دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی ۸۷۲۹۴ در شهر قم فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکتر تقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳ واقع شده است.
دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی ۸۷۲۹۴ از پزشکان فعال در شهر قم است. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی، خدمات گستردهای را در زمینه تشخیص و درمان غیرجراحی دردهای ستون فقرات و اندامها ارائه میدهد، که این حوزه شامل درمان بیماریهایی نظیر کمردرد، گردندرد، آسیبهای ورزشی، مشکلات مفصلی و عصب و عضله است. مطب دکتر حمید صدیق در خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکتر تقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳ واقع شده و این موقعیت باعث دسترسی مناسب بیماران ساکن قم و مناطق اطراف شده است.
دکتر حمید صدیق علاوه بر تخصص طب فیزیکی و توانبخشی، در زمینه انجام نوار عصب و عضله و نیز درمان غیرجراحی دردهای مزمن مهارت دارد. مدرک تخصصی ایشان در رشته پزشکی فیزیکی و توانبخشی، پشتوانه علمی خدمات درمانی اوست. بیماران برای بررسی و ارزیابی مشکلات حرکتی، بازتوانی بعد از آسیب، و درمان دردهای اسکلتی عضلانی به دکتر حمید صدیق مراجعه میکنند. بسیاری از مراجعهکنندگان از دقت تشخیصی و ارائه راهکارهای غیرجراحی برای مدیریت درد و بازتوانی رضایت داشتهاند و این پزشک را به دیگران توصیه میکنند.
در مطب دکتر حمید صدیق، بسته به شرایط بیماران، اقداماتی مانند تهیه و تفسیر نوار عصب و عضله، طراحی برنامههای توانبخشی شخصیسازیشده، و مشاوره برای اصلاح حرکات و پیشگیری از آسیبهای بیشتر انجام میشود. اگرچه نوبتدهی اینترنتی فعال نیست، امکان دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی با مطب فراهم است. دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در قم، مرجعی معتبر برای درمان غیرجراحی دردهای ستون فقرات و مشکلات حرکتی محسوب میشود.
دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی است و در زمینه درمان غیرجراحی دردهای ستون فقرات و اندامها فعالیت دارد.
بله، ایشان در مطب خود خدمات انجام و تفسیر نوار عصب و عضله (EMG/NCS) ارائه میدهد.
آدرس مطب: قم، خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکتر تقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳.
در حال حاضر نوبتدهی اینترنتی فعال نیست و برای دریافت نوبت باید با مطب تماس بگیرید.
بیماران با دردهای اسکلتی عضلانی، مشکلات حرکتی، آسیبهای ورزشی و نیاز به بازتوانی میتوانند به دکتر صدیق مراجعه کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکترتقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برادرم سیاتیک داشت خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۴بد نبود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام تشخیص ودرمان دکتر واقعا خوب وعالی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۱برای پسرم رفتم،براش کفی داد بزاره تو کفشش، صافی کف پا داشت،خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۵/۱۳برای درمان استخوان پوکی مادرم رفتم،خوب بود،خیلی وقت میزاره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴زانو درد . با رعایت اصولی که دکتر آموزش داده بهبودی حاصل شد .
