شیراز خیابان قصرالدشت - خیابان خلدبرین - مجتمع پزشکی پالادیوم - بلوک 1 - طبقه 4 - واحد 143
شیراز خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، ساختمان ولیعصر، طبقه چهارم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قصرالدشت - خیابان خلدبرین - مجتمع پزشکی پالادیوم - بلوک ۱ - طبقه ۴ - واحد ۱۴۳
خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، ساختمان ولیعصر، طبقه چهارم
عمل کمر و تنگی نخاع داشتم بسبار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲معمولی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲فعلا مراحل درمان طی میشود ولی تشخیص و برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خوش اخلا
۱۴۰۲/۱۰/۱۱سلام من سردرد شدید داشتم دارو دادن سریع خوب شدم بسیار دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۳۰نسبتا خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دیسک گردن
۱۴۰۲/۰۹/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۵فعلا باید برم جواب ام از ای نشون بدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴عمل مادر شوهرم. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸درد مفاصل
۱۴۰۰/۰۹/۲۴تشکر فراوان از آقای دکتر که با صبر وحوصله وقت گذاشتن من مشکل دیسک کمر داشتم دارو تجویز کردن آقای دکتر با حوصله ام آر ای بنده را چک فرمودن برای هر بیمار حداقل یه ربع وقت میذارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند و با دانش و تخصص عالی و البته بسیار خوش تیپ و خوش قیافه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سلام لقی مهره کمر تنگی نخاع ودیسک کمرداشتم عمل کردم والان احساس بهتری دارم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عمل دیسک گردن انجام دادم الان ۱۰ماه هست ولی کاملا خوب نشدم درد دارم و فیزیوتراپی انجام میدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۸پزشک خوبی بودن وراهنمایی دقیق انجام دادن بسیار باتجربه و با اخلاق بودن و منشی ایشون هم رفتارمحترمانه ای داشتند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بله بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۷/۱۴دیسک کم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱یکی از بهترینان
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ازدانش و علم و اخلاق خوب دکتر هرچی بگیم خوبه کم گفتم، مادرم دچار هیدروسفالی(فشارمغز) بود ۵۰روز میشه دکتربرای مادرم شنت گذاشته، خداروشکر، روز به روز بهتره...
۱۴۰۲/۱۱/۰۴سلام مشکل دیسک داشتم یک سال عمل کردم.خوب هس
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار عالی وبا تخصص
۱۴۰۰/۱۰/۲۱کمر درد
۱۴۰۱/۰۲/۳۱کمر درد.تازه رفتم پیششون برای درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سلام بسیار دکتر خوب و عالی هستن من سردرد شدید داشتم خوب شدم ان شاالله ک موفق باشن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۴مادرم پیش آقای دکتر عمل دیسک انجام دادن بعداز ۳ سال خداروهزار مرتبه شکر خیلی هستن . آقای دکتر همیشه سلامت باشند فوق العاده با اخلاق ومهربان ودلسوز هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۹اولینبارمراجعهکردم هنوزمعلومنیست
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالی هستش
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خیلی بله
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۱۲/۱۱کمر درد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱سلام بسیار خوش اخلاق .متین .
۱۴۰۲/۰۷/۲۰هنوز نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸با سلام،پدرم پیش اقای دکتر عمل کردن،،،دکتر بسیار با اخلاق و متخصص واقعی در کارشون ،،عملی رو که خیلی از دکتر های دیگر حاضر به انجامش نبودن رو با روی باز و اراده پذیزفتن ،ارزوی سلامتی و توفیق براشون داریم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر فوقالعاده هستند بی نظریند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دیسک گردن که هنوز درمان رو شروع نکردیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴سکنه مغزی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بسیارخ
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار عالی و بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۰۹معاینه اولیه داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عمل دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عمل دیسک و تنگی نخاع خیلی شدید داشتم که دکتر بزرگواری کردند عمل کردند خداراشکر عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۱مغز الح
۱۴۰۲/۰۷/۲۹مریضشان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳مهره 5 و6
۱۴۰۰/۰۸/۱۶کاردرست
۱۴۰۰/۰۸/۱۲با عرض سلام بسیار عالی خوب است
۱۴۰۱/۰۸/۱۲عمل تنگی کانال نخاع
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳درد کمر هنوز ابتدای درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۵عمل جراحی کمر
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی بهتر ازاین دکتر نیست تو دنیا تکه بخدا برا دیسک شوهرمن معجزه شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خوبه ولی خیلی خودشو میگیره
۱۴۰۲/۰۷/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶برایم ام آر آی نوشتند ،باید نظرشون رو بگن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دیسک گردن عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار دقیق با حوصله مهربان
۱۴۰۲/۰۲/۲۳از دیگران شنیده ام
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عمل جراحی کمر
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ایشان بی نظیر هستند من مطب خیابان زند رفتم منشی ایشان هم عالی، برقرار باشید
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عمل ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۸/۲۸واقعا عالیه حرف نداره
۱۴۰۴/۱۰/۳۰سالها کمر درد، تشخیص بسار درست
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عالی ترین دکتر ی هستن که تاکنون دیده ام
۱۴۰۰/۰۱/۰۷مراجعه به ایشان موثر است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳آقای دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله پاسخگوی سوال های من بودن و تشخیص درست دادن ممنونم از لطفشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷نخاعی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مغز اعصاب
۱۴۰۱/۱۲/۱۶دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۹چند نفر از فامیلم از جمله مادرم عمه ام و دوستم مشکل دیسک کمر و تنگی نخاع داشته بهترین عمل انجام دادن و ازشون ممنون هستیم خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالیه، دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴برخورد عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴کش امدگی رباطوفعلا در مرحله اول مراجعات هستم و درمانی صورت نگرفته
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل مغزی بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عمل دیسک گردن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیاردکترخوبی هست خداانشاالله همیشه درکمال صحت وسلانت باشن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر بسیار باحوصله و با شخصیت با تشخیص عالیشون مشکل دیسک کمر من رو بهم توضیح دادن و تجویزشون هم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱کمر درد داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲دیسک گردن فعلا درحالا درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰کمر درد داشتم خیلی خوب بود بعداز 8سال درد دکتر تارخ تشخیص داد عملم کرد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام دیسک گردن داشتم عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوش برخورد عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پارگی شدید دیسک کمر مهره پنجم جراحی انجام دادم الان یک ماه میشه خدارو شکر تا الان مشکلی نداشتم آقای دکتر هم کارشون عالی بود من که راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۹فعلا ام ار ای دادم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶فعلا رفتم ام ار ای
۱۴۰۰/۱۱/۰۸درد ستون فقرات، می بایست MRIانجام شده را به جهت بررسی به جناب دکتر ارائه دهم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالی بوده
۱۴۰۱/۰۶/۰۹دکتر خیلی خوبی هست .اخلاقشون خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۹/۱۷زمان انتظار طولانی با وجود نوبت قبلی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۷خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶هنوز تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار عالی دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۲/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۹/۱۷