برای عمل چشم رفتم گفتن قرنیه ات نازکه الان واسه عمل اسمایل میخوام برم شاید بتونم از عینک خلاص شم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
عااالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
عمل قرنیه
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عمل لنز
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
بسیار پزشک متخصص و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
جراحی ای سی ال، عالی بود عاالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
آب مرواری مادرزادی عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
عمل لیزیک کردم عااالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بهترین دکتری که وجود داره ️
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عمل چشم فمتولیزیک عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بهتر از ایشون،دیگه دکتر چشم سراغ ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
لیزیک نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
گذاشتن لنزوبله راصی هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
همسرم prk کردند و خدارا شاکرم واز مهارت دکتر واقعا راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
انحراف
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
عمل لیزیک سال 1389 خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
شماره چشم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
پیوندقرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
سلام اب مروارید چشم داشتم 6 سال پیش عمل کردم کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
واقعلا کارش عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
معاینه چشم و تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عاااال
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
بهترین دکتر دنیا،من ناخنک چشم داشتم وهر جا که برای عمل میرفتم میگفتن دوباره عود میکنه ولی دکتر صلوتی عملم کردن،الان سه سال میگذره وهیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
میخواستم لیزر کنم اما بدلیل نازک بودن قرنیه و گوژ قرنیه صلاح نداستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی و بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تنلاتنل
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
فقط میتونم
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
عملم کرد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
قبلا جهت عمل لیزیک رفتم انجام نشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خیلی خوووب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خوب بوده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قوز قرنیه. عمل چشم بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عمل فمتو لیزیک کردم و خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اب مروارید. چشم
۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خوب است
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
لیزر، نتیجه راضی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بسیار انسان انسان با شخصیت وفوق اعاده وارد وباحوصله وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عمل رینگ داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عمل ناخنک چشم.عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
آب مروا
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بسیار حاذق و با حوصله است
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۳/۲۹
عمل رینگ گزاری
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
مشکل آب مروارید و چند سالی است که مریض ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
چند سالی است که که تحت نظر ایشان هستم از کارشان راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
چند سال قبل مراجعه داشته ایم حالا بیشتر اوقات سردرد دارم درس مدرسه که می خونم بیشتر اذیت میشم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
عمل لیزیک داشتم کاملا عالی و رضایت کامل از ایشون دارم .خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
قوز قرنیه
مثبت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عمل ccl
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تراخم چشم
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
ایشون فوق العاده بودن . لیزیک انجام دادم و بسیار راضی بودم . ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
فعلا نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دادمان عمل لیزر انجام دادن و خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار خوش برخورد و عالی تو کارشون خدا حفظش کنه
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دخترم زخم قرنیه داشته و بهبود یافته
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
واقعا بی نظیر وعالی هستن لیزر کردم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عمل چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
کاشت لنز ثابت طبی کارش حرف نداره عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
مشکل قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
چشم مروارید
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عالی و خوب. خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
دکتر خیلی موفق بوده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خیلی خیلی عالی من دوبار سی سی ال عمل کردم و عالی چشمام واقعا عالی شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
سلام اگه بشه پیش ایشون ویزیت شد کارش فوق العاده عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
عفونت چشم داشتم که دکتر زمانی معاینه کرد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
مشکل قرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عمل پی آر کی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تابه حاا
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
معاینه و آب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
همراه دوستم به مطب مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
یرای معاینه چشم اومدم و خیلی دقیق کارشون رو انجاممیدادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
قوز قرنیه داشتم و پیوند قرنیه انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عمل prk
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
Icl انجام دادم و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
برای عمل بود ک دستگاه ک مربوط نمره چشمم بود موجود نداشت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با خود دکتر صلوتی مراجعه ای نداشتم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
چند ساله زیر نظر دکتر رامین صلوتی هستم میخام قرنییه چشمو چک کنه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
والا خودش که دیگه معاینه نمیکنه فقط در آخر پرونده رو مطالعه میکنه اگه لازم باشه عمل میکنه من چشمم خیلی ضعیف شده شماره هم حتی از پنج رد شده ولی عمل نکردن گفتن هنوز نرسیده حدش
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جراحی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دچار قوز قرنیه بودم که جناب دکتر عمل نمود ورینگ گذاشت.
