دکتر آزیتا درابادی زارع، جراح و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 84854 در تهران و منطقه قلهک فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب ایشان فراهم است.
دکتر آزیتا درابادی زارع جراح و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 84854 از چهرههای شناختهشده در حوزه سلامت زنان در شهر تهران است. ایشان دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه تهران بوده و با سالها تجربه در زمینه درمان اختلالات و بیماریهای زنان، خدمات متعددی را به مراجعهکنندگان خود ارائه میدهند. تخصص اصلی دکتر آزیتا درابادی زارع در زمینه جراحیهای زنان، زایمان طبیعی و سزارین است و همچنین در درمان خونریزیهای غیرطبیعی، اختلالات تخمدان، عفونتهای زنان و اقدامات درمانی مرتبط با یائسگی نیز فعالیت دارند.
مطب دکتر آزیتا درابادی زارع در منطقه قلهک تهران و در خیابان شریعتی، بالاتر از متروی قلهک، مقابل دولت و پایینتر از سینما فرهنگ، کوچه امامزاده، ساختمان پزشکان سبز یک، پلاک ۶، طبقه سوم واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی، دسترسی مناسبی را برای بیماران ساکن شمال تهران و محلههای اطراف فراهم میکند. ایشان علاوه بر جراحیهای رایج، در زمینه کولپوسکوپی (تشخیص و درمان بیماریهای دهانه رحم و زگیل تناسلی)، لابیوپلاستی با لیزر، پلاسما تراپی و اوزون تراپی جهت درمان عفونتهای مکرر نیز تخصص دارند.
در نظرات بیماران، دکتر آزیتا درابادی زارع به دلیل تشخیص دقیق، دقت در انجام کولپوسکوپی و برخورد حرفهای مورد اعتماد بسیاری قرار گرفته است. بسیاری از بیماران از رضایت بالای خود نسبت به روند درمان و پیگیریهای منظم ایشان صحبت کردهاند. به ویژه بیماران مبتلا به مشکلات یائسگی و تنبلی تخمدان، از نتیجه درمانهای ارائهشده ابراز رضایت نمودهاند.
دکتر آزیتا درابادی زارع علاوه بر تخصص اصلی زنان و زایمان، در زمینه خدمات نوین مانند آر اف واژینال برای درمان خشکی واژن، واژینیسموس و جوانسازی ناحیه تناسلی نیز فعالیت میکند. بیماران میتوانند به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی وقت ملاقات رزرو کنند. در مجموع، تخصص، مدارک معتبر و موقعیت مطب، دکتر آزیتا درابادی زارع را به یکی از گزینههای قابل اعتماد در حوزه سلامت زنان و زایمان در تهران تبدیل کرده است.
مطب دکتر آزیتا درابادی زارع در خیابان شریعتی، بالاتر از متروی قلهک، روبروی دولت، پایینتر از سینما فرهنگ، کوچه امامزاده، ساختمان پزشکان سبز یک، پلاک ۶، طبقه سوم واقع شده است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر بهصورت آنلاین نوبت ویزیت رزرو کنند.
ایشان علاوه بر جراحی زنان و زایمان، در کولپوسکوپی، لابیوپلاستی با لیزر، پلاسما تراپی و درمان عفونتهای زنان نیز تخصص دارند.
درمان خونریزیهای غیرطبیعی، اختلالات تخمدان، عفونتهای زنان، زگیل تناسلی، مشکلات یائسگی و خشکی واژن توسط ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی -بالاتر از متروی قلهک- روبروی دولت -پایین تر از سینما فرهنگ- کوچه امامزاده - ساختمان پزشکان سبز یک - پلاک ۶ _طبقه سوم
جهت پارک ماشین میتوانید از پارکینگ عمومی سینما فرهنگ استفاده کنید
فوق العاده بااخلاق و خوش رو و خیلی هم با سواد بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن.مطبشون هم خلوت بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸من زگیل داشتم فکر میکردم تناسلی نبود دکتر دارو داد بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱برای چکاپ مراجعه کرده بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار خوش برخورد و متبحر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالیه و خیلی مهربانه
۱۴۰۰/۰۳/۱۹معاینه
۱۴۰۰/۰۳/۲۵من براب تشکیل پرونده بارداری پیش ایشون رفتم بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ددددذطططذرر
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار خوش رو و صبور هستن و بی نظیر هستن تو کارشون تشخیص درست و زمان گذاری عالی برای بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴Aaaawliyan
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار بسیار مهربان و عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹برای بارداری مراجعه کردم ۱۵ سال پیش، برخورد عالی و صمیمی و حوصله شون رو دوست داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶تشخیص عالی..بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۱/۲۷من در مورد دردهای قاعدگی سوال کردم ازشون مشکلم حل شد خیلی خوش برخورد و مودب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بسیار صبور و
۱۴۰۳/۰۸/۲۱صبور،متین بسیار وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۴/۱۳هم خانم دکتر خوش رو و با انرژی ، هم کار بلد و عالی . همه چی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی و کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰خانم دکتر خوب, صبور و باتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۸عالی بودند برای چکاب برگه سلامت رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸برای چکاپ رفتم و برخوردشون خوب بود . منشی ندارن و همه کاری خودشون انجام میدن
۱۴۰۱/۰۳/۱۱دکتر خوبیه من پیششون برا زیگیل تناسلی رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی و محترم و باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تازه بیمار ایشان شدم ولی همان جلسه متوجه شدم که عالی هستند.