۱۴۰۰/۰۸/۲۸درد گردن و کمر
۱۴۰۳/۰۹/۱۸مشکل زانو وکمر ممنون از جناب دکتر صدیق عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۴من نتیجه مثبت از کارشون گرفتم و واقعا با درمان دستی کمرم بهتر شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۱کمر درد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کمر درد و زانو درد مادر
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر خدا خیرتون بده از موقعی که مراجعه کردم درد کمر و پا بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خیلی به اموزش مریض اهمیت میده، برای دخترم رفتم فلج مغزی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰من دیسک کمرم پاره شده بود و نظر همه پزشکان عمل بود ولی ایشون منو درمان کردن و الان که ۱۸سال میگذرد دیگه اون درد برنگشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مادرم درد شدید کمر داشت بعد از ویزیت توسط ایشون و رعایت نکاتشون چند سالی هست از درد کمر راحت شدن
۱۳۹۸/۰۲/۲۴دیسک کمر داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۲درمان دیسک گردن و کمر عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوب عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دیسک گردن داشتم و با درمان و توصیه ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوش رویی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲پزشکی که با علم و تخصص خود، در مواقع بحرانی و دشوار، به یاری بیماران می شتابد و سلامت و آرامش را به زندگی آن ها باز می گردانند. با صبر و شکیبایی به مشکلات و نگرانی های بیماران گوش می دهد و برای بهبود وضعیت آن ها تلاش می کند. ابراز تشکر از پزشک نه تنها نشان دهنده قدردانی از خدمات اوست، بلکه به او انژری و انگیزه بیشتری برای ادامه مسیرش می دهد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵کمردرد داشتم که با کمک دکتر بهبودی پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۷کمر درد و خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دوستم خیلی راضی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸سلام دنبالچه دخترم را جا انداخت راستش رو بخاهید خیلی برامون سخت بود،اما چاره نداشتیم فقط ایشون در قم این کار را انجام میدهند
۱۴۰۱/۰۴/۱۹آقای دکتر تشخیص و درمانشان عالی هست من دیسک کمر داشتم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶شلوغه حالم بدشد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دست درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دکتر عالی کمر درد داشتم پیش دکتر صدیق خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶مشکل دیسک کمر داشتم بدون دارو باکمک دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تشخیص شون برای درد کمرم عالی بود .درسه جلسه درد کمر خیلی بهتر شد و توصیه ها و ورزشی که دادن خیلی به بهبود کمرم کمک کرد.در کل باحوصله هستن و در تشخیص بیماری دقت میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳با سلام. تشخیص دکتر عالی بود یکماهه تحت درمان هستم خیلی بهتر شدم خداروشکر .ممنون از زحمات دکتربزرگوار
۱۴۰۴/۰۱/۰۸بیرون زدگی دیسک ناحیه ۴ و ۵ در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۷بسیار عالی.برای درد شانه و دست مادرم مراجعه کردیم.تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴مادرم بخاطر سن بالا پادرد شدید داشتند وحتی یک قدم راه نمی رفتند اما با درمان آقای دکتر خیلی خوب شدند .ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خیلی خوش برخورد هستند...کمر درد دارم منتظرم ام آر ای نشون بدم ببینم چی میشه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۱برخورد و نحوه ی ویزیت ایشان بسیار عالی و طوری بود که قشنگ مشخص بود به کارخودشون وارد و استاد هستن .. نمها اشکالش محیط مطب و امکانات کم و نداشتن تلویزیون و صندلی کافی و رعایت نشدن نوبت و ................ بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹درمان دیسک کمر خداروشکر راضی بودم انشالله هزار ساله بلشید جناب دکتر صدیق عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۴دیس گردنت
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۶بار اول دارم میرم پیشش ام ار ای واسم نوشت هنوز جواب نبردم ...
