دکتر سمیرا فرنیا متخصص جراحی و دندانپزشکی با شماره نظام پزشکی 132843 در تهران، منطقه سعادتآباد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب ایشان در ساختمان نگین سرو، میدان کاج از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر سمیرا فرنیا با تخصص جراحی و دندانپزشکی و شماره نظام پزشکی 132843 یکی از دندانپزشکان متخصص فعال در شهر تهران است. ایشان با دارا بودن مدرک تخصصی آسیبشناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان) و دکترای حرفهای دندانپزشکی، خدمات متنوعی را در حوزه سلامت دهان و دندان ارائه میدهد. دکتر سمیرا فرنیا به ویژه در زمینههای ترمیم و عصبکشی دندان، روکش و لمینت، جراحی دندان عقل و ایمپلنت، و نیز تشخیص بیماریها و سرطانهای ناحیه دهان و صورت تجربه و تخصص دارد.
مطب دندانپزشکی دکتر سمیرا فرنیا در منطقه سعادتآباد تهران، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶ واقع شده است. بیماران در این مرکز میتوانند با دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر یا تماس با مطب، برای دریافت خدمات دندانپزشکی و مشاوره تخصصی اقدام کنند.
بر اساس مدارک ثبتشده، دکتر سمیرا فرنیا دارای دانش تخصصی در آسیبشناسی فک و دهان است که این موضوع باعث شده بیماران با اطمینان بیشتری برای مشکلات پیچیدهتر دهان و دندان به ایشان مراجعه کنند. بیماران از کیفیت درمان، مهارت در تشخیص دقیق بیماریهای دهان و صورت و برخورد حرفهای و محترمانه دکتر فرنیا رضایت بالایی داشتهاند، به ویژه در مواردی مانند ایمپلنت، جراحی دندان عقل و درمانهای زیبایی مانند لمینت دندان.
دکتر سمیرا فرنیا نه تنها به عنوان جراح و دندانپزشک متخصص، بلکه به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در سعادتآباد تهران شناخته میشود. مراجعهکنندگان میتوانند مطمئن باشند که خدمات دندانپزشکی خود را تحت نظر پزشکی با مدارک معتبر و شماره نظام پزشکی رسمی دریافت میکنند. برای دریافت وقت یا طرح درمان، امکان رزرو نوبت آنلاین از طریق نوبت دات آی آر نیز فراهم است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی وقت ملاقات با دکتر سمیرا فرنیا رزرو کنند.
خدمات ایشان شامل ترمیم و عصبکشی، جراحی دندان عقل، ایمپلنت، روکش و لمینت، درمان بیماریهای لثه و تشخیص بیماریهای دهان و فک است.
مطب دکتر سمیرا فرنیا در تهران، سعادتآباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶ قرار دارد.
ایشان متخصص جراحی و دندانپزشکی با گرایش آسیبشناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان) هستند.
بله، خدمات زیبایی نظیر لمینت دندان و سفید کردن (بلیچینگ) نیز توسط دکتر فرنیا ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶
وبسایت saadatabaddental.com
سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶
وبسایت saadatabaddental.com
خیلی سریع و عالی کارم رو انجام دادن و خیلی مهربون و خوش برخورد بودن، به کارشون واقعا اعتماد دارم و خانواده رو هم معرفی کردم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰من کیست عفونی داشتم انجام دادم بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱۶ واحد روکش با عصب کشی انجام دادم بسیار حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی مهربان سختگوش
۱۴۰۳/۱۲/۰۳به نظر بنده بهترین دکتری هستند که بهشون مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار خوش برخورد هستن و کارشونم حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۱۶کار خانم دکتر حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عصب کشی. کردم. عالی. بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادن برام بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دندان کشیدم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹سلام بنده س واحد ایمپلنت پیششون انجام دادم واقعا راضی بودم واقعا دکتر مجرب و درجه یکی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عایچلی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دندان کشیدم اصلا درد نداشت
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خوب بودن ایشون. ۷ تا ترمیم کردیم و یدونه عصب کشی. معاینه شان دقیق بود. ولی هنوز یک هفته نگذشته که بخوام نظر قطعی بدهم. در کل من به کار ایشون خوشبین هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۰کامپوزیت من خیلی عالی وطبیعی بود راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴جراحی دندان عقل عالی بدون درد
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عالی ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۳۰کارشون بسیار عالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۷اینپلنت انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵کار لمینیتشون بیسته
۱۴۰۲/۰۸/۰۸بله خیلی راضی بودم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴کارم زود انجام شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸به من گفته شده بود باید دندونم و بکشم و من برای کشیدن وایمپلنت مراجعه کردم. که دکتر فرنیا تشخیص دادند که ریشه دندون بنده سالم ونیاز به کشیدن نیست ودندونم رو پر کردندوکارشون واقعا عالیه ومن همچنان برای دندونهای دیگه هم نزد ایشون میرم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۳ترمیم و عصب کشی انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلد هستن و کارشون رو با دقت بالا و با حوصله انجام دادن، من خیلی راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۲/۲۱ایشون دکتر مشتری مدار هستند و من از ایشون راضی هستم. کارشون مسولانه و خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بله پیششان عصب کشی. و. جراحی. انجام. دادم. راضی. بودم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار عالی بود و هیچ دردی نداشت
