دکتر آیدا پناهنده جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 139750 در مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴ فراهم است.
دکتر آیدا پناهنده، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، با شماره نظام پزشکی 139750، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت زنان در شهر مشهد است. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و در زمینههای هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی نیز فعالیت میکنند. مطب دکتر آیدا پناهنده در مشهد، نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴ قرار دارد و بیماران میتوانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه جهت دریافت خدمات تخصصی به این محل مراجعه نمایند.
دکتر آیدا پناهنده با بهرهمندی از بورد تخصصی ناسیونال و گواهینامه بینالمللی جراحی زیبایی زنان از آکسفورد، خدمات متعددی از جمله مراقبتهای بارداری، زایمان طبیعی و سزارین بدون درد، درمان زگیل تناسلی با لیزر، انجام تست NST، پاپ اسمیر و HPV را ارائه میدهند. همچنین، ایشان در درمان عفونتهای مقاوم، جوانسازی و تنگ کردن واژن با تکنولوژیهای پیشرفته، و جراحیهای سرپایی زیبایی زنان مانند لبیوپلاستی و هودکتومی تخصص دارند.
بیماران دکتر آیدا پناهنده از دقت در تشخیص، برخورد محترمانه و ارائه راهکارهای نوین درمانی رضایت بالایی دارند. بسیاری از مراجعین به ویژه از روشهای بدون درد و کمتهاجم در درمان مشکلات زنان و زایمان ابراز خرسندی کردهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را برای پیگیری سلامت زنان توصیه کردهاند.
علاوه بر مطب خصوصی، دکتر آیدا پناهنده با کلینیک بیمارستان رضوی، بیمارستان مادر و بیمارستان آریا همکاری دارند که این موضوع نشاندهنده اعتبار و اعتماد جامعه پزشکی به ایشان است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد که مراجعه بیماران را تسهیل میکند.
در مجموع، دکتر آیدا پناهنده، متخصص زنان و زایمان در مشهد، با تکیه بر دانش تخصصی، مدارک معتبر و تجربه بالینی، خدمات گستردهای را به بانوان ارائه میدهد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر آیدا پناهنده از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر آیدا پناهنده جراحیهای زنان مانند هیستروسکوپی، لاپاراسکوپی، میومکتومی، سیستکتومی، لبیوپلاستی، هودکتومی و پرینورافی را انجام میدهد.
مطب دکتر پناهنده در مشهد، نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴ قرار دارد.
ایشان علاوه بر مطب، با بیمارستان رضوی، بیمارستان مادر و بیمارستان آریا در مشهد همکاری دارند.
بله، خدماتی مانند سفید کردن واژن، جوانسازی، تزریق چربی و ژل، PRP و درمان اسکار در مطب ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد، نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴
شنبه و دوشنبه ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰
چهارشنبه ۱۷ تا ۲۱
بسبار مهربان و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خیلی دکتر مهربون و با سوادی هستند و باهاشون احساس راحتی دارم...عفونت قارچی شدید داشتم با کمک ایشون خیلی سریع درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار با اخلاق و صبور و مهربون. من صبح رفتم و خلوت بود و معطل نشدم. پلیپ رحمی دارم و گفتن باید هیستروسکوپی شه، اما موقتا داروی ۳ماهه دادن ک اگه رفع نشد باید حتما عمل کنم..
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳تحت درمانم عفونت و زخم داشتم و بیاختیاری اداری و ولی نتیجه خوبی گرفتم فعلا و از اخلاق خوبشون و برخورد عالیشون واقعا آرامش بهم داد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی...با حوصله..نتیجه هم گرفتیم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عمل زیبایی انجام دادم و بسیار راضی هستم بسیار حرفه ای و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۲با حوصله وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی بو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خیلی عالی منو حاملح کرد خداخیرش بدح
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱چکاپ ومامو گرافی واقعا خوش اخلاق وباتجربه هستن برخورد منشی هم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار خوشبرخرد با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر بسیار مهربان، با تجربه و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶سلام خانم دکتر فوق العاده صبور و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر فوقالعاده،مودب و خیلی با معلومات
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی در اخلاق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام، من ایشون رو کاملا به صورت اتفاقی و از اینترنت پیداشون کردم چون نزدیک خونم بود، دو بار پیششون رفتم، رفتار خانم دکتر عالی بود، انشاله که نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳معمولی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۴خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بارداری تحت نظرضون هستم عالی و با خوصله هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با سلام بسیار دکتر حاذق وبا حوصله ای هستند مهربان وبا سواد هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۱باسلام دکتربسیارخوش اخلاق ومهربونی هستن من برای پاپ اسمیرمراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خونریزی و عفونت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ویزیت اوکی بود فقط من دقیقا دوساعت نشستم تا نوبتم شد یکم باید برای مراجعین ارزش قایل شد ۲ساعت زمان زیادیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی و صبور و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۷فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱افتادگی مثانه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من پیش خانم دکتر عمل زیبایی انجام دادم کارشون واقعا عالیه و خیلی راضی هستم ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی مهربان و دلسوز از ار نظر عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵تحت درمان برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر بسیار مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰درحال درمان هستم بسیار مودب و مهربون بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عفونت واژن با دارو مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳به دوپزشک قبلا مراجعه کردم جواب نگرفتم ایشون پزشک سوم بودن عالی بودن نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خیلی به شدت حالم بد بود ولی دکتر خانم آیدا پناهنده مهربون خوش برخود و سریع به عرض سه روز به کمک ایشون بهتر شده خیلی خوشحالم ک خانم رو دیدم همیشه موفق باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی خوب بودن مشکل عفونت داشتم خداروشکر رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر خیلی خوبی بودن با حوصله و خوش برخورد از ویزیت توسط ایشون راضی بودم بهترین پزشک زنان بودن که تا حالا ویزیت شده بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی در حال روند درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲سلام خانم دکتر با دقت به حرف هام گوش کردن و با دقت معاینه و دستورات بعدی رو انجام دادن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی بودن برای مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برخورد مناسب داشتن و معطلی نداشتم اما داروهای خیلی زیادی دادن ک واقعا نیاز نبود همش