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ضعیفی چشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
عمل فتولیزیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
الیه مرام داره
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
همسرم وبرادرانش پیش دکتر عمل پی ارکی انجامدادن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عمل چشم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عمل لیزیک.. بسیار عالی بود همیشه دعای خیرم پشت سرشه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
من بیمار ۲۰ سال پیش دکترم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خدا خیرشون بده پزشک حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
بله خیلی کمک میکنند..
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
هر دو چشمم ضعیف بود عمل prk انجام دادم الان 7 سال هست راضی هستم ممنون
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
تنبلی چشم نتیجه جواب خوب ندادن
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
عالی بوده
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عمل لیزیک داشتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
سلام خسته نباشید ما خیلی ازش راضی هستیم دایی عمو مادرم اصلا چشمشون هیچی نمیدید الان که اومدن پیش دکتر صلوتی خداراشکر خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
بسیار حاذق و عالی هستن. اسمایل انجام دادم و واقعاراضیم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
نظری نیس
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عمل پی ارکی
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
عالیییی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عمل چشم و هنوز مشکل در بینایی ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تا الان هیچ ولی میخوام عمل کنم چشمم ضعیف هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
آستیگمات دارم و در نوبت عمل میباشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بهترین دکتر دنیا ولی منشیهاشون را قبول ندارم به هیچ عنوان
هست و
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عالی بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر حاذقی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
برا عمل لایزیک اقدام کردم،
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
معاینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
زخم قرنیه داشتم دو روزه خوب شدم. بسیار تبحر دارند در کارشون۱
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
عالی وبا شخصیتی بزرگ
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بهترین جراح
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
پیوند قرنیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
مشگل قرنیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
مشکل قوز قرنیه داشتم. لنز سخت تجویز کردن. حدود بیست سال پیش
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عمل چشم انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
قوز قرنیه... عمل کردم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
لیزیک ،عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
استیگمات دور نزدیک منتظر عمل هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
دکتری بس
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
عمل فمتو لیزیک انجام دادم
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
درد ورمزیار چشم داشتم .نتیجه خیلی عالی بود ممنون
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
عالی است
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
من عمل prk انجام دادم
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
پیوندقرینه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
من پیوند قرینه کردم کارشون عالی عالی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اب مروارید
۱۳۹۷/۰۲/۲۱
دکتر خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
من سال ۹۴ برای عمل قوز قرنیه مراجعه کردم وهمزمان ccl هم انجام دادم که آسیگمات چشم رو از ۴ به ۲۵ صدم کاهش دادن، همیشه دعاگوی آقای دکتر هستم چون بینهایت از عملم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
نصب لنز
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
پیوند چشم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
انحراف قرنیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
دکتر بسیار خوب و با تجربه در ضمینه قرنیه و بیماریهای چشمی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
عمل prk انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عمل کرپ
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
پسرم ال بویه مو یا قرنیه لوبیایی شکل مادر زادی دارند
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
مشکل من ضعیف بودن دوربین چشمم بود که دکتر صلوتی عمل PRK رو انجام دادن و الان یکماهه که میگذره خوب بوده البته ایشون گفتن که سه ماه زمان میبره تا کاملا دیدت شفاف بشه
۱۳۹۸/۰۷/۰۸
دکتری ماهر و بسیار عالی پسرم رو معاینه کردن و ویزیت کردن بسیار راضی بودم از کار ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
قوز قرنیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
جهت عمل کردن مراجعع کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عاااال
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
دکتر خیلب خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
بسیار عالی. هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
سلام و وقت بخیر. دکتر رامین صلوتی بسیار دکتر حاذقی هستند. اولین بار که بنده رو ویزیت کردن بسیار با حوصله و دقیق بودن.
