دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی ۸۷۲۹۴ در شهر قم فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکتر تقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳ واقع شده است.
دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی ۸۷۲۹۴ از پزشکان فعال در شهر قم است. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی، خدمات گستردهای را در زمینه تشخیص و درمان غیرجراحی دردهای ستون فقرات و اندامها ارائه میدهد، که این حوزه شامل درمان بیماریهایی نظیر کمردرد، گردندرد، آسیبهای ورزشی، مشکلات مفصلی و عصب و عضله است. مطب دکتر حمید صدیق در خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکتر تقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳ واقع شده و این موقعیت باعث دسترسی مناسب بیماران ساکن قم و مناطق اطراف شده است.
دکتر حمید صدیق علاوه بر تخصص طب فیزیکی و توانبخشی، در زمینه انجام نوار عصب و عضله و نیز درمان غیرجراحی دردهای مزمن مهارت دارد. مدرک تخصصی ایشان در رشته پزشکی فیزیکی و توانبخشی، پشتوانه علمی خدمات درمانی اوست. بیماران برای بررسی و ارزیابی مشکلات حرکتی، بازتوانی بعد از آسیب، و درمان دردهای اسکلتی عضلانی به دکتر حمید صدیق مراجعه میکنند. بسیاری از مراجعهکنندگان از دقت تشخیصی و ارائه راهکارهای غیرجراحی برای مدیریت درد و بازتوانی رضایت داشتهاند و این پزشک را به دیگران توصیه میکنند.
در مطب دکتر حمید صدیق، بسته به شرایط بیماران، اقداماتی مانند تهیه و تفسیر نوار عصب و عضله، طراحی برنامههای توانبخشی شخصیسازیشده، و مشاوره برای اصلاح حرکات و پیشگیری از آسیبهای بیشتر انجام میشود. اگرچه نوبتدهی اینترنتی فعال نیست، امکان دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی با مطب فراهم است. دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در قم، مرجعی معتبر برای درمان غیرجراحی دردهای ستون فقرات و مشکلات حرکتی محسوب میشود.
دکتر حمید صدیق متخصص طب فیزیکی و توانبخشی است و در زمینه درمان غیرجراحی دردهای ستون فقرات و اندامها فعالیت دارد.
بله، ایشان در مطب خود خدمات انجام و تفسیر نوار عصب و عضله (EMG/NCS) ارائه میدهد.
آدرس مطب: قم، خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکتر تقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳.
در حال حاضر نوبتدهی اینترنتی فعال نیست و برای دریافت نوبت باید با مطب تماس بگیرید.
بیماران با دردهای اسکلتی عضلانی، مشکلات حرکتی، آسیبهای ورزشی و نیاز به بازتوانی میتوانند به دکتر صدیق مراجعه کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان جمهوری، میدان سپاه، جنب داروخانه دکترتقوی، ساختمان پزشکان جمهوری، طبقه پنجم، واحد ۳
اقای دکتر بسیار متعهد به کارشون هستن واسه مریض وقت میذارن بیماری رو به طور کامل واسه مریض توضیح میدن توصیه ها ونکات لازم رو گوش زد میکنن.در کل بسیار عالی هستن. منشی هم بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هست
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مشکل درد دست الحمدالله بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶سلام قرص ارامبخش میخوردم چندسال پیش دکتررفتم بایک جلسه باحرفهای اقای دکترقرص کنارگذاشتم خداروشکرخیلی حالم بهتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۲ارتروز گردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دیسک گردن ، بدون جراحی و با فیزیوتراپی و درمان های کمکی ، کنترل شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دیسک گردن مادرم و عااالی بودن به معنای واقعی پنجه طلا. هم اخلاق خوب هم کار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۶کمردرد داشتم که با کمک دکتر بهبودی پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴سلام خوبه اما خیلی ویزیت های طولانی داره خیلی معطل می کنه،اما انصافا وقتی نوبت خودم شد هم خیلی معاینه کرد،تشخیصش هم عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸همسرم مشکل ستون فقرات داشت ،دکتر معاینه ومعالجه داشت .خیلی بهتر شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲کمر درد و خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۲مطبش شلوغه، حتما ماسک داشته باشید،خالهام برای سردردش رفته بود،میگفت خوبه،چندسال سردرد داشت،اما خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷از وقتی پیش دکتر میرم سردردم خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار دکتر با حوصله ای هستند و برای معاینه بیماران وقت میزارن محیط عالی منشی خوش اخلاق و با شخصیت هنوز تحت درمانم هر چند نسبت به اوایل خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲کمر درد و زانو درد مادر
