دکتر رادنوش پشم فروش، فلوشیپ مغز و اعصاب و متخصص سکته مغزی با شماره نظام پزشکی 92227 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع پزشکی آتیه ۲ طبقه ۱۸ واحد بی۳ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر رادنوش پشم فروش با شماره نظام پزشکی 92227 از چهرههای برجسته فلوشیپ مغز و اعصاب در تهران است. ایشان متخصص مغز و اعصاب با گرایش ویژه در سکته مغزی و بیماریهای عروقی مغز محسوب میشود و دارای فلوشیپ تصویربرداری مداخلهای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی) است. دکتر رادنوش پشم فروش علاوه بر تخصص اصلی در نورولوژی، مدرک نوروسونولوژی از آلمان و بورد فوقتخصصی عملهای مداخلهای بیماریهای عروقی مغز و نخاع و سکته مغزی از دانشگاه زوریخ سوئیس را نیز اخذ کردهاند. همچنین ایشان عضو انجمن جهانی سکته مغزی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هستند و سرپرستی گروه نورولوژی این دانشگاه را بر عهده دارند.
مطب دکتر رادنوش پشم فروش در شهر تهران و در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع پزشکی آتیه ۲، طبقه ۱۸، واحد بی۳ قرار دارد و بیماران میتوانند برای بیماریهای مرتبط با مغز، نخاع، سردرد، سرگیجه، تشنج، صرع، سکته مغزی، مالتیپل اسکلروزیس، بیماریهای عصبی و عضلانی، دیسکهای ستون فقرات و درمانهای نوین مانند انژیوگرافی عروق مغز و نخاع، ترومبکتومی مکانیکال، کویلگذاری برای انوریسم مغزی، امبولیزاسیون ناهنجاریهای شریانی وریدی و استنتگذاری شریانهای کاروتید و ورتبرال به ایشان مراجعه کنند.
دکتر رادنوش پشم فروش، فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروق مغز و نخاع، خدمات تخصصی متعددی چون نوار مغز، نوار عصب و عضله، سونوگرافی داپلکس عروق مغز و گردن، نوروفیدبک، نقشه مغزی و تحریک مغناطیسی مغز (rTMS) را نیز ارائه میدهد. طبق نظرات بیماران، بسیاری از مراجعهکنندگان از تشخیص دقیق و روشهای درمانی نوآورانه دکتر رادنوش پشم فروش رضایت دارند و ایشان را در عرصه تخصصی خود فردی معتمد میدانند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر رادنوش پشم فروش در شهرک غرب تهران فراهم است. اگر به دنبال متخصص مغز و اعصاب با تجربه فلوشیپ در شهر تهران هستید، دکتر رادنوش پشم فروش گزینهای معتبر و علمی محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب - بلوار فرحزادی - مجتمع بزشکی آتیه ۲ طبقه ۱۸ - واحد بی ۳
یکبار رفتم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸یک جلسه رفتم ولی تعریف ایشان را شنیده بودم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷فراموشی مادرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلام دو ماه سردرد شدید داشتم ویزیت ایشان نتیجه بخش بود.
