دکتر سجاد عطایی جراح و متخصص مغز و اعصاب با شماره نظام پزشکی 127987 در اهواز فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول است و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم میباشد.
دکتر سجاد عطایی جراح و متخصص مغز و اعصاب با شماره نظام پزشکی 127987 یکی از پزشکان برجسته در زمینه جراحی مغز، اعصاب و دیسک و ستون فقرات در شهر اهواز است. تخصص اصلی دکتر سجاد عطایی در جراحی مغز و اعصاب و درمان بیماریهای مرتبط با دیسک و ستون فقرات میباشد و ایشان با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، انواع جراحیهای پیشرفته و کمتهاجمی را انجام میدهند. آدرس مطب دکتر سجاد عطایی در منطقه کیانپارس اهواز، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول قرار گرفته است که دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میکند.
دکتر سجاد عطایی دارای مدرک تخصص جراحی مغز و اعصاب است و خدمات متنوعی از جمله جراحی لیزری دیسک بدون بیهوشی، جراحی میکروسکوپیک دیسک کمر و گردن، جراحی تنگی کانال نخاعی، جراحی شکستگی مهرههای ستون فقرات، بازسازی مهرهها با تزریق سیمان (کایفوپلاستی و ورتبرپلاستی)، درمان اختلالات مادرزادی ستون فقرات، درمان میلومننگوسل، جراحی چسبندگیهای اعصاب محیطی، درمان خونریزیها و ناهنجاریهای عروق مغزی، درمان انواع سردرد، تشنج، آرتروز گردن، کمر و زانو و تزریق کمری و گردنی جهت بلاک عصب ارائه میدهد. همچنین جراحی میکروسکوپی تومورهای مغزی و نخاعی نیز بخشی از تخصصهای ایشان به شمار میآید.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر سجاد عطایی در اهواز رضایت بالایی از دقت در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای ایشان ابراز داشتهاند. بسیاری از مراجعان به ویژه بر تجربه مثبت خود در جراحیهای دیسک و ستون فقرات تأکید کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند به راحتی نسبت به رزرو وقت اقدام نمایند.
دکتر سجاد عطایی با تمرکز بر جراحی و درمان بیماریهای مغز، اعصاب و ستون فقرات در اهواز شناخته میشود و آدرس مطب ایشان در کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول قرار دارد.
دکتر سجاد عطایی جراح و متخصص مغز و اعصاب و دیسک و ستون فقرات است.
مطب دکتر عطایی در اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
از جمله خدمات ایشان میتوان به جراحی لیزری دیسک، جراحی تنگی کانال نخاعی، درمان اختلالات ستون فقرات و جراحی تومور مغزی اشاره کرد.
شماره نظام پزشکی دکتر سجاد عطایی 127987 است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر محترم و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱زانو درد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکترباحوصله بادرک بالا درست به بیمارگوش میده خوش اخلاق پرسنل ودکترعالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیارخوش اخلاق و عالی و کار بلد هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۱کمردرد بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵پزشک فوق العاده با اخلاق و با دانش کامل مراحل بررسی و علت رو توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خیلی پزشک خوب و با حوصله و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹گرفتگی گردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دردسیاتیک با دارو برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹ااهالببی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر بسیار خوب وبا تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خوبی هی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷سلام دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۹گردن درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار محترم، صبور و در تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خیلی خوش برخورد هستن ومن وازنگرانی درمورد ضربه سرپسرم دراوردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز نرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶با سلام ایشون یک پزشک بسیار با انصاف خوش اخلاق متعهد و متخصص می باشد. بسیار با حوصله به حرف های بیمار گوش می دهند و سپس راهنمایی لازم را می کنند..با وجود اینکه خودشون جراح هستند ولی با توجه به شرایط بیمار و در صورت لزوم توصیه به عمل جراحی می کنند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵اتروزکمردرد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۰۱کمر درد خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹کار دکتر عالی و با دقت و حرفه ای فقط تایم معطلی در مطب زیاد بود و نوبت دهی ها اصلا طبق سایت نبود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی عالیه مشکل تنگی نخاع داشتم خداروشکر بایک جلسه پیش دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر عطایی بسیار دکتر خوب وخوش برخورد و درمانگر خوبی هستند اگه بیمار به آنچه دکتر میگه رعایت کنه حتما درمان میشه درود به دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتری خوب با اخلاق کار بلد مادرم دیسک کمر داشت ب لطف خدا و زحمات دکتر الان خیلی دروضعیت خوبیه مچکرممم بابت زحماتتون
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر عطایی عزیز..بسیار انسان درست و...وظیفه شناس هستن ..تشکر از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲مشکل دیسک کمر داشتم با مصرف دارو خیلی بهتر شدم نیازی به جراحی نشد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر خوب ولی مکان مطب بسیار بد بخاطر شلوغی و ترافیک،فضای داخلی بسیار بد مخصوصا صندلی ها،برخورد منشی بسیار بی حوصله،مدیریت فضای انتظار جالب نبود.مدت انتظار علیرغم نوبت اینترنتی ۳ ساعت بود.
