۳۷۶ نفر
دکتر سمیرا فرنیا

دکتر سمیرا فرنیا

جراح - دندانپزشک

متخصص شماره نظام: ۱۳۲۸۴۳
۳۱۵ نفر

خیلی سریع و عالی کارم رو انجام دادن و خیلی مهربون و خوش برخورد بودن، به کارشون واقعا اعتماد دارم و خانواده رو هم معرفی کردم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

من کیست عفونی داشتم انجام دادم بسیار راضیم

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

۶ واحد روکش با عصب کشی انجام دادم بسیار حرفه ای بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

عالی مهربان سختگوش

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

به نظر بنده بهترین دکتری هستند که بهشون مراجعه کردم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بسیار خوش برخورد هستن و کارشونم حرف نداره

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

کار خانم دکتر حرف نداره

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عصب کشی. کردم. عالی. بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادن برام بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دندان کشیدم عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

سلام بنده س واحد ایمپلنت پیششون انجام دادم واقعا راضی بودم واقعا دکتر مجرب و درجه یکی هستن ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عایچلی

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

دندان کشیدم اصلا درد نداشت

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

خوب بودن ایشون. ۷ تا ترمیم کردیم و یدونه عصب کشی. معاینه شان دقیق بود. ولی هنوز یک هفته نگذشته که بخوام نظر قطعی بدهم. در کل من به کار ایشون خوشبین هستم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

کامپوزیت من خیلی عالی وطبیعی بود راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

جراحی دندان عقل عالی بدون درد

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

عالی ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

کارشون بسیار عالی هست

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

اینپلنت انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

کار لمینیتشون بیسته

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

بله خیلی راضی بودم عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

کارم زود انجام شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

به من گفته شده بود باید دندونم و بکشم و من برای کشیدن وایمپلنت مراجعه کردم. که دکتر فرنیا تشخیص دادند که ریشه دندون بنده سالم ونیاز به کشیدن نیست ودندونم رو پر کردندوکارشون واقعا عالیه ومن همچنان برای دندونهای دیگه هم نزد ایشون میرم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

ترمیم و عصب کشی انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلد هستن و کارشون رو با دقت بالا و با حوصله انجام دادن، من خیلی راضی بودم.

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

ایشون دکتر مشتری مدار هستند و من از ایشون راضی هستم. کارشون مسولانه و خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

بله پیششان عصب کشی. و. جراحی. انجام. دادم. راضی. بودم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بسیار عالی بود و هیچ دردی نداشت

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

من یک جلسه رفتم وفعلا کاری انجام ندادم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

جراحی دندان عقل

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

جراحی دندان عقل شدم مرسی مرسی خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

برای ترمیم و عصب کشی مراجعه کردم و خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

لمینت و عصب کشی پیششون انجام دادم راضی بودم خانم برخورد خیلی خوب داشتن وپرسنل عالی و حاذق وحرفه ای وحقیقت

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

من از بیماران قدیمی شان هستم به همه ایشان رو معرفی کردم راضیم.ر

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

برای من دندان کشیدن خیلی عالی انجام دادن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بسیار خانم دکتر صبور و دقیقی تو کارشون هستن ،پیششون جراحی دندان عقل بدون درد انجام دادم

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

عصب کشی دندان داشتم عالی انجام شد

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بله. پیششان کار کشیدن دندان انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

بله پیششان ترمیم انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

جراحی دندان عقل انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

بله پیششان کار انجام دادم بسیار راضیم

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دختر من جراحی دندان عقل انجام داد و خیلی ماهر و کار درست هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

ایشون خیلی خوش برخورد هستن و به نظرم مهارت لازم رو دارن.

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

ترمیم و کشیدن دندان عقل اصلا درد نداشت

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

کار بسیار عالی رفتار خیلی خوب و در کل عالی خیلی پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

جراحی دندان عقل انجام دادم فوق حرفه ایی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

ایمپلنت کردم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

روکش دندونم رو خیلی خوب کار کردند ممنون از ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

خانم دکتر عالی بودند

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

دو تا دندان عقلمو در آوردن حین کار اصلا درد نداشتم،بسیار عالی هستن خانم دکتر پنجه طلا

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

لمینت دندونم رو خانم دکتر خیلی خوب کار کردن ممنونم از ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

بهترین

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

من چنتا مشکل با هم داشتم،هم دندون عقلم اریت میکرد هم دندون خراب داشتم و هم یه دندونم آبسه داشت،خانم دکتر خیلی عالی همشونو برام درست کردن و من بعد از ۱/۵ ماه درد کشیدن با پیش ایشون رفتن دوباره حس سلامتی رو تجربه کردم،واقعا ممنون

