۱۴۹۰ نفر
دکتر امین صباغان

دکتر امین صباغان

متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد اندوسکوپی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۲۲۱۴۲
۱۶۷۶ نفر

درد شکمی که مشکل کبدی بود.دارو دادن.بهترم

۱۴۰۳/۰۸/۲۳

درد قسمت بالای شکم.دارو بم داد و تحت کنترله.خوب شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

مشکل توده کبدی بود که آزمایش و ام آر آی نوشتن .خدا رو شکر توده خوش خیم بود و با دارو مشکلم برطرف شد.عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

هنوز تجربه ای نکردم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

درد معده داشتم سالها دارو میخوردم دکتر یه سری دارو داد که دگه نیاز نبود همیشه دارو بخورم عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

سنگ مجرا داشتم که تو امام ercp انجام دادن و سنگ مجرا صفرا خارج شد عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

مشکل معده

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

زخم روده که التهاب روده داشتم.تحت نظر دکترم.بیسته کارش

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

درد شکم و یبوست مزمن که داروها خوبی تجویز کردن.مشکلم برطرف شد.عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

معده عصبی داشتم که با داروها دکتر و دو بار ویزیت بهتر شدم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

یبوست مقاوم.درمان شدم خدا خیرش بده

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

درد معده شدید که اندوسکوپی کردم.تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

مدت زیادی درد معده شدید داشتم به پیش دکتر مراجعه کردم آندوسکوپی انجام دادن برام وباداروهایی که برایم تجویز کردن خیلی بهترم خداروشکر دکتر مهربون وخیلی صبوری هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

دکتور خیلی باتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

زخم معده در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

سوزش و سنگینی سر دل داشتم که اندوسکوپی خراش معده و اثنی عشر بود.با درمانش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

فعلا فقط وزیت شدم وبرام آزمایش و سونوگرافی نوشت

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

درد و یبوست و اسهال متناوب که روده ام زخم شده بود.با داروها و کولونوسکوپی برطرف شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

درد و نفخ معده که با تجویز دکتر و اندوسکوبی مشکلاتم از بین رفتن

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

اندوسکوپی

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

آروغ مکرر و بوی بد دهان داشتم که خدا رو شکر با اندوسکوپی و داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

سیروز کبدی که ورم پیدا کرده بودم.دارو دادن و تحت نظرم.خوبم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

درد روده و خونریزی که کولونوسکوپی انجام دادم و دارو دادن به شکر خدا و لطف دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

هپاتیت ویروسی دارم که چندین ساله تحت نظر دکترم.خدا رو شکر بیماریم کنترله.کارش حرف نداره

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بدنبود

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

عالی ب

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

پزشک باسواد وتشخیص دربیماری عالی میباشد همچین بااخلاق عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

درد و التهاب مزمن معده و تهوع داشتم که با نسخه دکتر خوب شدم.داروهاش خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۹

چند بار اندسکوپی انجام دادم پیشش وخیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

جهت کبد چرب که با داروها دکتر خوب شدم بهترین دکتر

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

فعلا در

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

سوزش سر دل و درد پشت جناغ داشتم که خیلی آروغ میزدم.پزشک قلب رفتم که گفتن پیش گوارش برم.دکتر اندوسکوپی کردن و دارو دادن.با داروهاش مشکلم برطرف شد.عالیه کارش

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

زخم معده داشتم ، آندوسکوپی گرفتن الان بهترم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

التهاب روده.درمان شدم.کارش عالیه

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

مشکل خونریزی روده که بواسیر شدید در حد عمل بود.بم نامه داددبیمارستان امام عمل شدم.عالیه کار و خوش اخلاقه

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دخترم بالا می اورد و شکم درد داشت و اسهال گفت مشکلی نداره این ویروس هیوسین روکش دار نوشت که دخترم تونست اون رو ببلعه برام مفید بود دخترم بد دارو هست شدید

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

التهاب روده که زخم داشتم.با کولونوسکوپی تشخیص دادن و با درمان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

مشکل کم خونی که از معده بود و درمان شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

بواسیر و درد روده.درمان شدم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

نفخ معده و درد شکم که اندوسکوپی کردم و دارو دادن.از هر نظر خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