۱۴۰۲/۱۰/۲۴چکاپ بسیار با حوصله
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر بسیار خوش برخوردی هستند و دانش بسیار زیادی دارن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مهربون تری
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالین یعنی آرامشه خالص و کم هزینه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار مهربان وحاذق میباشد
۱۴۰۱/۰۸/۱۷متخصص و خوش برخورد.
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۵بسیار محترم با سواد و سرشار از انرژی مثبت
۱۴۰۰/۱۰/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱معاینات دوره ای
۱۴۰۲/۰۶/۱۱پزشک مهربان وبا علمی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۸چندین ماه پریود نشدم چندتا دکتر هم رفتم تنها دکتری که با نسخش خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل عفونت واژن داشتم به راحتی از بین بردن بهترین دکتر هستن واقعا و بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عفونت ک با
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خانم دکتر بیشتر خوش اخلاق و برخورد حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۱۵برای خونریزی نامنظم مراجعه کردم، برخورد عالی و آرامش خانم دکتر و همچنین تجویز ماهرانه ای که داشتن بی نظیر بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲تست پاپ اسمیر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵باردارم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰هر مشکلی که داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار با حوصله و چهره ایی شاد دارن
۱۴۰۲/۰۸/۲۵از زحمات سرکارخانم آزیتا در آبادی کمال تشکر رو دارم.
۱۴۰۱/۰۳/۰۲مسائل رحم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱من خیلی راضی هستم تقریبا ۲ ساله میرم پیش ایشون خیلی دکتر شیرین و خونگرم و خوش رویی هستن و الکی دارو تجویز نمیکنن و به سوالاتتون جواب میدن با حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۱۰عالی با حوصله و تجربه خیلی بالا
۱۴۰۳/۱۱/۱۴درک بالا
۱۴۰۴/۱۰/۰۲چکاپانحامدادمخیلی با حوصله هستن ودلگرمیمیدن به مریضاشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶واقعن دکتر مهربون و حرفه ای هستن تو کارشون یه رو دست ندارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱بهترین دکتر زنانی که دیدم با اخلاق، خوشرو، بدون قضاوت ، متخصص و در یک کلام عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰از همه نظر عالی درمان و سواد و اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۲۲معاینه اولیه بسیارخوب و باحوصله انجام شد.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲دل درد اجتیوی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۱۴فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بهترین ازهر نظر
۱۴۰۲/۰۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فیبروم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶درمان ادامه دارد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷فوق العادست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹تا اینجا راضی بودم تحت درمانم راحت میتونی باهاشون صحبت کرد دکتر آروم و خوش خنده و با حوصله هستید
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عفونت ادراری، بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بهترین دکتر توی ایران
۱۴۰۱/۱۰/۳۰عفونت زنان، با داروهایی که دادن زود خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتز خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۲تحت نظر ایشون هستم بسیار پزشک خوش برخوردی و مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸خیلی خوب راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱تازه پیش ایشون رفتم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹جواب کلونوسکوپی بود که گفتند کاری نیاز نیست بکنی 6ماه دیگع دوباره تست بده
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خوشرو و با سواد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷همچنان در حال مصرف دارو هستم، اما دکتر دقیق و جزئی نگری بودن. همچنین خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بسیار دلسوز و باسواد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام. بابت اقدام به بارداری مراجعه کردم. فعلا یک جلسه رفتم. برخوردشون عالی بود و برای بیماراشون وقت کافی میگذاشتن.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عااالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خانم دکتر صبور ، مهربون و با وجدان و مجرب هستن.
۱۴۰۰/۰۹/۱۴انتظاری که از یک پزشک خوب داری ممنون از ایشان
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مریضی زنان
۱۴۰۱/۰۶/۲۶بسیار عالی و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر حاذق و با مهارت
۱۴۰۱/۰۶/۰۶عالیییی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴یکباررفتم ولی خیلی محترمانه بابیماررفتارمیکنن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲مشکل عفونت مستمر واژینال که با درمان ایشان کاملا خوب شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خانم دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و البته حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۱۸پیگر و خوش برخورد.فقط اینکه همه کار مطب رو خودشون انجام میدن یکم تو ذوق میزنه
۱۴۰۱/۱۰/۱۲قصد بارداری داشتم و تحت مراقبت هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دکتر خوب و مهربونی هستن وقت زیلدی صرف مریض میکنه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار خوش اخلاق و مهربان و پیگیر و با انرژی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۰مشکلم حل شد ممنون از زحمات دکتر عزیز و باسواد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳خوش اخلاق و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷اولین جلسه بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۱۷فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی بسیار با حوصله بودند معاینه دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۴واقعا دکتر خوبین من راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱هرچقدررر از اخلاق خوبشون بگم کم گفتم، فوق العاده مهربون بودن به حدی که از اینکه باهاشون صحبت میکردم لذت می بردم تست پاپسمیر هم انجام دادم بدون اینکه کوچکترین حس بدی داشته باشم ، بی شک بهترین دکتر زنان بودند که من تاحالا دیدم.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹خیلی خوش بر
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار بسیار خوش برخورد هستن به بیمار ارامش میدن، هنوز طول درمانم کامل نشده اما روند خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴من عفونت ادار گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸برخورد، صبر و حوصله و توجه خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵چکاپ کامل میخواستم همراه با تستهای مربوط به بیماریهای زنان. بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند. تمام آنچه که برای چکاپ لازم است با توجه به سن و شرایطم تجویز کردند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فعلا در حال درمان هستم .
۱۴۰۱/۱۲/۱۷بسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳زمانیکه مشکل اورژانسی داشتم و نمیتونستم حضوری برم محبور شدم تلفنی بپرسم که با برخورد بسیار بد ایشون مواجه شدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من برای تست پاپسمیر رفتم پیش خانم دکتر برخوردشون عالی بود .راضی بودم
۱۴۰۱/۰۸/۱۲زایمان داشتم پیش ایشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خانم دکتر عالی و باسواد هستن ممنون از برخورد خوبشان به همه توصیه میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عالی، خیلی خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بهترین دکتری
۱۴۰۱/۰۹/۲۹تحت درمان هستم بسیاار مهربان دقیق وقت میزارن برا مریض
۱۴۰۰/۰۱/۳۱منتظرم جواب آزمایش ببرم پیشش
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خوش برخوردو عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱هنوز نظری ندارم ازمایش دادن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۹عالیه بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۲۷برخورد خوب و صبور و باسواد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار خوش برخورد و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹مسلط به کارشون هستند واقعا
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ایشان خیلی خونگرم و با آرامش با مراجعین برخورد میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیارکار
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فوق العاده هستن....مهربون باتشخیص درست
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دردهای سیکل ماهانه داشتم تحت نظر ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴درمان عفونت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالییییی و بهترینن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بسیار خوش برخورد با دانش بالا
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فوق العاد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بسیار خوب و عالی و با انرژی مثبت
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۰خوش برخورد و باسواد هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خیلی دکتر خوش برخورد و خوبی بودن و تشخیص شون هم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳شماره تماس بفرست مو
۱۴۰۳/۰۹/۲۹بسیار دکتر مهربان و بادقتی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خدا خیرش بده مااااه ماه عاشقشم من خیلیییییی خوبه خیلییییییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوبی هستن،عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸با تجربه و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بسیار خوشبرخورد و مهربون هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰زایمان کردم وعااالی بودن.عاشقشونم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی عالی عاااااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سلام من از برخورد و نحوه پیگیری ایشون کاملا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸برخورد حرفه ای داشتند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸ایشون خانم با اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۷Vaghean azashon razi bodam
۱۴۰۰/۰۸/۱۰پیش خانم دکتر جراحی برداشتن رحم انجام دادم بسیار راضی هستم عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸من برای کولپوسکوپی پیش دکتر رفتم بسیار دکتر خوبی هستند کامل مراحل رو توضیح دادن خیلی خوش رو و خوش برخورد ک
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۵با توجه به اینکه یکی از دغدغه های خانم ها در مراجعه به متخصص زنان، نحوه ی برخورد پزشک هست، باید بنویسم ایشون واقعا خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خوبی هیتن
۱۴۰۰/۱۰/۰۱فقط اینو میتونم بگم بهترین پزشک زنان در تهران هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴بسیار خوش اخلاق و محترم هستند من مشکل کیست داشتم ایشان با بردباری و تواضع جوابگوی تمام سوالات بیمارانشان هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تشخیص عالی و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴از هر نظر قابل قبول و عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴اگر خودشان معاینه میکردند راضی تر میبودم . برای چکاپ سونوگرافی مینویسند و در مطب نمونه پاپ اسمپیر میگیرند . منشی هم ندارند و به همه مراجعین هم راحتتر رسیدگی میشود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ایشون منشی ندارند و همه کارها رو خودشون انجام می دن. همین موجب بی نظمی مطب و نوب دهی ها هستش. به اضافه اینکه من ندیدم برای بیمار پرونده تشکیل بدن، شاید من نیازی به تشکیل پرونده نداشتم. در هر صورت بدون وجود منشی کارهای تشکیل پرونده چطور انجا می شه؟ ایشون حتا یک دستگاه کامپیوتر هم در مطب ندارند برای این کار!!
۱۴۰۱/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عاااالییییی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خانم دکتر زارع بسیار حرفه ایی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸میوم رحم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار عا
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی از هر نظر
۱۴۰۲/۱۰/۰۷عالی ترینن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵کولپوسکوپی انجام دادم استرس داشتم ولی با کمک خانم دکتر انجام شد خدارو شکر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸در مرجله درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۱سلام من عمل سزارین داشتم زیر نطر دکتر در آبادی...کارشان فوق العاده بود خیلی همپاک با اخلاق و مهربانی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بهترین
۱۴۰۱/۱۲/۱۲بسیار عالیو خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱پیش ایشان امروز کولپوسکوپی انجام دادم واقعا خوب دود خیلی استرسم کم شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹اخلاق خوب و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴برای مراقب بارداری به ایشان مراجعه کردم بسیار استرسم کم شد و حال خوبی بعد از ملاقات با ایشان دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار خوش رو و خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی خیلی خوب و مهربان من رو کامل از نگرانی در آوردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳توی جلسه اول بنظرم خوببودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱با سلام بهترین دکتر دنیا حاذق و در کارشون درجه یک من شخصا حوصله ندارم بیام نظر بدم ولی حقیقت انقدر که با حوصله خوش برخورد و کارشون عالیه که من به همه فامیل حتما معرفی می کنم خداوند بهشون عمر طولانی بده و هر چی از خدا میخواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۴درمان ادامه دارد
۱۴۰۱/۰۷/۲۵تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی خانم دکتر دقیق وبا حوصله معاینه می کن و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۲رضایت کامل
۱۳۹۹/۰۹/۱۹خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیار خوب و راضی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴سلام خانوم دکتر کارشون عالیه خیلیم خوش اخلاق هستن خدا براش بسازه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷تحت درمان هستم فعلا عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹برایمشکلعفونت مراجعه کردم متوجه شدم خشکی واژن هم دارم ایشون محبت کردن زحمت کشیدن نسخه نوشتن ولی به قرص ها حساسیت دارم تماس گرفتم فردا که تلفنی قرص جدید معرفی کنن گفتن دوباره باید برم مطب که من امکانش رو نداشتم کاش همون تلفنی یه جایگزین اعلام میکردن تو ۲۴ ساعت تغییری تو بدن من اتفاق نمیوفتاد که مجدد ویزیت بشم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۹خونریزی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵خواهرم رو عمل سزارین کردن ایشون
۱۴۰۱/۱۲/۱۴عالی ترین
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عالی خوش برخورد و باتجربه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴فعلا تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار با حوصله و خوش برخورد. و خیلی خوب راهنمایی میکنن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷کیست،درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۷درمان شدم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱به نظرم پزشکی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عفونت داشتم و در مدتی کوتاه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عفونت واژینال داشتم با درمان ایشون برطرف شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار خوشرو و خوش اخلاق و همچنین مسلط هستند به کارشون
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ففقط یکبار به ایشان مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۱۲/۱۷تازه پیش ایشون رفتم رفتار بسیار محترمی داشتند و مشکلم حل شد ممنون از زحماتشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