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بله دکتری خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۱۱/۲۸مراجعه به دکتور درد کمر تیر زدن به کف پا
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکترخوبی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۲باسلام پزشک بسیارمحترم. سخاوتمند. بادانش. صبور وباحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عمل دیسک
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۲/۱۱/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دیسک کمر داشتم خدا را شکر عملم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من برای درمان میگرن مراجعه کردم پزشک بسیار صبور و محترم و آگاهی هستند و درمان را شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱با سلام اینجانب رضایت کامل از نوع رفتار جنابعالی و اینکه وقت کافی برا مشخص نمودن نوع تشخیص درد رو میگذارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸واقعا خیلی دکتر خوبیه پیشش عمل دیسک باز انجام دادم خدارو شکر خوب و سرحالم..م.غلامی از شادگان
۱۴۰۵/۰۲/۲۸در حال مراجعه هستم و جلسه دوم هستم ، فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خوب عملم کرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶سلام دکتر بسیار عالی باشخصیت وبا اخلاق من که 3 بارمهمان مریض داشتم رفیم پیش جناب دکتر عطایی تشخیصش عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲تشخیص میgرن دادند الان تحت درمان هستند تا نتیجه حاصل بشه.
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سلام در رابطه با درمان پدرم بسیار زحمت کشیدن. فردی متخصص و کاردان،شریف و با اخلاق هستن و بسیار پیگیر.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتری حاذق وخوشرو که حضورا گله مندی خودم را به ایشان گفتم در همه جای دنیا وحتی در تهران ایران خودمان پزشکان بخصوص جراحان بعد از هر عمل جراحی با توجه به نوع عمل در طول دوره نقاهت با تماس یا پیامک جویای احوال بیمار خود می شوند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸معمولی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷رفتم اتاق عمل عمل کنسل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بینظیره
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر محترم وخوش اخلاق بسیار عالی من از ایشان خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶برای مشاوره جهت عمل دیسک کمر، خدمت دکتر رسیدم خیلی مهربان و باحوصله توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مامان بزرگم پ
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دیسک کمر نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سلام من چند مورد رفتم بسیار عالی و مهربان. الان ۱۸ روز از عمل جراحیم میگذره خدا رو شکر هیچکدام از دردهای قبلی رو ندارم و دارم به زندگی عادی برمیگردم.خدا خفظش کنه
۱۴۰۴/۰۵/۰۳مشکل کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دکتر بسیار خوش برخورد د حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۴درد گردن برخورد عالی و نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خ
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کنسل کردم مطب شلوغ بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی ...فردباشخصیت ومحترم ...کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عمل دیسک کمر، خیلی عالی عمل کرد، بعد از ۲ روز بلند شدم راه رفتم، دکتر حاذق و خوش اخلاق، خدا حفظشون انشالله
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دیسک کمرم عود کرده بود که با یک تزریق از جا بلند شدم و دنبال کارهای روزمره رفتم. خدا حفظشون کنه بسیار به کارشون مسلط و دقت دارند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتری خوش اخلاق و با تسلط بر کارشان من نگران عمل جراحی دیسک بودم که ایشان من را با توصیه و دارو از این نگرانیها کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار آگاه باوقار و بیمار مدار هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰درد سیاتیک
۱۴۰۳/۰۶/۲۰آقای دکتر بسیار خوش رو و باتجربه هستن دخترم یه کیست زیر پوست سرش بود و آقای دکتر عطایی عملش کرد..این عمل موفقیت آمیز بود..سپاس از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تشخیص عالی و سریع و مشاوره فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام وقت بخیر دکتر خوبی هست ومنشی خوبی هم داره خانم دیسکش زده بیرون با دو بار مراجعه گفت فعلا نیاز به عمل نداره ده جلسه فیزیوتراپی و ده جلسه آب درمانی براش تجویز کرد فعلا شرایطش بهتر شده وهنوز در حال درمان هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام، بسیارپزشک باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶کمردرد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی با حوصله و متبحر
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر با تجربه وتشخیص بجا بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام.کمرم دردداره سری اول دیدم دارو نوشت تغییری نکردم سری دوم ببینم چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰کمر درد بهترین تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر فوق العاده فهمیده و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دکتور خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خیلی خوش برخوردوباحوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار با اخلاق.و وارد بکار
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار عالی انسانی با تواضع با اخلاق وباحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۴دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتور خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵درد گردن و خیلی عالی و دلسوزانه راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی . با وجدان و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۲تنگی نخاع دارم و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دیسک کمر...بافیزیوتراپی بهترشد
۱۴۰۳/۱۰/۲۸درمان نا تمام ماند وبه دکتر دیگه ای معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکترخوب وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰زیر نظرشم فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکترخوش برخوردخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خوب اس
۱۴۰۳/۱۲/۰۹حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بنظرم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکترفوق العاده باتجربه وبااخااق وباحوصله وخداشناس هستن.ایشون همسرمنو ویزیت کردن وعمل کردن والان خداروشکر همسرم از عمل راضی هستن نتیجه رضایت بخش بود.
