دکتر امین صباغان، فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 122142 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر امین صباغان از جمله پزشکان شناختهشده و دارای فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان است که با شماره نظام پزشکی 122142 در شهر اهواز فعالیت میکند. ایشان علاوه بر تخصص در بیماریهای داخلی، دارای مدرک فوق تخصصی در زمینه گوارش و کبد بوده و خدمات پیشرفتهای همچون اندوسکوپی و کولونوسکوپی همراه با بیهوشی را به بیماران ارائه میدهد. مطب دکتر امین صباغان در شهر اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم واقع شده است و بیماران میتوانند به راحتی به این مرکز مراجعه کنند.
دکتر امین صباغان، متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد، همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز و استادیار این دانشگاه است که نشاندهنده اعتبار علمی و سابقه آموزشی ایشان در حوزه پزشکی میباشد. تجربه ایشان در انجام روشهای تخصصی مانند ERCP، برداشتن پولیپهای معده و روده، بالن و بوتاکس معده جهت لاغری، تعبیه لوله معده و درمان واریس معده و روده باعث شده تا بیماران زیادی برای درمان بیماریهای گوارشی و کبدی به ایشان مراجعه کنند.
بنا بر نظرات بیماران، دکتر امین صباغان به خاطر تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و توضیحات کامل در مورد روند درمان، رضایت بالایی را در میان مراجعهکنندگان خود ایجاد کرده است. بسیاری از بیماران، دکتر امین صباغان را به دیگران توصیه کردهاند و تجربه مثبت خود را از مراجعه به این متخصص گوارش در اهواز، به اشتراک گذاشتهاند.
متقاضیان دریافت نوبت میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر امین صباغان اقدام کنند. حضور ایشان در منطقه کیانپارس اهواز و ارائه خدمات تخصصی گوارش و کبد، این مرکز را به یکی از گزینههای معتبر برای بیماران این حوزه تبدیل کرده است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر امین صباغان فراهم است.
مطب دکتر صباغان در اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم قرار دارد.
ایشان فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان و متخصص بیماریهای داخلی هستند.
خدماتی مانند اندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی، ERCP، برداشتن پولیپ، بالن و بوتاکس معده و درمان بیماریهای گوارش و کبد ارائه میشود.
ایشان عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم
درد شکمی که مشکل کبدی بود.دارو دادن.بهترم
۱۴۰۳/۰۸/۲۳درد قسمت بالای شکم.دارو بم داد و تحت کنترله.خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳مشکل توده کبدی بود که آزمایش و ام آر آی نوشتن .خدا رو شکر توده خوش خیم بود و با دارو مشکلم برطرف شد.عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶هنوز تجربه ای نکردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸درد معده داشتم سالها دارو میخوردم دکتر یه سری دارو داد که دگه نیاز نبود همیشه دارو بخورم عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سنگ مجرا داشتم که تو امام ercp انجام دادن و سنگ مجرا صفرا خارج شد عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۲مشکل معده
۱۴۰۲/۰۹/۲۲زخم روده که التهاب روده داشتم.تحت نظر دکترم.بیسته کارش
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درد شکم و یبوست مزمن که داروها خوبی تجویز کردن.مشکلم برطرف شد.عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷معده عصبی داشتم که با داروها دکتر و دو بار ویزیت بهتر شدم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳یبوست مقاوم.درمان شدم خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۲درد معده شدید که اندوسکوپی کردم.تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵مدت زیادی درد معده شدید داشتم به پیش دکتر مراجعه کردم آندوسکوپی انجام دادن برام وباداروهایی که برایم تجویز کردن خیلی بهترم خداروشکر دکتر مهربون وخیلی صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتور خیلی باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۶زخم معده در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سوزش و سنگینی سر دل داشتم که اندوسکوپی خراش معده و اثنی عشر بود.با درمانش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۹فعلا فقط وزیت شدم وبرام آزمایش و سونوگرافی نوشت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳درد و یبوست و اسهال متناوب که روده ام زخم شده بود.