برای دریافت نوبت از دکتر سحر عابدی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی ) در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سحر عابدی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی ) در مشهد: احمداباد، محتشمی 1، بعد از صبوری، ساختمان پزشکان جام جم، طبقه همکف 09057213787
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر سحر عابدی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی ) در مشهد حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر سحر عابدی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمداباد، محتشمی ۱، بعد از صبوری، ساختمان پزشکان جام جم، طبقه همکف
۰۹۰۵۷۲۱۳۷۸۷
احمداباد، محتشمی ۱، بعد از صبوری، ساختمان پزشکان جام جم، طبقه همکف
۰۹۰۵۷۲۱۳۷۸۷
دکتر خوب بااخلاق وبا تجربه تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سلام خانم دکتربسیار باحوصله وخوش بر خورد بودن واز همه مهمتر اینکه برای تشخیص کاملتربنده را به یک متخصص دیگر معرفی نمودن که این کارشان بسیاربا ارزش است
۱۴۰۴/۰۹/۰۸فعلا در دست تشخیص و درمان هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی هستن دکتر خوب و خوش برخورد من برای سردرد رفتم پیش ایشون هنوز دارم دارو استفاده میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی خوب و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من برای درمان میاستنی گراویس به ایشون مراجعه کردم فعلا تحت درمانم ولی بسیار خوش برخورد و باحوصله هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خوش برخورد و کاردرست هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تجربه بسیار خوبی از ویزیت خانم دکتر داشتم. با دقت و حوصله معاینه کردن و شرح بیماری و دلایل مبتلا شدن رو توضیح دادن داروهایی که دادن تا الان نتیجه مطلوبی داشته بسیار خوش برخورد هستند واقعا همه چیز عالی نکته منفی اینکه منشی ایشون اصلا به ساعت نوبتی که از سایت میگیرین توجهی ندارن و هرکی زودتر بره میتونه سریعتر برن برای ویزیت و عملا ساعت وقت گرفتن معنی خاصی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تشخیص صحیح یکی ازبارز ترین ویژه گی های ایشان است و درمان دروست
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی خیلی هم خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی بسیار دکتر خوب خوش برخورد ما پیشش رفتیم راضی هستیم خداوند ازش راضی باشه خداحفظش کنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲فعلآ فقط مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تجربه بسیار خوبی از ویزیت خانم دکتر داشتم. با دقت و حوصله معاینه کردن و شرح بیماری و دلایل مبتلا شدن رو توضیح دادن داروهایی که دادن تا الان نتیجه مطلوبی داشته بسیار خوش برخورد هستند واقعا همه چیز عالی نکته منفی اینکه منشی ایشون اصلا به ساعت نوبتی که از سایت میگیرین توجهی ندارن و هرکی زودتر بره میتونه سریعتر برن برای ویزیت و عملا ساعت وقت گرفتن معنی خاصی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دقیق نیستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۳سلام واقعا ایشون خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹تحت درمان با تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۰۸راستش من هنوزبه مطبش نرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خوب بود ولی از روی نوبت اینترنتی که گرفته بودیم من نوبت دوم بودم ولی نوبت دهم فرستادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بهترین دکترهستن تشخیص خیلی عالی میدن و اینکه دارو های زیادی نمیدن بابام سکته زده بود با تشخیص به موقع خانم دکتر و داروهایی که دادن خداروشکر خطر برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲هنوز نرفتم امتیاز بدم ولی به نظرم از شکلشون معلوم دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر خیلی خوبی هستن واقعا نتیجع گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴سلام خیلی خانم دکتر با ادب و خوش رفتار هستن و دقیق معاینه میکنن و حوصله به خرج میده برای مریض هایش
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی دکتر با صبر و حوصله هستن. خیلی خوب با مریض هارفتار میکنند. عالی هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار عالی وخوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۱