دکتر جلیل عماد متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) با شماره نظام پزشکی 153618 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک آسا، خیابان محتشم کاشانی، نبش کوچه ۴۴ قرار داشته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر جلیل عماد متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) با شماره نظام پزشکی 153618 از جمله پزشکان شناختهشده این حوزه در شهر اصفهان است. ایشان تحصیلات پزشکی عمومی و تخصص ارتوپدی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موفقیت و کسب رتبه برتر به پایان رسانده و دارای بورد تخصصی جراحی استخوان و مفاصل میباشند. دکتر جلیل عماد عضو رسمی انجمن جراحان ارتوپدی ایران است و در دورههای تکمیلی جراحی تعویض مفصل زانو، آرتروسکوپی شانه و آرنج و آرتروسکوپی زانو زیر نظر اساتید بینالمللی شرکت داشتهاند.
در کارنامه حرفهای دکتر جلیل عماد، انجام جراحیهای تخصصی مانند تعویض مفصل زانو و ران (Total Knee & Hip Arthroplasty)، جراحیهای بسته رباط صلیبی و منیسک زانو به روشهای نوین، درمان پای پرانتزی و پای ضربدری، جراحیهای شانه در پارگی روتاتور کاف و ترمیم لبروم، و درمان شکستگیها و آسیبهای اندامها به چشم میخورد. ایشان در زمینه درمان غیرجراحی اختلالات ستون فقرات، بیماریهای اعصاب محیطی، اصلاح دفرمیتیهای پا و اندام، و درمان اختلالات مادرزادی همچون دررفتگی لگن و کلاب فوت نیز تجربه دارند.
مطب دکتر جلیل عماد در کلینیک آسا، اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، نبش کوچه ۴۴ واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میکند. با توجه به فعالیت تخصصی و مدارک معتبر، بیماران از تشخیصهای دقیق و پیگیری روند درمان توسط دکتر جلیل عماد رضایت بالایی دارند و بسیاری از آنان ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری و مشاوره با دکتر عماد فراهم است. تخصص دکتر جلیل عماد در حوزه ارتوپدی، به ویژه در جراحیهای مفصل، ستون فقرات و درمان دفرمیتیهای اندام، باعث شده که نام ایشان به عنوان یکی از پزشکان برجسته اصفهان در این رشته مطرح باشد.
دکتر جلیل عماد متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) است و در درمان جراحی و غیرجراحی بیماریهای اسکلتی و عضلانی فعالیت دارد.
مطب دکتر عماد در اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، نبش کوچه ۴۴، کلینیک آسا واقع شده است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت خود را رزرو کنند.
دکتر عماد خدماتی مانند جراحی تعویض مفصل، آرتروسکوپی، درمان شکستگیها، اصلاح دفرمیتیهای اندام، درمان اختلالات مادرزادی و درمان غیرجراحی ستون فقرات ارائه میدهد.
ایشان دارای درجه تخصص جراحی استخوان و مفاصل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبه برتر و دارای بورد تخصصی میباشند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان محتشم کاشانی، نبش کوچه ۴۴، کلینیک آسا
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۱نظری فعلاندارم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰پوکی استخوان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲پیش آقای دکتر ۴تاعمل انجام دادم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷در حال
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کمر درد واقعا کارشون عالیه حرف نداره
۱۴۰۳/۰۴/۱۷یکی از
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶رسیدگی ایشان عالی است وبرخورد پرسنل نیز عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۹دیسک کمر در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتری بسیار حاذق ومهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار با شعور و معرفت طبابت عالی ممنونیم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳درد دست و شانه بود که فعلا MRI و ورزش
۱۴۰۴/۰۳/۱۹معاینه برای پای پسرم اومدم،کف پای پسرم صاف هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی عالی کمر مادرم به شدت درد میکرد با یک نسخه پیش اقای دکتر عماد خوب شدن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱پارگی رباط صلیبی پای من را ایشان عمل کردن ، درمان عالی بود ، واقعا خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹درجه یک
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عالی.بی نظیرهستندایشون.دکتربااخلاق ومجرب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴پارگی رباط داشتم دکتر عمل کردند عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶من احساس درد در ناحیه کتف راست داشتم. با دقت و حوصله صحبتهای من را شنیدن و یک سری حرکات اصلاحی برایم تجویز کردند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۹مشکل زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار محترم و متخصصی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶زانودردعالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار عالی اخلاق و درمانی که انجام دادن برام بیست بیست
۱۴۰۴/۰۱/۱۷کمر درد داشتم و بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵برخوردی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار با حوصله به حرفهای مریض توجه میکنن بسیار صبور و با دانش هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی و فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۵سلام دیسک کمر داشتم الان بسیار بهتر هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸خیلی با دقت و حوصله ویزیت انجام میدن و از نتیجه درمان خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳معرفی شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴انگشت پای پسرم آسیب دیده بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستند فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸با سلام و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت اقای دکتر و تیم حرفه ای شون بند بیمار اقای دکتر بودم از همه لحاظ هر چی بگم کم گفتم عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹سلام من تازه توسط ایشون ویزیت شدم خیلی خوش اخلاق وخوشبرخرد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالیییی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶پا درد نقرس
۱۴۰۱/۱۰/۰۲با اخلاق ترین و بهترین متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عمل زانو
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار حاذق با ارامش و متین وموقر
۱۴۰۴/۱۲/۰۳تشخیص دکتر بسیار عالی و تحت درمان هستم. پارگی متوسط رباط صلیبی. دارو . ورزش . فیزیوتراپی و...
