دکتر جلال حاجی زاده متخصص پوست و مو (درماتولوژی) با شماره نظام پزشکی 130126 در شیراز فعالیت دارد. آدرس کلینیک تخصصی ایشان در شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 12، ساختمان علیا، طبقه سوم است و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم میباشد.
دکتر جلال حاجی زاده متخصص پوست و مو (درماتولوژی) با شماره نظام پزشکی 130126 یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه درمان بیماریهای پوست، مو و زیبایی در شهر شیراز است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و سابقه فعالیت در زمینه جراحیهای مرتبط با پوست و درمان مشکلات رایج مانند آکنه، ریزش مو، لک و ضایعات پوستی را دارند.
کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آرمانی، محل فعالیت دکتر جلال حاجی زاده در شیراز بوده و در قدوسی غربی، نبش کوچه 12، ساختمان علیا، طبقه سوم واقع شده است. بیماران برای دریافت خدمات تخصصی پوست و مو میتوانند به این آدرس مراجعه کنند. دکتر جلال حاجی زاده با توجه به سابقه تخصصی خود به ارائه مشاوره و درمان مشکلات شایع و تخصصی پوست و زیبایی میپردازد و بسیاری از مراجعهکنندگان رضایت بالایی از تشخیص و رویکرد علمی ایشان ابراز داشتهاند.
وی به عنوان متخصص پوست و مو در شیراز، نه تنها در تشخیص و درمان بیماریهای پوستی، بلکه در مشاوره پیرامون مراقبتهای زیبایی و جوانسازی پوست نیز فعال است. دکتر جلال حاجی زاده با توجه به مدارک معتبر تخصصی خود، در زمینه درمان تخصصی انواع مشکلات پوست و مو از جمله درمان زخمهای مزمن، بیماریهای التهابی پوست، مراقبت از پوست و ترمیم جای جوش خدمات ارائه میدهد. بیماران او عموماً از دقت در معاینه، توضیحات کامل و رفتار حرفهای ایشان رضایت داشتهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر جلال حاجی زاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. برای مشاوره یا درمان بیماریهای پوستی و زیبایی، مراجعه به مطب در شیراز و استفاده از تخصص دکتر جلال حاجی زاده بهعنوان یکی از متخصصان معتبر این حوزه توصیه میشود.
دکتر جلال حاجی زاده متخصص پوست و مو (درماتولوژی) است و در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای پوستی و زیبایی فعالیت میکند.
آدرس مطب: شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 12، ساختمان علیا، طبقه سوم.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر حاجی زاده فراهم است.
خدماتی مانند درمان بیماریهای پوستی، لیزر، مزوتراپی، درمان ریزش مو، تزریق ژل و بوتاکس ارائه میشود.
انواع بیماریهای پوستی مانند آکنه، ریزش مو، لک، اگزما، پسوریازیس و ضایعات پوستی توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۲، ساختمان علیا، طبقه سوم
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مشکل هورمونی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بیماری صدف
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مشکل ریزش سکه ای مو داشتم و درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴پزشک صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالیییییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲من مشکل کچلی مردونه داشتن ،الان تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خارش پوست داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲نظری ندارم فعلا
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ریزش مو
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ریزش موی سکه ای
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳من پسوریازیس داشتم دختر برام دارو نوشت دارم خوب میشم واقعا عالیه کار آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۶درحال استفاده از دارو ها هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲بسیار پزشک خوب و عالی هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۷بسیار خوش اخلاق و متین
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴ریزش موی سکه ای داشتم با دو بار مراجعه نتیجه گرفتم عالی بود.
۱۴۰۱/۰۷/۱۱سلام یک جلسه واسه سابسیژن اسکار مراجع کردم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۶در حال درمان هستیم تا الان خوب بودن خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مشکل لک صورت داشتم یه جلسه رفتم ولی هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۰۷سلام وخسته نباشی واقعا نوبت دهی عالی زود جوابگو هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بینظیره
۱۴۰۲/۱۱/۱۸اگزما داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳لیکن پلان داشتم تشخیصشون درست بود بیماریم رو ب بهبودی هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱باسلام
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ریزش مو داشتم الان قطع شده ریزش موهام دمت گرم دکی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶جوش صورتم خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵فعلا ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳سلام من پسرم مشکل ریزش موی سکه ی دارد و الان یک جلسه آمدم دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عاااالی هم متخصص، هم خوش اخلاق، هم کاربلد
۱۴۰۱/۰۹/۱۷نتیجه بخش نبود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خیلی خوب و با حوصله هستند آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۵اوکی. بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ریزش سکه ای داشتم و عالی بود و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دور گردن پسرم لکه بود به لطف خدا و یاری آقای دکتر برطرف شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۱من ریزش موی شدیدی داشتم. الان ۱ ماهه پیششون ویزیت شدم عالی بودن و نتیجه داد
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ریزش مو
۱۴۰۰/۰۳/۲۳کار ۲۰
۱۴۰۴/۰۴/۲۴فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۱لوپوس پوستی هنوز کاملا در مان نشدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴جوش صورت داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیای خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۱۴واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰شوره سر و لک صورت تازه درمان شروع کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ریزش مو
۱۴۰۰/۱۲/۲۱لک پشت دست ، کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲با سلام من مشکل ریزش سکه ایی داشتم به نتیجه رسیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳با صبوری و آرامش به گفته های مراجعین گوش میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵اگر دوره درمانی را کامل کنند نتیجه بسیار عالی میگیرن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۵عالی بود تشخیصشون برای ریزش و شوره مراجعه کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سلام لکه های پوستی داشتم و خیلی راضی بودم و جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تازه شروه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالییییییی کارش
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عالی هست و دارم نتیجه میبینم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مشکل خشکی وخارش پوست دوماهه داروهای دکتر استفاده میکنم خیلی بهترشدم هنوز زیر نظرشون هستم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر خوبی بودن تجربه کافی داشتن با حوصله راهنمایی کردن و به سوالات پاسخ دادن داروها هم خیلی خوب بود من راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۱۵عالی وبی نظیره لکه زیرپوستی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالیییییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷خوب هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی ریزش مو