۱۴۰۳/۰۲/۲۰من یک جلسه رفتم وفعلا کاری انجام ندادم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹جراحی دندان عقل
۱۴۰۳/۱۲/۰۵جراحی دندان عقل شدم مرسی مرسی خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳برای ترمیم و عصب کشی مراجعه کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳لمینت و عصب کشی پیششون انجام دادم راضی بودم خانم برخورد خیلی خوب داشتن وپرسنل عالی و حاذق وحرفه ای وحقیقت
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴من از بیماران قدیمی شان هستم به همه ایشان رو معرفی کردم راضیم.ر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰برای من دندان کشیدن خیلی عالی انجام دادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار خانم دکتر صبور و دقیقی تو کارشون هستن ،پیششون جراحی دندان عقل بدون درد انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عصب کشی دندان داشتم عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بله. پیششان کار کشیدن دندان انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بله پیششان ترمیم انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲جراحی دندان عقل انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بله پیششان کار انجام دادم بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دختر من جراحی دندان عقل انجام داد و خیلی ماهر و کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲ایشون خیلی خوش برخورد هستن و به نظرم مهارت لازم رو دارن.
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ترمیم و کشیدن دندان عقل اصلا درد نداشت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸کار بسیار عالی رفتار خیلی خوب و در کل عالی خیلی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۲۰جراحی دندان عقل انجام دادم فوق حرفه ایی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲ایمپلنت کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵روکش دندونم رو خیلی خوب کار کردند ممنون از ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خانم دکتر عالی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۵دو تا دندان عقلمو در آوردن حین کار اصلا درد نداشتم،بسیار عالی هستن خانم دکتر پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۱/۱۰لمینت دندونم رو خانم دکتر خیلی خوب کار کردن ممنونم از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۵بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۲۲من چنتا مشکل با هم داشتم،هم دندون عقلم اریت میکرد هم دندون خراب داشتم و هم یه دندونم آبسه داشت،خانم دکتر خیلی عالی همشونو برام درست کردن و من بعد از ۱/۵ ماه درد کشیدن با پیش ایشون رفتن دوباره حس سلامتی رو تجربه کردم،واقعا ممنون
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دستگاه بی حسشون دیجیتالی بود حرف نداشت اصلا درد نداشت سپاس
۱۴۰۳/۰۳/۳۰دندون هامو جرمگیری کردم عالی بودند خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۷واقعا دکتر ماهر و زبده ای هستن واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دندان پر کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴جراحی دندان عقل بدون درد انجام شد ممنون خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار خوش برخورد و کار بلد قیمت مناسب و کیفیت کار بالا ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عصب کشی و جرم گیری انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸خیلی راضی بودم و کارم بدون درد انجام شد و رفتار پرسنل عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۲۰سلام من مهدی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱دندان عقلمو در آورد ، درد نداشت ، عالی ، دستش درد نکنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳من ترسوام از دندونپزشکی میترسم اصلا عصب کشی اش درد نداره
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱کار عصب کشی و کشیدن دندان عقل داشتم و از کار دکتر رضایت کامل دارم. باتشکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بله پیش ایشان ترمیم انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۲۰روکش و عصب کشی عالی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خیلی منضبط و با دقت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱کارشون. بیست. بود. حرف نداشت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عصب کشی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ترمیم و عصب کشی انجام دادم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خانم دکتر برام جراحی دندان عقل نهفته انجام دادن بسیار حرفه ایی ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عصب کشی کردم بدون درد بود واقعا عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲جراحی تندان عقل انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۱کشیدم دندونمو و ایمپلنت کردم ، بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵من دوتا دندون کشیدم پیششون و دوتا ترمیم انجام دادم بسیار کارشون سریعه بسیار تمیز و خیلی هم مهربونن و خیلی کم معطل شدم کلا من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عصب کشی کردم د نداشت و فصاشون تمیز بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸ایمپلنت ، عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی مهربون هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۸لمینیت انجام دادم فوق حرفه ای هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار دندانپزشک حاذقی هستند .به دلیل تحلیل شدید استخوان در فک بالا ۶ دندانپزشکی که مراجعه کردم قبول نکردند که جراحی ایمپلنت برام انجام بدهند ولی ایشان هم جراحی سینوس و هم جایگذاری ۳ واحد ایمپلنت را در یک جلسه به نحو احسنت انجام دادند.بسیار راضی بودم از درمانشان