۱۴۰۵/۰۲/۳۰ایشون واقعا خیلی مودب و با احترام با بیمار برخورد می کنند. تشخیص درست و به موقع خدا خیرش بده. دلسوز بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳در بیمارستان ارتش اصفهان ویزیت و جراحی شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۰زانو درد داشتم، غضروف زانوم سایده شده بود، پی آرپی انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶پزشک خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۵درد زانو و کمر
۱۴۰۲/۰۶/۱۹من مادر زادی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خار پاشنه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳تشخیصشون خوب بود و قعلا هنوز درگیر معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای دوستم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲بسیار دکتر عالی و بینظیری هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۱۰فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۹خارپاشنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۲خیلی دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دلسوز مهربون
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بهترینن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من پیش ایشون رفتم و هنوز درمان شروع نکردم ولی در کل اخلاقشون و تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۱دیسک کمر ،فعلا برام نوار عصب و عضله نوشته هنوز درمان را شروع نکردم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۴فوق العاده ماهر و حرفه ای و برای همه بیماران وقت میذاره بدون هیچ ناراحتی و مشکلی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سلام وقت بخیر تجربه مراجعه من به دکتر جلیل عماد خیلی خوب بود. ایشان بسیار خوشبرخورد، صبور و دقیق هستند و با حوصله به حرفهای بیمار گوش میدهند. چیزی که برای من خیلی ارزشمند بود این بود که در حالی که بعضی دکترها فقط میگفتند استراحت کن، دکتر عماد به من امید دادند و گفتند که با تقویت عضلات میتوانم کارم را ادامه بدهم. همین نگاه امیدوارکننده و برخورد خوب ایشان باعث شد با حس خیلی بهتری روند درمانم را دنبال کنم. از ایشان بابت دقت، برخورد خوب و انرژی مثبتی که به بیمار میدهند واقعا ممنونم. برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دست درد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱زانو درد و دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عمل کردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دکتر حاذق وخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خودم تا حالا ویزیت نشدم ولی از اقوام همه راضی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۱دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خیلی خوب تقریبا سر وقت ویزیت کردند و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب بود و راضی بودیم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عشششششقه عشششق
۱۴۰۱/۱۰/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۶یک مراجعه داشتیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰پارگی تاندون آشیل تحت نظر
۱۴۰۳/۰۹/۰۷مشکل زانو
۱۴۰۲/۰۱/۱۶درد مفاصل خیلی خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۵دخترم مشکل لگن داشت فعلا تحت درمان برخورد دکتر فوق العاده عالی بود و با حوصله وصبر ب تمام حرفام گوش میداد
۱۴۰۳/۰۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹سلام دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲درحال درمان کمردردهستم دکترجلیل عماد.دکتری هست بااخلاق خیلی خوبی قبلادستم راجراحی کرده خیلی خیلی ازم راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درد کتف وکمر تشخیص درست
۱۴۰۲/۱۰/۰۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی ب
۱۴۰۲/۱۰/۰۸نوع برخورد دکتر بسیار مودبانه بود. هنوز درمانی انجام ندادم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷فعلا در مرحله اولیه ام آر آی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲برخورد مناسب با بیمار و توجه به صحبت های بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ایشون پزشک حاذق و ماهری هستند ودر کل کارشون بسیار خوبه .