۱۴۰۱/۰۴/۱۵بسیار بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲با سلام مادرتحت درمان آقای دکتر هستند و بسیار
۱۴۰۲/۰۹/۱۲دکتر خوب و متخصص عالی ما که راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴حملات پانیک حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۳/۱۰/۰۹خیلی خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر خیلی خوب هست
۱۴۰۴/۰۲/۱۷لرزش دست
۱۴۰۳/۰۳/۲۷سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار دقیق و برنامه پیگیری منظم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۸/۲۱سکته مغزی خفیف داشتم و تحت درمان هستم.. خداروشکر بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سکته و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دیسک کمر دارو دادن خیلی موثر بود
۱۴۰۱/۱۰/۳۰سکته مغزی در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۷دکتر خوبی بو
۱۴۰۳/۰۵/۱۳پدرم پارکینسون داشتن به جلسه رفتن پیشش..الان بد ۳ماه مجدد میخواد بره خیلی بهتره خدارو شکر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سردرد خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۳سلام من بیماری صرع دارم اما خیلی وقته که به دلیل فاصله ی شهری نتونستم با دکتر ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۱/۰۲لا تشکر
۱۴۰۳/۱۰/۱۵متخصص بسیار عالی می باشد در زمینه آلزایمر به مطب مراجعه کردم کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸میگرین
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فعلا ن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰میگرن داشتم. با مصرف دارو بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰مادرم سکته مغزی خفیف و سرگیجه های شدید داشتن دکتر با تشخیص درست دارو دادن و حال مادرم خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۲/۰۴/۰۲سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکترباتجربه ای هستند؛بنده سکته مغزی کردم وازدرمان ایشان بسیارراضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مشکل افسردگی داشتم بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶سلام مبتلا به فلج بلز شده بودم که با ویزیت ایشان خوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰واسه بابام پارکیسون داشت
۱۴۰۲/۰۳/۲۹دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵نوع برخورد دکتر خیلی خوب نبود و اونقدر ارتباط برقرار نمیکنه با بیمار که راحت باشه ولی به شدت همکارانشون و مخصوصا دستیار دکتر عالی بودن و تمام کار ها رو سر صبر و حوصله و با دقت کامل انجام دادن
۱۴۰۴/۱۲/۱۲گیجی و عدم تعادل تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر بسیار باسواد تشخیص درست کار بلد بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶آنژیوگرافی از عروق گردن برای پدرم انجام دادند و فنر گذاشتند.مادرم رو هم برای سردرد و ...ویزیت کردند و دارو نوشتند.عالی و درجه یک هستن آقای دکتر.خدا حفظ شون کنه.
۱۴۰۰/۱۱/۳۰الان بهترم ماه پیش اومده بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰پزشک عالی وتشخیص بینظیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷پارکینسون حال عمومی بهتر ممنون ازدکتر بزرگوار
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند تشخیص درست بیماری از ویژگیهای ایشان است
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مادرم سکته مغزی داشتن و الان پروسه درمان را طی میکنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰در حال معالجه
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۷میگرن ونتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰مادرم فلج بلز داشتند و درحال درمان هستند مادر از روند درمان راضی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فعلا در حال معالجه ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر خوب و ماهر
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پزشک حاذقی هستن سعی بیمارا همه ازشون راضین فقط باید تو مطبشون صبور باشید ارزششو هم داره
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی باحوسله
۱۴۰۱/۰۳/۰۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر بسیار بسیار خوب ودقیق هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر خوبیه ولی زیاد خوب درد ادم و به ادم نمیگه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ام اس، فعلا ابتدای مداوا هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۱بیماری عصبی پانیک
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۷بسیار پزشکی حاذق و با حوصله و خوش برخورد میباشاشند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۱عالی فوق العاده فقط خودش خیلی صحبت نمی کند تا بیمار از زبان خودش بشنود که حالش چطوره
۱۴۰۳/۰۷/۱۲دکتر باتحربه ایه
۱۴۰۳/۰۱/۲۷مادرم خانم قهرمانی به دلیل درد پا و لرزش دست وپا و درد های پارکینسون مراجعه کرد و نتیجه نسبتا خوب بود و درد کم شد ولی توهم و هذیان گویی اصلا کم نشد .
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سکته عصب چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۲تشخیص شون برای سردرد عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوش برخورد،با سواد ،تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷سلام هنوز در مرحله بررسی بیماری ام هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسته شدن عروق خونی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عاااالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دکتر خوش اخلاق و
۱۴۰۱/۰۴/۲۷بسیار با دقت و با صرف زمان کافی برای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مرغ و اعصاب خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۵پارکینسون زوال عقل