هنوز درحال مداوا

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

مشکل شقاق مقعدی مادر.با درمانش خوب شد و دردش از بین رفت

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

خونریزی روده ای داشتم که کولونوسکوپی کردن و التهاب روده برام تشخیص دادن.با درمانهاش تحت کنترلم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

الحق و الانصاف کارش حرف نداره

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

درد و نفخ معده و آروغ مکرر که اندوسکوپی کردن و دارو دادن.عالیه کارش

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

کبد چرب گرید 3 داشتم که با چند بار مراجعه پیش دکتر و دارو مشکلم برطرف شد.کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

چربی کبد داشتم که دارو دادن.خوب شد

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

درد و نفخ روده و بوی بد دهان.با داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

مشکل زخم معده داشتن... فعلا تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

مشکل کم خونی که تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

مشکل روده که اسهال و دل پیچه داشتم که مدتها بود طول کشیده بود دکتر کولونوسکوپی کردن که التهاب روده داشتم با داروها کنترلم.خیر ببینه.عالیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

درد شکم و معده که اندوسکوپی معده استرسی داشتم.با داروهایی که دادن خیلی بهتر شدم.کارش خوب بود.راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خوبه بابا

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

درد شدید شکم که انسداد روده داشتم.خدا رو شکر راهنمایی کردن و با دارو برطرف شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

کیست کبد.راهنمایی خوبی کردن

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

تهوع ودرد معده مزمن که با یه ویزیت پیش استاد و دارو خوب شدم.عالیه

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

مشکل عفونت داشتم تویی معده الحمدلله با اندسکوپی وتشخیص درست با دارویی که داده خوب شدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

درد و نفخ گوارشی داشتم که با مراجعه به دکتر از طریق توصیه همکارم به نحو احسنت درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

جهت توده کبدی مراجعه کرده بودم که تشخیص کیست کبدی دادن.خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

خارش طولانی مدت کف دست و پا داشتم که آزمایش نوشتن کبد چرب داشتم.دارو دادن مشکلم حل شد.عالیه بود تشخیصش

۱۴۰۴/۰۱/۰۷

یبوست مقاوم که از ماه گذشته شروع شده بود.دکتر رو بم معرفی کردن که کلونوسکوپی کردن و توده روده داشتم.خدا رو شکر عمل شدم.الان خوبم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

کبد چرب که نزدیک فیبروز شده بود.به لطف دکتر و داروهاش برطرف شد.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

درد معده و روده داشتم اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم خوب شدم

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

کبد چرب گرید ۳ فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

کارش عالی بود مشکلی که داشتم حل شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

تهوع مقاوم که خدا رو شکر خوبم الان خدا خیرش بده

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

کم خونی فقر آهن که دارو دادن و کولونوسکوپی کردم.خوبه کارش

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

برای تهوع و استفراغ مکرر رفته بودم که اندوسکوپی انسداد معده داشتم.تو بیمارستان برام بالون زدن.بهترم الان

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

مشکل معده خوب شدم داروهای خوبی بم دادن

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

جهت بواسیر که با داروها درمان شدم

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

کم خونی داشتم که اندوسکوپی برام انجام داد.تشخیص سو جذب دادن.تحت درمانم.الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

زخم انتهای روده که کولونوسکوپی انجام دادم خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

دکتر خوبی هستن مشکل من شکم درد نامعلوم داشتم که کلونوسکوپی تجویز کردن فعلا تحت درمان میباشم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

درد و نفخ روده.عالی شدم.

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

کبد چرب شدید و سوزش معده که تحت نظر دکترم.با داروهای دکتر برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

کبد چرب داشتم و آنزیم بالا بود.با دارو درمان دکتر خوب شد.خستگیم هم برطرف شد.عالیه

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

مشکل خستگی مرمن که از کبد چربم بود.با دارو دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

یبوست.در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

حالت تهوع شدید و درد معده فعلن تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

سوزش مقعدی و درد معده که اندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم.زخم داشتم.تحت درمانم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