۱۴۰۵/۰۲/۲۸هم زانو درد داشتم با چند حرکت ورزشی بهتر شدم که ایشان تجویز کردن،وهمینکه دستم رو پیش ایشون عمل کردم و حیلی راضیم.دکتر بسیار عالی و با حوصله ای هستن.خیلی احترام به بیمار میزارن.
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲کمردرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۸مشکل درد زانو و فعلا تشخیص
۱۴۰۴/۰۷/۲۷فقط یکبار معاینه شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار دکتر مجرب خوبی بودن تشخیص در اولین نوبت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲سلام بسیار دکتر با شخصیت هست خداوند همیشه سلامت و پایدار باشد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴واقعا عالی هستن و باتجربه با اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۲۸از همه نظر عالی بافهم ودرک
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی بود و تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰زانو درد داشتم و خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰بسیار دکتر عالی و باصبر و حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۰۲تنگی کانال کارپال عمل نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود الان نوبت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹درجه یک باسواد مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲پارکی رباط پا
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار دکتر خوب و دقیقی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲کمر درد پدرم درحال درمان هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار دکتر حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۰۴درد شانه نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۲دیسک کمر فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار کاربلدو عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار با حوصله، متخصص و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۶مشکل رباط صلیبی فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳در حد معاینه
۱۴۰۲/۰۵/۰۶دکتر خوش اخلاق و صبوری هستند و توصیه های کاربردی فراوان دادند که منجر به بهبود من شد.
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عمل مچ پا
۱۴۰۳/۰۹/۱۰پارگی رباط صلیبی و مینیسک عالی بودند
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳از بهترین پزشکان و جراحان بیمارستان 577 ارتش در اصفهان هستند. بسیار باسواد و خوشبرخورد. ممنون جناب سرهنگ عزیز.
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۲ایشان دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷کارش عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۱بسیارعا
۱۴۰۱/۰۳/۰۳درمان زانو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر فوق العاده خوش برخورد و عالی ای هستند از همه نظر .مشکل خار پاشنه ی همسرم را برطرف کردند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکار بسیار محترم و با شخصیتی بودند ویرزیت و برسی دقیقی داشتن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲تشخیصشون خوب با اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸پارگی مینیسک پا بشدت حرفه ای عمل کردن ورزش های پیشنهادی توی بهبودی بسیار موثر بود امیدوار سلامت باشند آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲پسرم خار پاشنه داشت با حرکات اصلاحی که دادند،خدا را شکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷مامانم پارگی تاندون مچ پا داشت هر دکتری میرفتیم کاری براش نمیکردن پیش ایشون رفتیم و با طبابت عالی شون مامانم خوب شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱تحت درمانم. نتیجه دیدم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰سپاس از آقای دکتر با حوصله و درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۱۸درد مفصل
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۲۳ساییدگی مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۰۹سلام . دکتر خیلی خوش برخورد هستند. ولی تایم انتظار جهت ویزیت شدن زیاده و معطلی خیلی داره
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیارعالی، با تجربه، دقیق و دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۰۵برای دردزانو
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بادرود و سپاس ویژه از آقای دکتر. اگه من چند سال پیش با آقای دکتر اشنا شده بودم الان این همه مشکل نداشتم .مشکل منو کاملا متوجه شدن و به من گفتن شما باید صددرصد بدنسازی انجام بدید به خاطر ضعف مفصل. کاش زودتر با شما اشنا میشدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹هم خودم وهم مادرم در طول دو جلسه درمان خیلی بهتر شدیم ما مشکل زانو درد داریم والان خدارو شکر به لطف دکتر عماد خیلی بهتر شدیم خدا خیرشون بده.
