۳۷۵۲ نفر
دکتر رامین صلوتی

دکتر رامین صلوتی

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۳۱۵۸۹
۹۹% پیشنهاد کاربران
۱۷۸۲ نفر

کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

پیوند قرنیه عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

آب سیاه که نتیجه عالی عالی

۱۳۹۸/۰۴/۱۴

دوستم مشکل قرنیه داشت خوب بود

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

بهترینن/ یک سال پیش عمل کردم بدون کوچک ترین مشکلی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

پیوند قرنه

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

پیوند قرنیه باید انجام بدن

۱۳۹۷/۰۵/۱۷

قوز قرنیه

۱۳۹۷/۰۳/۲۷

برای عمل چشم رفتم گفتن قرنیه ات نازکه الان واسه عمل اسمایل میخوام برم شاید بتونم از عینک خلاص شم

۱۳۹۹/۰۱/۲۳

عااالی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

عمل قرنیه

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

عمل لنز

۱۴۰۱/۰۲/۱۶

بسیار پزشک متخصص و حاذقی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

جراحی ای سی ال، عالی بود عاالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

آب مرواری مادرزادی عمل کردم

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عمل لیزیک کردم عااالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

بهترین دکتری که وجود داره ️

۱۴۰۵/۰۱/۲۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

عمل چشم فمتولیزیک عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

بهتر از ایشون،دیگه دکتر چشم سراغ ندارم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

لیزیک نزدیک بینی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

گذاشتن لنزوبله راصی هستیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

همسرم prk کردند و خدارا شاکرم واز مهارت دکتر واقعا راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

انحراف

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

عمل لیزیک سال 1389 خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

شماره چشم

۱۴۰۱/۰۹/۲۵

پیوندقرنیه

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

سلام اب مروارید چشم داشتم 6 سال پیش عمل کردم کارشون واقعا عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

واقعلا کارش عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

معاینه چشم و تجویز عینک

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

عاااال

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

بهترین دکتر دنیا،من ناخنک چشم داشتم وهر جا که برای عمل میرفتم میگفتن دوباره عود میکنه ولی دکتر صلوتی عملم کردن،الان سه سال میگذره وهیچ مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

میخواستم لیزر کنم اما بدلیل نازک بودن قرنیه و گوژ قرنیه صلاح نداستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

عالی و بهترین

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

تنلاتنل

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

فقط میتونم

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

عملم کرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

قبلا جهت عمل لیزیک رفتم انجام نشد

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

خیلی خوووب

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خوب بوده

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

قوز قرنیه. عمل چشم بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

عمل فمتو لیزیک کردم و خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

اب مروارید. چشم

۱۳۹۹/۰۵/۰۴

خوب است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

لیزر، نتیجه راضی بودم

۱۳۹۸/۰۲/۰۳

بسیار انسان انسان با شخصیت وفوق اعاده وارد وباحوصله وتشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عمل رینگ داشتم

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

عمل ناخنک چشم.عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۴

آب مروا

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

بسیار حاذق و با حوصله است

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

عمل لیزیک

۱۳۹۸/۰۳/۲۹

عمل رینگ گزاری

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

مشکل آب مروارید و چند سالی است که مریض ایشان بودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

چند سالی است که که تحت نظر ایشان هستم از کارشان راضیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۲

چند سال قبل مراجعه داشته ایم حالا بیشتر اوقات سردرد دارم درس مدرسه که می خونم بیشتر اذیت میشم

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

عمل لیزیک داشتم کاملا عالی و رضایت کامل از ایشون دارم .خدا حفظش کنه

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

قوز قرنیه مثبت

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

عمل ccl

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

تراخم چشم

۱۴۰۲/۰۵/۰۶

ایشون فوق العاده بودن . لیزیک انجام دادم و بسیار راضی بودم . ممنونم از ایشون

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

فعلا نتیجه ای

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

دادمان عمل لیزر انجام دادن و خیلی راضی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بسیار خوش برخورد و عالی تو کارشون خدا حفظش کنه

۱۳۹۷/۰۸/۲۳

دخترم زخم قرنیه داشته و بهبود یافته

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

واقعا بی نظیر وعالی هستن لیزر کردم وخیلی راضی بودم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عمل چشم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

کاشت لنز ثابت طبی کارش حرف نداره عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

مشکل قرنیه

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

چشم مروارید

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

عالی و خوب. خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

دکتر خیلی موفق بوده

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۰۵

خیلی خیلی عالی من دوبار سی سی ال عمل کردم و عالی چشمام واقعا عالی شده

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

سلام اگه بشه پیش ایشون ویزیت شد کارش فوق العاده عالیه

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

بسیار عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

عفونت چشم داشتم که دکتر زمانی معاینه کرد

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

مشکل قرنیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

عمل پی آر کی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تابه حاا

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

معاینه و آب مروارید

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

همراه دوستم به مطب مراجعه کردم

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

یرای معاینه چشم اومدم و خیلی دقیق کارشون رو انجاممیدادن

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

قوز قرنیه داشتم و پیوند قرنیه انجام دادم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

عمل prk

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

Icl انجام دادم و خیلی راضی ام

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

برای عمل بود ک دستگاه ک مربوط نمره چشمم بود موجود نداشت

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

با خود دکتر صلوتی مراجعه ای نداشتم.

