حرف نداره دکتر رو دستش ندیدم اخلاقشون عالی کارش فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
فعل 1 جلسه رفتم و نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
قبلن بیمارشان برای ای وی اف بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
فعلا اول راهم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
کیست درمویید داشتم کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر با ارامش و خوبی هست .من راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
عالیییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
من دفعه دوم میخام برم خیلی اطلاعی ندارم در مورد کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
سلام من تازه تحت درمانم نمیتونم نظرقطعی خودموبگم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
عااااااااالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
میومکتومی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
جهت ivfخدمتشون مراجعه کردم تازه شروع کردم دکتر فوق العده حاذق و باتجربه هستن و خوش اخلاق تا اینجای کار راضی هستم انشا الله به بعد هم همینطور باشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بسیار مهربان و دانش به روز دارن و من برای دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم که کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
خیلی راضی ام ازخانم دکتریونسی واقعا کارشون عالیع
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
مهارت بالا
آرام و با حوصله
دقیق
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
خانم دکتر تبحر فوق العاده بالایی در تشخیص و درمان علل نازایی دارند اما برای من مهم تر از همه روحیه ی مثبت و آرامشی هست که ایشون همیشه به بیماران می دهند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
نوبت دوم هست که میرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
من مشکل خاصی نداشتم و برای چکاپهای متظم پیششون میرم و دوران بارداری و زایمانم هم با ایشون بودم.عمل سزارین بسیار عالی برای من انجام دادن.با وجودیکه خیلی سرشون شلوغه ولی بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستن و با آرامشی که دارن استرس دوران بارداری رو کاملا از بین میبردن.عالی هستن.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
خوش اخلاق، کاربلد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کیست و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
سللم ایشون اولین پزشکی بودن که دلیل نازایی بنده رو تشخیص دادن
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آندومتریوز
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
خونریزی بیش از حد عادت ماهیانه
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
فقط آزمایش انجام دادم منتظرم جواب نتیجشوبهم بگه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دکتر بسیار خانم و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
نازایی با ivf بارداری موفقی داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
دوره درمانم کامل نشده
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
فعلا نتیجه ای نگرفتم و بهتر است دکتر شخصا بیمار را ویزیت کند نه توسط ماما
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
برای چکاپ رفته بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۳
برای بارداری و نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
یک بار فعلا رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بینظیر تو درمانگاه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
کمک میکند کمک میکند
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
اگر مشکل اقتصادی اذیتم نمیکرد هر سال باردار میشدم که مدائم دکتر رو ببینم.ایشون اخلاق بسیار خوبی دارن...
علم ایشون با روز دنیا برابر است.وبسیار با خدا هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
درحال درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
برای ای وی اف فعلاتحت درمانم
۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کیست آندرومتریوزم را با رژیم خامگیاهخواری کاملا درمان کردند ومن هیچ داروی دیگری استفاده نکردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
مراجعه اول
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
اقوام عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
کیست موی داخل رحم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دکتر بسیار با اخلاق و صبوری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
نامنظمی پریود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
طول درمان دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
من راضی هسنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
تشخیصشون عالیه، فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
فعلا درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عاااااااااااااالی امیدوا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
اول خدا بعد خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
من مشکل آندومتریوز دارم
و هنوزم باهاش درگیر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
آی وی اف انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
از لحاظ دانش عالی هستند فقط ای کاش وقت بیشتری برای صحبت و ویزیت بیمار میگزاشتند.و چمدتا بیمار را همزمان ویزیت نمیکردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عالیه ب
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عالیه با درمان ایشون حامله شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۴
انرزی مثبت و امید به زندگی
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
درحال اقدام
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
تشخیص و نتیجه گیری عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