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خیلی عالی خدا پدرش را هم بیامرزد عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مشکل زانو وکمر ممنون از جناب دکتر صدیق عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۴باسلام خدمت دکتر صدیق عزیز بنده برای زانو درد مراجعه کردم بسیار راضی الان اصلا مشکلی ندارم از همین جا جاداره تشکر ویژه بکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تنگی کانال و زانودرد داشتم خداروشکر تشخیصشون عالی بود .هزارساله باشند خدا عمر با عزت بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۴خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۷درد گردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سلام تشخیص ودرمان دکتر واقعا خوب وعالی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۱واقعا کار ش خوبه مخصوصا درمان با دستش
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مشگل دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دیسک گردن داشتم وکاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر عالی کمر درد داشتم پیش دکتر صدیق خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸دوره درمان را کامل نکردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای من تاثیری نداشت ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیدم برای دردای سطحی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸تشخیصشون خیلی عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۳در حال درمام
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خوب عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بابت درد گ
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی بهت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۷تشخیص شون برای درد کمرم عالی بود .درسه جلسه درد کمر خیلی بهتر شد و توصیه ها و ورزشی که دادن خیلی به بهبود کمرم کمک کرد.در کل باحوصله هستن و در تشخیص بیماری دقت میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بیرون زدگی مهر کمر
۱۴۰۳/۱۰/۱۶راضی بودم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بیرون زدگی دیسک ناحیه ۴ و ۵ در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی با مریض ها صحبت می کنه، معطل شدیم، اما انصافا نوبت خودمون هم سنگ تموم گذاشت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکلاتی که فک
۱۴۰۰/۰۶/۲۹با عرض سلام و ادب من کمر درد داشتم با درمان آقای دکتر خیلی خوب شدم از ایشون بخاطر زحماتشون ممنونم و به دوستم هم توصیه کردم برای معالجه کمر درد و سر دردشون به آقای دکتر صدیق مراجعه کنند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۷سلام دکتر فوق العاده بادانشی هستن من بیمار دکتر از ساوه دکتر شمسا به من جراخی گفتن خیلی ترسیدم ولی خدمت دگتر صدیق رسیدم باتشخیص عالی ودرمان ۳جلسه ایی خوب خوب شدم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴سیاتیکم مشکل داشت درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳معرکه است
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خیلی بهتر از فیزیو تراپیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مطبش شلوغه، ترجیح میدم جای خلوت برم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱بیرون زدگی دیسک داشتم سه جلسه رفتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵با سلام. تشخیص دکتر عالی بود یکماهه تحت درمان هستم خیلی بهتر شدم خداروشکر .ممنون از زحمات دکتربزرگوار
۱۴۰۴/۰۱/۰۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام مرریض مادر خانمم میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸مراجعه به علت سیاتیک و پارگی دیسک خدارو شکر درمان شدم چهار ماه میگذره
۱۴۰۴/۱۱/۲۴بسیار عالی و اثر بخش بود درد کمر و پا داشتم که خیلی عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳جناب آقای دکتر صدیق بسیار دکتر خوب و سرشناسی هستن من واقعا راضیم حتی از منشی وقت شناس و فعال خوبشون️
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دیسک کمر تا الان خوب بسیار دکتر فهمیده ی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۹/۱۰در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹دکتر فوق العاده ای هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر خدا خیرتون بده از موقعی که مراجعه کردم درد کمر و پا بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰پنجه طلای واقعی، ضدعمل جراحی
