دکتری بسیار عالی،متین، صبور ، بهترین دکتر ایران از نظر من
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خانومم مریض ایشان در بیمارستان امام هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
سلام واقعا با حوصله و برخورد خوب داشتند و تمام سوالات با حوصله جواب میدند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
یکی از دوستان پیش خانم دکتر رفتن جواب گرفتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
فیبروم داشتم که با عمل هیستوسکوپی توسط دکتر بهبود یافتم
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
وقتی که برای مریض میزارن و آرامشی که دارن بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
برای خارش مراجعه کردم تشخیص درست بسیار باحوصله و وقت میزارن برای بیمار و بسیار باسواد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
زایمان داشتم
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار دکتر حاذق و خوش برخورد و صبور هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
جهت چک آپ مراجعه کرده بودم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
به نظرم دقت ایشان به نسبت بقیه پزشکان بالاتر است
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عالی است
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
فوق العاده محترم و کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
عالی و بی نظیرن .
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
خیلی فهمیده و باسواد و خیلی صبورانه راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بهترینهاست
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
زایمان کردم و دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عمل فیبروم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
هنوز در حال حاضر یکبار ایشان را دیدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
با تجربه و عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
آی وی اف و زایمان . بسیار به بیماران اهمیت میدهند. نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
عالی بودن برای برداشتن رحم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالی د
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دکتر عالیببب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
فیبروم داشتم. از عملم راضی هستم. فوق العاده دلسوز و کار درست هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
مشکل ناباروری داشتم برطرف شده و باردار ی موفق باivfداشتم بسیار دلسوز با حوصله بدون هزینه اضافی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عفونت داشتم و با کمک ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
ایشان جراح بسیار حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
خیلی با حوصله برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
فرشته هستن ایشون فوق العاده خوش برخوردهستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دکتر باحوصله باسوادی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عالیی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بسیار خوش برخورد و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
عمل میومکتومی کردم و خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
راضیم ازش
۱۴۰۳/۰۴/۱۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
پزشک بسیار حاذقی هستند و درمان تحت نظر ایشان صد در صد جواب داده .
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
دکتری فوق العاده
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
عالی هستند. تشخیصشون همیشه بسیار دقیق و درسته، خوش اخلاق هستند، خیلی با حوصله شرح حال بیمار رو گوش می کنند و با او صحبت می کنند. مبلغ ویزیتشون خیلی کم هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
بنظر دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
پزشکی مهربان و با حوصله
هنوز مشغول درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
پیش ایشون زایمان انجام دادم و دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بسیار خوب و
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
فعلا در حال درمان هستم پزشک خوبین ترس ایجاد نمیکنن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
با سلام .. سال 98 توسط ایشان زایمان سزارین را انجام دادم .. در بیمارستان خاتم النبیا .. و از برخورد و عمل ایشان راضی بودم و بارداری دوم هم زیر نظر خانم دکتر انجام خواهم داد.
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر فوق العاده با حوصله وبا علم وتجربه ومهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکتری بسیار عالی،متین، صبور ، بهترین دکتر ایران از نظر من
۱۳۹۸/۰۶/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خانومم مریض ایشان در بیمارستان امام هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام واقعا با حوصله و برخورد خوب داشتند و تمام سوالات با حوصله جواب میدند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰یکی از دوستان پیش خانم دکتر رفتن جواب گرفتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲فیبروم داشتم که با عمل هیستوسکوپی توسط دکتر بهبود یافتم
۱۳۹۷/۰۹/۲۱وقتی که برای مریض میزارن و آرامشی که دارن بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۳۰برای خارش مراجعه کردم تشخیص درست بسیار باحوصله و وقت میزارن برای بیمار و بسیار باسواد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار دکتر حاذق و خوش برخورد و صبور هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲جهت چک آپ مراجعه کرده بودم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴به نظرم دقت ایشان به نسبت بقیه پزشکان بالاتر است
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی است
۱۳۹۸/۰۶/۲۸فوق العاده محترم و کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی و بی نظیرن .
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خیلی فهمیده و باسواد و خیلی صبورانه راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بهترینهاست
۱۳۹۸/۰۶/۲۰زایمان کردم و دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عمل فیبروم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱هنوز در حال حاضر یکبار ایشان را دیدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۷با تجربه و عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۵آی وی اف و زایمان . بسیار به بیماران اهمیت میدهند. نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵عالی بودن برای برداشتن رحم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی د
۱۴۰۴/۰۳/۰۵زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر عالیببب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳فیبروم داشتم. از عملم راضی هستم. فوق العاده دلسوز و کار درست هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱مشکل ناباروری داشتم برطرف شده و باردار ی موفق باivfداشتم بسیار دلسوز با حوصله بدون هزینه اضافی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عفونت داشتم و با کمک ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳ایشان جراح بسیار حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خیلی با حوصله برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸فرشته هستن ایشون فوق العاده خوش برخوردهستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر باحوصله باسوادی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالیی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بسیار خوش برخورد و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عمل میومکتومی کردم و خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸راضیم ازش
۱۴۰۳/۰۴/۱۵عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳پزشک بسیار حاذقی هستند و درمان تحت نظر ایشان صد در صد جواب داده .
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتری فوق العاده
۱۳۹۹/۰۳/۲۰عالی هستند. تشخیصشون همیشه بسیار دقیق و درسته، خوش اخلاق هستند، خیلی با حوصله شرح حال بیمار رو گوش می کنند و با او صحبت می کنند. مبلغ ویزیتشون خیلی کم هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۴بنظر دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸پزشکی مهربان و با حوصله هنوز مشغول درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰پیش ایشون زایمان انجام دادم و دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار خوب و
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فعلا در حال درمان هستم پزشک خوبین ترس ایجاد نمیکنن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴با سلام .. سال 98 توسط ایشان زایمان سزارین را انجام دادم .. در بیمارستان خاتم النبیا .. و از برخورد و عمل ایشان راضی بودم و بارداری دوم هم زیر نظر خانم دکتر انجام خواهم داد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۳