۱۳۹۹/۰۱/۱۸مشکل پوستی نتیجه هم گرفتم دکتر بسیار حاذق و با تجربه و بسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بله عال
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار دکتر حاذقی در تشخیص هستن اگزما داشتم در یک نسخه برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱پسوریازیس، درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷لک و اگزما و شپش واسه هرسه عال بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴لک روی پوست و اگزما.که بایکبار تجویز دکتر کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵اگزما داشتم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر خوب و باحوصله ایه، نتیجه گرفتم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۶سلام جهت جوش های صورت مراجعه کردم بسیار عالی بود نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ریزش مو عالیییبیییییییییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹من دوبار ویزیت شدم رفتم کارشون حرف نداره عالیه و نتیجه هم گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵درماتیت سبوره
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ریزش مو عالی ب کلی درمان شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۷پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۸مشکل ناهمواری پوست داشتم قبلا با دکترهای زیادی در ارتباط بودم ، اما از این پزشک رضایتم در حد ۹۰ در صد بیشتر هست و ممنونم ازشون.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴برای خارش پوست خدمتشون رسیدم و خداروشکر جواب گرفت انشاالله همیشه سالم باشن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ریزش سکه ای
۱۳۹۹/۰۹/۰۸هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی برا منافذ
۱۴۰۰/۱۲/۰۱لک و کک مک خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۸/۱۳سلام من مشکل پوستی داشتم ایشان نمونه برداری کردن الحمدالله جای بخیه که نمونه گرفته نمونده و اگزا با قرص مینوسیکلین درمان شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷مشکل مو
۱۴۰۰/۰۷/۲۴برای جوان سازی پشت دست مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۸/۱۶جوش صورت ،عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶آفتاب سوختگی
۱۳۹۸/۱۲/۰۱بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۲۸لک پوستی...بسیار خوش برخورد و با حوصله و با دقت در تشخیص
۱۴۰۰/۰۸/۰۴لک پوستی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی خوب، باتجربه، بااخلاق، با حوصله و کارآمد و کاربلد هستن.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار ماهر و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تازه شروع به مصرف دارو کردم منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ریزش مو سکه ای داشتم . تحت درمان ایشون هستم خیلی دکتر باسواد و کار بلدی هستن *ی دنیا ازشون ممنونم،*
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ریزش سکه ای مو.نتیجه بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰برای درمان جوش مراجعه کردم نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۰دکتر خوب ودلسوز برای ریزش موی پسرم که یکطرف بود مراجعه کردم وخیلی بهترشد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برای جوش صورت مراجعه کردم دارو تجویز کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۴من از کارشون راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالییی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۰مشکل جوش صورت همچنان تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰سلام خسته نباشید من یک دختر 19 ساله هستم که دچار ریزش مو و گودی سر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰برای شوره سر پسرم مراجعه کردم و جوش های صورت. عالی بود و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹لیزر صورت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کارشون عالیه مخصوصا تشخیص و درمان بیماری های پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خوبه ..برای جوش صورتم جواب گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عالی بود مشکلمون حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶جای جوش
۱۴۰۲/۰۵/۱۲از ناحیه لب مشکل داشت. الان خیلی بهتر شد.
۱۳۹۹/۰۷/۱۶ریزش مو
۱۳۹۹/۰۱/۲۶فعلا فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳فعلا تحت درمان هستم ولی در کل دکتر خوب وباتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۷برای پوست صو
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی هستن بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳جوش صورت داشتم که خیلی بهتر شدم و شوره خیلی زیاد
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ریزش موی هورمونی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خشکی پوست تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۷من لیزر فوتانا منافذ انجام دادم الان جلسه اول هستش و باید 3جلسه انجام بدم تا نتیجه کامل 2 جلسه مونده
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۱۳نتیجه، منتظر ویزیت مرحله دومم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳از بین رفتن رنگدانه های پوست صورت.لک های سفید
۱۴۰۲/۱۱/۱۱پسوریازیس
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳عالی هستن و خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بهترین دکترپوستی که توی استان فارس میشناسم ایشون هستن کارشون عالی درصورتی که دوره درمان کامل کنید
۱۴۰۰/۱۱/۰۴مشکل ریزش مو داشتم. یکبار مراجعه کردم تاثیر خاصی ندیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸رفع جوش و برداشت خال
۱۴۰۱/۱۰/۰۶فیلر زدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱برای زخم صورت دخترم اومدم و الان تحت درمان هست،دختر متریم صورتش سوخت و تحت نظر ایشون اصلا جای سوختگی نموند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ریزش مو.فعلا تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۱فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر اروم و با شخصیتی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵مشکل موی سکه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشکل جوش صورت داشتم ،کاملا رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۷زونا.عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۸من مشکل پوستی آزمایی داشتم و لک پشت دستام بخاطر مواد شوینده. کمتر از یک ماه داروها جواب داد عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۰فرقی نکرد بیشتر موهام ریخت ولی خب من هفته بعدش نرفتم پیششون
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی پیگیر و کاردان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالییییی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عمل پلک داشتم وخوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۳نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷در رابطه با ریزش مو و جوش مراجعه کردم بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ریزش سکه ای مو درحال درمان هستم واقعادکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۴برا پسوریازیس مراجعه کردم و راضی کننده بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