دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی با شماره نظام پزشکی ۳۰۹۷۴ در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان قصردشت، بعد از سه راه عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه دوم، واحد چهارم واقع شده است.
دکتر ابراهیم حاتمی پور با دارا بودن فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، از پزشکان شناختهشده این حوزه در شهر شیراز است. ایشان فعالیت حرفهای خود را با دریافت تخصص جراحی عمومی آغاز کرده و پس از آن موفق به اخذ فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی شدهاند. شماره نظام پزشکی دکتر ابراهیم حاتمی پور ۳۰۹۷۴ میباشد که نشاندهنده اعتبار و ثبت رسمی فعالیت ایشان است.
کلینیک فوق تخصصی زیبایی دکتر حاتمی پور در شیراز، در خیابان قصردشت، بعد از سه راه عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه دوم، واحد چهارم قرار دارد. این مطب به عنوان یکی از مراکز معتبر ارائه خدمات جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در شیراز شناخته میشود. بیماران از سراسر شیراز و حتی استانهای همجوار برای بهرهمندی از تجربه و تخصص دکتر ابراهیم حاتمی پور به این کلینیک مراجعه میکنند.
دکتر ابراهیم حاتمی پور خدمات متنوعی در زمینه جراحی پلاستیک، جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)، ترمیم سوختگی، لیپوماتیک، پروتز سینه، لیفت صورت و ابرو، کاشت مو و ابرو، و درمان اسکار و جای زخم ارائه میدهد. همچنین انجام انواع تزریق بوتاکس و ژل، لیزرهای زیبایی و درمانی، و جراحی سرپایی از دیگر خدمات این پزشک است. او با تکیه بر دانش تخصصی خود در جراحی پلاستیک و سابقه فعالیت در شیراز، توانسته است رضایت بالای بیماران را جلب کند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر ابراهیم حاتمی پور با تشخیص دقیق، رعایت اصول علمی و برخورد حرفهای شناخته میشود. بسیاری از مراجعان از نتیجه عملهای زیبایی و جراحیهای ترمیمی رضایت داشته و ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. وجود تعداد بالای بیماران رضایتمند، نشان دهنده اعتبار کاری و تخصص بالای دکتر ابراهیم حاتمی پور است.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب فراهم نیست و بیماران میتوانند جهت تعیین وقت، با کلینیک فوق تخصصی زیبایی در شیراز تماس حاصل نمایند. دکتر ابراهیم حاتمی پور با تخصص فوقتخصصی خود، یکی از گزینههای اصلی برای جراحی پلاستیک و زیبایی در شیراز به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دو سال پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم پیششون و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴میخوام بینی عمل کنم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰عالی بو
۱۴۰۰/۰۷/۱۰جراحی بینی دخترم رو انجام دادن کارشون عالی بود واقعا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بینی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سلام من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰من تازه رفتم پیششون و نوبت عمل برای شهریور گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۲۷عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹از اقوام بنده پیش دکتر عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱من عمل ابدو کردم کوچک کردن سینه وبینی انجام دادم کارشون بینظره 8سال پیش انجام دادم هنوزم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸کارشون خوبه اما خیلی سر پایین شد بینی من.گویا کارشون کلا اینجوریه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۲در حد مشاوره بود ولی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عمل بینی داشتم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تخلیه فیلر صورت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴شکاف کام. نتیجه بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی هست
۱۳۹۷/۰۵/۲۴خانمم توسط ایشان ویزیت شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶قبلا جراحی بینی انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲خییییلی باتجربه و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی ب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عمل بینی و عالی بود کارشون من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بینی من گوشتی بود عمل کردم عالی شده، بهترین دکتر جراح بینی درایران هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عملی سینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵تازه میخوام نوبت عمل بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳انسان بسیارباصداقت ومنصف می باشد
۱۳۹۹/۱۰/۰۴مشکل بینی داشتم میخواستم عمل کنم.برام نوبت زدن اما خودم نرفتم..رفتار فوق العاده ای داشتن نمونه کارشدن که عالی بود .قیمتشون هم نسبت به بقیه دکترا خیلی بهتر بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۵واسه عمل زیبایی بینی که ماشالا خودشون اینقدر انصاف داشتن گفتن نیازی به عمل نیست و کلی انگیزه دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خواهرم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰فقط فعلاویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲سه سال پیش بینی رو پیششون عمل کردم فوق العاده راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل کوچک کردن سینه انجام دادم ..باید بگم اصلا درد نداشتم و از نتیجه کارشون بسیار راضی هستم از همینجا ازشون تشکر میکنم ..
۱۳۹۹/۰۲/۲۱من فقط ی بار رفتم برای لیفت هزینه اش گفت 20 ملیون دیگه نرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷میخوام عمل صورت انجام بدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰برای عمل افتادگی پلک مراجعه کردم ولی ایشان گفتند سنم که بالاتر رفت مراجعه کنم
۱۳۹۸/۰۲/۲۰عالی ه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹فقط ویزیت شدم بابت عمل ابدو اما ایشون من رو منصرص کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مشاوره شدم ونمونه کارشون بین اشنایادیدم وبسیارعالی درکارواخلاق
۱۳۹۸/۰۴/۰۵عمل برست
۱۳۹۹/۰۹/۰۱واقعا دکتر خوبی هست ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالییییییییییییی عالیییییببیییبییی عالییییییییییییییی عالی واقعاااااا خدا قوتش بده انشاللله 120 سال سالم و تن درست باشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵کوچک کردن سینه که خیلی عالی شد وعمل عبدو داشتم که خیلی خیلی خوب شد وعمل بینی همه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱از دکترم راضی ام و دوس
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عااالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۰بله خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۵سلام من پیششون ده سال پیش عمل کردم بی نطیر کارشون️
۱۳۹۸/۱۰/۰۲با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۲جراحی بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷جوش داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹راضی ام از ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۲فعلا نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