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
مشکل قوزقرنیه مادرزادی وضعیفی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عالی .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
پیوند قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عالی بود ، تشخیص ام اس
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسیارخوب ومهربانه وتخصصی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خوب وعالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
عالی ...بهترین
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
عمل پی آر کی کردک عالی هست
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
Prp چشم انجام دادم بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
قوز قرنیه داشتم ایشان عمل کردن خداروشکر خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
چشمم خیلی ضعیف بودعمل لیزیک کردم پی آرکی خداروشکرخوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بهترین ولی نظیر ترین دکتر دردنیا ،بسیار دلسوز وبااخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
پسرم حدود 6 سال تحت نظراستادمیباشد و از تشخیص و معاینات دوره ای ایشان رضایت و کمال تشکر وقدردانی را دارم
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
من قوز قرنیه داشتم خواستم عمل کنم، تشخیص دکتر این بود عمل نکنم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مادرم مریض ایشون هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بهترین دکتر چ
۱۳۹۷/۰۳/۲۸
آب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
خیلی عالی بودازشون راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
من عمل پی آر کی کردم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
میتونم بگم فرشته نجات هستن عمل ICL الان۱۲سال انجام دادم خیلی راضی هستم همیشه دعاگوی اقای دکترم خداعمرباعزت نوربه زندگیتون بده بهترین دکتردنیا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
از طرف آشنایان معرفی شدند و کارای خوبشون زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عمل چشم داشتم راضی ام
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
پیوند قرینه کردم سال 1392 و الان میخام فمتولیزیک کنم یکی از چشمامو یکی دیگه رو ای سی ال انجام بدم و راضی بودم از پیوند ان شاالله ک از این دوعمل دیگه هم راضی خواهم بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۱۶
عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
من و خانوادم پیش استاد صلوتی ، عمل prk انجام دادیم و به شدت راضی هستیم و دکتر بسیار عالی ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مشکل قوز قرنیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
شماره هر چشمم 5 و خورده ای بود و عمل PRK داشتم و بعد از 4 سال همه چیز عالی است و نیازی به عینک ندارم خداروشکر و بسیار از دکتر صلوتی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
قوز قرینه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
عمل PRK داشتم عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
عمل اب مروارید داشتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
یکی از آشنایان بیمار ایشان بودند و بما توصیه نمودند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
انجام عمل PRK
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
سلام پیوند قرنیه انجام دادند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
سلام دختر من مشکل اب مروارید مادر زادی توی یکی از چشماش داشت توسط دکتر عمل شد خدارو شکر خوبن الان مرحله دوم باید برای لنز گذاری اقدام کنیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
سلام
حدود هشت سال قبل یکی از دخترانم توسط آقای دکتر صلوتی عمل لیزیک انجام داد و خیلی خوب و رضلیت بخش بود .
حالا تصمیم دارم برای دختر بعدی نوبت گرفته و عمل انجام بدیم.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
عالییییییی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
مشکل قرنیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
سلام مشکل قوز قرنیه داشتم با عمل پیوند و رینگ توسط دکتر صلوتی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
همسرم پیوند قرنیه داشتن
کارشون عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
پیوند قرنیه کردم وخیلی عالی بود ونتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
عمل کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مشکل قوزقرنیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
سلام عمل رینگ انجام دادم بسیارراضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
سلام.من قوز قرنیه دارم که دکتری که قبلآ رفته بودم پیشنهاد پی آر کی دادن ولی دکتر صلوتی پیشنهاد لنز دائم دادن که چن وقت دیگه میخام انجام بدم.چون لنز دائم به قرنیه آسیب نمیزنه
کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳پیوند قرنیه عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱آب سیاه که نتیجه عالی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۴دوستم مشکل قرنیه داشت خوب بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۷بهترینن/ یک سال پیش عمل کردم بدون کوچک ترین مشکلی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶پیوند قرنه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴پیوند قرنیه باید انجام بدن
۱۳۹۷/۰۵/۱۷قوز قرنیه
۱۳۹۷/۰۳/۲۷برای عمل چشم رفتم گفتن قرنیه ات نازکه الان واسه عمل اسمایل میخوام برم شاید بتونم از عینک خلاص شم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳عااالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عمل قرنیه
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عمل لنز
۱۴۰۱/۰۲/۱۶بسیار پزشک متخصص و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۸جراحی ای سی ال، عالی بود عاالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵آب مرواری مادرزادی عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عمل لیزیک کردم عااالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بهترین دکتری که وجود داره ️