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

خوب بود

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

چند ساله زیر نظر دکتر رامین صلوتی هستم میخام قرنییه چشمو چک کنه

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

والا خودش که دیگه معاینه نمیکنه فقط در آخر پرونده رو مطالعه میکنه اگه لازم باشه عمل میکنه من چشمم خیلی ضعیف شده شماره هم حتی از پنج رد شده ولی عمل نکردن گفتن هنوز نرسیده حدش

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

عمل لیزیک انجام دادم

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

جراحی عالی بودن

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

عالیییی

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

دچار قوز قرنیه بودم که جناب دکتر عمل نمود ورینگ گذاشت.

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

ضعیفی چشم

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

عمل فتولیزیک

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

الیه مرام داره

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

همسرم وبرادرانش پیش دکتر عمل پی ارکی انجامدادن

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

عمل چشم عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عمل لیزیک.. بسیار عالی بود همیشه دعای خیرم پشت سرشه

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

من بیمار ۲۰ سال پیش دکترم

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

خدا خیرشون بده پزشک حاذق

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

بله خیلی کمک میکنند..

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

هر دو چشمم ضعیف بود عمل prk انجام دادم الان 7 سال هست راضی هستم ممنون

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

تنبلی چشم نتیجه جواب خوب ندادن

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عالی بوده

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

کارشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بهترین چشم پزشک ایران

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عمل لیزیک داشتم و راضی بودم

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

سلام خسته نباشید ما خیلی ازش راضی هستیم دایی عمو مادرم اصلا چشمشون هیچی نمیدید الان که اومدن پیش دکتر صلوتی خداراشکر خوب هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

عااالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

بسیار حاذق و عالی هستن. اسمایل انجام دادم و واقعاراضیم

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

نظری نیس

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عمل چشم

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

عمل پی ارکی

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

عالیییی

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

عمل چشم و هنوز مشکل در بینایی ندارم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

تا الان هیچ ولی میخوام عمل کنم چشمم ضعیف هست

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

آستیگمات دارم و در نوبت عمل میباشم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بهترین دکتر دنیا ولی منشیهاشون را قبول ندارم به هیچ عنوان هست و

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی بهترین

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

دکتر حاذقی

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

برا عمل لایزیک اقدام کردم،

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

معاینه

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

زخم قرنیه داشتم دو روزه خوب شدم. بسیار تبحر دارند در کارشون۱

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

عالی وبا شخصیتی بزرگ

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

بهترین جراح

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

پیوند قرنیه

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

مشگل قرنیه

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

مشکل قوز قرنیه داشتم. لنز سخت تجویز کردن. حدود بیست سال پیش

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

عمل چشم انجام دادم

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

قوز قرنیه... عمل کردم.

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

لیزیک ،عالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

استیگمات دور نزدیک منتظر عمل هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

دکتری بس

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

عمل فمتو لیزیک انجام دادم

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

درد ورمزیار چشم داشتم .نتیجه خیلی عالی بود ممنون

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

فمتولیزیک انجام دادم

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

عالی است

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

من عمل prk انجام دادم

۱۳۹۷/۰۷/۱۹

پیوندقرینه عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

عالی هست

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

من پیوند قرینه کردم کارشون عالی عالی عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

اب مروارید

۱۳۹۷/۰۲/۲۱

دکتر خیلی خوب هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

من سال ۹۴ برای عمل قوز قرنیه مراجعه کردم وهمزمان ccl هم انجام دادم که آسیگمات چشم رو از ۴ به ۲۵ صدم کاهش دادن، همیشه دعاگوی آقای دکتر هستم چون بینهایت از عملم راضی هستم

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

نصب لنز

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

پیوند چشم

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

انحراف قرنیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

دکتر بسیار خوب و با تجربه در ضمینه قرنیه و بیماریهای چشمی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

عمل prk انجام دادم

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

بسیار دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عمل کرپ

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

دکترخوبی هستن

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

پسرم ال بویه مو یا قرنیه لوبیایی شکل مادر زادی دارند

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

مشکل من ضعیف بودن دوربین چشمم بود که دکتر صلوتی عمل PRK رو انجام دادن و الان یکماهه که میگذره خوب بوده البته ایشون گفتن که سه ماه زمان میبره تا کاملا دیدت شفاف بشه

۱۳۹۸/۰۷/۰۸

دکتری ماهر و بسیار عالی پسرم رو معاینه کردن و ویزیت کردن بسیار راضی بودم از کار ایشون

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

قوز قرنیه

۱۳۹۹/۰۵/۱۷

جهت عمل کردن مراجعع کردم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عاااال

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

دکتر خیلب خوب و تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

بسیار عالی. هستن

۱۴۰۲/۰۶/۰۵

سلام و وقت بخیر. دکتر رامین صلوتی بسیار دکتر حاذقی هستند. اولین بار که بنده رو ویزیت کردن بسیار با حوصله و دقیق بودن.