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مادرم بیمار ایشون هستند واز طبابت ایشون راضی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی بهتر از فیزیو تراپیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خیلی شلوغه،معطلیش هم زیاده کارش خوبه،اما اگر صبر وحوصله ندارید اذیت میشید
۱۴۰۰/۱۲/۱۳دیسک گردن مادرم و عااالی بودن به معنای واقعی پنجه طلا. هم اخلاق خوب هم کار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دیسک کمر داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مراجعه به علت سیاتیک و پارگی دیسک خدارو شکر درمان شدم چهار ماه میگذره
۱۴۰۴/۱۱/۲۴مطبش شلوغه، حتما ماسک داشته باشید،خالهام برای سردردش رفته بود،میگفت خوبه،چندسال سردرد داشت،اما خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷همسرم مشکل ستون فقرات داشت ،دکتر معاینه ومعالجه داشت .خیلی بهتر شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تخصصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۹خوبه اما پرچونه س
۱۴۰۱/۰۴/۰۳دیسک گردن ، بدون جراحی و با فیزیوتراپی و درمان های کمکی ، کنترل شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۱بیرون زدگی مهر کمر
۱۴۰۳/۱۰/۱۶سلام من از شهر ساوه خدمت دکتر رسیدم قادر به راه رفتن معمولی نبودم با ۳جلسه درمان خداروشکر بهبود پیدا کردم دکتر فوقالعاده با تجربه و نخبه میباشد تشکر از دکتر صدیق
۱۴۰۱/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲واقعا کار ش خوبه مخصوصا درمان با دستش
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۲/۱۸فعلا یکباراومدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵سلام خیلی شلوغه مطبش،جای سوزن انداختن نیست، خیلی معاینه میکنه، در کل خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۱سلام،کارش عالیه،خیلی،خیلی بهتر از فیزیوتراپیه،20 جلسه رفتم فیویتراپی،خوب نشدم اما ایشون با چند جلسه مشکل دستهای من را حل کرد،
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دیسک گردن خواهرم مراجعه کردیم ممنون از دکتر صدیق عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۳خوب بود خانمم دیسک کمر داشت در سه جلسه درمان شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۷همسرم برای دیسک رفتن و خیلی راضی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳برای توانبخشی سکته مغزی، پدرم رفتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰خیلی عالی خدا پدرش را هم بیامرزد عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۷برای من تاثیری نداشت ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیدم برای دردای سطحی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۳سلام. دکتر خیلی خوبی است.
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دکتر با حوصله ای هستند و برای معاینه بیماران وقت میزارن محیط عالی منشی خوش اخلاق و با شخصیت هنوز تحت درمانم هر چند نسبت به اوایل خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱زانو گرفته بود که با ماساژ درمانی دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دیسک کمر داشتم زده بود پای راستم خیلی اذیت میشدم با روش های دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دست هام درد میکرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بهت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲سیاتیک
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸۳ سال پیش مادرم مشکل گردن داشتن که با مراجعه به آقای دکتر صدیق خداروشکر خوب شدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸به دلیل دیسک کمر درد زیادی داشتم بعد از مراجعه به دکتر بطور کامل دردم افتاد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱هنوزتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی تعریف ایشان را شنیده ام
۱۳۹۸/۱۱/۲۸فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸راضی بودم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۰۲از وقتی پیش دکتر میرم سردردم خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۲مشکلاتی که فک
۱۴۰۰/۰۶/۲۹سیاتیکم مشکل داشت درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳با عرض سلام و ادب من کمر درد داشتم با درمان آقای دکتر خیلی خوب شدم از ایشون بخاطر زحماتشون ممنونم و به دوستم هم توصیه کردم برای معالجه کمر درد و سر دردشون به آقای دکتر صدیق مراجعه کنند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲کمر درد شدید داشتم، که کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ارتروز گردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹واقعا دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق هستن من مشکل دیسک کمر داشتم توی سه جلسه خداروشکر اصلاح شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۸از طریق مریض
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸کمر درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سلام وقت بخیر من همسرم 34 سالشه و در فروردین 1400 واقعا از ناحیه کمر و پا زمین گیر شده بود و با لطف خدا و آقای دکتر خوب خوب شدن بدون عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰باسلام خدمت دکتر صدیق عزیز بنده برای زانو درد مراجعه کردم بسیار راضی الان اصلا مشکلی ندارم از همین جا جاداره تشکر ویژه بکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵پنجه طلای واقعی، ضدعمل جراحی