۱۴۰۵/۰۱/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عمل چشم فمتولیزیک عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳بهتر از ایشون،دیگه دکتر چشم سراغ ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۲لیزیک نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶گذاشتن لنزوبله راصی هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۷همسرم prk کردند و خدارا شاکرم واز مهارت دکتر واقعا راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱انحراف
۱۴۰۲/۰۳/۲۷عمل لیزیک سال 1389 خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴شماره چشم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵پیوندقرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۳۰سلام اب مروارید چشم داشتم 6 سال پیش عمل کردم کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷واقعلا کارش عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴معاینه چشم و تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۹/۱۲عاااال
۱۴۰۲/۰۵/۱۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۸بهترین دکتر دنیا،من ناخنک چشم داشتم وهر جا که برای عمل میرفتم میگفتن دوباره عود میکنه ولی دکتر صلوتی عملم کردن،الان سه سال میگذره وهیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴میخواستم لیزر کنم اما بدلیل نازک بودن قرنیه و گوژ قرنیه صلاح نداستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی و بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۰۶کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تنلاتنل
۱۳۹۹/۰۴/۲۳فقط میتونم
۱۳۹۸/۰۳/۲۰عملم کرد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴قبلا جهت عمل لیزیک رفتم انجام نشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خیلی خوووب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوب بوده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷قوز قرنیه. عمل چشم بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عمل فمتو لیزیک کردم و خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹اب مروارید. چشم
۱۳۹۹/۰۵/۰۴خوب است
۱۳۹۹/۰۵/۲۲لیزر، نتیجه راضی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۰۳بسیار انسان انسان با شخصیت وفوق اعاده وارد وباحوصله وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عمل رینگ داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عمل ناخنک چشم.عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۴آب مروا
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار حاذق و با حوصله است
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۳/۲۹عمل رینگ گزاری
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشکل آب مروارید و چند سالی است که مریض ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳چند سالی است که که تحت نظر ایشان هستم از کارشان راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲چند سال قبل مراجعه داشته ایم حالا بیشتر اوقات سردرد دارم درس مدرسه که می خونم بیشتر اذیت میشم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عمل لیزیک داشتم کاملا عالی و رضایت کامل از ایشون دارم .خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱قوز قرنیه مثبت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عمل ccl
۱۴۰۲/۰۱/۲۷تراخم چشم
۱۴۰۲/۰۵/۰۶ایشون فوق العاده بودن . لیزیک انجام دادم و بسیار راضی بودم . ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۲فعلا نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۱/۱۸دادمان عمل لیزر انجام دادن و خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار خوش برخورد و عالی تو کارشون خدا حفظش کنه
۱۳۹۷/۰۸/۲۳دخترم زخم قرنیه داشته و بهبود یافته
۱۴۰۰/۰۸/۲۰واقعا بی نظیر وعالی هستن لیزر کردم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عمل چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱کاشت لنز ثابت طبی کارش حرف نداره عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۴مشکل قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵چشم مروارید
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عالی و خوب. خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر خیلی موفق بوده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۵خیلی خیلی عالی من دوبار سی سی ال عمل کردم و عالی چشمام واقعا عالی شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سلام اگه بشه پیش ایشون ویزیت شد کارش فوق العاده عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عفونت چشم داشتم که دکتر زمانی معاینه کرد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳مشکل قرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عمل پی آر کی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تابه حاا
۱۳۹۹/۱۱/۰۶معاینه و آب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۹همراه دوستم به مطب مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷یرای معاینه چشم اومدم و خیلی دقیق کارشون رو انجاممیدادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸قوز قرنیه داشتم و پیوند قرنیه انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عمل prk
۱۴۰۲/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲Icl انجام دادم و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۲/۱۵برای عمل بود ک دستگاه ک مربوط نمره چشمم بود موجود نداشت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱با خود دکتر صلوتی مراجعه ای نداشتم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۲چند ساله زیر نظر دکتر رامین صلوتی هستم میخام قرنییه چشمو چک کنه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲والا خودش که دیگه معاینه نمیکنه فقط در آخر پرونده رو مطالعه میکنه اگه لازم باشه عمل میکنه من چشمم خیلی ضعیف شده شماره هم حتی از پنج رد شده ولی عمل نکردن گفتن هنوز نرسیده حدش
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷جراحی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دچار قوز قرنیه بودم که جناب دکتر عمل نمود ورینگ گذاشت.