با داروها و کولونوسکوپی برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵درد و نفخ معده که با تجویز دکتر و اندوسکوبی مشکلاتم از بین رفتن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷اندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱آروغ مکرر و بوی بد دهان داشتم که خدا رو شکر با اندوسکوپی و داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۷سیروز کبدی که ورم پیدا کرده بودم.دارو دادن و تحت نظرم.خوبم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷درد روده و خونریزی که کولونوسکوپی انجام دادم و دارو دادن به شکر خدا و لطف دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲هپاتیت ویروسی دارم که چندین ساله تحت نظر دکترم.خدا رو شکر بیماریم کنترله.کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بدنبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی ب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷پزشک باسواد وتشخیص دربیماری عالی میباشد همچین بااخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴درد و التهاب مزمن معده و تهوع داشتم که با نسخه دکتر خوب شدم.داروهاش خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹چند بار اندسکوپی انجام دادم پیشش وخیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲جهت کبد چرب که با داروها دکتر خوب شدم بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۶فعلا در
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سوزش سر دل و درد پشت جناغ داشتم که خیلی آروغ میزدم.پزشک قلب رفتم که گفتن پیش گوارش برم.دکتر اندوسکوپی کردن و دارو دادن.با داروهاش مشکلم برطرف شد.عالیه کارش
۱۴۰۳/۱۱/۲۱زخم معده داشتم ، آندوسکوپی گرفتن الان بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸التهاب روده.درمان شدم.کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۳۰مشکل خونریزی روده که بواسیر شدید در حد عمل بود.بم نامه داددبیمارستان امام عمل شدم.عالیه کار و خوش اخلاقه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دخترم بالا می اورد و شکم درد داشت و اسهال گفت مشکلی نداره این ویروس هیوسین روکش دار نوشت که دخترم تونست اون رو ببلعه برام مفید بود دخترم بد دارو هست شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۶التهاب روده که زخم داشتم.با کولونوسکوپی تشخیص دادن و با درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱مشکل کم خونی که از معده بود و درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۶بواسیر و درد روده.درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰نفخ معده و درد شکم که اندوسکوپی کردم و دارو دادن.از هر نظر خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷هنوز درحال مداوا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل شقاق مقعدی مادر.با درمانش خوب شد و دردش از بین رفت
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خونریزی روده ای داشتم که کولونوسکوپی کردن و التهاب روده برام تشخیص دادن.با درمانهاش تحت کنترلم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲الحق و الانصاف کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۱۱/۱۸درد و نفخ معده و آروغ مکرر که اندوسکوپی کردن و دارو دادن.عالیه کارش
۱۴۰۳/۰۸/۰۶کبد چرب گرید 3 داشتم که با چند بار مراجعه پیش دکتر و دارو مشکلم برطرف شد.کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۸چربی کبد داشتم که دارو دادن.خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۸درد و نفخ روده و بوی بد دهان.با داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸مشکل زخم معده داشتن... فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل کم خونی که تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل روده که اسهال و دل پیچه داشتم که مدتها بود طول کشیده بود دکتر کولونوسکوپی کردن که التهاب روده داشتم با داروها کنترلم.خیر ببینه.عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱درد شکم و معده که اندوسکوپی معده استرسی داشتم.با داروهایی که دادن خیلی بهتر شدم.کارش خوب بود.راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوبه بابا
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درد شدید شکم که انسداد روده داشتم.خدا رو شکر راهنمایی کردن و با دارو برطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶کیست کبد.راهنمایی خوبی کردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹تهوع ودرد معده مزمن که با یه ویزیت پیش استاد و دارو خوب شدم.عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل عفونت داشتم تویی معده الحمدلله با اندسکوپی وتشخیص درست با دارویی که داده خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳درد و نفخ گوارشی داشتم که با مراجعه به دکتر از طریق توصیه همکارم به نحو احسنت درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۳جهت توده کبدی مراجعه کرده بودم که تشخیص کیست کبدی دادن.خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۴خارش طولانی مدت کف دست و پا داشتم که آزمایش نوشتن کبد چرب داشتم.دارو دادن مشکلم حل شد.عالیه بود تشخیصش