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷برای بیماری دیسک کمتر مراجعه کردم. چند متخصص جراح در قم و تهران گفته بودند باید عمل کنم اما سه جلسه برای ماساژ خدمت آقای دکتر رفتیم و بعد حدود 3 هفته استراحت کامل کردم و مشکل کامل برطرف شد. الان بیش از 2 سال هست که بدون مشکل به فعالیت خودم ادامه می دم
۱۳۹۸/۰۵/۲۰پزشکی که با علم و تخصص خود، در مواقع بحرانی و دشوار، به یاری بیماران می شتابد و سلامت و آرامش را به زندگی آن ها باز می گردانند. با صبر و شکیبایی به مشکلات و نگرانی های بیماران گوش می دهد و برای بهبود وضعیت آن ها تلاش می کند. ابراز تشکر از پزشک نه تنها نشان دهنده قدردانی از خدمات اوست، بلکه به او انژری و انگیزه بیشتری برای ادامه مسیرش می دهد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۴دست درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۸به دلیل دیسک کمر درد زیادی داشتم بعد از مراجعه به دکتر بطور کامل دردم افتاد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱برخورد و نحوه ی ویزیت ایشان بسیار عالی و طوری بود که قشنگ مشخص بود به کارخودشون وارد و استاد هستن .. نمها اشکالش محیط مطب و امکانات کم و نداشتن تلویزیون و صندلی کافی و رعایت نشدن نوبت و ................ بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار عالی.برای درد شانه و دست مادرم مراجعه کردیم.تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴کمر درد شدید داشتم، که کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸مادرم درد شدید کمر داشت بعد از ویزیت توسط ایشون و رعایت نکاتشون چند سالی هست از درد کمر راحت شدن
۱۳۹۸/۰۲/۲۴سلام خیلی شلوغه مطبش،جای سوزن انداختن نیست، خیلی معاینه میکنه، در کل خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۱درد گردن و کمر
۱۴۰۳/۰۹/۱۸همسرم برای دیسک رفتن و خیلی راضی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳واقعا استاده خبره س اما مطبش جای بدیه، پارک نیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب بوده راضی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام وقت بخیر من همسرم 34 سالشه و در فروردین 1400 واقعا از ناحیه کمر و پا زمین گیر شده بود و با لطف خدا و آقای دکتر خوب خوب شدن بدون عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار پزشک حاذق و باسوادی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۸کمر درد خیلی عالیه همسرم بهبود یافتند
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکترخوبیه و خوش اخلاق هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود خانمم دیسک کمر داشت در سه جلسه درمان شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱شلوغه حالم بدشد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار دکتر با دانش و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ممنون از زحمات اقای دکتر . دیسک گرد ن داشتم . بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲مشکل عصب دست
۱۴۰۴/۰۱/۲۷فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۱۲آقای دکتر تشخیص و درمانشان عالی هست من دیسک کمر داشتم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴هنوزتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰من نتیجه مثبت از کارشون گرفتم و واقعا با درمان دستی کمرم بهتر شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دیسک کمر داشتم زده بود پای راستم خیلی اذیت میشدم با روش های دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سلام مادرم خار پاشنه داشت،درمان شد،کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۳دیسک کمر داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خوب بوده
۱۴۰۱/۰۴/۲۷واقعا دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق هستن من مشکل دیسک کمر داشتم توی سه جلسه خداروشکر اصلاح شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴۳ سال پیش مادرم مشکل گردن داشتن که با مراجعه به آقای دکتر صدیق خداروشکر خوب شدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خیلی به اموزش مریض اهمیت میده، برای دخترم رفتم فلج مغزی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مثبت بوده است
۱۳۹۸/۰۷/۱۳در برخورد اوله خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۱فعلا یکباراومدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوش رویی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خیلی عالی بود خدمات برخورد مناسب منشی توصیه های عالی دکتر و....