بسیار دکتر متبحر و مهربانی هستش
۱۳۹۹/۰۹/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
خداروشکر خوب بود لا پرا داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
دخترم مشکل پریود داشت خوب شد بعداز چند سال دوباره ناراحتیش برگشته
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عالی بود بارداری ناشناخته داشتم دوسال گشتم جواب نگرفتم اما یه تحت نظر دکتر یونسی بودم باردارشدم خیلی ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
درحال اقدام بارداری هستم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
جراحی میوکتومی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
در دوره درمان هستم
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
خونریزی داشتم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
عمل فیبرون
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خیلی مهربان و مجرب هستند
اندومتریوز داشتم و تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
نازایی-درمان شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عمل فیبروم داشتم دکترخوبی هستن فقط مطب مکانش مناسب نیست همین واین که چندنفرباهم ویزیت میکنن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
تحرک اسپرم همسر و ای یو آی. اما نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
مشکل خونریزی ناپایدار داشتم و کاملا حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
تحت درمان هستم هنوز یک جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
جواب ازمایش غربارگری دوم
می خواستم ارسال کنم
نشان بدهم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
ای ویاف انجام داد و هفته هفتم است کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
من نتیجه نگرفتم ولی اخلاق فوق العاده دکتر عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
پزشک فوق العاده با اخلاق صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالیییییی فوق العاده عالییییی .یک فرشته زمینی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
دکتر صبور و مهربونی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
من برای بارداری به ایشان مراجعه کردم ،پلی کیستیک بودم و بعد از یک دوره درمان با دارو باردار شدم ،فقط مطبشون خیلییی فضای کم و کوچیکی داره و اینکه به همراه همسرتون نمیتونید با پزشک ملاقات کنید .
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
من نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
اندمتیوز هستم. رژیم گرفتم عالی بود تو زمان رژیم درد نداشتم. پیگیر ادامه رژیم و درمانم هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بی نهایت عالی و بی نظیر .. عاشقشم
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
.........
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
پزشک بسیار خوب و مهربان و صبور
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
خیلی صبور هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
حوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
در حال حاضر تحت درمان هستم و مدت کوتاهی ست که در خدمت ایشون هستم . اما فوق العاده با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
پزشک خوبی در مورد بارداری هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
آندومتیوز داشتم دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
من برای چکاب قبل بارداری رفتم تا اخر بارداری و زایمان هم بیمار خودشون بودم میتونم بگمعشق ترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
اقدام به آی یو ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
فیبروم ساب سرازول لاپاروسکوپی نیمه بازانجام دادم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ی بار آی یو آی منفی داشتم پیششون
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
کیست داشتم دکتر یونسی در عرض 1 ماه با دارو کیست منو خوب کرد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
بد نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
با عرض ادب احترام دکتر بسیار خوب وعالی کار بلد خداوند خیرش بده.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عفونت - بینظمی قاعدگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
من هننوز جواب نگرفتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۶
دکتر بسیار عالیی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
پلی کیستیک بودم و در حال درمان
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
فوق العاده باسواد هستن
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
عالی من ای وایی باردار شدم
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی
خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
آندومتریوز
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
فعلا یک بار رفتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
من تازه بیمار ایشان شدم اما همکارم پیش ایشان بعد ار پنج بار ای وی اف نزد پزشکان دیگر نتیجه گرفته است
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
اندومتریوز و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
کیست درموئید داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
آندومتریوز وتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
نازایی، فقط با یکدوره مراجعه بدون نیاز ب ای یو آی باردار شذم
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۰نازاایی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲کیست و درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵باسلام کیست داشتم 3و4 سامتی متر با دارو خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷خانم پیش ایشان عمل کرده است
۱۳۹۷/۱۰/۰۳تحت دومان کیست خستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸زگیلتناسلی .