۱۴۰۴/۰۱/۰۷یبوست مقاوم که از ماه گذشته شروع شده بود.دکتر رو بم معرفی کردن که کلونوسکوپی کردن و توده روده داشتم.خدا رو شکر عمل شدم.الان خوبم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کبد چرب که نزدیک فیبروز شده بود.به لطف دکتر و داروهاش برطرف شد.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴درد معده و روده داشتم اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵کبد چرب گرید ۳ فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳کارش عالی بود مشکلی که داشتم حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱تهوع مقاوم که خدا رو شکر خوبم الان خدا خیرش بده
۱۴۰۲/۱۱/۰۳کم خونی فقر آهن که دارو دادن و کولونوسکوپی کردم.خوبه کارش
۱۴۰۳/۰۴/۱۶برای تهوع و استفراغ مکرر رفته بودم که اندوسکوپی انسداد معده داشتم.تو بیمارستان برام بالون زدن.بهترم الان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱مشکل معده خوب شدم داروهای خوبی بم دادن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸جهت بواسیر که با داروها درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸کم خونی داشتم که اندوسکوپی برام انجام داد.تشخیص سو جذب دادن.تحت درمانم.الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۹/۲۳زخم انتهای روده که کولونوسکوپی انجام دادم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستن مشکل من شکم درد نامعلوم داشتم که کلونوسکوپی تجویز کردن فعلا تحت درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸درد و نفخ روده.عالی شدم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲کبد چرب شدید و سوزش معده که تحت نظر دکترم.با داروهای دکتر برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۶کبد چرب داشتم و آنزیم بالا بود.با دارو درمان دکتر خوب شد.خستگیم هم برطرف شد.عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۸مشکل خستگی مرمن که از کبد چربم بود.با دارو دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱یبوست.در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳حالت تهوع شدید و درد معده فعلن تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸سوزش مقعدی و درد معده که اندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم.زخم داشتم.تحت درمانم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۴زخم معده و التهاب دوره درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶نفخ معده و کبد چرب داشتم که با دو بار ویزیت و دارو برطرف شد.عالیه کار و سواد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴درد دور ناف.کولونوسکوپی انجام دادن و دارو دادن.خوبه.عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۰درد و نفخ معده .درماناش حرف اول رو میزنن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹مشکل روده داشتم با دارو ها بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سابقه عمل جراحی معده داشتم که برای اندوسکوپی پیگیری پیش دکتر رفته بودم.خدا خیرش بده به راحتی و با خواب مصنوعی انجام شد.عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای سوزش سر دل پدرم رفته بودم که به خوبی درماناش جواب داد
۱۴۰۲/۱۲/۰۳مشکل نفخ روده و شکم داشتم با داروها دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶کبد چرب درجه 3داشتم.دارو دادن الان درجه 1شده.عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷درد دور ناف که ازمایش و اندوسکوپی انجام دادن.کارش حرف نداشت.خوب شدم با داروهاش
۱۴۰۳/۰۴/۱۰کیست کبدی داشتم که دکتر رو معرفی کردن.کیست هیداتید بود که با درمانهای دکتر برطرف شد.خیر ببینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸اسهال و درد شکم و تهوع داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸نفخ شکم دایم که دارو دادن.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۴کبد چرب که با فیبرواسکن تشخیص دادن.دارو دادن برطرف شد.حرف نداره کارش
۱۴۰۳/۰۹/۰۴فعلافقط یه بارمراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵مشکل کیست کبد داشتم کبد و کبد چرب داشتم که با داروهای دکتر برطرف شد.عالیه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۵درد و نفخ که با دلروها بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷درد روده که پزشکا دگه جواب نگرفته بودم.با داروها دکتر خوب شدم.کارش حرف نداره