زخم معده و التهاب دوره درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

نفخ معده و کبد چرب داشتم که با دو بار ویزیت و دارو برطرف شد.عالیه کار و سواد

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

درد دور ناف.کولونوسکوپی انجام دادن و دارو دادن.خوبه.عالیه

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

درد و نفخ معده .درماناش حرف اول رو میزنن

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

مشکل روده داشتم با دارو ها بهبود پیدا کردم

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

سابقه عمل جراحی معده داشتم که برای اندوسکوپی پیگیری پیش دکتر رفته بودم.خدا خیرش بده به راحتی و با خواب مصنوعی انجام شد.عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

برای سوزش سر دل پدرم رفته بودم که به خوبی درماناش جواب داد

۱۴۰۲/۱۲/۰۳

مشکل نفخ روده و شکم داشتم با داروها دکتر خوب شدم

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

کبد چرب درجه 3داشتم.دارو دادن الان درجه 1شده.عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

درد دور ناف که ازمایش و اندوسکوپی انجام دادن.کارش حرف نداشت.خوب شدم با داروهاش

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

کیست کبدی داشتم که دکتر رو معرفی کردن.کیست هیداتید بود که با درمانهای دکتر برطرف شد.خیر ببینه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

اسهال و درد شکم و تهوع داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

نفخ شکم دایم که دارو دادن.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

کبد چرب که با فیبرواسکن تشخیص دادن.دارو دادن برطرف شد.حرف نداره کارش

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

فعلافقط یه بارمراجعه داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

مشکل کیست کبد داشتم کبد و کبد چرب داشتم که با داروهای دکتر برطرف شد.عالیه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

درد و نفخ که با دلروها بهترم

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

درد روده که پزشکا دگه جواب نگرفته بودم.با داروها دکتر خوب شدم.کارش حرف نداره

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

زردی پوست داشتم که سونو انجام دادم از کبد و صفرا بود.خدا رو شکر با داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

مشکل آنزیم بالا کبد داشتم که سونو نوشتن کبد چرب داشتم.با دو بار ویزیت مشکلم حل شد.تحت نظرش هستم.راضیم

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

اتدوسکوپی زخم روده عالی سپاس فراوان

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

درد شدید شکم که به خوبی با داروهای دکتر جواب گرفتم

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

درد شکم مزمن که کلی بررسی کردن و بعد دارو دادن.التهاب روده داشتم که با تجویز دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

درد معده شدید که دارو دادن خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

مشکل بواسیر که خدا رو شکر درمانش خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

خونریزی روده که التهاب داشتم.کولونوسکوپی کردم.تحت نظر و درمانم

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

سوزش و ورم معده که با یه ویزیت دکتر و دارو خوب شدم.عالیه

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

درد شکم داشتم که تو اندوسکوپی زخم داشتم.با داروهاش درمان شدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

بد نبود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

مشکل خونریزی معده مادرم که بستریش کردن.اندوسکوپی شدن و وضعش خوبه الآن.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

درد شکم و مشکل بواسیر پدرم.با درمانهاش خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

یبوست مزمن و نفخ شکمی و تهوع داشتم که دارو دادن.خیلی خیلی خوب شدم.مرسی از سایتتون

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

یبوست و نفخ که کولونوسکوپی دارم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

جهت درد معده پدرم رفته بودیم که اندوسکوپی کرد و توده داشت.به جراح معرفی کردن که عمل شدن.الان وضعیت خوبی داره.الحمدلله زود تشخیص دادن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

درد معده که اندوسکوپی زخم دوازدهه و معده بود.با داروها دکتر دردم برطرف شد.عالی بود کارش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

درد روده و اسهال مزمن.قراره کولونوسکوپی انجام بده

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

زخم معده

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

درد معده که بعد غذا بود البته بعضی غذاها که دکتر اندوسکوپی کرد و معده استرسی بود و دارو داد.خدا رو شکر برطرف شد

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

دیدن نمونه اندسکوپی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

درد معده .اندوسکوپی کردم زخم داشتم.با داروها الان خوبم

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

درد معده و نفخ که زندگیم رو مختل کرده بود.با داروهاش از بین رفت.الان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سرفه مکرر بعد غذا خوردن داشتم که به دکتر مراجعه کردم و با درمانش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

