ایشون پزشک پدر و مادرم هستن و خودم هم مراجعه داشتم دستشون شفاست
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
معده درد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
معده درد داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
پدرم نوسان فشار داشتن .که با داروهایی که دادن رفع شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
عالی بودن وتنهاپزشکی بود که بیماری رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
خیلی دکتر خوبیه من راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بله کمک میکند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
فوق العاده متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ریم مشکل داشت با چند نسخه ایشون کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دکتر خیلی خوبی هستن، من چند سال پیش با تجویز ایشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی دررابطه با تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
مریضی داخلی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
کارش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دیابت که با داروهای دکتر تحت کنترل قرار گرفت
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
دکتر خو
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بیماری گوارشی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
برونشیت. عالی شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
تشخیص مشکل معده ....عالی بود تشخیص و درمان ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
تشخیص بیماری سرطان شوهرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
سلام من مشکل معده داشتم وزیر نظر ایشون کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
مشکل تنفسی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
معده درد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
دکتر با اخلاق وکاردان
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
دکترخیلی خوبه من که ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
واقعا پزشک بسیار خوبی هست در همه زمینه ها هم در درمان وهم در راهننایی های که میکنند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
قند خون یکی از فامیلهایمان را که خیلی بالا بود به حد تعادل رساند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
تیرویید عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
مشکل تنفسی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
به نظرم دکترحاذقی است وبسیار دلسوز
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
دکتر خوب و مسلطی در کار و تشخیص است
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بسیار عالی .
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سلام خیلی با حوصله دقیق دلسوز و با سواد
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
دیابتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
سیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
کار ایشان عالی میباشد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مشکل کبدی داشتم - کبدم گرید دد بود و در حال حاضر پس از چند ماه مصرف داروهای دکتر الان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
مشکل گولرشی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عالی بودند.
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
سلام من تحت نظر ایشون بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بسیاربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خیلی دکار خوبیه عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دکترخوبی هست مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
درمان کرونا
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دکتر خوبی هست ولی بیشتر دوست داره اسکن آزمایش در درمانگاه خودش انجام بدیم یعنی فکر منافع خودش هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکتر عالی هستن .
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
زخم معده
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بدنبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
من با ی نسخه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
مشکل معده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
مشکل روده تحت درمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
فشار خون مادرم بود .واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
کاملا دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتر خوبیه خوب تتشخیص میده
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
مشکله عفونت معده داشتم خداراشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
عفونت ریه
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خیلی بی خوب عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشکل گوارش مادرم معده عصیی داشتن
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
دکتر بسیار خوبیست
کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
فوق العاده خوش برخورد ومهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
دکتر خوبیه زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
پسرم مشکل معده داشت که با چند بار ویزبت توسط دکتر مشکل کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باسلام واحترام همسرم وپسرم وچندتاازبستگان جهت بیماری گوارش مراجعه کردن بسیارراضی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
من یه جلسه رفتم پیش دکتر صدری نیا جواب گرفتم عالیه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
ورم روه داشتم خیلی خوب تشخیص دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عالی یه انسان به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خیلی دکتر خوبیه من روده عصبی داشتم تقریبا 3 ماه پیش ایشون میرم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
سلام مشکل
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مشکل روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالیهههه
.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
هنوز هیچی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
پارسال کرونا گرفتم، و تحت نظر ایشون خوب شدم، عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشکل التهاب عصبی روده داشتم که درمان شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
داروها 80درصد موثر بوده ناراحتی ودردبعضی مواقع دارم که میخواهم بادکتر مشورت کنم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
مشکل ریه... عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
سرما خوردهبودم ریه هام عفونت شد توسط دکتر معاینه شودم دارو برام نوشت استفاده کردم خوب شودم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
آقای دکتر دارای تشخیص عالی و با تجربه زیادشون هستند مادر من با هموگلوبین 6 وارد بیمارستان شد و با درمان مناسب ایشون الان همه اقدامات رو براشون انجام دادند و خدا شکر با هموگلوبین 9 از بیمارستان مرخص شد الان حالش الحمدلله خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
ناراحتی معده حالا خوب شدم دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بیماری ریه و بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
واقعان دکترخوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مشکل تنفسی واقعا دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
فشار خون
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بسیار عالی در زمینه معده و روده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
بسیار دکتر با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
ورم معده داشتم هنوز درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
عصب معده
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
اسم داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
عالی در حد تیم ملی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
,دکتر فوق العاده ای هستند...با اخلاق و باسواد بالاااا
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
سرفه شدید داشتم که با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستن من که از کارشون راضی بودم مشکل معده ام تا حدودی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تتتستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
پزشک خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
اوکی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
مادرم بردم پیش آقای دکتر خیلی خوب بود در تشخیص بیماری و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
آسم شدید داشتم با دستور دکتر بستری شدم و با دارو هایی که تجویز کردند بسیار نتیجه خوبی گرفتم
مشکل معده داشتم و خوب خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکترعالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتر با اخلاق و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سیروز کبدی درمان را ادامه ندادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تیروئید و در حال درمان دکتر بسیار خوبی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالیه بهترین دکتره
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰مشکلمعده
۱۳۹۸/۱۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰سلام دکتر بسیار خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ایشون پزشک پدر و مادرم هستن و خودم هم مراجعه داشتم دستشون شفاست
۱۴۰۰/۰۲/۲۳معده درد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶معده درد داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲پدرم نوسان فشار داشتن .که با داروهایی که دادن رفع شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عالی بودن وتنهاپزشکی بود که بیماری رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰خیلی دکتر خوبیه من راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بله کمک میکند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰فوق العاده متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ریم مشکل داشت با چند نسخه ایشون کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر خیلی خوبی هستن، من چند سال پیش با تجویز ایشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی دررابطه با تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مریضی داخلی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸کارش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دیابت که با داروهای دکتر تحت کنترل قرار گرفت
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰دکتر خو
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بیماری گوارشی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴برونشیت. عالی شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۸تشخیص مشکل معده ....عالی بود تشخیص و درمان ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۵تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تشخیص بیماری سرطان شوهرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۶سلام من مشکل معده داشتم وزیر نظر ایشون کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل تنفسی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶معده درد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر با اخلاق وکاردان
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکترخیلی خوبه من که ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالیییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰واقعا پزشک بسیار خوبی هست در همه زمینه ها هم در درمان وهم در راهننایی های که میکنند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸قند خون یکی از فامیلهایمان را که خیلی بالا بود به حد تعادل رساند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴تیرویید عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸مشکل تنفسی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲به نظرم دکترحاذقی است وبسیار دلسوز
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر خوب و مسلطی در کار و تشخیص است
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار عالی .