۱۴۰۳/۰۶/۰۷زردی پوست داشتم که سونو انجام دادم از کبد و صفرا بود.خدا رو شکر با داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵مشکل آنزیم بالا کبد داشتم که سونو نوشتن کبد چرب داشتم.با دو بار ویزیت مشکلم حل شد.تحت نظرش هستم.راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱اتدوسکوپی زخم روده عالی سپاس فراوان
۱۴۰۲/۱۱/۲۳درد شدید شکم که به خوبی با داروهای دکتر جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۰۵درد شکم مزمن که کلی بررسی کردن و بعد دارو دادن.التهاب روده داشتم که با تجویز دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷درد معده شدید که دارو دادن خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۴مشکل بواسیر که خدا رو شکر درمانش خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۹خونریزی روده که التهاب داشتم.کولونوسکوپی کردم.تحت نظر و درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳سوزش و ورم معده که با یه ویزیت دکتر و دارو خوب شدم.عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶درد شکم داشتم که تو اندوسکوپی زخم داشتم.با داروهاش درمان شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل خونریزی معده مادرم که بستریش کردن.اندوسکوپی شدن و وضعش خوبه الآن.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵درد شکم و مشکل بواسیر پدرم.با درمانهاش خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸یبوست مزمن و نفخ شکمی و تهوع داشتم که دارو دادن.خیلی خیلی خوب شدم.مرسی از سایتتون
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸یبوست و نفخ که کولونوسکوپی دارم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۸جهت درد معده پدرم رفته بودیم که اندوسکوپی کرد و توده داشت.به جراح معرفی کردن که عمل شدن.الان وضعیت خوبی داره.الحمدلله زود تشخیص دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درد معده که اندوسکوپی زخم دوازدهه و معده بود.با داروها دکتر دردم برطرف شد.عالی بود کارش
۱۴۰۴/۰۶/۳۱درد روده و اسهال مزمن.قراره کولونوسکوپی انجام بده
۱۴۰۳/۰۵/۰۱زخم معده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰درد معده که بعد غذا بود البته بعضی غذاها که دکتر اندوسکوپی کرد و معده استرسی بود و دارو داد.خدا رو شکر برطرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دیدن نمونه اندسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹درد معده .اندوسکوپی کردم زخم داشتم.با داروها الان خوبم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵درد معده و نفخ که زندگیم رو مختل کرده بود.با داروهاش از بین رفت.الان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سرفه مکرر بعد غذا خوردن داشتم که به دکتر مراجعه کردم و با درمانش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سنگینی سر دل و ترش کردن داشتم که داروهای دکتر معجزه کرد.خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مشکل سیروس کبدی که به خوبی درمان شدم.کاش چند تا دکتر مثل ایشون داشتیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۱درد معده و تهوع که اندوسکوپی کردم.زخم اثنی عشر بود.با داروها دکتر برطرف شد.عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل انزیم کبدی که دکتر مشکلم رو تشخیص دادن.هپاتیت بود.با درمانهاش مشکلم برطرف شد عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بوی بد دهان که اندوسکوپی زخم معده عفونی بود.با داروها خوب شد.ممنون از سایت خوبتان
۱۴۰۳/۱۰/۰۵جهت مشکل روده و التهاب.سیر درمانم به خوبی پیش میره
۱۴۰۲/۱۲/۱۰سوزش معده و درد سر دل و بی حالی که اندوسکوپی کرد و دارو داد.بل داروهاش خوب شدم.کارش حرف نداره
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۲درد مقعدی و خونریزی که زخم روده بود با داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷فوق العاده ،زخم معده ی چندین ساله داشتم با یه نسخه خووووووب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵التهاب معده.دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹دلپیچه و دل درد.ازمایش نوشت و دارو دادن خوبم
۱۴۰۳/۰۳/۱۳سونوگرافی شکم پدرم مشکل داشت که کولونوسکوپی انجام دادم و توده داشت.عمل شد.الان وضعش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۱۰باسلام بنده فتق مری دارم فعلاتحت نظرش هستم ودارم دارواستفاده میکنم درحال حاظرخوبم مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲درد شکمی که دکتر عفونت روده ای تشخیص دادن و با درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸درد شکم با اندوسکوپی زخم معده داشتم.با داروها خوبم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰درد معده و نفخ و سوزش که با داروهای دکتر برطرف شد.عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵زخم معده تو اندوسکوپی دارو میگیرم عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶جهت نفخ معده و روده.با اندوسکوپی و دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶نفخ شکم و اسهال.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳درد معده دارو دادن خوبم و تحت نظر
