بچه دار نمیشدیم الان به لطف خدا و خانم دکتر صاحب دو پسر ۳ ساله و ۲ ماه شدیم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
باردارنمیشدم بعددودوره باردارشدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
درد در ناحیه سینه داشتم که فعلا بهتر هستم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
نازایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
عالی هستن بهترین دکتر خوش اخلاق و دارای علم فراوان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عااالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
باحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تشخیص درستچ
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
تشخیص درست و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
من از سنندج تعریف ایشون رو شنیدم و رفتم پیششون دکتر خیلی کاربلد و خوش اخلاق که با حوصله به حرف مریض گوش میده، خانم منشی هم خیلی انسان خوش اخلاق و محترمی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
عفونت داشتم ب
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
سلام،من۷سال نازایی داشتم کل دکترارو رفتم حتی کاشت هم انجام دادم نتیجه نگرفتم،ولی بایه نسخه ایشان من پسردارشدم اول خدابعدخانوم دکتر،امیدوارم همه مریضاش مثل من نتیجه بگیرن
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
خیلی دکتر خوبی هستن خواهرم پوند نفر تو فامیل رفتن خدا رو شکر همه باردار شدن
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی فلوشیپ ناباروری IUI-IVF-ICSI لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی و تعیین جنسیت عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران عضو انجمن ناباروری ایران و اروپا
بسیار صبور عالی و بارتجربه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶قاعدگی نا منظم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳نتیجه برام رضایت بخش بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۱در نوبت آی یو آی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار با مسئولیت و باتجربه هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خیلی خونسرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سرطان دهانه رحم تحت درمان
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عمل هیستروکتومی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کارشون واقعاعالیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۲فوق العاده خوش برخورد - با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۲۹بینظیرهستن باحوصله صبور مهربون
۱۴۰۱/۰۸/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۱۳مشاوره قبل از بارداری
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بچه دار نمیشدیم الان به لطف خدا و خانم دکتر صاحب دو پسر ۳ ساله و ۲ ماه شدیم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱باردارنمیشدم بعددودوره باردارشدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸درد در ناحیه سینه داشتم که فعلا بهتر هستم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱نازایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی هستن بهترین دکتر خوش اخلاق و دارای علم فراوان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عااالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۱باحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴تشخیص درستچ
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تشخیص درست و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱من از سنندج تعریف ایشون رو شنیدم و رفتم پیششون دکتر خیلی کاربلد و خوش اخلاق که با حوصله به حرف مریض گوش میده، خانم منشی هم خیلی انسان خوش اخلاق و محترمی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عفونت داشتم ب
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام،من۷سال نازایی داشتم کل دکترارو رفتم حتی کاشت هم انجام دادم نتیجه نگرفتم،ولی بایه نسخه ایشان من پسردارشدم اول خدابعدخانوم دکتر،امیدوارم همه مریضاش مثل من نتیجه بگیرن
۱۴۰۱/۰۶/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن خواهرم پوند نفر تو فامیل رفتن خدا رو شکر همه باردار شدن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بینظیر زایمان عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل نابروری
۱۴۰۱/۱۱/۰۲رضایت کامل داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۳