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

دستگاه بی حسشون دیجیتالی بود حرف نداشت اصلا درد نداشت سپاس

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

دندون هامو جرمگیری کردم عالی بودند خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

واقعا دکتر ماهر و زبده ای هستن واقعا

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

دندان پر کردم عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

جراحی دندان عقل بدون درد انجام شد ممنون خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بسیار خوش برخورد و کار بلد قیمت مناسب و کیفیت کار بالا ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عصب کشی و جرم گیری انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

خیلی راضی بودم و کارم بدون درد انجام شد و رفتار پرسنل عالی بود ممنونم

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

سلام من مهدی

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

دندان عقلمو در آورد ، درد نداشت ، عالی ، دستش درد نکنه

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

من ترسوام از دندونپزشکی میترسم اصلا عصب کشی اش درد نداره

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

کار عصب کشی و کشیدن دندان عقل داشتم و از کار دکتر رضایت کامل دارم. باتشکر

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بله پیش ایشان ترمیم انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

روکش و عصب کشی عالی بودند

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

خیلی منضبط و با دقت

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

کارشون. بیست. بود. حرف نداشت

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عصب کشی انجام دادم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

ترمیم و عصب کشی انجام دادم عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

خانم دکتر برام جراحی دندان عقل نهفته انجام دادن بسیار حرفه ایی ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

عصب کشی کردم بدون درد بود واقعا عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

جراحی تندان عقل انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

کشیدم دندونمو و ایمپلنت کردم ، بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

من دوتا دندون کشیدم پیششون و دوتا ترمیم انجام دادم بسیار کارشون سریعه بسیار تمیز و خیلی هم مهربونن و خیلی کم معطل شدم کلا من خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

عصب کشی کردم د نداشت و فصاشون تمیز بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

ایمپلنت ، عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

خیلی مهربون هستند

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

لمینیت انجام دادم فوق حرفه ای هستن خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بسیار دندانپزشک حاذقی هستند .به دلیل تحلیل شدید استخوان در فک بالا ۶ دندانپزشکی که مراجعه کردم قبول نکردند که جراحی ایمپلنت برام انجام بدهند ولی ایشان هم جراحی سینوس و هم جایگذاری ۳ واحد ایمپلنت را در یک جلسه به نحو احسنت انجام دادند.بسیار راضی بودم از درمانشان

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

روکش کردم با ی دونه عصبکشی ، اصلا درد نداشت عالی عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

برای جرم گیری و ترمیم دندان مراجعه کردم و بسیار راضی بودم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

خیلی راضی هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

ب مطب ایشون مراجعه کردم برامکار عصب کشی انجام دادن واقعا کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

دستشون درد نکنه بنده تجربه اولم بود کلا ترسم ریخت عالی بودند

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

دندونم رو عالی کشیدن درد نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

دندان درد داشتم . و دو تا دندان را برام پر و عصب کشی کردند. محیط تمیز، آرام، دکتر با حوصله و دفت بالا.

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

روکش انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

بله پیششان کار جرم گیری انجام دادم خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

ایمپلنت،عالی بود دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

ترمیم انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

خیلی عالی بود

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

خیلی راضی بودم کاملا بدون درد روند درمان پیش میره

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

دوتا از دندون هامو برام ترمیم کرد. خیلی عالی بود کارشون. در مورد هزینه هم خیلی باهام راه اومد.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

با تجویز نسخه ایشان درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

جراحی دندان عقل داشتم دو طرفه ، درد نداشت مرسی

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

خانم دکتر خوش اخلاق ومهربون هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بهترین

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

دندان عقل جراحی کردم واقعا با مهارت بودن وبدون درد

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

کامپوزیت کردم راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

جراحی دندان عقل داشتم مرسی بدون درد بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

خانم دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربون هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

جزو بهترین و کاردرست ترین دکترهای تهران هستن جراحی انجام دادم خیلی راضی هستم.ممنونم

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

جراحی دندان عقل انجام دادم راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

ایمپلنت ،دندان عقل در آوردم بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

بله روکش کردم. دندونام. و بسیار راضیم

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

کامپوزیت انجام دادم عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دو عدد روکش انجام دادن مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

بله ترمیم انجام دادم عالی بود نه درد داشت نه هیچی

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عالی بود.