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ترشح بزاق زیاد داشتم که مشکل معده بود و با داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱مشکل درد شکم و پهلو داشتم که اعصابم خورد شده بود.شکر خدا دکتر رو معرفی کردن و با اندوسکوپی و دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار دکتر خوشرو وکار بلد میباشد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰کبد چرب درمرحله درمان هسنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹یبوست مزمن و شدید داشتم که اعصابم به هم ریخته بود و زندگیم مختل شده بود.با یه دوره دارو درمانی دکتر و کولونوسکوپی مشکلم حل شد عالیه کار و سواد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکل التهاب روده که تحت نظر دکتر هستم.بسیار خوش اخلاق و ماهر در کارش هستن.عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵معده درد داشتم کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴میکروب معده والتهاب شدید مهده داشتم با دوماه زیر نظر دکتر خوب خوب شدم واقعا دکتر خوش برخورد و وقت شناسی هستن برای بیماران
۱۴۰۴/۰۷/۰۱درد پایین شکم که کولونوسکوپی انجام داد.خوبم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷خونریزی روده ای که کولونوسکوپی التهاب روده بود.با داروهاش بیماریم تحت کنترله.خیر ببینه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سنگینی معده بعداز خوردن غذا دلدرد دلپیچه...دکتر آندوسکوپی کردن و با نسخه داروهایی که دادن خیلی خوب شدم سایه دکتر مستدام
۱۴۰۳/۱۲/۲۹درد معده که اندوسکوپی انجام دادم با دارو برطرف شد.خیر ببینه دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۵درد و نفخ شدید که زندگیم مختل شده بود.خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸درد و نفخ معده که درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰سوزش سر دل ودرد پشت قفسه سینه داشتم که با درمن دکتر برطرف شد.عالیه کارش
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل اسهال که سو جذب تشخیص دادن.تحت نظرم.خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲سلام من مشکل ناراحتی معده داشتم که با یکبار ویزیت کلا برطرف شد.خدا خیر بده دکتر صباغان که با حوصله و اخلاق خوب ویزیت می کنند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳درد گلو و باد گلو و احساس توده گلو داشتم که دارو دادن.خوب شدم.مرسی از دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سوزش و خارش و خونریزی مقعدی داشتم که دکتر دارو دادن.خوبم الان.عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۶کبد چرب شدید که آنزیمم بالا بود .با داروهایی که تجویز کردن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱درحال مراجعه هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۰سوزش و باد معده داشتم که دارو دادن.عالیه کارش خدا رو شکر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰برای مشکل پدرم رفته بودم که به خوبی مشکل روده ش رو تشخیص دادن.تحت نظرشون هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۶معده نفاخ داشتم که با درماناش حدودا خوب شد.ممنون از سایت خوبتون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸درد شکم طولانی مدت که روده تحریک پذیر بود.با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۱/۱۰مشکل چربی کبد.درماناش خوب بود و جواب دادن.الان انزیم کبدم خوب شده
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ورم و درد معده که اندوسکوپی انجام داد.داروهاش خیلی خوب بود.عالی شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ورم معده، تحت درمان. بعد از مصرف ۳ دوره دارو هنوز نتیجه نگرفتم. اما از اخلاق و صبوری آقای دکتر، منشی و همچنین روال نوبت دهی راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۸درد معده که اندوسکوپی زخم معده و روده داشتم.با داروها دکتر خیلی خوب شدم.دستش درد نکنه
۱۴۰۳/۰۶/۰۳دکتر خوب توضیح دادن خیلی هم حوصله دار بود دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خونریزی تحتانی روده داشتم که کولونوسکوپی انجام دادم.دارو دادن.التهاب روده بود.عالیه کارش