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عفونت عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خیلی خوش برخورد و مهربان و با تجربه فقط منشی خوبی ندارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مراقبت های بهداری
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار دکتر خوب وخوش برخورد و کاردرستی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷به شدت کند هستن و باید حداقل ۶ ساعت بشینی تا نوبتت بشه خیلی آدم علاف میکنن و آدم از کار و زندگی میندازن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار خوش اخلاق و کاملا به بیمار زمان میدن تا صحبت کنه ، در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دوره درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای تک تک بیماران وقت می ذارن معاینات با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳نامنظمی پریودی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷واقعا عالی من ۱ سال پیششون میرم و هردفعه جواب گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۷باردارم و تحت نظر ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی بود دمشون گرم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر با سواد و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹برای ح
۱۴۰۴/۰۷/۲۶معمولی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار عالی و خوش برخورد و صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی وقت میذارن و دقیق بررسی میکنن خیلی هم خوش برخوردن.حیف طرف قرارداد با بیمه من نبودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتر مهربان و با مهارت عالی هستش
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار پرحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار دکتر خوش برخورد و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تشخیص صحیح
۱۴۰۴/۰۱/۲۸نتیجه رضایت بخش بود بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹من دفعه اولم بود دکتر زنان میرفتم و ایشون خیلی مهربون و دقیق به حرفام گوش دادن، خیلی بهم احترام گذاشتن و خاطره خوبی برام درست کردند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۶من هر دکتری نمیرفتم بعد از دوازده سال .ایشون رو پیدا کردم واقعاخیلی مهربون وباصبر وحوصله به صحبت های بیمار گوش میدن.من مشکلم عفونت شدید بودوهمچنین سه ماه پریود نمیشدم فعلا تحت درمان هستن خداروشکر مشکل عفونتم رفع شده و بقیه راهم آزمایش دادن.
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر حاذقی هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار محترم، با حوصله .حفظ حریم شخصی بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر فوقالعاده حاذق و مهربان ، من عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶باردار بودم و عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸من پیش خانم دکتر سزارین شدم دکتری بسیار مهربان و دلسوز هستن و کارشون عالیه من بعد سزارین نه کمر درد شدم نه بخیه هام عفونت کردن همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عال
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عفونت رحم داشتم با بیمار خوب ارتباط برقرار میکنند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ایشون بینظیر هستن..از هر لحاظ عالی ان..بعد از سه ماه این درو اون در زدن و ازین دکتر به اون دکتر رفتن مشکل منو حل کردن..خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹مطب خیلی منظم است. دکتر کاملا به صحبتهای من گوش دادند و خیلی با حوصله راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سزارین شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خوب و مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۱۴تحت نظر ایشون هستم بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۴/۲۹معاینه دقیق تشخیص عالی وبی نهایت با حوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خوب و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳فعلا یک جلسه رفتم بسیار صبور و بااخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۷هنوز درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۲فوق العاده صبور و مهربان هستند، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خانم دکتر خوش برخورد مهربونن ودرکارشون ماهر هستند شرایط مالی و روحی بیمار را کاملا درک میکنن من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد. بسیار بادقت وصبور .تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲رضایت داشتم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بارداری پیششون بودم و زایمان واقعا صبور و خوب هستن و همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹پریود نمیشدم و در مان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالیه واقعا دکتر مهربون با حوصله و خیلی قشن. توضیح میده .خداقوت خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خانم دکتر خیلی باحوصله و به مریض اشون اهمیت میدن من خونریزی شدید داشتم بخاطر ضخامت رحمم منو کرتاج کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار صبور و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خانوم دکتر نیازی به تعریف ندارند عالی هستند هم اخلاق هم تخصص پزشکی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰مریضی.زنانه.رحیم.وقلبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بهترین دکتر هست کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۱/۰۱کیست داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سزارین شدم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار با حوصله و با تجربه بودند با اخلاق خوب و مهربان .... مداوای من مثمر ثمر بود و کاملا خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴خیلی با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار خوب و باحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من قارچ و عفونت داشتم و با درمان ایشون خوب شدمخدارشکر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مشکل فیبروم دارم خانم دکتر با دقت به صبحتام گوش دادن و با صبر و حوصله راهنمایی کردن و بهم دارو دادن. یک سال و نیم زیر نظر ایشون هستم و راضی ام
۱۴۰۴/۱۲/۲۷بسیااااار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶با سلام عالی و با تجربه بودند و با حوصله زمان گذاشتند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰مهربون بااخلاق باحوصله معاینه و پاپ اسمیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوبی هستن کامل به حرفا گوش می کنن. یک نفر یک نفر میرن داخل . بعضی روزا صب میشینن .
