برای دریافت نوبت از دکتر بیتا طهماسبی متخصص زنان و زایمان در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر بیتا طهماسبی متخصص زنان و زایمان در تهران: خیابان شریعتی، کوچه مجاور مترو شریعتی، خیابان مینا، ابتدای داراب نیا، پلاک ۲، واحد ۳
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر بیتا طهماسبی متخصص زنان و زایمان در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر بیتا طهماسبی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی، کوچه مجاور مترو شریعتی، خیابان مینا، ابتدای داراب نیا، پلاک ۲، واحد ۳
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵سلام بسیارعالی ودلسوز.فیبرم عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل فیبروم داشتم ٥ روزه جراحی شدم دستش درد نکنه الان خیلی حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۰فیبروم های متعدد رحم.ایشون خیلی دلسوزانه و باحوصله راهنمایی کردن و سعی کردن باتوجه به موقعیت من راه حلی که کمترین آسیب رو داره ارائه بدن
۱۴۰۳/۰۵/۳۱باهاشون عمل شدم لااراسکوپی و الان عالیم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۰۱فیبروم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر بسیااار مهربان و با آرامش و شنونده ای هستن،نتنها باعث اضطراب بیمار نمیشن بلکه انقدر با آرامش صحبت میکنن و میگن استرس نداشته باش که خود بخود آروم میشی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶درد ناحیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۴تشخیص آندومتریوز
۱۴۰۳/۰۸/۱۲با سلام خدمت خانم دکتر ایشون واقعا نمونه هستن و خبره،برای اندومتریوز مراجعه کردم️
۱۴۰۴/۱۱/۲۲بسیار خوش برخورد، حاذق و با حوصله بودند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خونریزی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰لاپاراسکوپی کردن برام و رحم رو خارج کردن بسیار دستشون خوب و بی درد بود وبعدش سریع حالم خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۹عالیه حرف نداره
۱۴۰۲/۰۴/۲۱خانم دکتر طهماسبی پزشک بسیار دقیق و متبحری هستند عمل لاپاراسکوپی میومکتومی پیششون انجام دادم چون مجرد بودم پزشک های دیگه این ریسک رو نمیکردن ولی ایشان انجام دادن و یکماه گذشته و راضیم... همیشه موفق و سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵آندومتریوز
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار عالی ۳روز قبل جراحی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار دکتر حاذق، مهربون دلسوز و با حوصله ای هستن به تازگی جراحی لاپراسکوپی میوم انجام دادم با اینکه جراحی سختی بود و تعداد فیبروم ها بزرگ و زیاد بود ولی عمل خوبی داشتم و بسیار راضیم، واقعا بی نظیر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترین پزشک یکماه پیششون عمل پلیپ کردم و واقعا راضی هستم خواستم نظر بزارم ک خانمی مثل من درد نکشه و اعتماد کنه
۱۴۰۴/۱۰/۳۰سلام من پلیپ داشتم بسیار جراح ماهر خوشاخلاق دلسوز و با حوصله ای هستن بسیار به ادم احساس راحتی القا میکنن عملم فوق العاده بود بهترین دکتری هستن که تا به الان تجربه کردم سپاس از برخورد و تدبیر فوق العاده شون
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تنها پزشکی که همه چیز رو توضیح داد قبل از جراحی و بعد از عمل خیلی راحت بودم راستش قبلش اعتماد نمیکردم چون سنش کمه ولی واقعا کارش درسته ازش ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پیش ایش
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی هستند، خوش اخلاق و در تخصص خودشان خبره
۱۴۰۲/۱۲/۰۷سلام من بیست روز پیش در بیمارستان ولیعصر ناجا پیش ایشون سزارین شدم به نظرم بهترین دکتر، با وجدان کاری بالا، فوق العاده با اخلاق، مهربون، دلسوز و همه جوره عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴اندومتریوز
۱۴۰۳/۰۹/۲۲ویزیت خوب بود سوالات من و جواب دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹فعلا فقط ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خیلی خوش اخلاق و کار بلد. جراحی لاپاراسکوپی میوم با ایشان داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی و مهربان و با ارامش هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸زایمان داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۱۰/۳۰واقعا پنجه طلا هستین خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۱۰