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مشکل روده عصبی داشتم که داروهای دکتر خیلی خوب بود.عالی شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲درد معده که اندوسکوپی زخم معده بود.نفخ شدید هم بود که با داروهای دکتر برطرف شد.عالیه کارش.دکتر بسیار وقت شناس هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۳یبوست مزمن و ضعف مزمنکه خیلی اذیت بودم.با دو سه بار ویزیت دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کبد چرب و انزیم بالا که با داروها دکتر برطرف شد.کارش خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۲۴درد و تهوع معده که نمیتونستم غذا بخورم اندوسکوپی زخم داشت.با داروها مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱تشخیص و درمان عالی، اخلاق خوب و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۰۱حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۰۸درد معده که موقع عصبانیت بود.اندوسکوپی کردم که معده استرسی داشتم.با داروها دکتر بهتر شدم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکل کبد چرب و آنزیم بالا که با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد.بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵توده کبدی داشتم که عمل شدم.خیر ببینه زود تشخیص داد.عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱کم خونی پدرم که اندوسکوپی زخم داشت دارو دادن.فعلا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰درد و نفخ معده طولانی مدت داشتم که اندوسکوپی زخم های زیادی تو دوازدهه بود.با دارو دکتر خوب شدم عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۳/۲۸درد شکمی داشتم که با درمانهای دکتر خوب شدم.عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴درد معده و کبد داشتم دکتر رو تو سایت پیدا کردم از بهترین دکتراس
۱۴۰۲/۱۰/۲۱یبوست مقاوم که دکترای دگه هر چی دارو میدادن جواب نگرفتم.با یه نسخه دکتر خوب شدم.عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷تخت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴کم خون شده بودم که اندوسکوپی کردم زخم معده بود.با داروهای دکتر خوب شدم.عالب
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دیابت ..دکتری حاذق و بسیار مودب
۱۴۰۴/۰۲/۰۸زخم روده تو کولونسکوپی که تحت نظرم.عالیه از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۱۱درد شکم پدرم که هر چی قرص و دارو میخوردم جواب نمیدادن.دکتر رو تو سایت پیدا کردم که با دستوراتش خوب شدم مرسی از دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۱۹التهاب روده که تحت درمانم.دارو دادن
۱۴۰۳/۰۳/۰۳یبوست شدید داشتم که دکتر برام کولونوسکوپی انجام داد.الان با درمان و دارو خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶مشکل یبوست کارش خوبه حرف نداره
۱۴۰۲/۱۰/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل کیست کبدبادارودرمان کردایشون دکرحاذقی میباشد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مشکل روده که خونریزی داشتم .کولونوسکوپی انجام دادم.کولیت بود.با داروها دکتر درمان شدم خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷پزشک بسیار با سواد که فقط به فکر. بیماراس.کاررش عالیه.مشکل گوارشی که. برطرف شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۲کم خونی داشتم که دکتر بررسی کردن زخم معده تشخیص دادن.با داروها دکتر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۲دکتر خوبی رفتارش با مریضا عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درد معده عصبی داشتم.داروهاش خیلی خوب بود.مرسی از دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳درد شکمی که اندوسکوپی خراش داشت.با داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸مراجعه اولم بود رفتار ایشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵جهت هپاتیت پدرم که تحت درمان هستن.عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۲درد شکم و کم خونی که اندوسکوپی زخم داشتم .داروهاش واقعا حرف نداشت خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۰کبد چرب شدید داشتم که با ویزیت و دارو پیش دکتر خیلی بهتر شدم.تخت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مشکل هضم غذا و نفخ معده داشتم که با داروها دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴درد شدید معده.دارو دادن.مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰شقاق مقعدی و درد داشتم که با درمان دکتر برطرف شد.عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲درد و نفخ معده که با درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بیماری کبد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱زخم معده داشتم الان بهترم خداروشکر تشخیصش خوب بود دستش دردنکنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶مشکل کبد چرب که با داروهاش آنزیمم نرمال شد.خوبه
