برای دریافت نوبت از دکتر حمیدرضا حکیمی متخصص و جراح چشم در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر حمیدرضا حکیمی متخصص و جراح چشم در مشهد: کوهسنگی ۹، جنب بیمارستان مهر، ساختمان فراز، واحد ۷۰۳
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر حمیدرضا حکیمی متخصص و جراح چشم در مشهد حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر حمیدرضا حکیمی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد، سیدرضی ۴۵
احمداباد، ملاصدرا ۲، ابتدای دادگر
بسیار عالی و مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۳با درود فراوان جناب آقای دکتر حکیمی دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰معمولی فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲جراحی لیزیک داشتم با ایشون الان خدا رو شکر دیدم عالی شده بسیار راضی هستم . خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی هستند ...دانا و باتجربه و منصف هستند من خال چشم مادرزادی داشتم که به لطف خدا و درمان آقای دکتر خیلی راحت برداشتم و بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار دقیق و پزشک حاذقی هستن و کاملا از ایشون رضایت دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عاااالی⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۵/۰۲/۰۷همه چی عالی بود فقط همکار معاینه دکتر گفت یه موردی هست ولی خود دکتر گفت هیچ مشکلی نیست هر چی هست خیره
۱۴۰۵/۰۱/۲۹بسیار عالی دکتر بادقت زیاد ووقت گذاشتن برای بیماربهترین درمان وارائه میدن.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹من خشکی چشم شدید داشتم.بابرخورد بسیار خوب پرسنل وجناب آقای دکتر مواجه شدم.و همسرم رو هم به ایشون معرفی کردم و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸برای خشکی چشم مراجعه کردم. از نتیجه راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تشخیص عالی ، با صبر و حوصله و پر انرژی پاسخگوی بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۴بسیار با سواد دقیق و همراه بیمار عالی هستند عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سلام جناب آقای دکتر همین که پای صحبت مریض وبه موارد اعلامی مریض کوش میدهد و برخودخوبی با مراجعه کننده داردومواردمریضی را توضیع میدهد به نظر اینجانب بهترین کار را انجام میدهد.ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷چشم دخترم خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار دکتر بااخلاق و حاذقی هستند من برای تاریکی چشم راستم مراجعه کردم و با اولین معاینه تشخیص دادن عصب چشم اسیب دیده و تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عمل لیزیک انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹باسلام بسیار دکتر متبحر وخوش برخورد و پاسخگو بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹من مشکل آستیگمات داشتم و ایشون راهنمایی های خوب و مفیدی به من داشتند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیاربادقت
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مثل همیشه عالی. دکتر باحوصله و شرافت کاری در بالاترین حد ممکن
۱۴۰۴/۱۲/۱۰بسیار عالی و خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۸من پسرم که ۶ سالشه برای چکاپ بینایی بردم . خوش برخورد بودند . با بچه ها با حوصله برخورد میکنند . جوان هستن . روی هم رفته خوب بودن .
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶لیزیک ، بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق صبور فوق العاده هستند دکتر حکیمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی دکتر خوب و مهربان وبادقت هستن کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹تبخال چشمی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب بود. نکته منفی ندیدم. خوش برخورد بود. خدا عمرش بده
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر خوبیه و وقت میزاره برا مریضش
۱۴۰۴/۰۲/۱۶باسلام دکترخوبیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی قرمزی چشم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسته بودن مجرای اشک و کاملا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار با سواد دقیق و همراه بیمار عالی هستند عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پاسخگویی عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی همه چی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰چشم درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بااخلاق وحاذق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خشکی شدید چشم وخدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸چکاپ تاری دید کودکم تشخیص مناسب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵باسلام،آقای دکترحکیمی بادقت بالا معاینه میکنند و کارشون عالی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مراقبت بعد از عمل prk داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی خیلی دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳برای خشکی چشم مراجعه کردم،بهبود پیدا کرد با درمان جناب دکتر حکیمی. بسیار خوش برخورد و حاذق،این پزشک و به شما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