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دوستم خیلی راضی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۵من دیسک کمرم پاره شده بود و نظر همه پزشکان عمل بود ولی ایشون منو درمان کردن و الان که ۱۸سال میگذرد دیگه اون درد برنگشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خیلی تعریف ایشان را شنیده ام
۱۳۹۸/۱۱/۲۸دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سلام. دکتر خیلی خوبی است.
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مادرم بیمار ایشون هستند واز طبابت ایشون راضی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سلام دنبالچه دخترم را جا انداخت راستش رو بخاهید خیلی برامون سخت بود،اما چاره نداشتیم فقط ایشون در قم این کار را انجام میدهند
۱۴۰۱/۰۴/۱۹باسلام
۱۴۰۰/۰۲/۱۵گردن درد ممنون خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۱۴سلام،کارش عالیه،خیلی،خیلی بهتر از فیزیوتراپیه،20 جلسه رفتم فیویتراپی،خوب نشدم اما ایشون با چند جلسه مشکل دستهای من را حل کرد،
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸زانو گرفته بود که با ماساژ درمانی دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸سلام برای درد زانوی مامانم رفتم، خوب بود،وقت گذاشت،با حوصله بود،پیشنهادش میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بار اول دارم میرم پیشش ام ار ای واسم نوشت هنوز جواب نبردم ...
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۲/۱۸فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵کمر درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دیسک کمر داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳دیسک گردن داشتم و با درمان و توصیه ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برای توانبخشی سکته مغزی، پدرم رفتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۸زانو درد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱درمان دیسک کمر خداروشکر راضی بودم انشالله هزار ساله بلشید جناب دکتر صدیق عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۴مشکل دیسک کمر شدید و سیاتیک داشتم که طور کامل درد ریخته بود توی پای راستم به طوری که اصلا نمیتونستم راه برم و همه دکترها عمل روتجویز کردن،ولی از طریق طب فیزیکی توی سه جلسه فعلا که یک سالی هست اوکی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰مشکل دیسک کمر داشتم بدون دارو باکمک دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۰خوبه اما پرچونه س
۱۴۰۱/۰۴/۰۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۱درمان دیسک گردن و کمر عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۲دست هام درد میکرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲از طریق مریض
۱۴۰۴/۰۶/۲۱تخصصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۹زانو درد . با رعایت اصولی که دکتر آموزش داده بهبودی حاصل شد .
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالی و یک توی قم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خودش خوبه منشی ش بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی شلوغه،معطلیش هم زیاده کارش خوبه،اما اگر صبر وحوصله ندارید اذیت میشید
۱۴۰۰/۱۲/۱۳مادرم بخاطر سن بالا پادرد شدید داشتند وحتی یک قدم راه نمی رفتند اما با درمان آقای دکتر خیلی خوب شدند .ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۲سلام من از شهر ساوه خدمت دکتر رسیدم قادر به راه رفتن معمولی نبودم با ۳جلسه درمان خداروشکر بهبود پیدا کردم دکتر فوقالعاده با تجربه و نخبه میباشد تشکر از دکتر صدیق
۱۴۰۱/۰۹/۱۰دیسک گردن خواهرم مراجعه کردیم ممنون از دکتر صدیق عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۳دیس گردنت
۱۴۰۳/۰۹/۱۴مشکل کمر درد داشتم که حل شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۰برای درمان استخوان پوکی مادرم رفتم،خوب بود،خیلی وقت میزاره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰کمر درد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴برای پسرم رفتم،براش کفی داد بزاره تو کفشش، صافی کف پا داشت،خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی خوش برخورد هستند...کمر درد دارم منتظرم ام آر ای نشون بدم ببینم چی میشه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱تشخیص و درمان ایشون درباره آسیب به ستون فقرات عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بد نبود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹برادرم سیاتیک داشت خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷واقعا چیره دست و کار بلد پدرم دیسک کمرش پاره شده بود دکتر با 3 جلسه درمانش کرد و امسال پیاده به راحتی رفت کربلا و برگشت
۱۴۰۱/۰۶/۲۸سیاتیک
۱۴۰۱/۰۵/۲۲