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خوووووب
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار حاذق هستند . عصب چشمم فلج شده بود و دو بینی و عدم تطابق دید داشتم و چشمم کامل چپ شده بود. با تشخیص و درمان ایشون ، برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۱/۲۶سلام من میگرن داشتم هر روز سر درد شدید میگرفتم تا این که رفتم پیش آقای دکتر بهم قرص داد خدا رو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷خوب است
۱۴۰۳/۰۱/۳۱آلزایمر داشتم. الان با تجویز دارو توسط دکتر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بینظیر حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵ویزیت اول مادرم بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۴سابقه سرگیج
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۵البته زودهست که الان قضاوت کنم متوجه تجویز دارو مکمل درکناررمابقی داروها نشدم خوشبینانه فکر میکنم وتمامی داروهایی که تجویز کردند را استفاده می کنم تا ببینم نتیجه چه می شود برای مریض وقت زیاد نمی گذارد
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶فوق العاده و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر فقط چندتا سوال میکردن و نهایت توضیحات رو دستیار دکتر انجام میداد نه خودشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیارخوبی است
۱۴۰۱/۰۶/۲۶بابام رفتن پیش ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶منظم ودقیق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تشخیص درست درمان عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳پدرم مشکل افسردگی وپرخاش داشته که بسیار از داروهای دکتر راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴واقعا کتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستند، فقط خیلی اجازه به مریض نمیدن که صحبت کنه و کاملا دردش رو بگه، و سریع ارجاع میدن ب دستیارهاشون از لحاظ قیمت واقعا قیمت هاش سرسام اور هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عمل تومور مغزی
۱۴۰۳/۰۳/۱۹سلام یه چندوقته که مادرم رو پیشش می بریم خیلی راضی هستیم دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶ندارم نظری هنوز
۱۴۰۳/۰۵/۰۶سردرد میگیرنی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالی بوده
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عالی بودند من که نتیجه گرفتم سردردام 80 درصد بهتر شده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷فعلا اوایل درمان هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵در حال درمان می باشد
۱۴۰۱/۱۲/۱۱اجازه بدهید بعدآ قضاوت کنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۰صرف نظر از دقت و تخصص بالا و ظرافت کاری و حاذق بودن ایشان در امور جراحی مرد بسیار با وجدان و مهربان و دلسوزی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام هنوز اقدامی برای درمان نشده
۱۴۰۰/۰۶/۱۳یکی از آشنایان تحت درمان ایشان بوده و رضایت داشتند.
۱۴۰۲/۰۲/۰۸دکتر بسیار خوبی است من برای پسرم هر وقت نوبت میگیرم و راضی هستم از بهبود بیمارم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بسیار حاذق خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بد نبودند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵واقعا راضی بودیم،مادرم دچار سکته مغزی شد و خیلی با تشخیص خوب کمکمون کرد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی من خیلی دکتر رفتم که حتی متوجه مریضی من نشدن با درمان شیش ماهه این دکتر من مریضم به طور کل رفع شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷تحریک سیاتیک
۱۴۰۲/۱۱/۲۹واقعا تشخیص اقای دکتر عالی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار متبحر و با شخصیت هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۲درحال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷امکانات مطب خیلی خوب بود و دکتر از همه نظر میتونست بیمار را معاینه کند و تشخیص دکتر عالی تجویز دارو بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۶من یک جلسه رفتم ، هنوز تحت درمانم اما به نظر همه چیز خیلی حرفه ای بود ، فقط برای تست عصب زمان زیادی رو مجبور شدم منتظر بمونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۱۰تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سردرد داشتم وعصبی میشدم ایشون تشخیص فشار عصبی دادن وافسردگی دادن بهتر شدم وتحت درمانم چندماهه
۱۴۰۲/۰۸/۲۷سکته،،
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار دکتر با
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بهترین دکتر تشنج داشتم بادودوره دارو خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۴سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵سکته مغزی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خیلی خوب نتیجه داد.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خیلی کمک میکند.دکتر عالی وبا تجربه ای هست .با حوصله جواب مریض و همراه مریض رو میدهند.نتیجه که از آقای دکتر گرفتم مریض من عرض یک سال خوب خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سردرد شدید و عدم نتیجه
۱۴۰۲/۰۲/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷میگرن بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۶فوق العاده عالیس