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۱کبد چرب داشتم که بیماری ویلسون برام تشخیص دادن با داروها آنزیم پایین اومد.بهتر شدم.عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹درد قفسه سینه که بررسی قلبی مشکلی نداشت.مشکل معده بود که با درمانهای دکتر خوب شدم عالیه دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۴زخم سطحی معده در اندوسکوپی که دارو دادن خوب شدم.عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱درد ناحیه مقعدی و خارش شدید ناحیه که خیلی اذیت بودم.با یه نسخه دکتر برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مشکل کم خونی داشتم که اندوسکوپی کردم و زخم داشتم.با درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴درد روده و شکم داشتم که کیست داشت.آزمایش و سی تی نوشتن.تو کارش وارده
۱۴۰۳/۰۵/۰۶درد مزمن شکم و تهوع داشتم که با داروهاش خوب شدم.کارش بیسته
۱۴۰۳/۰۶/۱۰درد و نفخ .درمانش معجزه میکنه دمش گرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵درد و سنگ کیسه صفرا داشتم دکتر رو بم معرفی کردن کارش واقعا عالیه الان خوبم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹خیلی خوب بودن و خیلی راحت درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵درد و مشکل شدید قفسه سینه که قلب مشکلی نداشت و مشکل از معده بود.خوب شدم با درمانش.عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷مشکل بواسیر پدرم که با داروهایی که دادن و کولونوسکوپی بهتر شد.خیلی اذیت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ضایعات پوستی و خارش داشتم که آزمایش نوشتن.مشکل کبدی بود.با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مشکل روده که کولونوسکوپی التهاب داشت .با داروها دکتر مشکل برطرف شد.عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶برای مشکل کبد چرب رفتم خوب بود .من نوبت اینترنتی گرفته بودم ولی گفتن ملاک نیست نوبتا حضوری هست معطل شدم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳میکروب معده
۱۴۰۳/۰۱/۲۶یبوست مقاوم داشتم.الحمدلله دکتر رو تو سایت پیدا کردم و با داروهاش خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱آروغ مکرر و سنگینی سر دل که اندوسکوپی زخم معده داشتم.با دارو برطرف شد.خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۲درد معده و احساس توده در گلو داشتم که اندوسکوپی زخم مری داشت.با دارو و اندوسکوپی دکتر مشکلم برطرف شد.کارش عالی بود راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتربسیارعالی وفهمیده خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکل اسهال و دلپیچه مکرر که آزمایش نوشتن و دارو دادن.الحمدلله الان خوب شدم.عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲به نظر می رسه کارهای روتین و معمولی هست دو بار مراجعه کردم ولی هر بار استناد به یک چیز کردن بدون اونکه مجدد بگن ازمایش رو تکرار کن و نظر بدن بعدش
۱۴۰۴/۰۹/۰۵درد و ورم روده.بسیار با اخلاق و خوش برخورد.
۱۴۰۲/۱۰/۲۳در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار خوش اخلاق مجرب و دانش
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸زردی داشتم که سونو و آزمایش نوشتن و هپاتیت بود.خدا رو شکر با داروهایی که نوشتن بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۵درد شکم و یبوست پدرم که کولونوسکوپی کردن.با داروهایی که تجویز کردن خیلی بهتر شد.خوبهکارش
۱۴۰۴/۰۳/۱۰آنزیم کبدی بالا داشتم که دکتر دارو دادن.با یه دوره درمان خوب شد.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۴/۰۵زخم معده،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹در یک کلمه نمونه پزشک با وجدان
۱۴۰۲/۱۱/۰۹درد معده استرسی که با اندوسکوپی تشخیص دادن.با یه نسخه دکتر مشکلم برا همیشه برطرف شد.واقعا دست مریزاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶درد شکم داشتم که اندوسکوپی زخم داشتم.دارو دادن خوبم الحمدلله
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خونریزی و بواسیر روده.درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶اسهال مکرر که تشخیص روده تحریک پذیر دادن.تحت نظرم.با دارو بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سوزش گلو و بلغم که اندوسکوپی ضایعه داشت.خوشبختانه با اندوسکوپی برداشته شد.الان بهترم.کارش بهترینه
۱۴۰۳/۰۶/۰۳درد شکم داشتم که سونوگرافی نوشت و مشکل عروقی کبد بود.دارو دادن و تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹درد شکم بعد عمل معده.دارو دادن خوب شدم.عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۲اولین مراجعه من به دکتر صباغیان هست مشکل کبد دارم دکتر با حوصله ازمایشات گذشته رو مرور کرد و فیبرواسکن و آزمایشات تکمیلی نوشتن تا بهتر تشخیص و دارو بنویسن...