سنگینی سر دل و ترش کردن داشتم که داروهای دکتر معجزه کرد.خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

مشکل سیروس کبدی که به خوبی درمان شدم.کاش چند تا دکتر مثل ایشون داشتیم

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

درد معده و تهوع که اندوسکوپی کردم.زخم اثنی عشر بود.با داروها دکتر برطرف شد.عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

مشکل انزیم کبدی که دکتر مشکلم رو تشخیص دادن.هپاتیت بود.با درمانهاش مشکلم برطرف شد عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بوی بد دهان که اندوسکوپی زخم معده عفونی بود.با داروها خوب شد.ممنون از سایت خوبتان

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

جهت مشکل روده و التهاب.سیر درمانم به خوبی پیش میره

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

سوزش معده و درد سر دل و بی حالی که اندوسکوپی کرد و دارو داد.بل داروهاش خوب شدم.کارش حرف نداره

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

درد مقعدی و خونریزی که زخم روده بود با داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

فوق العاده ،زخم معده ی چندین ساله داشتم با یه نسخه خووووووب شدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

التهاب معده.دارو دادن خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

دلپیچه و دل درد.ازمایش نوشت و دارو دادن خوبم

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

سونوگرافی شکم پدرم مشکل داشت که کولونوسکوپی انجام دادم و توده داشت.عمل شد.الان وضعش خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

باسلام بنده فتق مری دارم فعلاتحت نظرش هستم ودارم دارواستفاده میکنم درحال حاظرخوبم مشکلی ندارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

درد شکمی که دکتر عفونت روده ای تشخیص دادن و با درمان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

درد شکم با اندوسکوپی زخم معده داشتم.با داروها خوبم

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

درد معده و نفخ و سوزش که با داروهای دکتر برطرف شد.عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

زخم معده تو اندوسکوپی دارو میگیرم عالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

جهت نفخ معده و روده.با اندوسکوپی و دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

نفخ شکم و اسهال.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

درد معده دارو دادن خوبم و تحت نظر

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

ترشح بزاق زیاد داشتم که مشکل معده بود و با داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

مشکل درد شکم و پهلو داشتم که اعصابم خورد شده بود.شکر خدا دکتر رو معرفی کردن و با اندوسکوپی و دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

بسیار دکتر خوشرو وکار بلد میباشد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

کبد چرب درمرحله درمان هسنم

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

یبوست مزمن و شدید داشتم که اعصابم به هم ریخته بود و زندگیم مختل شده بود.با یه دوره دارو درمانی دکتر و کولونوسکوپی مشکلم حل شد عالیه کار و سواد

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

مشکل التهاب روده که تحت نظر دکتر هستم.بسیار خوش اخلاق و ماهر در کارش هستن.عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

معده درد داشتم کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

میکروب معده والتهاب شدید مهده داشتم با دوماه زیر نظر دکتر خوب خوب شدم واقعا دکتر خوش برخورد و وقت شناسی هستن برای بیماران

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

درد پایین شکم که کولونوسکوپی انجام داد.خوبم

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

خونریزی روده ای که کولونوسکوپی التهاب روده بود.با داروهاش بیماریم تحت کنترله.خیر ببینه

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

سنگینی معده بعداز خوردن غذا دلدرد دلپیچه...دکتر آندوسکوپی کردن و با نسخه داروهایی که دادن خیلی خوب شدم سایه دکتر مستدام

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

درد معده که اندوسکوپی انجام دادم با دارو برطرف شد.خیر ببینه دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

درد و نفخ شدید که زندگیم مختل شده بود.خدا رو شکر درمان شدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

درد و نفخ معده که درمان شدم

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

سوزش سر دل ودرد پشت قفسه سینه داشتم که با درمن دکتر برطرف شد.عالیه کارش

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

مشکل اسهال که سو جذب تشخیص دادن.تحت نظرم.خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

سلام من مشکل ناراحتی معده داشتم که با یکبار ویزیت کلا برطرف شد.خدا خیر بده دکتر صباغان که با حوصله و اخلاق خوب ویزیت می کنند.

