بسیار عالی هستند خداوندطول عمر باعزت وسلامتی به ایشان عطافرماید
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بسیار عالی بود خودم نتیجه گرفتم والان واسه یکی از رفقام میخام
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بنده مشکل اعصاب داشتم و با داروهایی که ایشان تجویز کردند بسیار حالم بهتر شد و حال برای فرزندم و مجدد خودم میخواهم به ایشان مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
پزشک فوق العاده درجه یک.با تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
من دوبار ویزیت شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
افسردگی شدید و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مشکلات خلقی قبل از عادت ماهیانه داشتم.
بعد از درمان همه علائم و مشکلاتم برطرف شد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دکتر دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار عالی هستن وبرخورد خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دکتر دو نفر از عزیزانمان را درما ن کرده
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
خیلی سریع نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
افسردگی و اضراب و ADHD
ایشون خیلی دکتر خوب و با حوصله و حاذقی هستند و من 7 سال هست که پیش دکترهای دیگه میرم و هسچ کدوم به اندازه ایشون دارو درمانی خوب برام نداشتند و دنبال درمان واقعی بیمار حس میکنم نیستن، دست ایشون رو میبوسم که بعد از سالها رنج و عذاب روحی، به من سلامتی داذند، خدا پشت و پناهشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دخترم اتیسم هست. راهنمایی ایشون و نحوه برخورد آقای دکتر به من کمک کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالللللللی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
مراجعه من مفید بود وبیماری من را به خوبی تشخیص دادند
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
در کل دکتر عالییی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
خیلی عااالی
چشم بسته حرفاشونو میپذیرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
پرخاشگر و عصبی بودم و ایشان نعجزه میکند
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
آلی خدا خیر بدهید اقای دکتر
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خوب و عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عالی
وسواس
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار عال
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بسیار کاردرست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
افسردگی که خداروشکر خوب شدم به لطف ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
معرفی آشنایان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
پس از مراجعه های متعدد به دیگر روانپزشکان تنها دکتر پویان موفق به درمان شده اند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
دکتربسیارخولیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار صبور و محترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
پزشک بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
مشکل روان پریشی داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
بدبینی داشته با کمک دکتر خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
از طرف دوستان معرفی شده
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بنده تحت درمان ایشان هستم خدا خیرشان بدهد بسیار دکتر خوبی هستند و قرص های بسیار عالی ای دادند بسیار عالی هستند با تشکر
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
به خبی تونسن مشکل مارو حل کنن و الان هم حت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
افسردگی درمان شدم
۱۳۹۷/۱۲/۰۸
سرگیجه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
وسواس فکری و اضطراب. خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
پنیک. درمان حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
خیلی دکتر خوبی هستن من ک راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
آشفتگی .اعصاب . بی خوابی .رفع کامل مشکلات
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بسیار عالی و ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
مشکل افسردگی به دلیل توجه جناب دکتر همزمان مشاوره و مصرف دارو را شروع کردم که خیلی موثر بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
سلام من مشکل گردن داشتم خداروشکر با مراجعه ب ابشون بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بله عالی هستن خدا خیرشون بده خواهرم افسردگی بسیار شدیدی داشتن ک صدتا دکتر رفتن اما پیش ایشون ی بار ویزیت شدن و طی دو هفته به بهبودی رسیدن الان ی ساله ک خوب خوب شدن الحمدالله ب لطف جناب پویان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
واقعا عالیه هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بسیار حرفه ای
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
شوهرم خیلی عصبی بود و بهتر شده و هنوز تحت درمان است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عالی
بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
افسردگی
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
استرس بهترم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
بسیار دکتر خوبی هستن عمل دیسک داشتم نتیجه خوبی گرفتم خداشکر کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
افسردگی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
افسردگی شدید که با داروهای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
اضطراب وترس وسواس دارم تحت درمانم دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
برادرم درحال درمان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
عالی بود به خاطر بیماری وسواس
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
ازایشون راضی هستیم
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تشنج دخترمان کیمیا امین زاده با دوز دارویی فقط کنترل شده
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بسیار مسلط،حاذق با سواد و مهمتر از همه مودب و خوش برخورد
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
افسردگی، استرس،
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
پسرم در کودکی تشنج کرده بود تحت درمان بود و دارو مصرف میکرد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
من واقعا راضی بودم مشکل پانیک داشتم حمله های اضطرابی که خداروشکر با کمک آقای دکتر تا حدود زیادی رفع شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
تمرکز هواس
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بسیااااار بسیااااااار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اولین جلسه ک رفتم فقط گفتن نوار مغز بگیرن..دوباره باید برم ببینم نظرشون چیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
من برای پسرم با ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
بیخوابی و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
من جلسه اول بود نمی تونم نظر قاطعی بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تجربه خیلی خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
هنوزنازه مریض ایشونم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خیلی عالی بودن دارویی که به من دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
سلام.من دچار افسرده گی شدیدی بودم .درحدی که چندین بار دست به خودکشی زدم.وقتی به اقای دکتر مراجعه کردم بایه دوره درمان بسیار حالم دگرگون شد .دکترممنونتونم زندگی منونجات دادین
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عالی رود.پسرم پیش فعالی داشت
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
بسیارررررر عاااالی واقعا
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
مشکل استرس پسرم و رفع شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۴
پانیک بوده تشخیص داد وراضی ام 2ساله مریضشونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
موقع چکابشه
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیلی صحبت نمیکنن به نظرم روانپزشک باید اول یهدمشاوره کوچیک با بیامر داشته باشه بعد دارو تجویز کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
فعلادارم دارومیخورم نتیجه ای حاصل نشده هنوز
۱۳۹۷/۰۳/۲۳
عالی واقعا نتیجه دیدم و حتی به خانوادمم معرفیشون کردم اونام نتیحه خوبی دیدین
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
خوب بود.
