دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی با شماره نظام پزشکی ۳۰۹۷۴ در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان قصردشت، بعد از سه راه عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه دوم، واحد چهارم واقع شده است.
دکتر ابراهیم حاتمی پور با دارا بودن فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، از پزشکان شناختهشده این حوزه در شهر شیراز است. ایشان فعالیت حرفهای خود را با دریافت تخصص جراحی عمومی آغاز کرده و پس از آن موفق به اخذ فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی شدهاند. شماره نظام پزشکی دکتر ابراهیم حاتمی پور ۳۰۹۷۴ میباشد که نشاندهنده اعتبار و ثبت رسمی فعالیت ایشان است.
کلینیک فوق تخصصی زیبایی دکتر حاتمی پور در شیراز، در خیابان قصردشت، بعد از سه راه عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه دوم، واحد چهارم قرار دارد. این مطب به عنوان یکی از مراکز معتبر ارائه خدمات جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در شیراز شناخته میشود. بیماران از سراسر شیراز و حتی استانهای همجوار برای بهرهمندی از تجربه و تخصص دکتر ابراهیم حاتمی پور به این کلینیک مراجعه میکنند.
دکتر ابراهیم حاتمی پور خدمات متنوعی در زمینه جراحی پلاستیک، جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)، ترمیم سوختگی، لیپوماتیک، پروتز سینه، لیفت صورت و ابرو، کاشت مو و ابرو، و درمان اسکار و جای زخم ارائه میدهد. همچنین انجام انواع تزریق بوتاکس و ژل، لیزرهای زیبایی و درمانی، و جراحی سرپایی از دیگر خدمات این پزشک است. او با تکیه بر دانش تخصصی خود در جراحی پلاستیک و سابقه فعالیت در شیراز، توانسته است رضایت بالای بیماران را جلب کند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر ابراهیم حاتمی پور با تشخیص دقیق، رعایت اصول علمی و برخورد حرفهای شناخته میشود. بسیاری از مراجعان از نتیجه عملهای زیبایی و جراحیهای ترمیمی رضایت داشته و ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. وجود تعداد بالای بیماران رضایتمند، نشان دهنده اعتبار کاری و تخصص بالای دکتر ابراهیم حاتمی پور است.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب فراهم نیست و بیماران میتوانند جهت تعیین وقت، با کلینیک فوق تخصصی زیبایی در شیراز تماس حاصل نمایند. دکتر ابراهیم حاتمی پور با تخصص فوقتخصصی خود، یکی از گزینههای اصلی برای جراحی پلاستیک و زیبایی در شیراز به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
از دکترم راضی ام و دوس
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خییییلی باتجربه و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۲۷خانمم توسط ایشان ویزیت شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶فقط ویزیت شدم بابت عمل ابدو اما ایشون من رو منصرص کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی ب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳سلام من پیششون ده سال پیش عمل کردم بی نطیر کارشون️
۱۳۹۸/۱۰/۰۲تازه میخوام نوبت عمل بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳راضی ام از ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۲بله خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۵تخلیه فیلر صورت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱در حد مشاوره بود ولی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹از اقوام بنده پیش دکتر عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱واقعا دکتر خوبی هست ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالییییییییییییی عالیییییببیییبییی عالییییییییییییییی عالی واقعاااااا خدا قوتش بده انشاللله 120 سال سالم و تن درست باشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عمل بینی و عالی بود کارشون من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲کارشون خوبه اما خیلی سر پایین شد بینی من.گویا کارشون کلا اینجوریه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هست
۱۳۹۷/۰۵/۲۴بینی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عمل کوچک کردن سینه انجام دادم ..باید بگم اصلا درد نداشتم و از نتیجه کارشون بسیار راضی هستم از همینجا ازشون تشکر میکنم ..
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بینی من گوشتی بود عمل کردم عالی شده، بهترین دکتر جراح بینی درایران هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی بو
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۲من تازه رفتم پیششون و نوبت عمل برای شهریور گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۲۷عااالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۰جوش داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶میخوام عمل صورت انجام بدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰عملی سینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سه سال پیش بینی رو پیششون عمل کردم فوق العاده راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵خواهرم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰فقط فعلاویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲سلام من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کوچک کردن سینه که خیلی عالی شد وعمل عبدو داشتم که خیلی خیلی خوب شد وعمل بینی همه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱جراحی بینی دخترم رو انجام دادن کارشون عالی بود واقعا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹میخوام بینی عمل کنم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰انسان بسیارباصداقت ومنصف می باشد
۱۳۹۹/۱۰/۰۴من فقط ی بار رفتم برای لیفت هزینه اش گفت 20 ملیون دیگه نرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۲عالی ه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹برای عمل افتادگی پلک مراجعه کردم ولی ایشان گفتند سنم که بالاتر رفت مراجعه کنم
۱۳۹۸/۰۲/۲۰عمل بینی داشتم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۲شکاف کام. نتیجه بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عمل برست
۱۳۹۹/۰۹/۰۱من عمل ابدو کردم کوچک کردن سینه وبینی انجام دادم کارشون بینظره 8سال پیش انجام دادم هنوزم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشاوره شدم ونمونه کارشون بین اشنایادیدم وبسیارعالی درکارواخلاق
۱۳۹۸/۰۴/۰۵جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷فعلا نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳دو سال پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم پیششون و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷قبلا جراحی بینی انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲مشکل بینی داشتم میخواستم عمل کنم.برام نوبت زدن اما خودم نرفتم..رفتار فوق العاده ای داشتن نمونه کارشدن که عالی بود .قیمتشون هم نسبت به بقیه دکترا خیلی بهتر بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۵واسه عمل زیبایی بینی که ماشالا خودشون اینقدر انصاف داشتن گفتن نیازی به عمل نیست و کلی انگیزه دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰جراحی بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