۱۴۰۳/۱۱/۲۳روکش کردم با ی دونه عصبکشی ، اصلا درد نداشت عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵برای جرم گیری و ترمیم دندان مراجعه کردم و بسیار راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ب مطب ایشون مراجعه کردم برامکار عصب کشی انجام دادن واقعا کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دستشون درد نکنه بنده تجربه اولم بود کلا ترسم ریخت عالی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۳۰دندونم رو عالی کشیدن درد نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۷دندان درد داشتم . و دو تا دندان را برام پر و عصب کشی کردند. محیط تمیز، آرام، دکتر با حوصله و دفت بالا.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳روکش انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸بله پیششان کار جرم گیری انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ایمپلنت،عالی بود دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ترمیم انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خیلی راضی بودم کاملا بدون درد روند درمان پیش میره
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دوتا از دندون هامو برام ترمیم کرد. خیلی عالی بود کارشون. در مورد هزینه هم خیلی باهام راه اومد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴با تجویز نسخه ایشان درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹جراحی دندان عقل داشتم دو طرفه ، درد نداشت مرسی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خانم دکتر خوش اخلاق ومهربون هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دندان عقل جراحی کردم واقعا با مهارت بودن وبدون درد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱کامپوزیت کردم راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶جراحی دندان عقل داشتم مرسی بدون درد بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خانم دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربون هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴جزو بهترین و کاردرست ترین دکترهای تهران هستن جراحی انجام دادم خیلی راضی هستم.ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳جراحی دندان عقل انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸ایمپلنت ،دندان عقل در آوردم بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بله روکش کردم. دندونام. و بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲کامپوزیت انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دو عدد روکش انجام دادن مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بله ترمیم انجام دادم عالی بود نه درد داشت نه هیچی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بود.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عصب کشی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بله عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دندان مصنوعی انداخت سه عدد خیلی ممنون از ایشان
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دندونم و جرم گیری کردم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دندانم کشیدم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶کار عصب کشی و لمینت دندانشان عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۳ترمیم و جراحی انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳کارترمیم و عصب کشی انجام دادم. عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۳نتیجه خیلی خوبی داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴جرم گیری انجام دادم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دستگاه بی حسیشون عالی بود اصلا درد نداشت مرسی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶چند سال پیششان سه واریز انجام دادم واقعا راضیم نسبت به کارشان واقعا قیمتشان خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ترمیم انجام دادم بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خانم دکتر خیلی کاربلد وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰من دندون عقلمو جراحی کردم دکتر بی نظیر بود هیچ دردی نداشتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹معطلی نداشتم کارم زود انجام شد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بله ترمیم انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تشخیص و درمان بسیار عالی، در مقایسه با دکترهای دیگه بسیار منصف رفتار با بیمار هم بسیار عالی بود. توصیه میکنم حتما یکبار بابت مشاوره دندانتون به ایشون مراجعه کنید، حتما قیمت مناسب تر و درمان بهتری خواهید داشت.