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
نداشتن تمرکز و بسیارعالی بوده درمان
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
افسردگی داشتم و بسیار بسیار دکتر عالی هستند،. با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
نتیجه خوبی حلصل
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
ناراحتی اعصاب و استرس زیاد و هنوز تو دوره درمان
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
فعلا درحال درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
خیلی دکتر فهمیده و ارامی هستند و خیلی کمکم کردند به لطف خدا و ایشون بهتر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
مادرم دچار توهم بود و فکر میکرد ک تعقیبش میکنن خداروشکر از وقتی دکتر پویان دارو دادن حالشون خیلی خوبدشده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
محترم و باسواد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتری با تبحر، روشنفکر و با درک.
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خلق و خوی افسرده و عدم انطباق
با تشخیص خوب دکتر و دارو و ورزش تا حد خیلی زیادی درمان شدم.
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
بیماری اعصاب وروان
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
برای من عالی بودند ولی برای یکی ازاشناهامون داروها خوب نبود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
افسردگی داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بله، مشکل دوقطبی و بدخلقی و شک و بدبینی و خیالپردازی داشتم
با مصرف دوره اول داروها کمی بهتر شدم
اما با شروع دورهی دوم داروها از خیالپردازیها و بدگمانیهایم بسیار کاسته شده
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸نتیجه خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۳اسکیزوفرنی.داروها موثر بودند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی هستند خداوندطول عمر باعزت وسلامتی به ایشان عطافرماید
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی بود خودم نتیجه گرفتم والان واسه یکی از رفقام میخام
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بنده مشکل اعصاب داشتم و با داروهایی که ایشان تجویز کردند بسیار حالم بهتر شد و حال برای فرزندم و مجدد خودم میخواهم به ایشان مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹پزشک فوق العاده درجه یک.با تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۷من دوبار ویزیت شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۳افسردگی شدید و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکلات خلقی قبل از عادت ماهیانه داشتم. بعد از درمان همه علائم و مشکلاتم برطرف شد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۶دکتر دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی هستن وبرخورد خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دکتر دو نفر از عزیزانمان را درما ن کرده
۱۳۹۸/۰۹/۰۸خیلی سریع نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹افسردگی و اضراب و ADHD ایشون خیلی دکتر خوب و با حوصله و حاذقی هستند و من 7 سال هست که پیش دکترهای دیگه میرم و هسچ کدوم به اندازه ایشون دارو درمانی خوب برام نداشتند و دنبال درمان واقعی بیمار حس میکنم نیستن، دست ایشون رو میبوسم که بعد از سالها رنج و عذاب روحی، به من سلامتی داذند، خدا پشت و پناهشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۹دخترم اتیسم هست. راهنمایی ایشون و نحوه برخورد آقای دکتر به من کمک کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالللللللی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۸مراجعه من مفید بود وبیماری من را به خوبی تشخیص دادند
۱۳۹۷/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵در کل دکتر عالییی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۹خیلی عااالی چشم بسته حرفاشونو میپذیرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵پرخاشگر و عصبی بودم و ایشان نعجزه میکند
۱۳۹۸/۱۲/۱۵درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴آلی خدا خیر بدهید اقای دکتر
۱۳۹۸/۱۲/۲۷عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۴خوب و عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی وسواس
۱۳۹۹/۰۲/۱۰عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عال
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار کاردرست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷افسردگی که خداروشکر خوب شدم به لطف ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲معرفی آشنایان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷پس از مراجعه های متعدد به دیگر روانپزشکان تنها دکتر پویان موفق به درمان شده اند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲دکتربسیارخولیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار صبور و محترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵پزشک بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰مشکل روان پریشی داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بدبینی داشته با کمک دکتر خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۸/۰۸از طرف دوستان معرفی شده
۱۳۹۸/۰۴/۱۸بنده تحت درمان ایشان هستم خدا خیرشان بدهد بسیار دکتر خوبی هستند و قرص های بسیار عالی ای دادند بسیار عالی هستند با تشکر
۱۳۹۹/۰۴/۱۸به خبی تونسن مشکل مارو حل کنن و الان هم حت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶افسردگی درمان شدم
۱۳۹۷/۱۲/۰۸سرگیجه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱وسواس فکری و اضطراب. خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳پنیک. درمان حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوبی هستن من ک راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱آشفتگی .اعصاب . بی خوابی .رفع کامل مشکلات