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

مشکل قوزقرنیه مادرزادی وضعیفی

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

عالی .

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

پیوند قرنیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالی بود ، تشخیص ام اس

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بسیارخوب ومهربانه وتخصصی

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

خوب وعالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

عالی ...بهترین

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

عمل پی آر کی کردک عالی هست

۱۳۹۷/۰۵/۲۹

Prp چشم انجام دادم بسیار عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

قوز قرنیه داشتم ایشان عمل کردن خداروشکر خوب بود

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

چشمم خیلی ضعیف بودعمل لیزیک کردم پی آرکی خداروشکرخوب شدم

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

بهترین ولی نظیر ترین دکتر دردنیا ،بسیار دلسوز وبااخلاق

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

پسرم حدود 6 سال تحت نظراستادمیباشد و از تشخیص و معاینات دوره ای ایشان رضایت و کمال تشکر وقدردانی را دارم

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

من قوز قرنیه داشتم خواستم عمل کنم، تشخیص دکتر این بود عمل نکنم

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

مادرم مریض ایشون هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

بهترین دکتر چ

۱۳۹۷/۰۳/۲۸

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عمل لیزیک

۱۴۰۱/۰۶/۱۶

بسیار دکتر خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

خیلی عالی بودازشون راضی هستیم

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

من عمل پی آر کی کردم خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

میتونم بگم فرشته نجات هستن عمل ICL الان۱۲سال انجام دادم خیلی راضی هستم همیشه دعاگوی اقای دکترم خداعمرباعزت نوربه زندگیتون بده بهترین دکتردنیا

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

از طرف آشنایان معرفی شدند و کارای خوبشون زیاد شنیدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عمل چشم داشتم راضی ام

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

پیوند قرینه کردم سال 1392 و الان میخام فمتولیزیک کنم یکی از چشمامو یکی دیگه رو ای سی ال انجام بدم و راضی بودم از پیوند ان شاالله ک از این دوعمل دیگه هم راضی خواهم بود

۱۳۹۸/۰۸/۰۷

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۳/۱۶

عااالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

من و خانوادم پیش استاد صلوتی ، عمل prk انجام دادیم و به شدت راضی هستیم و دکتر بسیار عالی ای هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مشکل قوز قرنیه

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

شماره هر چشمم 5 و خورده ای بود و عمل PRK داشتم و بعد از 4 سال همه چیز عالی است و نیازی به عینک ندارم خداروشکر و بسیار از دکتر صلوتی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

قوز قرینه

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

عمل PRK داشتم عالی بودند

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

فوق العاده هستن

۱۳۹۷/۰۲/۰۱

عمل اب مروارید داشتم و راضی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

یکی از آشنایان بیمار ایشان بودند و بما توصیه نمودند

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

انجام عمل PRK

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

سلام پیوند قرنیه انجام دادند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

سلام دختر من مشکل اب مروارید مادر زادی توی یکی از چشماش داشت توسط دکتر عمل شد خدارو شکر خوبن الان مرحله دوم باید برای لنز گذاری اقدام کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

سلام حدود هشت سال قبل یکی از دخترانم توسط آقای دکتر صلوتی عمل لیزیک انجام داد و خیلی خوب و رضلیت بخش بود . حالا تصمیم دارم برای دختر بعدی نوبت گرفته و عمل انجام بدیم.

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

عالییییییی

۱۳۹۹/۰۶/۲۰

مشکل قرنیه

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

سلام مشکل قوز قرنیه داشتم با عمل پیوند و رینگ توسط دکتر صلوتی خوب شدم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

همسرم پیوند قرنیه داشتن کارشون عالی بوده

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

پیوند قرنیه کردم وخیلی عالی بود ونتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۰۲/۰۹

عمل کردم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

مشکل قوزقرنیه

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

سلام عمل رینگ انجام دادم بسیارراضی ام

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۸/۰۱

سلام.من قوز قرنیه دارم که دکتری که قبلآ رفته بودم پیشنهاد پی آر کی دادن ولی دکتر صلوتی پیشنهاد لنز دائم دادن که چن وقت دیگه میخام انجام بدم.چون لنز دائم به قرنیه آسیب نمیزنه

۱۴۰۰/۰۲/۳۰
آدرس و تلفن مطب دکتر رامین صلوتی
شیرازجنب بیمارستان دکتر خدادوست - کوچه شماره ۱۹- درمانگاه دکتر صلوتی
از شنبه تا چهارشنبه به جز روز‌های سه شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر رامین صلوتی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    جنب بیمارستان دکتر خدادوست - کوچه شماره ۱۹- درمانگاه دکتر صلوتی