۱۴۰۵/۰۳/۱۳نفخ شکم و روده ها که خیلی اذیت بودم.با داروهای دکتر خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عالی عالی عالی گوارشم خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹یبوست و درد روده.کولونسکوپی انجام دادم تحت نظرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲درد معده که اندوسکوپی زخم و خراش داشت دارو دادن بهترم الان.
۱۴۰۳/۰۶/۰۷درد و کبد چرب.سونو و ازمایش نوشتن دارو دادن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴درد معده که با داروها بهترم تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱جهت مشکل کبدی برادرم رفته بودم که به خوبی راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱کبد چرب داشتم که با درمان خوب شدم.عالی مثل اول شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲اندو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل کیست کبدی.دارو دادن و تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸مشکل سوزش و درد مقعدی داشتم که با داروها و پمادی که دادن مشکلم برطرف شد.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷زخم معده.خوبم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸درد و نفخ معده که با ویزیت پیش دکتر و داروهاش برطرف شد.عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سوال درمورد دارو
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برای مشکل یبوست مزمن مراجعه کردم. هیچگونه ماینعه ای نکردن.فقط براساس شرح حال که دادم دارو نوشتن.تا ببینیم نتیجه چه میشود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۳یبوست مزمن و شدید که پیش دکتر کولونوسکوپی کردم و دارو دادن.خدا رو شکر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سنگ مجرا صفراوی که عمل شدم.الان خوب شدم به حمدالله
۱۴۰۳/۰۲/۲۲سالها بود مشکل روده داشتم به پزشکای مختلفی مراجعه کرده بودم جواب نگرفته بودم.دکتر رو معرفی کردن .خدا رو شکر مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶درد مزمن و بوی دهان.دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۳درد روده که با داروهای دکتر با یه ویزیت خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸هپاتیت مزمن داشتم که تحت نظرم.با داروهای دکتر خوبم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عمل معده انجام داده بودم که بعد عمل جراح گفته بود اندوسکوپی بدم.پیش دکتر با خواب مصنوعی انجام دادم.خوب بود.دارو نوشتن.عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱لاغری مفرط پدرم که اندوسکوپی و کولونوسکوپی کردن و توده داشت.خدا رو شکر عمل شد.الانم خوبه حالس.عالیه دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹یبوست مزمن و مقاوم که کولونوسکوپی نوشتن.نوبت دارم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بوی بد دهان داشتم که بعد مدتها با داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸با تشکر از سایت خوبتون که تونستم دکتر رو پیدا کنم .مشکل کبد که برطرف شد با درمانهای جناب دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۶درد معده و نفخ که دارو دادن خوبم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶درد شکم که کولونوسکوپی کرد.دارو داد.عالی شدم.کارش حرف نداره.زود تشخیص داد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸جهت اوکی قبل عمل معده مراجعه کرده بودم که با القای خواب مصنوعی و به راحتی انجام شد و اوکی دادن.عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشکل روده بزرگ و دفع.کولونوسکوپی انجام دادم.بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸درد کبدی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲درد و تهوع و سنگینی معده که دارو دادن.خیلی خوب شدم.قبلا نمیتونستم غذا بخورم.الان مشکلی ندارم.عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