۱۳۹۷/۱۰/۱۷سلام خیلی با حوصله دقیق دلسوز و با سواد
۱۳۹۹/۱۱/۲۹دیابتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶سیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴کار ایشان عالی میباشد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰مشکل کبدی داشتم - کبدم گرید دد بود و در حال حاضر پس از چند ماه مصرف داروهای دکتر الان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشکل گولرشی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالی بودند.
۱۴۰۰/۰۵/۲۸سلام من تحت نظر ایشون بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیاربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی دکار خوبیه عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۵دکترخوبی هست مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴درمان کرونا
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوبی هست ولی بیشتر دوست داره اسکن آزمایش در درمانگاه خودش انجام بدیم یعنی فکر منافع خودش هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر عالی هستن .
۱۴۰۰/۰۶/۲۰زخم معده
۱۳۹۹/۱۱/۲۴بدنبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰من با ی نسخه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل معده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل روده تحت درمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۸فشار خون مادرم بود .واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کاملا دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خوبیه خوب تتشخیص میده
۱۳۹۹/۰۵/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۵مشکله عفونت معده داشتم خداراشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴عفونت ریه
۱۳۹۹/۰۵/۱۵خیلی بی خوب عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل گوارش مادرم معده عصیی داشتن
۱۳۹۷/۱۱/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکتر بسیار خوبیست کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵فوق العاده خوش برخورد ومهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۸/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر خوبیه زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴پسرم مشکل معده داشت که با چند بار ویزبت توسط دکتر مشکل کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۳۰باسلام واحترام همسرم وپسرم وچندتاازبستگان جهت بیماری گوارش مراجعه کردن بسیارراضی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶من یه جلسه رفتم پیش دکتر صدری نیا جواب گرفتم عالیه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ورم روه داشتم خیلی خوب تشخیص دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی یه انسان به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۱/۳۰خیلی دکتر خوبیه من روده عصبی داشتم تقریبا 3 ماه پیش ایشون میرم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶سلام مشکل
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مشکل روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۲سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالیهههه .
۱۴۰۰/۰۹/۰۸هنوز هیچی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴پارسال کرونا گرفتم، و تحت نظر ایشون خوب شدم، عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل التهاب عصبی روده داشتم که درمان شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹داروها 80درصد موثر بوده ناراحتی ودردبعضی مواقع دارم که میخواهم بادکتر مشورت کنم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹مشکل ریه... عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸سرما خوردهبودم ریه هام عفونت شد توسط دکتر معاینه شودم دارو برام نوشت استفاده کردم خوب شودم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳آقای دکتر دارای تشخیص عالی و با تجربه زیادشون هستند مادر من با هموگلوبین 6 وارد بیمارستان شد و با درمان مناسب ایشون الان همه اقدامات رو براشون انجام دادند و خدا شکر با هموگلوبین 9 از بیمارستان مرخص شد الان حالش الحمدلله خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ناراحتی معده حالا خوب شدم دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بیماری ریه و بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۰۱واقعان دکترخوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل تنفسی واقعا دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰فشار خون
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار عالی در زمینه معده و روده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹بسیار دکتر با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ورم معده داشتم هنوز درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عصب معده
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰اسم داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۰۷تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی در حد تیم ملی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱,دکتر فوق العاده ای هستند...با اخلاق و باسواد بالاااا
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴سرفه شدید داشتم که با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن من که از کارشون راضی بودم مشکل معده ام تا حدودی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷تتتستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱پزشک خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۳اوکی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴مادرم بردم پیش آقای دکتر خیلی خوب بود در تشخیص بیماری و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵آسم شدید داشتم با دستور دکتر بستری شدم و با دارو هایی که تجویز کردند بسیار نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیاردکتر خوب وعالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بله خیلی ازش راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹نتیجه عالی.مشکل معده
۱۴۰۰/۰۴/۱۳کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر خوب هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۷/۲۵عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی .
۱۴۰۰/۱۱/۲۵