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۴اسفند ماه ویزیت شدم برام آزمایش و ام آر آی و تراکم استخوان نوشتند فعلا باید جواب آزمایش و ام آر آی و تراکم استخوان را ببرم تا دارو تجویز کنند
۱۴۰۳/۰۱/۱۶دکتر بسیار حاذق و با تجربه و در عین حال آرام و دلگرم کننده هستند برای دختر نوزادم که احتمال در رفتگی لگن داشت چند نوبت تحت نظر دکتر بودن وخدا رو شکر مشکلی پیدا نکرد
۱۴۰۳/۰۲/۱۸رباط صلیبی تازه شروع درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۵سلام واقعا دکتر باتجربه ای هستن از نظر اخلاق هم بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر باحوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برای درمان در رفتگی ارنج پسرم مراجعه کردم خیلی سریع و راحت جا انداختن برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتربسیارباتجربه وعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پارگی منیسک
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عالی هستن هم برخورد و هم تشخیص بسیار با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عالی بودند برا مفصل پام مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸کمر درد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عمل جراحی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲شانه درد
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ارتوپدی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار خوش برخورد وبا اینکه جوان هستند ولی از سطح سواد بالایی برخوردار هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر با حوصله و بسیار مودبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عمل کیست دست داشتم عااالی بودن ایشون
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۱۴دکتر بسیار کاربلد و با صبر و حوصله هستند و همینطور بسیار منصف
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار عالی خدا توفیقشون بدهد
۱۴۰۱/۰۸/۱۱خوب بود بهبود حاصل شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۶نوبت دهی خوب مدت انتظار کم پرسنل خوش برخورد دکتر خوش اخلاق و تشخیص خوب و صریح
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰کوتاهی آشیل پا فیزیو تراپی را توصیه کردن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵رفتار خیلی مودبانه ای داشتند زمان انتظار در مطب هم خیلی کم بود فعلا در حال درمان بیماری ام هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خیلی خوبیه وبا حوصله حرف بیمار رو گوش میده وراهنمایی میکنه من برا دیسک کمر وگردن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰پزشک خوب و خو
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر بسیار خوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر بسیار باتحربه و کار درست
۱۴۰۲/۱۱/۱۹فقط یک ام ار ای نوشتند چیز خاصی نگفتند
۱۴۰۱/۱۰/۱۸مشکل پسرم.سرباز هستن ودر حین وظیفه مشکل زانو پیدا کردن.والان تحت درمان دکتر هستن وعالی رسیدگی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰فوق العاده
۱۴۰۱/۰۵/۰۶بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۷پادردشدید کف پا
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۴زانودرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر خیلی مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار مجرب، حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۳۰دستام گز کز میشدن و کمرم دزد داشت رفتم میش آقای دکتر نوار عصب و عضله نوشتن گفتن که آرتروز گردن و دیسک کمر دارم دارو دادن و با کمک حرکات اصلاحی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار دکتر کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۵فوق العاده دکتر حاذقی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار خوش اخلاق بودند.راهنمایی خوبی کردند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳یه مرحله معاینه شدم ولی ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خیلی خوی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱جناب آقای دکتر عمادبسیار باسوادوبااخلاق وباحوصله میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خوب هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دکتر عماد با صبر و حوصله و دقت ویزیت را انجام دادند. همچنین وضعیت نوبت دهی در مطب هم مناسب بود.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سلام به تازگی ویزیت شدم. بااخلاق منطقی وبسیار باتجربه وخوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خیلی راضی بودم درد کمرم بهتر شده ممنون ازشما اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۷زانو درد
۱۴۰۲/۰۸/۲۶فعلاتحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل انگشت داشتم زیر چرخدنده رفته بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر فوق العاده خوبیه بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۰پارگی رباط و مینیسک
۱۴۰۱/۰۷/۲۸سلام تعویض مفصل لگن هردوطرف توسط دکتر انجام شده وخدا وشکر بعدازخدا به یاری دکتر عزیز امروز به راحتی بدون کوچکترین درد یا مشکلی به زندگی معمولی وورزشم باز گشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام مشکل کمرو زانو درد و پوکی استخوان شدید که یک سری دارو تجویز شد هنوز درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۹رباط صلیبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۵برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر صبور و بااخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۸/۲۴سلام تشخیص عالی.
۱۴۰۲/۰۹/۰۸پارگی آشیل پا و هنوز در مان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶کمر درد
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۴از نظر شخصیتی و اخلاق عالی ولی بیمار منو معاینه نکرد و با خوندن پروندش براش دارو تجویز کرد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰درد زانو
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عمل جراحی مینیسک انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بسیار مؤدب خوش برخورد ومجرب مباشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸مادر خانمم زانو درد داشت آقای دکتر گفتن یا باید ژل تزریق بشه یا عمل کنید که ما ژل تزریق کردیم جواب داد وخیلی هم خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۷کش امدگی تاندون و عالی بود ایشان
۱۴۰۱/۰۸/۲۱زانو درد در حال معالجه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