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خیلی. عالی. بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۷عصب کشی کردم بدون درد عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۱روکش انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۰/۱۷اولین جایی بود که زیاد معطلم نذاشتن و با برنامه بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۱عالی بود جراحی عقل
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بهترین دکتری که پیششون کار انجام دادم بسیار با صبر و حوصله و حرفه ای در کارشون ایمپیلنت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب خوب ع
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دندان عفونی کشیدم اصلا درد نداشتم عالی بود ممنون
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار عالی من دوتا عصبکشی انجام دادم و دوتا رو هم پست کردم، کاملا حرفهای و عالی بوده و راضی هستم کاملا
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳کامپوزیت انجام دادم بی نظیر بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸غضب کشی انجام شد عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بله جراحی ایمپلنت انجام دادم و از نتیجه راضی هستم ممنئون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فوق العاده حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۲۲برای عصب کشی وپر کردن و روکش مراجعه کردم. دکتر خوبی هستن و با حوصله کار رو انجام میدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱تزریق دیجیتال بهترین گزینه بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دندان پر کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خودش عالی تر مهارتشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دندون عقلمو کشیدم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پوسیدگی دندان عالی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۰۳ایمپلنت انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مرسی از خانم دکتر و کادر خوبشون. بسیار حرفه ای و سریع انجام شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۸لمینیت شده دندونام ، زیباست، ممنون دکتر عزیزم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴سلام خدمت خانم دکتر با تشکر از شما و تیم موفق مدیریت و کادر درمان ماهر که باعث زیبا تر شدن خنده پسر من شد خیلی از شما و تیم ماهرتون ممنونیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عصب کشی و لمینت انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۵واقعا کار بلد و باتجربه هستن هم عصب کشی و هم روکش و طرح زیبایی دندان لمینت کار کردم راضیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴عصب کشی کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مرتصی علایمی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۹برای عصب کشی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خانم دکتر دندونم رو جراحی کردن عالی بودن درد نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵من دهانم دچار کیست شده بود،با تجویزهای ایشون درمان شدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ترمیم انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶جراحی عقل انجام دادم راضیم ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پر کردن دندان خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دندان عقلمو جراحی کردم کارشون حرف نداشت
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار پزشک خوش برخورد و با سوادی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰کشیدن دندون بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷من دو واحد روکش دندون گذاشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ایمپلنت انجام دادم بسیار خوش برخورد و مهربان کارشونم هم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳واقعا کارشون حرف نداره بسیار عالی و دقیق من واقعا راضی بودم ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۳کارشون بسیار عالیه. بدون اغراق بهترین دندانپزشکی هست که تا بحال دیدم. دندانی که خیلی از همکارانشون میخواستند بکشند و ایمپلنت بگذارند را طوری ترمیم کردند که خیلی عالی ماه هاست کار میکند
۱۴۰۲/۱۱/۰۶معرکه بود خیلی با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عصب کشی و ترمیم را انجام دادم کار خانم دکتر بی نظیر بود ممنونم خوش اخلاق و منصف بودن .
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ایمپلنت جرم گیری ترمیم رضایت صددرهزارعالی به جرات میگم بهترین دندان پزشکی ایران
۱۴۰۴/۰۳/۰۴روکش انجام دادم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵پیششان عصب کشی کردم اصلا درد نداشت بسیار خوش برخورد و دلسوز
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عصب کشی و ایمپلنت خیلی خوب و با کیفیت و قیمت مناسب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خانم دکتر دندون عقلم جراحی کرد هیچ دردی نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴من رضایت داشتم عصب کشی و ترمیم انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸جراحی دندان عقل و ایمپلنت انجام دادم ، درد نداشت ، عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من ۲ هفته پیش مراجعه کردم برای عصب کشی خیلی خوش برخورد و تو کارش فوق العاده من شخصا خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶عصب کشی دندان عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بله عصب کشی ترمیم انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیار خانم دکتر مهربان و با حوصله هستند و از نتیجه کار ایشان بسیار راضی و خشنود هستم . برایشان شادی ، سلامتی و موفقیت بیشتر آرزومندم .