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

درد گلو و باد گلو و احساس توده گلو داشتم که دارو دادن.خوب شدم.مرسی از دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

سوزش و خارش و خونریزی مقعدی داشتم که دکتر دارو دادن.خوبم الان.عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

کبد چرب شدید که آنزیمم بالا بود .با داروهایی که تجویز کردن خوب شدم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

درحال مراجعه هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

سوزش و باد معده داشتم که دارو دادن.عالیه کارش خدا رو شکر

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

برای مشکل پدرم رفته بودم که به خوبی مشکل روده ش رو تشخیص دادن.تحت نظرشون هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

معده نفاخ داشتم که با درماناش حدودا خوب شد.ممنون از سایت خوبتون

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

درد شکم طولانی مدت که روده تحریک پذیر بود.با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

مشکل چربی کبد.درماناش خوب بود و جواب دادن.الان انزیم کبدم خوب شده

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

ورم و درد معده که اندوسکوپی انجام داد.داروهاش خیلی خوب بود.عالی شدم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

ورم معده، تحت درمان. بعد از مصرف ۳ دوره دارو هنوز نتیجه نگرفتم. اما از اخلاق و صبوری آقای دکتر، منشی و همچنین روال نوبت دهی راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

درد معده که اندوسکوپی زخم معده و روده داشتم.با داروها دکتر خیلی خوب شدم.دستش درد نکنه

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

دکتر خوب توضیح دادن خیلی هم حوصله دار بود دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خونریزی تحتانی روده داشتم که کولونوسکوپی انجام دادم.دارو دادن.التهاب روده بود.عالیه کارش

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

مشکل روده عصبی داشتم که داروهای دکتر خیلی خوب بود.عالی شدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

درد معده که اندوسکوپی زخم معده بود.نفخ شدید هم بود که با داروهای دکتر برطرف شد.عالیه کارش.دکتر بسیار وقت شناس هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

یبوست مزمن و ضعف مزمنکه خیلی اذیت بودم.با دو سه بار ویزیت دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

کبد چرب و انزیم بالا که با داروها دکتر برطرف شد.کارش خوبه

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

درد و تهوع معده که نمیتونستم غذا بخورم اندوسکوپی زخم داشت.با داروها مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۰۳/۲۱

تشخیص و درمان عالی، اخلاق خوب و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

حرف نداره

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

درد معده که موقع عصبانیت بود.اندوسکوپی کردم که معده استرسی داشتم.با داروها دکتر بهتر شدم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

مشکل کبد چرب و آنزیم بالا که با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد.بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

توده کبدی داشتم که عمل شدم.خیر ببینه زود تشخیص داد.عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

کم خونی پدرم که اندوسکوپی زخم داشت دارو دادن.فعلا خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

درد و نفخ معده طولانی مدت داشتم که اندوسکوپی زخم های زیادی تو دوازدهه بود.با دارو دکتر خوب شدم عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۳/۲۸

درد شکمی داشتم که با درمانهای دکتر خوب شدم.عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

درد معده و کبد داشتم دکتر رو تو سایت پیدا کردم از بهترین دکتراس

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

یبوست مقاوم که دکترای دگه هر چی دارو میدادن جواب نگرفتم.با یه نسخه دکتر خوب شدم.عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

تخت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

کم خون شده بودم که اندوسکوپی کردم زخم معده بود.با داروهای دکتر خوب شدم.عالب

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

دیابت ..دکتری حاذق و بسیار مودب

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

زخم روده تو کولونسکوپی که تحت نظرم.عالیه از هر نظر

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

درد شکم پدرم که هر چی قرص و دارو میخوردم جواب نمیدادن.دکتر رو تو سایت پیدا کردم که با دستوراتش خوب شدم مرسی از دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

التهاب روده که تحت درمانم.دارو دادن

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

یبوست شدید داشتم که دکتر برام کولونوسکوپی انجام داد.الان با درمان و دارو خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

مشکل یبوست کارش خوبه حرف نداره

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

مشکل کیست کبدبادارودرمان کردایشون دکرحاذقی میباشد

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

مشکل روده که خونریزی داشتم .کولونوسکوپی انجام دادم.کولیت بود.با داروها دکتر درمان شدم خدا رو شکر

