برای دریافت نوبت از دکتر افشین جبارایمانی فوق تخصص خون و سرطان بالغین در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر افشین جبارایمانی فوق تخصص خون و سرطان بالغین در مشهد: میدان بیمارستان امام رضا ساختمان پزشکان بهاران
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر افشین جبارایمانی فوق تخصص خون و سرطان بالغین در مشهد حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر افشین جبارایمانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان بیمارستان امام رضا ساختمان پزشکان بهاران
ما بیمارمون رو پیش همه تخصص های پزشکی بردیم اما هیچ کدومشون تشخیص خوبی نداشتند خوشبختانه نزد دکتر ایمانی اوردموشون وعلاوه بر ویزیت خیلی از لحاظ روحی باهاشون صحبت شد و فعلا حداقل حال روحی بیمارم خوبه وبراشپن آزمایش .سی تی اسکن .واندوسکوپی نوشتن واقعا دکتر با ملاحظه وباسخصیتی هستند ازاین دکترای کیلویی نیستن که تا برین داخل پیسشون وقت ندارن ویگن برین
۱۴۰۵/۰۳/۱۹پزشک بسیار خوش برخورد و ماهری هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی صبور با سواد صحبت های بیمار رو با روی باز می شنوند مادرم مشکل سرطان داشتند خیلی از روند درمانی راضی هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بی نظیر خیلی با اخلاق در کارشون استاد هستن. مشکل خونی داشتم داروها شون خیلی موثر بوده
۱۴۰۵/۰۲/۱۸پزشکی حاذق و با حوصله هستند و با دقت به شرح حال توجه می کنند.و دارای تجربه کافی می باشند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹جناب دکتر واقعا پزشک خوبی هستن.تا اینجای روند درمان واقعا راضی هستیم.و بهبودی کاملا طبق گفته ایشون اتفاق افتاده.مهم ترین حسن دکتر اینه که از روز اول کاملا برای ما وقت زیادی صرف کردن و پیگیر ریز مراحل درمان هستن. ممنون دکتر جان
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی و حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸سلام ،،خیلی عالی بودن ،،،
۱۴۰۵/۰۲/۲۸پزشک مسئولیت پذیرومتعهدی هستن وازروند درمان رضایت کامل دارم خدا پشت وپناهشون باشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوش برخورد مهربون با صبر و حوصله والبته حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی راحت تونستم نوبت بگیرم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار با دانش و مسلط به کارشون با صبر و حوصله به تمام صحبت هام گوش کردند و اصلا صحبت های من رو قطع نکردند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸پزشک صبور ، حاذق و باسوادی هستن و طبابتشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دمش گرم خداییش خیلی دکتر باادب و کار درستی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر حاذقی بودن و بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۸پزشک خوش برخورد و کاربلدی هستند.تشخیص و راهنماییشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی با تجربه با اخلاق هستن و تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷اولین بار بود رفتم تحت درمانم مطبشون خلوت بود راحت وقت گرفتم خودشون خوش رفتار بودم …هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۵/۰۲/۲۳پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتری مهربان و صبور با حوصله البته دقیق و کار بلد ومتخصص. ایشان واقعا برای بیمار وقت می گذارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹جناب آقای دکتر خیلی با حوصله به بیمار و حرفاش توجه می کنن فضای مطب عالی بود و همون تایم که وقت داشتم ویزیت شدم بابت نظم و دقت منشی ایشونم سپاگزارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