۱۴۰۳/۱۱/۱۴تشخیصشون فوق العادس با یه معاینه ی ساده ی شکمی مشکلی که سونوگرافی نفهمید رو تشخیص دادن و شبانه منو امادخ ی عمل کردن جون منو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی حرفه ای و خوش اخلاق هستن و با تجویز ایشون کامل درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳معاینه داخلی شدم و پاپ اسمیر گرفتن ازم...پیش ایشون میخام عمل کولوپرافی انجام بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار بادقت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عفونت درمان کامل
۱۴۰۴/۰۳/۳۰راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل اندومتر تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار دقیق و با حوصله خدا پشت و پناهشون من که نتیجه عالی گرفتم به دوستانم معرفی کردمشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار عالی . حرفه ای .خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام من چندسال بودمشکل داشتم ایشون خیلی سریع تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بهترین و مهربون ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خانم دکتر بسیار با اخلاق هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار خوب بود مراجعه داشتم با دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶صبور، ناز، دقیق، با ملاحظه و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بزای مراجعه کننده کاملا وقت میگذارند و باحوصله و عالی هستن .
۱۴۰۵/۰۲/۳۰هیچ مشکلی نبوده و خداروشکر زایمانم هم عالی بود با ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۳۰اخلاق و صبوری بیست صد در. صد در حرفه هم بیست خواهند بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱برای زایمان رفتم بیمارستان رضوی خونریزی داشتم خانم دکتر سزارین کردمنو
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر پرحوصله و مهربانی بودن و الان تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مهربان و خوش رو
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار دکتر عالی و با اخلاق و متخصص از همه نظر عالی بودند من پیشنهاد می دم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خیلییی مهربونن خیلی با دقت به تمام مشکلات و نگرانی هات گوش میکنن و خیلی با صبر و حوصله معاینه میکنن من که تا حالا هر مشکلی واسم پیش اومده رفتم و راضی بودم کاملا
۱۴۰۵/۰۲/۰۸باصبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی دو
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار عالی هستند،بسیار دقیق و کامل بیماری را بررسی میکنن،و از همه مهمتر،بسبار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خیلی خوب هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تجربه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیار خوش اخلاق با حوصله مهربون خوش برخورد و تو زمینه درمان هم من مشکلم با یه نوبت رفتن پیششون حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار دکتر مهربون و
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار خوش برخورد و با دقت
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند تشخیص درست در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹راض بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خانم دکتر بسیار مهربون و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۴کیست داشتم خوشبختانه ب موقع تشخیص دادن رفع شد و الان هم تحت نظر بارداری پیش خانم دکتر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵هورمون
۱۴۰۳/۱۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل عفونت داشتم دارو دادند اما هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتری بسیار با حوصله و مهربان و حاذق هستند برای بیمار زمان کافی در نظر میگیرند چند سال برای چکاپ های روتین پیش خانم دکتر میرم و بسیار راضی هستم ، پرولاکتین خونم بالا بود به لطف ایشون با یک دوره مصرف دارو درمان شد امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی بودن بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶من مشکل عفونت داشتم که برطرف شد،خانم دکتر بسیار حرفه ای با حوصله و خوش اخلاق هستند مو به مو همه چیز رو برات توضیح میده.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷مراقبت بارداری بسیار مهربان وباحوصله وبا اخلاق هستند ودر کارشون ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰هم برخورد هم تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲با اخلاق مهربون کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