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

پزشک بسیار با سواد که فقط به فکر. بیماراس.کاررش عالیه.مشکل گوارشی که. برطرف شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

کم خونی داشتم که دکتر بررسی کردن زخم معده تشخیص دادن.با داروها دکتر مشکلم برطرف شد

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

دکتر خوبی رفتارش با مریضا عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

درد معده عصبی داشتم.داروهاش خیلی خوب بود.مرسی از دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

درد شکمی که اندوسکوپی خراش داشت.با داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

مراجعه اولم بود رفتار ایشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

جهت هپاتیت پدرم که تحت درمان هستن.عالیه

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

درد شکم و کم خونی که اندوسکوپی زخم داشتم .داروهاش واقعا حرف نداشت خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

کبد چرب شدید داشتم که با ویزیت و دارو پیش دکتر خیلی بهتر شدم.تخت نظر هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

مشکل هضم غذا و نفخ معده داشتم که با داروها دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

درد شدید معده.دارو دادن.مشکلم حل شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

شقاق مقعدی و درد داشتم که با درمان دکتر برطرف شد.عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

درد و نفخ معده که با درمان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

بیماری کبد

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

زخم معده داشتم الان بهترم خداروشکر تشخیصش خوب بود دستش دردنکنه

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

مشکل کبد چرب که با داروهاش آنزیمم نرمال شد.خوبه

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

کبد چرب داشتم که بیماری ویلسون برام تشخیص دادن با داروها آنزیم پایین اومد.بهتر شدم.عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

درد قفسه سینه که بررسی قلبی مشکلی نداشت.مشکل معده بود که با درمانهای دکتر خوب شدم عالیه دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

زخم سطحی معده در اندوسکوپی که دارو دادن خوب شدم.عالیه

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

درد ناحیه مقعدی و خارش شدید ناحیه که خیلی اذیت بودم.با یه نسخه دکتر برطرف شد

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

مشکل کم خونی داشتم که اندوسکوپی کردم و زخم داشتم.با درمان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

درد روده و شکم داشتم که کیست داشت.آزمایش و سی تی نوشتن.تو کارش وارده

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

درد مزمن شکم و تهوع داشتم که با داروهاش خوب شدم.کارش بیسته

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

درد و نفخ .درمانش معجزه میکنه دمش گرم

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

دکتر عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

درد و سنگ کیسه صفرا داشتم دکتر رو بم معرفی کردن کارش واقعا عالیه الان خوبم

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

خیلی خوب بودن و خیلی راحت درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

درد و مشکل شدید قفسه سینه که قلب مشکلی نداشت و مشکل از معده بود.خوب شدم با درمانش.عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

مشکل بواسیر پدرم که با داروهایی که دادن و کولونوسکوپی بهتر شد.خیلی اذیت شدم

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

ضایعات پوستی و خارش داشتم که آزمایش نوشتن.مشکل کبدی بود.با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

مشکل روده که کولونوسکوپی التهاب داشت .با داروها دکتر مشکل برطرف شد.عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

برای مشکل کبد چرب رفتم خوب بود .من نوبت اینترنتی گرفته بودم ولی گفتن ملاک نیست نوبتا حضوری هست معطل شدم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

میکروب معده

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

یبوست مقاوم داشتم.الحمدلله دکتر رو تو سایت پیدا کردم و با داروهاش خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

آروغ مکرر و سنگینی سر دل که اندوسکوپی زخم معده داشتم.با دارو برطرف شد.خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

درد معده و احساس توده در گلو داشتم که اندوسکوپی زخم مری داشت.با دارو و اندوسکوپی دکتر مشکلم برطرف شد.کارش عالی بود راضیم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دکتربسیارعالی وفهمیده خداخیرشون بده

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

مشکل اسهال و دلپیچه مکرر که آزمایش نوشتن و دارو دادن.الحمدلله الان خوب شدم.عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

به نظر می رسه کارهای روتین و معمولی هست دو بار مراجعه کردم ولی هر بار استناد به یک چیز کردن بدون اونکه مجدد بگن ازمایش رو تکرار کن و نظر بدن بعدش

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

درد و ورم روده.بسیار با اخلاق و خوش برخورد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