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ضعیفی چشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عمل فتولیزیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۲الیه مرام داره
۱۳۹۹/۰۷/۱۸همسرم وبرادرانش پیش دکتر عمل پی ارکی انجامدادن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عمل چشم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل لیزیک.. بسیار عالی بود همیشه دعای خیرم پشت سرشه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰من بیمار ۲۰ سال پیش دکترم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲خدا خیرشون بده پزشک حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بله خیلی کمک میکنند..
۱۳۹۹/۰۴/۲۴هر دو چشمم ضعیف بود عمل prk انجام دادم الان 7 سال هست راضی هستم ممنون
۱۴۰۰/۰۷/۰۴تنبلی چشم نتیجه جواب خوب ندادن
۱۴۰۳/۰۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی بوده
۱۳۹۸/۱۲/۱۴کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عمل لیزیک داشتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۳سلام خسته نباشید ما خیلی ازش راضی هستیم دایی عمو مادرم اصلا چشمشون هیچی نمیدید الان که اومدن پیش دکتر صلوتی خداراشکر خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بسیار حاذق و عالی هستن. اسمایل انجام دادم و واقعاراضیم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷نظری نیس
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل پی ارکی
۱۳۹۹/۰۳/۲۰عالیییی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عمل چشم و هنوز مشکل در بینایی ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تا الان هیچ ولی میخوام عمل کنم چشمم ضعیف هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۷آستیگمات دارم و در نوبت عمل میباشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بهترین دکتر دنیا ولی منشیهاشون را قبول ندارم به هیچ عنوان هست و
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر حاذقی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۷برا عمل لایزیک اقدام کردم،
۱۴۰۰/۰۲/۰۷معاینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۹زخم قرنیه داشتم دو روزه خوب شدم. بسیار تبحر دارند در کارشون۱
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عالی وبا شخصیتی بزرگ
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بهترین جراح
۱۴۰۰/۰۸/۱۸پیوند قرنیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۲مشگل قرنیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۳مشکل قوز قرنیه داشتم. لنز سخت تجویز کردن. حدود بیست سال پیش
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عمل چشم انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰قوز قرنیه... عمل کردم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۶لیزیک ،عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵استیگمات دور نزدیک منتظر عمل هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتری بس
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عمل فمتو لیزیک انجام دادم
۱۳۹۹/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴درد ورمزیار چشم داشتم .نتیجه خیلی عالی بود ممنون
۱۴۰۱/۰۳/۱۷فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عالی است
۱۴۰۲/۰۵/۰۲من عمل prk انجام دادم
۱۳۹۷/۰۷/۱۹پیوندقرینه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۱من پیوند قرینه کردم کارشون عالی عالی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۱اب مروارید
۱۳۹۷/۰۲/۲۱دکتر خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳من سال ۹۴ برای عمل قوز قرنیه مراجعه کردم وهمزمان ccl هم انجام دادم که آسیگمات چشم رو از ۴ به ۲۵ صدم کاهش دادن، همیشه دعاگوی آقای دکتر هستم چون بینهایت از عملم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹نصب لنز
۱۴۰۰/۰۱/۱۶پیوند چشم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱انحراف قرنیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر بسیار خوب و با تجربه در ضمینه قرنیه و بیماریهای چشمی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عمل prk انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عمل کرپ
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱پسرم ال بویه مو یا قرنیه لوبیایی شکل مادر زادی دارند
۱۳۹۷/۱۱/۱۳مشکل من ضعیف بودن دوربین چشمم بود که دکتر صلوتی عمل PRK رو انجام دادن و الان یکماهه که میگذره خوب بوده البته ایشون گفتن که سه ماه زمان میبره تا کاملا دیدت شفاف بشه
۱۳۹۸/۰۷/۰۸دکتری ماهر و بسیار عالی پسرم رو معاینه کردن و ویزیت کردن بسیار راضی بودم از کار ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۰قوز قرنیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۷جهت عمل کردن مراجعع کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عاااال
۱۴۰۲/۰۵/۱۶دکتر خیلب خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار عالی. هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۵سلام و وقت بخیر. دکتر رامین صلوتی بسیار دکتر حاذقی هستند. اولین بار که بنده رو ویزیت کردن بسیار با حوصله و دقیق بودن.
