drmoosavizadeh.com دریافت دکتری عمومی و تخصصی. ار دانشگاه علوم پزشکی مشهد.دوره فلوشیپ نازایی از پژوهشکده علمی صارم در تهران.١٧ سال سابقه طبابت در رشته تخصصی زنان و ١٠ سال سابقه فعالیت در ناباروری در مراکز ناباروری صارم و پیامبران.تهران.در حال حاضر در بیمارستانهای پامبران -ارمان فعالیت دارم
جراحی کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰تحت درمان عفونت هستم در جلسه اول دکتر خوب و مهربونی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بله خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی بودن
۱۳۹۷/۰۷/۲۴زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوش اخلاق و مهربان پیشنهاد میکنم برای بقیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴سلام خانم دکتر موسوی بهترین و با اخلاق ترین و با تجربه ترین دکتر هستند همیشه درجه یک بودن و هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳ایشون کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عفونت خوب شدم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلی مهربون و صبور بودن علاوه بر مهارتشون
۱۴۰۱/۰۴/۳۱دکتربسیارعالی حرف ندارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار با حوصله بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۴فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار دکتر خوبی هستند و من پیش ایشون زایمان کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰فعلا در حال انجام آزمایش و سونو هستم ولی بنا به تجربیاتم دکتر پری هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی سرصبر وحوصله پاسخ گو هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰من باردار هستم و 2 جلسه ای که توسط ایشان ویزیت شدم خیلی خوش اخلاق بودن و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مراقبت های بارداری و زایمان سزارین
۱۴۰۰/۱۱/۰۴مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من برای زایمان تحت نظر ایشون هستم و عالی وبینظیراز هرجهت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۴فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸برای زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱فوق العاده هسان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ایشان خیلی مفید و خوب واقع شدن صد البته
۱۴۰۰/۰۸/۳۰واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱فعلا در حال پیگیری هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲من برای مراقبت های بارداری و زایمانم پیش ایشون اومده بودم .از سزارینم بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تشخیص درست از مهمترین ویژگی های خانم دکتر هست
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سلام.بسار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹دکتر خیلی دقیقی هستن، وقت میذارن، و اصلا حس بدی نسبت به بدن به آدمنمیدن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بسیار خوب اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۰۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عفونت و آزمایش پاپ اسمیر
۱۴۰۱/۰۳/۰۹دکتر خوبیه ما ازش راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۷/۱۳عمل سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار خوش برخورو
۱۳۹۹/۱۲/۰۳من مشکل سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۳بسیار باسواد، باتجربه و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲فعلا در حال ویزیت هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵فعلاتحتدرمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۹معاینه
۱۴۰۱/۱۲/۰۵برای مشکل عفونت مراجعه کردم ، داروها رو هم مصرف کردم و نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل خاصی داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰چکاپ راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خانوم غزاله بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۰۵/۰۳پروسه زایمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سزارین
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بهترین و با اخلاق ترین هستن. ما خانوادگی سال هاست به ایشون مراجعه میکنیم وکاملا راضی هستیم.
۱۴۰۵/۰۱/۱۵خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عالیییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۰هنوز نتیجه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب و با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۶مراقبت های بارداری و زایمان
۱۳۹۹/۰۱/۱۹عالی هستن رژیم گرفتم نتیجه هم گرفتم فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶برای چک آپ سالیانه
۱۳۹۹/۰۳/۱۸من برای اولین بار رفتم پیشش معمولی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بینهایتپزشک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بارداری زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۳زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوبیه وای کمی بیحوصله. تشخیصش عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۷فعلاتح
۱۴۰۱/۰۴/۰۶یک کلام. ساپورتیو و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸متعهد و فوق العاده ن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من تحت نظر خانم دکترم پرولاکتینم بالا بوده که با دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱ناباروری، فعلا تازه تحت درمان قرار گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸نامنظمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳یکبار آزمایش دادم چک شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶مثل همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مشکل کیست و عفونت داشتم خوب شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۷خیلی خوب.باسواد و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۳بسیار دکتر عالی ای هستن برای کیست رفتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳تحت نظر حاملگی
۱۳۹۸/۰۸/۰۱خیلی خوش اخلاق وبا صبر وحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۱معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سالهاست که ب رای مشکل زنان پیش دکتر موسوی زاده ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بی نظیرن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بسیار عا
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عفونت عالی بود.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عفونت.درحال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۳۱زخم دهانه رحم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵پروسه بارداری و سزارین
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار دکتر خوب با تشخیص درست میباشند
۱۴۰۰/۰۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰من مشکل،عفونت داشتم،هیچ دکتری نمیتونست درمانم کنه و عفونت عودت میکرد،ولی این دکتر واقعا بی نظیره،با تشخیص درست درمانم کرد
۱۳۹۸/۰۹/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۷فعلاتحت
۱۴۰۱/۰۵/۰۳سلام فوق العاده پزشک تحصیل کرده با سواد و خیلی خوش برخورد بودن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی دو فرزندم رو ایشون زایمان کردن
۱۴۰۱/۰۲/۰۸من فیبروم داشتم خانم دکتر با تشخیص به جا و عمل به موقع کمک بزرگی بهم کرد...
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی و خوشبرخورد پیششون زایمان داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتری بسیار مهربان و با حوصله و بسیار با معلومات هستن، من ازشون راضی ام.
۱۳۹۸/۰۷/۲۵مشکل هیموروئید و با مصرف دارو یهتر شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خانم دکتر بسیار با اخلاق و مهربون هستند مخصوصا در برخورد اول انرژی خوبی به مراجعشون میدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱قارچ داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیاردکترخوبیه واقعاراضی هستم ازش زایمانم تحت نظرایشون بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱جهت زایمان خدمت ایشون رسیدم و تجربه زیبایی داشتم .
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من سال 1393 پیش ایشون زایمان کردم در بیمارستان پیامبران ،واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالین و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱فوق العاده دکتر خوب و باتجربه ای هستن ️️️️️️️️️️️️️
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عفونت داشتم و کاملا درمان شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر با وجدان و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵برای بار دوم سزارین پیش ایشون رفتم ..بهترین هستن.. و من به همه پیشنهاد میکنم حتما پیش ایشون برن چه سزارین چه کارهای دیگه..
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