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بیماری آندومتریوز
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب بود
۱۳۹۷/۰۱/۳۰حرف نداره دکتر رو دستش ندیدم اخلاقشون عالی کارش فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱فعل 1 جلسه رفتم و نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۷قبلن بیمارشان برای ای وی اف بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲فعلا اول راهم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳کیست درمویید داشتم کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر با ارامش و خوبی هست .من راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۰۴عالیییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴من دفعه دوم میخام برم خیلی اطلاعی ندارم در مورد کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۱سلام من تازه تحت درمانم نمیتونم نظرقطعی خودموبگم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰عااااااااالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۶میومکتومی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲جهت ivfخدمتشون مراجعه کردم تازه شروع کردم دکتر فوق العده حاذق و باتجربه هستن و خوش اخلاق تا اینجای کار راضی هستم انشا الله به بعد هم همینطور باشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار مهربان و دانش به روز دارن و من برای دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم که کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی راضی ام ازخانم دکتریونسی واقعا کارشون عالیع
۱۴۰۰/۰۶/۰۵مهارت بالا آرام و با حوصله دقیق
۱۳۹۷/۰۴/۲۷خانم دکتر تبحر فوق العاده بالایی در تشخیص و درمان علل نازایی دارند اما برای من مهم تر از همه روحیه ی مثبت و آرامشی هست که ایشون همیشه به بیماران می دهند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵نوبت دوم هست که میرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷من مشکل خاصی نداشتم و برای چکاپهای متظم پیششون میرم و دوران بارداری و زایمانم هم با ایشون بودم.عمل سزارین بسیار عالی برای من انجام دادن.با وجودیکه خیلی سرشون شلوغه ولی بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستن و با آرامشی که دارن استرس دوران بارداری رو کاملا از بین میبردن.عالی هستن.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۷خوش اخلاق، کاربلد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷کیست و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴سللم ایشون اولین پزشکی بودن که دلیل نازایی بنده رو تشخیص دادن
۱۳۹۸/۱۲/۱۹آندومتریوز
۱۳۹۹/۱۱/۱۴خونریزی بیش از حد عادت ماهیانه
۱۳۹۹/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۰فقط آزمایش انجام دادم منتظرم جواب نتیجشوبهم بگه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر بسیار خانم و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷نازایی با ivf بارداری موفقی داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دوره درمانم کامل نشده
۱۳۹۷/۰۹/۲۵فعلا نتیجه ای نگرفتم و بهتر است دکتر شخصا بیمار را ویزیت کند نه توسط ماما
۱۴۰۰/۰۷/۲۶برای چکاپ رفته بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۳برای بارداری و نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰یک بار فعلا رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بینظیر تو درمانگاه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲کمک میکند کمک میکند
۱۳۹۸/۱۱/۰۴اگر مشکل اقتصادی اذیتم نمیکرد هر سال باردار میشدم که مدائم دکتر رو ببینم.ایشون اخلاق بسیار خوبی دارن... علم ایشون با روز دنیا برابر است.وبسیار با خدا هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۸درحال درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴برای ای وی اف فعلاتحت درمانم
۱۳۹۷/۰۹/۱۲کیست آندرومتریوزم را با رژیم خامگیاهخواری کاملا درمان کردند ومن هیچ داروی دیگری استفاده نکردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مراجعه اول
۱۳۹۹/۰۹/۱۳اقوام عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱کیست موی داخل رحم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر بسیار با اخلاق و صبوری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹نامنظمی پریود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵طول درمان دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۵من راضی هسنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰تشخیصشون عالیه، فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰فعلا درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عاااااااااااااالی امیدوا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳اول خدا بعد خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۲من مشکل آندومتریوز دارم و هنوزم باهاش درگیر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹آی وی اف انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶از لحاظ دانش عالی هستند فقط ای کاش وقت بیشتری برای صحبت و ویزیت بیمار میگزاشتند.و چمدتا بیمار را همزمان ویزیت نمیکردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالیه ب
۱۳۹۹/۰۶/۱۷فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالیه با درمان ایشون حامله شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۴انرزی مثبت و امید به زندگی
۱۳۹۹/۰۱/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۱۵درحال اقدام