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عصب کشی انجام دادم خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

بله عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دندان مصنوعی انداخت سه عدد خیلی ممنون از ایشان

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دندونم و جرم گیری کردم راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

دندانم کشیدم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کار عصب کشی و لمینت دندانشان عالیه

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

ترمیم و جراحی انجام دادم راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

کارترمیم و عصب کشی انجام دادم. عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

نتیجه خیلی خوبی داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

جرم گیری انجام دادم عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

دستگاه بی حسیشون عالی بود اصلا درد نداشت مرسی

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

چند سال پیششان سه واریز انجام دادم واقعا راضیم نسبت به کارشان واقعا قیمتشان خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

ترمیم انجام دادم بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

خانم دکتر خیلی کاربلد وخوش اخلاق هستند

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

من دندون عقلمو جراحی کردم دکتر بی نظیر بود هیچ دردی نداشتم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

معطلی نداشتم کارم زود انجام شد

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بله ترمیم انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

تشخیص و درمان بسیار عالی، در مقایسه با دکترهای دیگه بسیار منصف رفتار با بیمار هم بسیار عالی بود. توصیه میکنم حتما یکبار بابت مشاوره دندانتون به ایشون مراجعه کنید، حتما قیمت مناسب تر و درمان بهتری خواهید داشت.

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

خیلی. عالی. بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

عصب کشی کردم بدون درد عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

روکش انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

اولین جایی بود که زیاد معطلم نذاشتن و با برنامه بودند

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

عالی بود جراحی عقل

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بهترین دکتری که پیششون کار انجام دادم بسیار با صبر و حوصله و حرفه ای در کارشون ایمپیلنت

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خوب خوب ع

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

دندان عفونی کشیدم اصلا درد نداشتم عالی بود ممنون

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

بسیار عالی من دوتا عصبکشی انجام دادم و دوتا رو هم پست کردم، کاملا حرفهای و عالی بوده و راضی هستم کاملا

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

کامپوزیت انجام دادم بی نظیر بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

غضب کشی انجام شد عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بله جراحی ایمپلنت انجام دادم و از نتیجه راضی هستم ممنئون

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

فوق العاده حرفه ای و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

بهترین

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

برای عصب کشی وپر کردن و روکش مراجعه کردم. دکتر خوبی هستن و با حوصله کار رو انجام میدن

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

تزریق دیجیتال بهترین گزینه بود

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دندان پر کردم عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خودش عالی تر مهارتشه

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دندون عقلمو کشیدم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

پوسیدگی دندان عالی بودند

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

ایمپلنت انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

مرسی از خانم دکتر و کادر خوبشون. بسیار حرفه ای و سریع انجام شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

لمینیت شده دندونام ، زیباست، ممنون دکتر عزیزم

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

سلام خدمت خانم دکتر با تشکر از شما و تیم موفق مدیریت و کادر درمان ماهر که باعث زیبا تر شدن خنده پسر من شد خیلی از شما و تیم ماهرتون ممنونیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عصب کشی و لمینت انجام دادم و عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

واقعا کار بلد و باتجربه هستن هم عصب کشی و هم روکش و طرح زیبایی دندان لمینت کار کردم راضیم

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

عصب کشی کردم عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

مرتصی علایمی

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

برای عصب کشی

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

خانم دکتر دندونم رو جراحی کردن عالی بودن درد نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

من دهانم دچار کیست شده بود،با تجویزهای ایشون درمان شدم

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

ترمیم انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

جراحی عقل انجام دادم راضیم ممنون

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

پر کردن دندان خوب شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

دندان عقلمو جراحی کردم کارشون حرف نداشت

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

بسیار پزشک خوش برخورد و با سوادی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

کشیدن دندون بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

من دو واحد روکش دندون گذاشتم خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

ایمپلنت انجام دادم بسیار خوش برخورد و مهربان کارشونم هم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

واقعا کارشون حرف نداره بسیار عالی و دقیق من واقعا راضی بودم ممنونم ازشون

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

کارشون بسیار عالیه. بدون اغراق بهترین دندانپزشکی هست که تا بحال دیدم. دندانی که خیلی از همکارانشون میخواستند بکشند و ایمپلنت بگذارند را طوری ترمیم کردند که خیلی عالی ماه هاست کار میکند

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

معرکه بود خیلی با حوصله هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

من راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

عالی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عصب کشی و ترمیم را انجام دادم کار خانم دکتر بی نظیر بود ممنونم خوش اخلاق و منصف بودن .

