سلام چند سال پیش بود در رابطه با بیماری دیابت و فشارخون
دیابت.بسیار عالی
بسیار عالی
کم خونی دخترم ک خداروشکر خوب شد
دکتر با حوصله و مشکل معده داشتم خداروشکر درمان شدم
خیلی خوب
بسیار خوب
عالی بود
دکترخیییی
کرونا بود وعالی رسیدگی کرد
تیروید
دکترخیلی خ
خوش اخلاق خوش برخورد و باتجربه
عالی بود ایشون. مشکل معده داشتم
داخل بود مشکل و خب واستپ بای استپ
عالی ،بسیار دکتر خوب وبا اخلاق
تحت درمان هستم
با سلام پزشکی بسیار با تجربه دلسوز ومحترم ومهربان هستن بیماری من وبچه هایم را درمان کرده خدا حفظشون کنه انشالله
خوب بود
مشگل گوارش
فشارخون ودیابت
تشخیصشون عالی بود
عالی است
دکتر خوبیه مشکل ریع داستم
کم خون بودم
کرونا داشتیم با تشخ
سلام مادرم قند خون بالایی داشت زیر نظر دکتر احمد مشکوری نیا کنترول شد
دکتر بسیار باتجربه و حرفه ای
کووید، عالی بودن ایشون
بهترین دکتر درحال حاضر در اهواز..
زخم معده درحال درمان
دیابت نوع ۱
بهترین دکتر
عالی بوده است
دکتر خوب و با حوصله ای هستن برای بیمار خیلی وقت میذارن
مشکل کم خونی..خوب بود
بسیارعالی دکترباتجربه باوقارمودب وصبور خیلی به من کمک کرد الان من حالم داره بهتربهترمیشه
خیلی عالی هست
نتیجه عالی بود
سلام من مریض دیابتی اوردم برای ایشون حالشون نصبت به قبل خوب شده الانم یکی دیگه میخوام براشون بفرستم والبته چندمریض فرستادم ازکارشون راضی هستن خدارشکر
نتیجه خوبی گرفتم وانشا الله همه بیماران نتیجه خوبی بگیرن
مشکل ضعف وکم خونی شدید که دکتر باید ویزیت بصورت تزریقی برام تجویز کردن خیلی موثر بود
تشخیص بسیارعااالی
عالی هستند
درزمینه دیابت بهبودداشتم
دکتر صبور و با حوصله ای هستند
بسیار باتجربه و مفید هستن
فوق العاده عالی هستن.
ما شاالله دکتر باتجربه هستن
باسلام ایشان دکتر فوق العاده خوب هستند
پزشک حاذق
دکتربسیارخوبی هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۶ غربی، مجتمع تخصصی و فوق تخصصی سینا، طبقه دوم
سلام چند سال پیش بود در رابطه با بیماری دیابت و فشارخون
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دیابت.بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷کم خونی دخترم ک خداروشکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر با حوصله و مشکل معده داشتم خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۹دکترخیییی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱کرونا بود وعالی رسیدگی کرد
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۱تیروید
۱۴۰۲/۰۵/۲۷دکترخیلی خ
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خوش اخلاق خوش برخورد و باتجربه
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عالی بود ایشون. مشکل معده داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴داخل بود مشکل و خب واستپ بای استپ
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی ،بسیار دکتر خوب وبا اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳با سلام پزشکی بسیار با تجربه دلسوز ومحترم ومهربان هستن بیماری من وبچه هایم را درمان کرده خدا حفظشون کنه انشالله
۱۴۰۳/۰۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۳۱مشگل گوارش
۱۴۰۳/۰۷/۰۸فشارخون ودیابت
۱۴۰۲/۰۸/۰۲تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عالی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر خوبیه مشکل ریع داستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷کم خون بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶کرونا داشتیم با تشخ
۱۴۰۲/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۸سلام مادرم قند خون بالایی داشت زیر نظر دکتر احمد مشکوری نیا کنترول شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر بسیار باتجربه و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۳تیروید
۱۴۰۳/۰۵/۲۰کووید، عالی بودن ایشون
۱۴۰۲/۰۹/۰۹بهترین دکتر درحال حاضر در اهواز..
۱۴۰۲/۰۸/۳۰زخم معده درحال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۰۱دیابت نوع ۱
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالی بوده است
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خوب و با حوصله ای هستن برای بیمار خیلی وقت میذارن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱مشکل کم خونی..خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بسیارعالی دکترباتجربه باوقارمودب وصبور خیلی به من کمک کرد الان من حالم داره بهتربهترمیشه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خیلی عالی هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۳نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰سلام من مریض دیابتی اوردم برای ایشون حالشون نصبت به قبل خوب شده الانم یکی دیگه میخوام براشون بفرستم والبته چندمریض فرستادم ازکارشون راضی هستن خدارشکر
۱۴۰۲/۰۸/۰۴نتیجه خوبی گرفتم وانشا الله همه بیماران نتیجه خوبی بگیرن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶مشکل ضعف وکم خونی شدید که دکتر باید ویزیت بصورت تزریقی برام تجویز کردن خیلی موثر بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۳تشخیص بسیارعااالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴درزمینه دیابت بهبودداشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار باتجربه و مفید هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۹فوق العاده عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳ما شاالله دکتر باتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۹باسلام ایشان دکتر فوق العاده خوب هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷پزشک حاذق
۱۴۰۲/۰۲/۱۹دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