۱۴۰۰/۱۰/۲۷تشخیص و نتیجه گیری عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار دکتر متبحر و مهربانی هستش
۱۳۹۹/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خداروشکر خوب بود لا پرا داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵دخترم مشکل پریود داشت خوب شد بعداز چند سال دوباره ناراحتیش برگشته
۱۳۹۹/۱۲/۱۴فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی بود بارداری ناشناخته داشتم دوسال گشتم جواب نگرفتم اما یه تحت نظر دکتر یونسی بودم باردارشدم خیلی ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۲درحال اقدام بارداری هستم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷جراحی میوکتومی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸در دوره درمان هستم
۱۳۹۷/۰۴/۰۹خونریزی داشتم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عمل فیبرون
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خیلی مهربان و مجرب هستند اندومتریوز داشتم و تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۰۴/۱۳نازایی-درمان شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عمل فیبروم داشتم دکترخوبی هستن فقط مطب مکانش مناسب نیست همین واین که چندنفرباهم ویزیت میکنن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱تحرک اسپرم همسر و ای یو آی. اما نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳مشکل خونریزی ناپایدار داشتم و کاملا حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۲تحت درمان هستم هنوز یک جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۴/۱۶جواب ازمایش غربارگری دوم می خواستم ارسال کنم نشان بدهم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ای ویاف انجام داد و هفته هفتم است کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷من نتیجه نگرفتم ولی اخلاق فوق العاده دکتر عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰پزشک فوق العاده با اخلاق صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالیییییی فوق العاده عالییییی .یک فرشته زمینی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴دکتر صبور و مهربونی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲من برای بارداری به ایشان مراجعه کردم ،پلی کیستیک بودم و بعد از یک دوره درمان با دارو باردار شدم ،فقط مطبشون خیلییی فضای کم و کوچیکی داره و اینکه به همراه همسرتون نمیتونید با پزشک ملاقات کنید .
۱۳۹۸/۱۲/۱۷من نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲اندمتیوز هستم. رژیم گرفتم عالی بود تو زمان رژیم درد نداشتم. پیگیر ادامه رژیم و درمانم هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بی نهایت عالی و بی نظیر .. عاشقشم
۱۳۹۷/۱۰/۰۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹.........
۱۴۰۰/۰۲/۲۳پزشک بسیار خوب و مهربان و صبور
۱۳۹۹/۰۸/۱۲خیلی صبور هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱حوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷در حال حاضر تحت درمان هستم و مدت کوتاهی ست که در خدمت ایشون هستم . اما فوق العاده با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰پزشک خوبی در مورد بارداری هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸آندومتیوز داشتم دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸من برای چکاب قبل بارداری رفتم تا اخر بارداری و زایمان هم بیمار خودشون بودم میتونم بگمعشق ترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳اقدام به آی یو ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۰فیبروم ساب سرازول لاپاروسکوپی نیمه بازانجام دادم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸ی بار آی یو آی منفی داشتم پیششون
۱۴۰۰/۰۳/۲۶کیست داشتم دکتر یونسی در عرض 1 ماه با دارو کیست منو خوب کرد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۲بد نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۸با عرض ادب احترام دکتر بسیار خوب وعالی کار بلد خداوند خیرش بده.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عفونت - بینظمی قاعدگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰من هننوز جواب نگرفتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۶دکتر بسیار عالیی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳پلی کیستیک بودم و در حال درمان
۱۳۹۷/۰۸/۰۵خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴فوق العاده باسواد هستن
۱۳۹۷/۰۸/۰۱عالی من ای وایی باردار شدم
۱۳۹۷/۱۰/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۸آندومتریوز
۱۴۰۰/۰۲/۱۲فعلا یک بار رفتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من تازه بیمار ایشان شدم اما همکارم پیش ایشان بعد ار پنج بار ای وی اف نزد پزشکان دیگر نتیجه گرفته است
۱۳۹۷/۰۴/۱۹اندومتریوز و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵کیست درموئید داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱آندومتریوز وتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹نازایی، فقط با یکدوره مراجعه بدون نیاز ب ای یو آی باردار شذم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹نازایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ازمایش پاپ اسمیر
۱۳۹۷/۰۴/۲۱قارچ هنوز خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکله نازای
۱۳۹۷/۰۳/۰۹در دوره درمان هستم
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ناباروری
۱۳۹۹/۱۲/۲۲بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۴