۱۴۰۰/۰۴/۰۴جناب آقای دکتر صدیق بسیار دکتر خوب و سرشناسی هستن من واقعا راضیم حتی از منشی وقت شناس و فعال خوبشون️
۱۴۰۴/۱۱/۲۳معرکه است
۱۴۰۱/۱۰/۲۹گردن درد ممنون خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بسیار پزشک حاذق و باسوادی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۲واقعا چیره دست و کار بلد پدرم دیسک کمرش پاره شده بود دکتر با 3 جلسه درمانش کرد و امسال پیاده به راحتی رفت کربلا و برگشت
۱۴۰۱/۰۶/۲۸تشخیص و درمان ایشون درباره آسیب به ستون فقرات عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی و یک توی قم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷درد گردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵اقای دکتر بسیار متعهد به کارشون هستن واسه مریض وقت میذارن بیماری رو به طور کامل واسه مریض توضیح میدن توصیه ها ونکات لازم رو گوش زد میکنن.در کل بسیار عالی هستن. منشی هم بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هست
۱۴۰۵/۰۳/۲۵واقعا استاده خبره س اما مطبش جای بدیه، پارک نیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۷کمر درد خیلی عالیه همسرم بهبود یافتند
۱۴۰۱/۱۱/۱۵خوب بوده
۱۴۰۱/۰۴/۲۷تشخیصشون خیلی عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۳مشکل کمر درد داشتم که حل شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۰سلام قرص ارامبخش میخوردم چندسال پیش دکتررفتم بایک جلسه باحرفهای اقای دکترقرص کنارگذاشتم خداروشکرخیلی حالم بهتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۲مشکل درد دست الحمدالله بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶زانو درد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱برای بیماری دیسک کمتر مراجعه کردم. چند متخصص جراح در قم و تهران گفته بودند باید عمل کنم اما سه جلسه برای ماساژ خدمت آقای دکتر رفتیم و بعد حدود 3 هفته استراحت کامل کردم و مشکل کامل برطرف شد. الان بیش از 2 سال هست که بدون مشکل به فعالیت خودم ادامه می دم
۱۳۹۸/۰۵/۲۰تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام مرریض مادر خانمم میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مشکل عصب دست
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار دکتر با دانش و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰مشگل دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳در برخورد اوله خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۱در حال درمام
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دیسک گردن داشتم وکاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سلام مادرم خار پاشنه داشت،درمان شد،کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۲۲تنگی کانال و زانودرد داشتم خداروشکر تشخیصشون عالی بود .هزارساله باشند خدا عمر با عزت بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۴تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹ممنون از زحمات اقای دکتر . دیسک گرد ن داشتم . بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خیلی با مریض ها صحبت می کنه، معطل شدیم، اما انصافا نوبت خودمون هم سنگ تموم گذاشت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱سلام دکتر فوق العاده بادانشی هستن من بیمار دکتر از ساوه دکتر شمسا به من جراخی گفتن خیلی ترسیدم ولی خدمت دگتر صدیق رسیدم باتشخیص عالی ودرمان ۳جلسه ایی خوب خوب شدم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴سلام خوبه اما خیلی ویزیت های طولانی داره خیلی معطل می کنه،اما انصافا وقتی نوبت خودم شد هم خیلی معاینه کرد،تشخیصش هم عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۴/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۱۲مثبت بوده است
۱۳۹۸/۰۷/۱۳در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۷دکتر فوق العاده ای هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مطبش شلوغه، ترجیح میدم جای خلوت برم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱مشکل دیسک کمر شدید و سیاتیک داشتم که طور کامل درد ریخته بود توی پای راستم به طوری که اصلا نمیتونستم راه برم و همه دکترها عمل روتجویز کردن،ولی از طریق طب فیزیکی توی سه جلسه فعلا که یک سالی هست اوکی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بسیار عالی و اثر بخش بود درد کمر و پا داشتم که خیلی عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۷بابت درد گ
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دیسک کمر تا الان خوب بسیار دکتر فهمیده ی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷باسلام
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بیرون زدگی دیسک داشتم سه جلسه رفتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکترخوبیه و خوش اخلاق هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دوره درمان را کامل نکردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خودش خوبه منشی ش بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خیلی عالی بود خدمات برخورد مناسب منشی توصیه های عالی دکتر و....
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خوب بوده راضی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام برای درد زانوی مامانم رفتم، خوب بود،وقت گذاشت،با حوصله بود،پیشنهادش میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