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بسیار عالی و ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل افسردگی به دلیل توجه جناب دکتر همزمان مشاوره و مصرف دارو را شروع کردم که خیلی موثر بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۷سلام من مشکل گردن داشتم خداروشکر با مراجعه ب ابشون بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بله عالی هستن خدا خیرشون بده خواهرم افسردگی بسیار شدیدی داشتن ک صدتا دکتر رفتن اما پیش ایشون ی بار ویزیت شدن و طی دو هفته به بهبودی رسیدن الان ی ساله ک خوب خوب شدن الحمدالله ب لطف جناب پویان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷واقعا عالیه هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار حرفه ای
۱۳۹۹/۰۳/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳شوهرم خیلی عصبی بود و بهتر شده و هنوز تحت درمان است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۹افسردگی
۱۳۹۹/۰۳/۰۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸استرس بهترم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴بسیار دکتر خوبی هستن عمل دیسک داشتم نتیجه خوبی گرفتم خداشکر کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱افسردگی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶افسردگی شدید که با داروهای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴اضطراب وترس وسواس دارم تحت درمانم دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲برادرم درحال درمان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸عالی بود به خاطر بیماری وسواس
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ازایشون راضی هستیم
۱۳۹۷/۱۲/۰۷تشنج دخترمان کیمیا امین زاده با دوز دارویی فقط کنترل شده
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بسیار مسلط،حاذق با سواد و مهمتر از همه مودب و خوش برخورد
۱۳۹۸/۱۱/۱۷افسردگی، استرس،
۱۴۰۰/۰۵/۰۷پسرم در کودکی تشنج کرده بود تحت درمان بود و دارو مصرف میکرد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴من واقعا راضی بودم مشکل پانیک داشتم حمله های اضطرابی که خداروشکر با کمک آقای دکتر تا حدود زیادی رفع شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تمرکز هواس
۱۳۹۸/۱۱/۱۲بسیااااار بسیااااااار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۳اولین جلسه ک رفتم فقط گفتن نوار مغز بگیرن..دوباره باید برم ببینم نظرشون چیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳من برای پسرم با ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بیخوابی و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۰۲من جلسه اول بود نمی تونم نظر قاطعی بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵تجربه خیلی خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵هنوزنازه مریض ایشونم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خیلی عالی بودن دارویی که به من دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱سلام.من دچار افسرده گی شدیدی بودم .درحدی که چندین بار دست به خودکشی زدم.وقتی به اقای دکتر مراجعه کردم بایه دوره درمان بسیار حالم دگرگون شد .دکترممنونتونم زندگی منونجات دادین
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عالی رود.پسرم پیش فعالی داشت
۱۳۹۷/۰۸/۱۹بسیارررررر عاااالی واقعا
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل استرس پسرم و رفع شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۴پانیک بوده تشخیص داد وراضی ام 2ساله مریضشونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱موقع چکابشه
۱۳۹۹/۰۳/۱۸خیلی صحبت نمیکنن به نظرم روانپزشک باید اول یهدمشاوره کوچیک با بیامر داشته باشه بعد دارو تجویز کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰فعلادارم دارومیخورم نتیجه ای حاصل نشده هنوز
۱۳۹۷/۰۳/۲۳عالی واقعا نتیجه دیدم و حتی به خانوادمم معرفیشون کردم اونام نتیحه خوبی دیدین
۱۴۰۰/۰۹/۱۸خوب بود.
۱۳۹۹/۰۸/۰۳نداشتن تمرکز و بسیارعالی بوده درمان
۱۳۹۹/۰۱/۲۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰افسردگی داشتم و بسیار بسیار دکتر عالی هستند،. با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳نتیجه خوبی حلصل
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ناراحتی اعصاب و استرس زیاد و هنوز تو دوره درمان
۱۴۰۰/۰۱/۳۰فعلا درحال درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۰خیلی دکتر فهمیده و ارامی هستند و خیلی کمکم کردند به لطف خدا و ایشون بهتر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مادرم دچار توهم بود و فکر میکرد ک تعقیبش میکنن خداروشکر از وقتی دکتر پویان دارو دادن حالشون خیلی خوبدشده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵محترم و باسواد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتری با تبحر، روشنفکر و با درک.
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خلق و خوی افسرده و عدم انطباق با تشخیص خوب دکتر و دارو و ورزش تا حد خیلی زیادی درمان شدم.
۱۳۹۹/۰۶/۰۵بیماری اعصاب وروان
۱۴۰۰/۰۴/۲۳برای من عالی بودند ولی برای یکی ازاشناهامون داروها خوب نبود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷افسردگی داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بله، مشکل دوقطبی و بدخلقی و شک و بدبینی و خیالپردازی داشتم با مصرف دوره اول داروها کمی بهتر شدم اما با شروع دورهی دوم داروها از خیالپردازیها و بدگمانیهایم بسیار کاسته شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بیمارم اسکیزو فرنی داشتن الان خیلی بهترن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