در حال ادامه درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

بسیار خوش اخلاق مجرب و دانش

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

زردی داشتم که سونو و آزمایش نوشتن و هپاتیت بود.خدا رو شکر با داروهایی که نوشتن بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

درد شکم و یبوست پدرم که کولونوسکوپی کردن.با داروهایی که تجویز کردن خیلی بهتر شد.خوبهکارش

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

آنزیم کبدی بالا داشتم که دکتر دارو دادن.با یه دوره درمان خوب شد.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

زخم معده،در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

در یک کلمه نمونه پزشک با وجدان

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

درد معده استرسی که با اندوسکوپی تشخیص دادن.با یه نسخه دکتر مشکلم برا همیشه برطرف شد.واقعا دست مریزاد

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

درد شکم داشتم که اندوسکوپی زخم داشتم.دارو دادن خوبم الحمدلله

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

خونریزی و بواسیر روده.درمان شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

اسهال مکرر که تشخیص روده تحریک پذیر دادن.تحت نظرم.با دارو بهتر شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

سوزش گلو و بلغم که اندوسکوپی ضایعه داشت.خوشبختانه با اندوسکوپی برداشته شد.الان بهترم.کارش بهترینه

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

درد شکم داشتم که سونوگرافی نوشت و مشکل عروقی کبد بود.دارو دادن و تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

درد شکم بعد عمل معده.دارو دادن خوب شدم.عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

اولین مراجعه من به دکتر صباغیان هست مشکل کبد دارم دکتر با حوصله ازمایشات گذشته رو مرور کرد و فیبرواسکن و آزمایشات تکمیلی نوشتن تا بهتر تشخیص و دارو بنویسن...

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

نفخ شکم و روده ها که خیلی اذیت بودم.با داروهای دکتر خیلی بهتر شدم.

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

عالی عالی عالی گوارشم خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

یبوست و درد روده.کولونسکوپی انجام دادم تحت نظرم

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

درد معده که اندوسکوپی زخم و خراش داشت دارو دادن بهترم الان.

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

درد و کبد چرب.سونو و ازمایش نوشتن دارو دادن

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

درد معده که با داروها بهترم تحت درمانم

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

جهت مشکل کبدی برادرم رفته بودم که به خوبی راهنمایی کردن

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

کبد چرب داشتم که با درمان خوب شدم.عالی مثل اول شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

اندو انجام دادم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

مشکل کیست کبدی.دارو دادن و تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

مشکل سوزش و درد مقعدی داشتم که با داروها و پمادی که دادن مشکلم برطرف شد.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

زخم معده.خوبم

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

درد و نفخ معده که با ویزیت پیش دکتر و داروهاش برطرف شد.عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

سوال درمورد دارو

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

برای مشکل یبوست مزمن مراجعه کردم. هیچگونه ماینعه ای نکردن.فقط براساس شرح حال که دادم دارو نوشتن.تا ببینیم نتیجه چه میشود.

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

یبوست مزمن و شدید که پیش دکتر کولونوسکوپی کردم و دارو دادن.خدا رو شکر مشکلم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

سنگ مجرا صفراوی که عمل شدم.الان خوب شدم به حمدالله

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

سالها بود مشکل روده داشتم به پزشکای مختلفی مراجعه کرده بودم جواب نگرفته بودم.دکتر رو معرفی کردن .خدا رو شکر مشکلم حل شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

درد مزمن و بوی دهان.دارو دادن خوب شدم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۶/۱۳

درد روده که با داروهای دکتر با یه ویزیت خوب شدم.

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

هپاتیت مزمن داشتم که تحت نظرم.با داروهای دکتر خوبم

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عمل معده انجام داده بودم که بعد عمل جراح گفته بود اندوسکوپی بدم.پیش دکتر با خواب مصنوعی انجام دادم.خوب بود.دارو نوشتن.عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

لاغری مفرط پدرم که اندوسکوپی و کولونوسکوپی کردن و توده داشت.خدا رو شکر عمل شد.الانم خوبه حالس.عالیه دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

یبوست مزمن و مقاوم که کولونوسکوپی نوشتن.نوبت دارم

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

بوی بد دهان داشتم که بعد مدتها با داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