۱۴۰۱/۱۱/۱۳مشکل قوزقرنیه مادرزادی وضعیفی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰پیوند قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی بود ، تشخیص ام اس
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیارخوب ومهربانه وتخصصی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶خوب وعالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱عالی ...بهترین
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عمل پی آر کی کردک عالی هست
۱۳۹۷/۰۵/۲۹Prp چشم انجام دادم بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۳۰قوز قرنیه داشتم ایشان عمل کردن خداروشکر خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۲چشمم خیلی ضعیف بودعمل لیزیک کردم پی آرکی خداروشکرخوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بهترین ولی نظیر ترین دکتر دردنیا ،بسیار دلسوز وبااخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۶پسرم حدود 6 سال تحت نظراستادمیباشد و از تشخیص و معاینات دوره ای ایشان رضایت و کمال تشکر وقدردانی را دارم
۱۳۹۹/۰۳/۰۸من قوز قرنیه داشتم خواستم عمل کنم، تشخیص دکتر این بود عمل نکنم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷مادرم مریض ایشون هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۳بهترین دکتر چ
۱۳۹۷/۰۳/۲۸آب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۶/۱۶بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی عالی بودازشون راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹من عمل پی آر کی کردم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵میتونم بگم فرشته نجات هستن عمل ICL الان۱۲سال انجام دادم خیلی راضی هستم همیشه دعاگوی اقای دکترم خداعمرباعزت نوربه زندگیتون بده بهترین دکتردنیا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳از طرف آشنایان معرفی شدند و کارای خوبشون زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عمل چشم داشتم راضی ام
۱۳۹۹/۰۴/۱۱پیوند قرینه کردم سال 1392 و الان میخام فمتولیزیک کنم یکی از چشمامو یکی دیگه رو ای سی ال انجام بدم و راضی بودم از پیوند ان شاالله ک از این دوعمل دیگه هم راضی خواهم بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۱۶عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲من و خانوادم پیش استاد صلوتی ، عمل prk انجام دادیم و به شدت راضی هستیم و دکتر بسیار عالی ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل قوز قرنیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۶شماره هر چشمم 5 و خورده ای بود و عمل PRK داشتم و بعد از 4 سال همه چیز عالی است و نیازی به عینک ندارم خداروشکر و بسیار از دکتر صلوتی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲قوز قرینه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عمل PRK داشتم عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۱۸فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۰۲/۰۱عمل اب مروارید داشتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵یکی از آشنایان بیمار ایشان بودند و بما توصیه نمودند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵انجام عمل PRK
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سلام پیوند قرنیه انجام دادند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸سلام دختر من مشکل اب مروارید مادر زادی توی یکی از چشماش داشت توسط دکتر عمل شد خدارو شکر خوبن الان مرحله دوم باید برای لنز گذاری اقدام کنیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳سلام حدود هشت سال قبل یکی از دخترانم توسط آقای دکتر صلوتی عمل لیزیک انجام داد و خیلی خوب و رضلیت بخش بود . حالا تصمیم دارم برای دختر بعدی نوبت گرفته و عمل انجام بدیم.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالییییییی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰مشکل قرنیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۷سلام مشکل قوز قرنیه داشتم با عمل پیوند و رینگ توسط دکتر صلوتی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶همسرم پیوند قرنیه داشتن کارشون عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵پیوند قرنیه کردم وخیلی عالی بود ونتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹عمل کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشکل قوزقرنیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۹سلام عمل رینگ انجام دادم بسیارراضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۰۱سلام.من قوز قرنیه دارم که دکتری که قبلآ رفته بودم پیشنهاد پی آر کی دادن ولی دکتر صلوتی پیشنهاد لنز دائم دادن که چن وقت دیگه میخام انجام بدم.چون لنز دائم به قرنیه آسیب نمیزنه
۱۴۰۰/۰۲/۳۰