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

ایمپلنت جرم گیری ترمیم رضایت صددرهزارعالی به جرات میگم بهترین دندان پزشکی ایران

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

روکش انجام دادم عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

پیششان عصب کشی کردم اصلا درد نداشت بسیار خوش برخورد و دلسوز

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

عصب کشی و ایمپلنت خیلی خوب و با کیفیت و قیمت مناسب

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خانم دکتر دندون عقلم جراحی کرد هیچ دردی نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

من رضایت داشتم عصب کشی و ترمیم انجام دادم

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

جراحی دندان عقل و ایمپلنت انجام دادم ، درد نداشت ، عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

من ۲ هفته پیش مراجعه کردم برای عصب کشی خیلی خوش برخورد و تو کارش فوق العاده من شخصا خیلی راضی ام

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

عصب کشی دندان عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

بله عصب کشی ترمیم انجام دادم راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

بسیار خانم دکتر مهربان و با حوصله هستند و از نتیجه کار ایشان بسیار راضی و خشنود هستم . برایشان شادی ، سلامتی و موفقیت بیشتر آرزومندم .

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

دندان برادرم رو درست کردن و واقعا کارشون فوق العاده بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

کامپوزیت انجام دادم عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

خیلی خوشحالم از بابت آشنایی با دکتر سمیرا فرنیا. همه چی عالی بود و رفتار پرسنل بسیار محترمانه بود و خیلی راضی بودم.

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

جراحی دندان عقل انجام دادم عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

من عصب کشی انجام دادم خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

من تقریبا ۲۰ روز مراجعه کردم برای عصب کشی و از کار خانم دکتر فرنیا خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

یه واحد دندان عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم بسیار راضیم

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

ترمیم. کردم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

بهترین دکتر هستن و بدون هیچ گونه دردی من سه تا دندون کشیدم بشدت تو کارشون ماهر هستن

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیار سریع و تمیز و باکیفیت

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

ترمیم و عصب کشی انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بله عصب کشی. انجام دادم راضی بودم و در مورد هزینه. بسیار منعطف بودن

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

برای کشیدن دندان عقل، ترمیم و ایمپلنت مراجعه کردم، فوق العاده حرفه ای و با تجربه هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

خانم دکتر خیلی با اخلاق وصدور هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خانم دکتر دندان های منو عصب کشی کردن خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

من دندون هامو پیش خانم دکتر بلیچینگ کردم خیلی قشنگ شده وخیلی راضیم خانم دکتر عالی بودن .

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

بسیار خوش برخورد و با اخلاق و دقیق ،عصب کشی و جرم گیری هم زمان انجام دادم بدون هیچ دردی.

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

محل کار خیلی استریلیزه و تمیز بود و رفتار کارکنان عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

عصب کشی و روکش انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عصب دندانم را کشید درد نداشت ،بهترین بهترین

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

دکتر. ماهر و. خوش برخورد. عالی. بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

کار لمینتشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خانم دکتر خیلی خوش اخلاق وخوش بدخوردن

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

بدون درد دندان عقل در آورد

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بله پیش ایشان کار انجام خیلی. راضی بودم دکتر. با مهارت بودن

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

بله پیششان ترمیم انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

خانم دکتر دندون عقلمو عالی جراحی کردن ممنونم از ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

عصب کشی کردم درد نداشتم و پر کردم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

بسیار خوب و باتجربه

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بسیار متخصص و خوش برخورد

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

دندان پر کردم عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خانم دکتر با حوصله ترین دندون پزشکی هستن که تا بحال دیدم به همه پیشنهاد میکنم با خیال راحت برن پیششون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

من دندونم پیش خانم دکتر کشیدم عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

لمینت من رو خیلی عالی انجام داد

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خانم دکتر هم با اخلاق هستند هم کارشون خوبه من راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

عالی و متخصص در کارشان منعطف نسبت به هزینه ها بهداشت محیط کاملا رعایت شده بود

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

خیلی خوب بود ممنون

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

ترمیم. کردم. بی نظیربود

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

من پیششون دو واحد روکش. انجام. دادم. واقعا. عالی بودن هم خودشون هم پرسنل و هم محیط

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

بسیار خوش اخلاق و کار درست هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر متخصص عالی مطب تمیز عصب کشی انجام دادم واقعا دردش خیلی کم بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

دندونامو کامپوزیت کردم خیلی عالی بود از خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

من جراحی دندون عقلم پیش خانم دکتر انجام دادم بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیار دکتر ماهری هستن.

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

چهارتا دندون های عقلم رو کشیدم پیششون خیلی خوب بود، و دندون های دیگمو درست کردم .خیلی هم با حوصله کار میکنن، رفتار بقیه پرسنل هم محترمانست.

