این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد -بین پرستار ۳ و ۵ -ساختمان پزشکان پرستار -طبقه ۲
کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و روان مهراد
۰۵۱-۳۸۴۰۰۳۳۸ - ۰۵۱-۳۸۴۵۸۹۶۹
احمدآباد -بین پرستار ۳ و ۵ -ساختمان پزشکان پرستار -طبقه ۲
کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و روان مهراد
۰۵۱-۳۸۴۰۰۳۳۸ - ۰۵۱-۳۸۴۵۸۹۶۹
افسردگیو اضطراب شدید رو تجربه کردم، ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲برای درمان بدبینی مراجعه کردم و داروهاشون ضعیف عمل کرده
۱۴۰۱/۰۳/۰۹سلام. من دفعه اول مراجعه کردم به نظرم خوب بود همین که وقت گذاشتن و باهام صحبت کردن ممنونم از لطفشون فقط ویزیتشون مبلغش زیاد بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکل خواب
۱۴۰۲/۱۰/۰۳مشکل افسردگی و اضطراب مزمن با دارو رفع شد حدود سه ماه دیگه قطع کردم دارو اما الان اضطرابم برگشته ولی افسردگی ندارم فقط همش بخاطر چیزای کوچیک مضطرب میشم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷بسیار عالی .
۱۴۰۲/۰۹/۱۳من بی خوابی داشتم خانم دکتر برای درمان من از دستگاه استفاده کردند و حالم خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دوقطبی درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خیلی عالی بودن خدا خیرشون بده کمک زیادی به من گردن باعث شدن مشکلاتی که با همسرم داشتم حل بشه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من افسردگی دوران بارداری گرفتم البته قبل زمینه اش رو داشتم و چند تا قرص مصرف میکردم ولی خانم دکتر با یک قرص حالم خوب کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸غده در پستان تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹با سلام، در حال درمان هستم. دکتری بسیار با حوصله وخیلی خوش برخورد بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۳/۰۵یه دکتر خوش اخلاق و مهربان ...
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خلق پایین داشتم الان خیلی با انگیزه تر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فعلا تحت درمانم خداخیرشون بده تا الان بی نظیر بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰همسرم مراجعه کردن
۱۳۹۹/۱۲/۲۷دکتر خو
۱۴۰۱/۱۰/۱۰من سردرد های خیلی شدیدی داشتم ک باهیچ دکترو دارویی خوب نمیشد ولی ب لطف خانوم دکتر واقعا برای معجزه بود ک خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹برای اضطراب وافکاروسواسی مراجعه کردم که با دارو ومشاوره خداروشکرخیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای مشکلات دوران بلوغ پسرم مراجعه کردیم . بسیار صبور، با حوصله و باشخصیت هستند خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۱من افسردگی داشتم و ودر مراحل اول درمانم خیلی از نتایج اولیه راضیم و اینکه خانم دکتر واقعا صبورن و با دقت و حوصله بیمارو ویزیت میکنن
۱۴۰۱/۰۲/۱۶اضطراب فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶اختلال اضطرابی شدید یک نسخه درمان شدم حالم عالی شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۸برای افسردگی به تازه گی جهت درمان مراجعه کردم تشخیصشون خوبه وباید دید در ادامه چه خواهد شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۲پانیک داشتم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۱۷خوب هست
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار دکتر خوبین
۱۴۰۳/۱۲/۰۵صبور و محترم
۱۴۰۲/۰۷/۲۸وسواس و مهرورورزی و بی انگیزگی داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵با تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۱۱افسردگی داشتم.نتیجه عالی بود.همان شب اول نتیجه داروها ظاهر شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۵عالی بوده
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷وسواس واعصاب
۱۴۰۱/۰۴/۲۳دلسوز و متعهد به بیمار
۱۴۰۲/۰۷/۱۸خوب هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تازه شروع کردم از مرحله اول راضی هستم درمان افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱افسردگی داشتم بعد از ۶ ۷ ماه کاملااااا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خیلی خوب ب
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار متشخص و عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲دکتری بسیار خوب و با صبری هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴با افسردگی و استرس مراجعه کردم. و در طول درمان حالم خیلی بهتر شد . مرسی از زحمات خانم دکتر عزیز
۱۴۰۰/۰۴/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بیماری اعصاب و روان و پانیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱افسردگی وحشتناک طوریکه داشتم به خود کشی فکر میکردم ولی به لطف خانم دکتر الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۳