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عالی.بسیار با حوصله توضیح میدن و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰در مراجعه اول نمونه مغز واستخوان گرفتن تانتیجه ازمایش اماده شه برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عمل دیسک کمر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی نامبروان خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵ستون فقرات الحمدالله رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر با حوصله و با سوادی هستش
۱۴۰۴/۱۱/۲۷درد درپاوکمرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴با سلام، عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰با سلام دکتر بسیارخوبی هستن و به حرف بیمار کامل گوش میدن و همچنین روحیه ی بیمار براشون مهمه و اینکه تجویزشون هم خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۱۴تشخیص عالی و دکتر با شعوری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱باسلام خدمت دکتر جهت ویزیت و تشخیص بیماری رفته بودم واقعا تشخیص کاملا درستی قبل از ام آر آی داشتند با معاینه اولی گفتند دیسک گردن دارید. بسیار متواضع و خوش برخورد خدا حفظشان کند
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خیلی دکتر با شخصیت مهربان و در تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر بسیار خوب و محترمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مادرم پیش دکتر عطایی عمل کمر انجام دادن الان به لطف خدا و دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خوش برخورد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تشخیص درست یکی از خصوصیات بارز ایشان میباشد
۱۴۰۴/۰۵/۰۹آقای عطایی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲رباط دست
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکترخیلی خوب عالی رفتارمناسب احترام واز طبابت ایشان نتیجه خوبی گرفتم واقعا دستش درد نکنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکترخوبی
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دیسک گردن داشتم،وباراهنمایی ایشان نسبت به قبل بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷یکی از دوستان پیش اویشان عمل کردند وراضی بودن الان باکمال صحت کارهای خانه راانجام میدهند ومن هم یک بار پیش ایشان ویزیت شدم ودیگر نرفتم چون دکتر نقل مکان کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳ایشان را از قبل میشناسم مشکل تنگی کانال داشتم و توسط این پزشک عمل شدم و به طور درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۵خیلی دکتر متشخص و با اطلاعات بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام دکتر اعطایی بسیار حاذق و تشخیص عالی میدهد و بسیار محترم و با اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکترخوبی وبسیار باخلاق فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار خوش اخلاق وصبوروکاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سلام دکتر خوبی بود خوش اخلاق باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فعلا گفتن برم ام ار ای بگیرم تابعد چی میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خیلی عالی و با حوصله و اخلاق ، خداروشکر برای دیسک کمر بدون عمل از دارو و تزریقات آقا دکتر عطایی نتیجه عالی یافتیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴سلام.من دیسک کمر داشتم دکتر برام تزریق وقرص بهم داد الان خدا رو شکر بهترم دکتر خیلی خوبیه از نظر اخلاق هم واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶از داروهای ایشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶باعرض سلام وارادت حضوردکترواقعاعالیه کارشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۸تازه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶مشکل دیس کمر خیلی خوب وعالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بنظرمن بهترین دکتر برای کمر درد و مهرهای کمر فکر کنم تو کل ایران مثل دکتر عطایی پیدا نمیشه هر کی مشکل کمرداره زود بیاد سمت دکتر عطایی صددرصد خوب میشه
۱۴۰۴/۰۶/۲۴من سردرد داشتم برای بار اول بود دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹فعلا ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر فوق العاده با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر بسیار کار بلد...با اخلاق...و اینکه درد کمر من را به خوبی تشخیص داد....
۱۴۰۴/۰۶/۲۵درد در ستون فقرات ودر حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۳سلام جناب اقای دکتر بسیار خوب و عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تشخیصشن خیلی خوب بود از نظر من خیلی خوب هستن برای بیماران دیسک کمر پیشنهادشن میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸زیر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۶پزشک بیمارستان محل اشتغال
۱۴۰۳/۰۳/۳۰پزشک، حاذق، با سواد،فرهیخته
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عالی تشخیص دقیق با حوصله خوش برخورد وقت شناس
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوبهعی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷تشخیص درست بود وکمک کرد به بهبودی بیماریم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خوش برخورد وعالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عمل دیسک مادرم رو انجام دادن به لطف خدا و دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار عالی و محترم و تشخیص ایشان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲من پهل
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سردرده بدی داشتم الان یک هفته داروهام استفده میکنم خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳دکتر بسیار عالی صبور و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷کمر درد ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۹میگرن عصبی و رو ب بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عااااالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳کمردردوبی تحرکی پای چپ
۱۴۰۴/۰۴/۲۴