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

جراحی عقل و روکش تمام سرامیکی ، بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

پیششون کار ایمپلنت و لمینیت انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

لمینیت عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عصب کشی بدون درد برام انجام داد. دکتر بسیار مهربان و صبوری هست

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

پر کردن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱
اطلاعات تکمیلی
وبسایت:
saadatabaddental.com
روکش دندان، ترمیم و عصب کشی دندان، خدمات زیبایی و لمینت دندان، جراحی دندان عقل و ایمپلنت، تشخیص بیماری ها و سرطانهای ناحیه دهان و صورت
مطب دندان پزشکی دکتر فرنیا
تهرانسعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶
وبسایت saadatabaddental.com
شنبه تا پنج شنبه از ۱۵:۰۰-۲۰:۰۰
یکشنبه و پنجشنبه شروع نوبت از ۱۱ صبح
drfarnia.com
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۹ روز دیگر
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۸ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۱ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۴ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۵ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۰
    ۲۷ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۸ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۲۹ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۳۰ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۳۱ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱ مرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۰
    کسانی که دکتر سمیرا فرنیا را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر وحید دهقان دندان پزشکی جناب آقای دکتر وحید دهقان
    سرکار خانم دکتر سمانه فرنیا روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر سمانه فرنیا
    اینستاگرام دکتر سمیرا فرنیا

    دکتر سمیرا فرنیا متخصص جراحی و دندانپزشکی با شماره نظام پزشکی 132843 در تهران، منطقه سعادت‌آباد فعالیت می‌کند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب ایشان در ساختمان نگین سرو، میدان کاج از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.

    دکتر سمیرا فرنیا با تخصص جراحی و دندانپزشکی و شماره نظام پزشکی 132843 یکی از دندانپزشکان متخصص فعال در شهر تهران است. ایشان با دارا بودن مدرک تخصصی آسیب‌شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان) و دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی، خدمات متنوعی را در حوزه سلامت دهان و دندان ارائه می‌دهد. دکتر سمیرا فرنیا به ویژه در زمینه‌های ترمیم و عصب‌کشی دندان، روکش و لمینت، جراحی دندان عقل و ایمپلنت، و نیز تشخیص بیماری‌ها و سرطان‌های ناحیه دهان و صورت تجربه و تخصص دارد.

    مطب دندانپزشکی دکتر سمیرا فرنیا در منطقه سعادت‌آباد تهران، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶ واقع شده است. بیماران در این مرکز می‌توانند با دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر یا تماس با مطب، برای دریافت خدمات دندانپزشکی و مشاوره تخصصی اقدام کنند.

    بر اساس مدارک ثبت‌شده، دکتر سمیرا فرنیا دارای دانش تخصصی در آسیب‌شناسی فک و دهان است که این موضوع باعث شده بیماران با اطمینان بیشتری برای مشکلات پیچیده‌تر دهان و دندان به ایشان مراجعه کنند. بیماران از کیفیت درمان، مهارت در تشخیص دقیق بیماری‌های دهان و صورت و برخورد حرفه‌ای و محترمانه دکتر فرنیا رضایت بالایی داشته‌اند، به ویژه در مواردی مانند ایمپلنت، جراحی دندان عقل و درمان‌های زیبایی مانند لمینت دندان.

    دکتر سمیرا فرنیا نه تنها به عنوان جراح و دندانپزشک متخصص، بلکه به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در سعادت‌آباد تهران شناخته می‌شود. مراجعه‌کنندگان می‌توانند مطمئن باشند که خدمات دندانپزشکی خود را تحت نظر پزشکی با مدارک معتبر و شماره نظام پزشکی رسمی دریافت می‌کنند. برای دریافت وقت یا طرح درمان، امکان رزرو نوبت آنلاین از طریق نوبت دات آی آر نیز فراهم است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین از مطب دکتر سمیرا فرنیا وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی وقت ملاقات با دکتر سمیرا فرنیا رزرو کنند.

    دکتر سمیرا فرنیا چه خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه می‌دهد؟

    خدمات ایشان شامل ترمیم و عصب‌کشی، جراحی دندان عقل، ایمپلنت، روکش و لمینت، درمان بیماری‌های لثه و تشخیص بیماری‌های دهان و فک است.

    آدرس مطب دکتر فرنیا کجاست؟

    مطب دکتر سمیرا فرنیا در تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶ قرار دارد.

    تخصص دکتر سمیرا فرنیا چیست؟

    ایشان متخصص جراحی و دندانپزشکی با گرایش آسیب‌شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان) هستند.

    آیا خدمات زیبایی دندان مانند لمینت و بلیچینگ نیز انجام می‌شود؟

    بله، خدمات زیبایی نظیر لمینت دندان و سفید کردن (بلیچینگ) نیز توسط دکتر فرنیا ارائه می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دندان پزشکی دکتر فرنیا

    سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶
    وبسایت saadatabaddental.com

    مطب دندان پزشکی دکتر فرنیا

    سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه اول، واحد ۶
    وبسایت saadatabaddental.com