با تشکر از سایت خوبتون که تونستم دکتر رو پیدا کنم .مشکل کبد که برطرف شد با درمانهای جناب دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

درد معده و نفخ که دارو دادن خوبم

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

درد شکم که کولونوسکوپی کرد.دارو داد.عالی شدم.کارش حرف نداره.زود تشخیص داد

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

جهت اوکی قبل عمل معده مراجعه کرده بودم که با القای خواب مصنوعی و به راحتی انجام شد و اوکی دادن.عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

مشکل روده بزرگ و دفع.کولونوسکوپی انجام دادم.بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

درد کبدی عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

درد و تهوع و سنگینی معده که دارو دادن.خیلی خوب شدم.قبلا نمیتونستم غذا بخورم.الان مشکلی ندارم.عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۰
اطلاعات تکمیلی
اندوسکوپی و کولونسکوپی همراه بیهوشی-ercp-برداشتن پولیپهای معده و روده- بالن و بوتاکس معده جهت لاغری-تعبیه ـمعده-درمان واریس معده و روده
عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز.استادیار دانشگاه
اهواز کیانپارس 6شرقی مجتمع امین طبقه 2
اهوازکیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم
نوبت دهی بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶/۳۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰

    دکتر امین صباغان، فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 122142 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    دکتر امین صباغان از جمله پزشکان شناخته‌شده و دارای فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان است که با شماره نظام پزشکی 122142 در شهر اهواز فعالیت می‌کند. ایشان علاوه بر تخصص در بیماری‌های داخلی، دارای مدرک فوق تخصصی در زمینه گوارش و کبد بوده و خدمات پیشرفته‌ای همچون اندوسکوپی و کولونوسکوپی همراه با بیهوشی را به بیماران ارائه می‌دهد. مطب دکتر امین صباغان در شهر اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم واقع شده است و بیماران می‌توانند به راحتی به این مرکز مراجعه کنند.

    دکتر امین صباغان، متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد، همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز و استادیار این دانشگاه است که نشان‌دهنده اعتبار علمی و سابقه آموزشی ایشان در حوزه پزشکی می‌باشد. تجربه ایشان در انجام روش‌های تخصصی مانند ERCP، برداشتن پولیپ‌های معده و روده، بالن و بوتاکس معده جهت لاغری، تعبیه لوله معده و درمان واریس معده و روده باعث شده تا بیماران زیادی برای درمان بیماری‌های گوارشی و کبدی به ایشان مراجعه کنند.

    بنا بر نظرات بیماران، دکتر امین صباغان به خاطر تشخیص دقیق، برخورد حرفه‌ای و توضیحات کامل در مورد روند درمان، رضایت بالایی را در میان مراجعه‌کنندگان خود ایجاد کرده است. بسیاری از بیماران، دکتر امین صباغان را به دیگران توصیه کرده‌اند و تجربه مثبت خود را از مراجعه به این متخصص گوارش در اهواز، به اشتراک گذاشته‌اند.

    متقاضیان دریافت نوبت می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر امین صباغان اقدام کنند. حضور ایشان در منطقه کیانپارس اهواز و ارائه خدمات تخصصی گوارش و کبد، این مرکز را به یکی از گزینه‌های معتبر برای بیماران این حوزه تبدیل کرده است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا دکتر امین صباغان نوبت اینترنتی دارد؟

    بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر امین صباغان فراهم است.

    آدرس مطب دکتر امین صباغان کجاست؟

    مطب دکتر صباغان در اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم قرار دارد.

    دکتر امین صباغان چه تخصصی دارد؟

    ایشان فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان و متخصص بیماری‌های داخلی هستند.

    چه خدماتی در مطب دکتر صباغان ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند اندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی، ERCP، برداشتن پولیپ، بالن و بوتاکس معده و درمان بیماری‌های گوارش و کبد ارائه می‌شود.

    دکتر صباغان عضو هیات علمی کدام دانشگاه است؟

    ایشان عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    اهواز کیانپارس 6شرقی مجتمع امین طبقه 2

    کیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم

    اهواز کیانپارس 6شرقی مجتمع امین طبقه 2

    کیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم