خیلی عالی راضی بود
عدم رضایت
سونگرافی
سری اولع رفتم
باسلام خسته نباشید سال 92پسرم بالطف خدا ودستان پرتوان خانم. دکتر به دنیا اومد ممنون خانم دکتر عزیزدکتری مهربون وعالی ازهمه نظر به من میگفتن وروجک
من الان در چهارماهگی هستم اخلاق خوب دکتر باعث دلگرمیه منه
بهترین پزشک زنان هستن
بسسسیییاااارررر عالی...
خیلی دکتر خوب وعالیه
دکتر با اخلاق وباسواد ومهربانی هستن
زایمان سزارین
خیلی کارشون دقیقه
خوب وبا حوصله
خوش رو و آگاه
برای سونوگرافی غربالگری پیششون رفتم... یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین دکترهایی که تا بحال دیدم
بهترین دکتری که تا الان دیدم . عالی مهربون پر انرژی من عاشقشم
زایمانم با خانم دکتر بود عااااااالی
بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستند
سلام خسته نباشید ازسال 92دکترم هست پسرم به دنیا اورد ممنونم واقعا کارشون عالیه
فوق العاده دکتر باتجربه و خونگرمی هستن .آرامش درونی ایشون باعث آرامش همه مامانهابی میشه که پیششون مراجعه میکنن .انشا الله برقرار باشند
دکترحاذق بسیارخوب هستن
دکتر خوش اخلاق و مهربون و با حوصله
بله کمک میکندبارداری اولموپیش این دکتربودم
غربالگری
بارداری و زایمان
کارشون عالیه
سزارین انجام دادم ازکارش خیلی راضیم
خوب است
دکتر خوبی بود اما من مسمومیت بارداری شدم
عالی و خوش اخلاق
خوب بود
عالی،بینظیر
عالی بودن
بهترین دکتری که تابحال دیدم، با تجربه وبا اخلاق، برای سونو های بارداری و غربالگری ها پیش ایشون رفتم بسیار صبور بودن وخیلی خوب توضیح میدادن برام
دکتر فوق العاده عالی و مهربون
دکتر خوش اخلاق با حوصله
عااااالی
برای بارداری تحت نظر ایشون هستم،تا الان کاملا راضی هستم،از دقت و برخورد فوق العاده ی ایشون
عالی فوق العاده ماهر
انرژی مثبت بااالا، مهربان و دقیق
درموردبارداری زنان قبولش دارم
کارشون حرف نداره از اخلاقشونم ک نگم براتون عالیه
عالی بود
خیلی خوب بهترین دکتر
بهترین دکتری که تا حالا دیدم
عالی خوش برخورد واقعا دلسوز
عالی هستن
بی نظیرند
عالی ترین هستن
بسیار پزشک عالی هستند
بهترین دکتر سرشار از حس خوب انرژی مثبت
ویزیت شدم
دکتر فوق العاده دلسوز و ماهری هستن
بسیار فرد مهربانه
دکتر خوبی بودن
برانوبت دهی امنیو سنتز رفتم
زایمان
بسیار عالی0هم خودم و هم خواهرم تحت نظر ایشون بودیم0عالی
دکتری با سوادن
عالی و بسیار با اخلاق
بسیاردکتر خوب وعالی هستن ایشون آرامش دیده به آدم
من شنیدم دکتر خوبی هستن
در بیمارستان صارم برام سونوگرافی انجام دادن
بارداری
بسیار حاذق و مسولیت پذیر و خوش اخللاق
عالی، سواد بالا ، اخلاق بسیار خوب ،
بهترین دکتر دنیاست
عالییییییی
عالی بودن.بسیار خوش اخلاق و تشخیص عالی
عالی. بسیار با اخلاق و متخصص
برای زایمان اولم پیش ایشون رفتم کارشون عالی بود،مهربون وخوش برخورد
سونو گرافی داشتم راضی بودم کارشون دقیق انجام میدن
غربالگری اول به خانم دکترمراجعه کردم,خیلی خوش اخلاق و مهربون بودن
خیلی خوش برخورد هستند
بسیاربسیارعالی جون خودم وبچمومدیون دکترگیتی هستم
عالی هستن ایشون
سونوگرافی
برای غ
دوتا فرشته هام با دستای مهربون دکتر گیتی بدنیا اومدن...یکی از بهترین ها هستن
برای سونوگرافی اومدم
خیلی خیلی خوبه خیلی با اخلاقه کارش واقعا بیسته
بهترین و مثبت ترین و با وجدان ترین
زایمان داشتیم و ازش راضی بودیم و الآن هم زایمان داریم میخوایم بریم پیشش.
بسیار عالی و باتجربه هستن
دکتر با حوصله و در کار متبحر
ایشون دکتری حاذق و با وجدان هستند
دکتر بسیار ماهری هستند
عالیه بیسته اخلاقشم همینجوره دقت بالا
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک اکباتان - انتهای فاز ۳ - بیمارستان صارم
خیلی عالی راضی بود
۱۳۹۹/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۵سونگرافی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴سری اولع رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸باسلام خسته نباشید سال 92پسرم بالطف خدا ودستان پرتوان خانم. دکتر به دنیا اومد ممنون خانم دکتر عزیزدکتری مهربون وعالی ازهمه نظر به من میگفتن وروجک
۱۴۰۰/۰۳/۲۳من الان در چهارماهگی هستم اخلاق خوب دکتر باعث دلگرمیه منه
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بهترین پزشک زنان هستن
۱۳۹۷/۰۴/۰۴بسسسیییاااارررر عالی...
۱۳۹۹/۰۶/۰۲خیلی دکتر خوب وعالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر با اخلاق وباسواد ومهربانی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴زایمان سزارین
۱۳۹۷/۰۲/۰۱خیلی کارشون دقیقه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خوب وبا حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوش رو و آگاه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰برای سونوگرافی غربالگری پیششون رفتم... یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین دکترهایی که تا بحال دیدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بهترین دکتری که تا الان دیدم . عالی مهربون پر انرژی من عاشقشم
۱۳۹۷/۰۵/۰۷زایمانم با خانم دکتر بود عااااااالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۲بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹سلام خسته نباشید ازسال 92دکترم هست پسرم به دنیا اورد ممنونم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴فوق العاده دکتر باتجربه و خونگرمی هستن .آرامش درونی ایشون باعث آرامش همه مامانهابی میشه که پیششون مراجعه میکنن .انشا الله برقرار باشند
۱۳۹۷/۰۴/۰۸دکترحاذق بسیارخوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوش اخلاق و مهربون و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بله کمک میکندبارداری اولموپیش این دکتربودم
۱۳۹۷/۰۴/۰۶غربالگری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سزارین انجام دادم ازکارش خیلی راضیم
۱۳۹۷/۰۴/۰۶خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دکتر خوبی بود اما من مسمومیت بارداری شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی،بینظیر
۱۳۹۹/۰۷/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بهترین دکتری که تابحال دیدم، با تجربه وبا اخلاق، برای سونو های بارداری و غربالگری ها پیش ایشون رفتم بسیار صبور بودن وخیلی خوب توضیح میدادن برام
۱۳۹۹/۰۲/۱۳دکتر فوق العاده عالی و مهربون
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر خوش اخلاق با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱برای بارداری تحت نظر ایشون هستم،تا الان کاملا راضی هستم،از دقت و برخورد فوق العاده ی ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۰۴عالی فوق العاده ماهر
۱۴۰۰/۰۹/۲۰انرژی مثبت بااالا، مهربان و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶درموردبارداری زنان قبولش دارم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰کارشون حرف نداره از اخلاقشونم ک نگم براتون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۵خیلی خوب بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بهترین دکتری که تا حالا دیدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عالی خوش برخورد واقعا دلسوز
۱۳۹۹/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی ترین هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار پزشک عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۰بهترین دکتر سرشار از حس خوب انرژی مثبت
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱دکتر فوق العاده دلسوز و ماهری هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱بسیار فرد مهربانه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵برانوبت دهی امنیو سنتز رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار عالی0هم خودم و هم خواهرم تحت نظر ایشون بودیم0عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتری با سوادن
۱۳۹۷/۰۵/۳۱عالی و بسیار با اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۰۸بسیاردکتر خوب وعالی هستن ایشون آرامش دیده به آدم
۱۳۹۷/۰۷/۱۷من شنیدم دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۲۸در بیمارستان صارم برام سونوگرافی انجام دادن
۱۳۹۷/۱۱/۰۱بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار حاذق و مسولیت پذیر و خوش اخللاق
۱۳۹۷/۱۱/۰۱عالی، سواد بالا ، اخلاق بسیار خوب ،
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۱بهترین دکتر دنیاست
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالییییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی بودن.بسیار خوش اخلاق و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲عالی. بسیار با اخلاق و متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۲۱برای زایمان اولم پیش ایشون رفتم کارشون عالی بود،مهربون وخوش برخورد
۱۳۹۹/۱۲/۱۰سونو گرافی داشتم راضی بودم کارشون دقیق انجام میدن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶غربالگری اول به خانم دکترمراجعه کردم,خیلی خوش اخلاق و مهربون بودن
۱۳۹۷/۰۳/۲۰خیلی خوش برخورد هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیاربسیارعالی جون خودم وبچمومدیون دکترگیتی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۷سونوگرافی
۱۳۹۷/۰۷/۱۴برای غ
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دوتا فرشته هام با دستای مهربون دکتر گیتی بدنیا اومدن...یکی از بهترین ها هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۲بارداری
۱۳۹۷/۰۲/۰۹برای سونوگرافی اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خیلی خوبه خیلی با اخلاقه کارش واقعا بیسته
۱۳۹۷/۰۷/۱۷بهترین و مثبت ترین و با وجدان ترین
۱۴۰۰/۰۳/۲۳زایمان داشتیم و ازش راضی بودیم و الآن هم زایمان داریم میخوایم بریم پیشش.
۱۳۹۷/۱۲/۰۴بسیار عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر با حوصله و در کار متبحر
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ایشون دکتری حاذق و با وجدان هستند
۱۳۹۷/۰۷/۱۰دکتر بسیار ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالیه بیسته اخلاقشم همینجوره دقت بالا
۱۴۰۰/۰۶/۰۹