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دندان برادرم رو درست کردن و واقعا کارشون فوق العاده بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کامپوزیت انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوشحالم از بابت آشنایی با دکتر سمیرا فرنیا. همه چی عالی بود و رفتار پرسنل بسیار محترمانه بود و خیلی راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۶جراحی دندان عقل انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶من عصب کشی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من تقریبا ۲۰ روز مراجعه کردم برای عصب کشی و از کار خانم دکتر فرنیا خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۳یه واحد دندان عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ترمیم. کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بهترین دکتر هستن و بدون هیچ گونه دردی من سه تا دندون کشیدم بشدت تو کارشون ماهر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار سریع و تمیز و باکیفیت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ترمیم و عصب کشی انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بله عصب کشی. انجام دادم راضی بودم و در مورد هزینه. بسیار منعطف بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳برای کشیدن دندان عقل، ترمیم و ایمپلنت مراجعه کردم، فوق العاده حرفه ای و با تجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خانم دکتر خیلی با اخلاق وصدور هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خانم دکتر دندان های منو عصب کشی کردن خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من دندون هامو پیش خانم دکتر بلیچینگ کردم خیلی قشنگ شده وخیلی راضیم خانم دکتر عالی بودن .
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار خوش برخورد و با اخلاق و دقیق ،عصب کشی و جرم گیری هم زمان انجام دادم بدون هیچ دردی.
۱۴۰۴/۱۱/۲۱محل کار خیلی استریلیزه و تمیز بود و رفتار کارکنان عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۰عصب کشی و روکش انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عصب دندانم را کشید درد نداشت ،بهترین بهترین
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر. ماهر و. خوش برخورد. عالی. بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸کار لمینتشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خانم دکتر خیلی خوش اخلاق وخوش بدخوردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵بدون درد دندان عقل در آورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بله پیش ایشان کار انجام خیلی. راضی بودم دکتر. با مهارت بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۰بله پیششان ترمیم انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خانم دکتر دندون عقلمو عالی جراحی کردن ممنونم از ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عصب کشی کردم درد نداشتم و پر کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار خوب و باتجربه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار متخصص و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دندان پر کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خانم دکتر با حوصله ترین دندون پزشکی هستن که تا بحال دیدم به همه پیشنهاد میکنم با خیال راحت برن پیششون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱من دندونم پیش خانم دکتر کشیدم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷لمینت من رو خیلی عالی انجام داد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خانم دکتر هم با اخلاق هستند هم کارشون خوبه من راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عالی و متخصص در کارشان منعطف نسبت به هزینه ها بهداشت محیط کاملا رعایت شده بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خیلی خوب بود ممنون
۱۴۰۳/۰۷/۲۶ترمیم. کردم. بی نظیربود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸من پیششون دو واحد روکش. انجام. دادم. واقعا. عالی بودن هم خودشون هم پرسنل و هم محیط
۱۴۰۳/۰۲/۲۰بسیار خوش اخلاق و کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر متخصص عالی مطب تمیز عصب کشی انجام دادم واقعا دردش خیلی کم بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دندونامو کامپوزیت کردم خیلی عالی بود از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من جراحی دندون عقلم پیش خانم دکتر انجام دادم بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار دکتر ماهری هستن.
۱۴۰۱/۰۹/۲۱چهارتا دندون های عقلم رو کشیدم پیششون خیلی خوب بود، و دندون های دیگمو درست کردم .خیلی هم با حوصله کار میکنن، رفتار بقیه پرسنل هم محترمانست.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹جراحی عقل و روکش تمام سرامیکی ، بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶پیششون کار ایمپلنت و لمینیت انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷لمینیت عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عصب کشی بدون درد برام انجام داد. دکتر بسیار مهربان و صبوری هست
۱۴۰۴/۱۱/۱۰پر کردن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