برای دریافت نوبت از دکتر سمیه عربی خلیل آباد متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سمیه عربی خلیل آباد متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران: آدرس خیابان شریعتی ابتدای خیابان دستگردی (ظفر) کوچه صبر پلاک ۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر سمیه عربی خلیل آباد متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر سمیه عربی خلیل آباد:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس خیابان شریعتی ابتدای خیابان دستگردی (ظفر) کوچه صبر پلاک ۴
سلام.بنده بخاطرمشکل عاطفی که داشتم به خانم دکترمراجعه کردم.حال روحی خیلی بدی داشتم باتجویزخانم دکترومصرف داروهاخیلی بهترشدم.بایدادامه بدم.عالی هستن بادقت وحوصله به حرفای بیمارگوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹خانم دکتر با حوصله و خوبی بود راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴دکتر خوبی هست وبا دقت به حرف بیمار گوش می دهد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بله عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷یکجلسه صحبت کردیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۳کلا ک بار رفتم باید ادامه بدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷خیلی حاذق و
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی هستند ایشان شکر خدا درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۳/۱۷افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶باحوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰حمله پانیک و نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲من حال روحیم بد بود و با خانواده مشکل داشتم با اینکه کار نوجوان انجام نمیدادن با همون یک بار که صحبت کردن خانوادم بهتر شدن. خیلی مهربون صبور و بامزه بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵اضطراب و حس استرس
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بیش فعالی پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی بسیار متبحر در تشخیص
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پزشک خوبی هستند من یک جلسه ویزیت شدم توسط ایشون والان تقریبا ۵۰ درصد بهتر شدم مشکلم پانیک بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۲افسردگی و بهترم شکر خدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱اختلال وسواس فکری با ار تی ام اس ولس میگفتند ار تی ام اس لازم نیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۸روانشناسی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸دکتر خوبی بود با حوصله و مودب
۱۴۰۱/۰۷/۲۵Djdj Hfhfj
۱۴۰۴/۰۷/۰۷افسردگی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷کارشون فوق العاده هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تنگی نفس داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵سلام وقت بخیر واقعا از خانم دکتر ممنونم بابت تشخیص بیماری ام و راه درمانی ک گذاشتن واقعا وسواس فکری و نشخوارهای فکریم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکتر حاذق پر حوصله پر تحربه ای بودن بسیار از ویزیت شدن راصیم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار کاربلد و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خوب بودن. فعلا تحت درمان هستیم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۷سلام ایشون دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله ای هستن و خیلی با دقت صحبتهای بیمارشون رو گوش میدن و برای نوشتن دارو هم خیلی دقت میکنن فعلا تحت درمان هستم فقط معطلی در این مجموعه فوقالعاده زیاد است
۱۴۰۴/۰۸/۲۲ای دی اچ دی و با تجویز داروی مناسب بیماری کنترل شد با تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من افسردگی شدید گرفتم بخاطر یه اتفاقی که در زندگیم افتاد و تمایلات شدید خودکشی داشتم...از نظر فیزیکی هم کاملا بهم ریخته بودم..با همون جلسه اول و مصرف داروهایی که خانم دکتر تجویز کردن به سرعت حالم بهتر شد و الان سه ماهه که نفس راحت میکشم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۶دوقطبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳درمان بسیار خوب و مطمعن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۴مرسی از شما خانم دکتر شما معجزه زندگی من شدین خیلیی خوش برخورد و خوش انرژی هستین
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی و خیلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴من ازشون مشاوره تلفنی گرفتم بسیار راضی بودم شنونده عالی و مشاوره بی نقص
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوببوده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱افسردگیشدیدداشتمحالمبهترشد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