴، واحد ۱۴. توجه: زمان نوبت های سایت حدودی می باشد، جهت تایید زمان حضور با تلفن مطب در تماس باشید.
دفعه اول بود که مراجعه میکردم بسیار دکتر خوش برخورد و دقیقی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار با حوصله و بادقت هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی عالی وخوب هستن .مادرم قلبشون آب آورده و تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار خوش برخورد و معاینه دقیق بیمار و بدون معطلی بیمورد بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برخورد بسیار عالی با صبر و شکیبایی و مشخصا متبحر در تخصصشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵با سلام و تشکر از ایشان و وقتی که گذاشتند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سال ها بود در گیر فشار خون بودم و خانم دکتر یکی از دوستانم معرفی کردند و به لطف ایشان کنترل شد و خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۰۶تحت درمان فعلا راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مطب تمیز و نوبت ها منظم و دکتر با سواد و با اخلاق / با تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مشکل فشار خون داشتم که حین معاینه خانم دکتر متوجه بسته بودن یکی از رگهای قلبم شدن که میبایست آنژیو شوم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸گرفتگی رگهای فرعی قلب و آنژیوگرافی شدم ولی درد دارم و قراره دوباره نوار بگیرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر فوق العاده صبور.خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار مودب با حوصله آرام هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی، برخورد خوب، اشراف کامل به موضوع
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برخورد عالی همراه با توضیحات کامل برای بیمار
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خانم دکتر خیلی با حوصله ودقیق معاینه میکنن ودقیق حرف مریض را گوش میدن و وقت میزارن برای مریض تشخصی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳ایشان پزشک عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶با حوصله ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۳با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوش برخورد و خوشرو و به روز .دستشون خیلی سبک بود . منو آنژیو کردن و اصلا درد نداشت.هفت صبح رفتم و دو ظهر مرخص کردن.
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکترخوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۹باسواد و باهوش
۱۴۰۴/۰۴/۱۶کارشون عالیه با حوصله و ارامش شرح حال میگیرن مطب مرتب و تمیز هستش و نوبتا سر تایم هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۷من برای چکاب رفته بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام ضخامت دیواره قلب داشتم فشار قلب هم داشتم که با توجه به حاذق بودن و وقت گذاشتن کافی برای بیمار ، الان خیلی عالی شدم. سپاس بیکران از خانم دکتر مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فشار خون داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام .پزشکی حازق و بسیار خوش رفتار
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سلام خانم دکتر خیلی با حوصله گوش میدادن و کامل هم درمورد مشکل توضیح دادن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پزشک با حوصله...فعلا تحت درمان فشار خون هستم .
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مشکلی قلبی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خیلی خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳ایشان بسیار باحوصله و دقت معاینه انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی عالی عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۲۲قلبی و فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۹تشخیص عالی اخلاق و طلاعات پزشکی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر بسیار خوب وباحوصله ودقت کافی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام،بنده پیش ایشون برای فشار خون بالا ویزیت شدم ،بسیار خوش برخورد ومهربون هستند وصبور برای من یه قرص فشار تجویز کردن که فشارم رو متعادل کرد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳یکی از متخصصین عالی کشور
۱۴۰۵/۰۱/۲۳به شدت دقیق آرام با حوصله معاینه میکنند توضیح میدهند برای فشار خون مراجعه کردم خیلی راضی یودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴درجه یک و کاربلد//هیچ هزینه اضافی برای بیمار نمیتراشد و خیلی هم نوبت دهی منظم بود و وقتمون تلف نشد//از همه چیز راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸فشار خون بالا که مشخص،شد مشکل قلبی بوده فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶قلب درد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ما که دوبار بخاطر فشار خون پیش خانوم دکتر رفتیم خدارو شکر خیلی خوش برخورد مهربان و کار درست بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳مشکل دریچه قلب داشتم. همه دکترا گفتن عمل باز ولی خانم دکتر با دارو تمام علایم را برطرف کردند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بسیار با اخلاق و کارشان بسیار عالی است خیلی با حوصله و دقیق برای بیمار وقت می گذارند و من تجربه بسیار خوبی از ویزیت شدن توسط ایشان داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار دکتر خو
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر عالیه خیلی مهربون وباتجربه ای هستن من برای واریس پا پیش دکتر رفتم وبایک نسخه خیلی خوب شدم واقعا دکتر خیلی خوبی هست.خدا بهشون سلامتی بده وهرچه از خدا بخوان بهترینش بهشون بده من درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸آریتمی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار خوب و خوش برخورد بودند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی بودن.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام من مشکل بی حسی سمت چپ بدن بعد از آنژیو بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶با عرض سلام واقعا خانم مرادی یکی از متخصصین قلب و عروق خوبیه که میشناسمشون و اخلاق بسیار عالی و متینی که دارن .برای بیمار ما که خیلی خیلی مثمر ثمر بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸ایشون پزشک فوق العاده با دقت و با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی و با دقت هستند، دخترم ۳ ساله تحت نظر خانم دکتر هستند و خداروشکر بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸سلام ، ویزیت با خانم دکتر عالی بود ، رفتار مناسب و فوق العاده حرفه ای داشتند و وقت کافی گذاشتند ، و روند درمان با توجه به تشخیص خانم دکتر مرادی عالی پیش رفت .
۱۴۰۳/۰۴/۲۲فشار خون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹آنژیو توسط دکتر مرادی با موفقیت انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار راضی بودیم از نحوه برخوردشون بسیار مهربان ، دلسوز و خوش برخورد هستند از روند درمان هم بسیار راضی بودیم ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سلام دکتر قبل از وقت داده شده در مطب حضور داشت و این خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳آنژیو و تست پیش از جراحی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من مشکل واریس و پا درد داشتم تشخیص و تجویز دارو ایشان بسیار عالی بود و از نظر برخورد هم خانم دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰رفتار شون عالی بود بیمار مون مشکل فشار خون بالا داشت الان تحت درمان هستش دارو هاشو چند روز میشه خورده فشارش خیلی پایین اومده و نرمال شده
۱۴۰۴/۰۶/۲۰فشار خون
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی با حوصله و
۱۴۰۴/۰۶/۱۷