۱۴۰۱/۰۹/۲۳اولین تجربه هست.بله کمک میکند .فعلا دومین بار که مراجعه میکنم مشکل سردرد و چشم درد دارم و هنوز جواب آزمایشم رو نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸پدرم مشکل حافظه داشته و اولین ویزیت پیش ایشون رفتند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵سردرد شدیدداشتم سومین دکتری بود که رفتم پیشش الحمدالله پس ازام آرآی وسونوگرافی تجویزشان خیلی موثربود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹عالب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۶سکته مغزی،نتیجه مثبت بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۸واقعا دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تشخیص بیماری ام اس و طول درمان عالی با پیگیری های عالی تیم ایشون واینکه دکتر اینقدر دوره های مختلف در همه جای جهان شرکت میکنند که به روز و اپدیت هستند همینجا باز از خودشون و تیمشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار باسواد
۱۴۰۳/۰۲/۲۷عالی میگرن داشتم هر دکتری می رفتم تشخیص نمیدادن میگفتن مایع گوشتون حرکت دادن . آقای دکتر پشم فروش یه ام آر برام نوشتن وقتی جواب براشون آوردم میگرن گوش تشخیص دادن با تجویز چند قرص حالم خوب شد. ۴سال پیش آقای دکتر ویزیت میشم. به تشخیص اش شک نکنید
۱۴۰۱/۰۷/۱۲انژیو مغز
۱۴۰۱/۱۱/۳۰دخترم تشنج میکرد با دارو کنترل کرد
۱۴۰۳/۰۴/۲۸میگرن در حال درمان فعلا نتیجه نامشخص هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷با صبر وحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عرض سلام و احترام
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ام آر ای
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سلام مشکل سکته مغزی بود و عوارض آن با تجویز ایشان بسیار کم شده
۱۴۰۳/۰۳/۱۰دردگردن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰سکته مغزی کرده مریضم و فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳آنژیو کاروتید پدرم و واقعا کارشون عالی بود خدا نگهدار پزشکهای کاربلد و دلسوز باشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فعلا تا
۱۴۰۱/۰۲/۲۰تیغ تیزی داره
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام تازه مراجعه کردم ودارو میخورم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۰میزان معطلی در مطبشان بسیار زیاد بود وقت کافی برای شنیدن مشکلات مادرم نگذاشتند بدون خواندن گزارش ام آر آی بیمار من نظرشان را گفتند و چندان صحیح نبود در نهایت ارجاع به سونوگرافی دادند بنظرم اگر دکتر نشان بدهد که گوش شنوایی برای مشکل بیمار است روحیه بیمار باعث سرعت بخشیدن به روند درمان میشود
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خوب بود عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳اختلال خواب داشتم. تشخیص ودرمان به موقع وتاثیرگذار بود.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶من خواهرم مریض بودن چندین دکتر متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بودند ولی فقط آقای دکتر بیماری اشون رو درست تشخیص دادند و با تجویز دارو بیماری خواهرم بهتر شده .با تشکر عظمی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دچار بیماری نارکولوپسی بودم و با کمک دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۹فعلا که هیچ تغییری ایجاد نشده در روند بهبود بیمارمون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱با اختلاف بهترین دکتر ایران
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳فعلا یک جلسه مراجعه داشتم ،
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی دکتر دقیق بودن پدرم سکته کردن با توجه به سابقه شون خیلی کمکمون کردن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸مادرم مدام سردرد داشتن بردمشون پیش آقای دکتر خدارو شکر خوب شدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۸بسیار پزش
۱۴۰۳/۰۵/۲۵بسیار محترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خوب بوده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲کمر درد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱آنورسم مغری فعلا در حال ویزیت و درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سرگیجه
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سلام خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲حمله پانیک داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۷/۱۶پدرم ۴ ساله زیرنظر دکتر هستن،سکته مغزی کردن ولی خداروشکر تجویز دکتر عالی بود و خیلی حالشون بهترشده
۱۴۰۴/۱۱/۱۳یک دکتر موفق است
۱۴۰۴/۰۲/۱۲میگرن دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۲۳افتادگی پلک
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دکتر حاذق وکاربلدیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵سلام من دیس گردن و کمر دارم که اولین بارهست خدمت آقای دکتر رفتم و ام آر آی دادن که باید انجام بدم و دو باره خدمتتون بیام
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۲سلام ، بسیاردکتر خوب وباحوصله وبا شخصیتی هستن ، ودرکارشون واقعا بادانش کامل هستن ، انشاالله که برقرار باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸فشار بالا دارم وزیر نظر ایشون در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بیماری آلزایمر مادرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دیسک گردن وکمر و پادرد شدید
۱۴۰۳/۰۳/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱لرزش دست
۱۴۰۴/۰۱/۰۳توسط دکتر صمدیان جراجی شدم و با معرفی دکتر صمدیان برای ادامه درمان خدمت دکتر پشم فروش رفتم، ایشون دکتر بسیار خوب و باسواد و حاذقی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۷همه نظر عاللللی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۱/۱۱/۲۵تحت درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۲تشخیص و طبابت و روشهای درمانی ایشان فوق العاده هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوب بود ، تشخیص درست و پیگیری بیماری پارکینسون که تحت کنترل هست
۱۴۰۲/۱۰/۲۰