۳۰۱ نفر
دکتر میثم قنبری

دکتر میثم قنبری

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

جراح و متخصص چشم و لیزر

فلوشیپ شماره نظام: ۱۳۳۳۹۳
شنبه۰۶ تیر
فردا
یکشنبه۰۷ تیر
پس فردا
دوشنبه۰۸ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۵ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۸ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
۹ روز دیگر
دوشنبه۱۵ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
۲۶۸ نفر

سلام.واقعا کار درست و خاکی

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بهترین

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

التهاب چشم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

عمل هر دو چشم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

تشخیصشون عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

من در یک روز، روز یکشنبه، ویزیت شدم بابت عمل لیزیک، پیشنهاد دکتر PRK و فمتولیزیک بود، همون روز توسط ایشون عمل فمتولیزیک شدم، عرض ۲۴ ساعت، ۸۰ درصد بیناییم کامل برگشت و بدون مراقبت های خاصی، در عرض ۳۰ روز دیدم کامل کامل شد. کارشون بسیار خوب بود.

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

سلام ایشون بسیار پزشک باخلاق باحوصله و باسوادی هستند و کارشون فوق العاده است

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

دخترم هانا مریض ایشان بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

بسیار عالی از همه نظر

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستند کامل توضیحات لازم رو میدن . فقط زمان زیادی طول میکشه تا نوبت بدن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

تبخال درمان شدم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

دکتر خیلی خوب و عالی. بهترین چشم پزکشی بود که رفته بودم. ولی در هوای زمستان گرمایش مطب نداشتند و سرمای زیادی کشیدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برای فشار چشم،فعلا کنترل شده

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عمل شبکه

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

قبلا به خاطر عینک مراجعه کردم ، خوب بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

تنبلی چشم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عمل کردم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

بررسی دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

کدورت قرنیه

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

پیک موتوری بودم رد شدم تابلوشو نو دیدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عمل لنز کردم خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بسیار دکتر حذفی هستن . به من گفته بودن چشمت آب سیاه آورده باید عمل کنید ولی دکتر قنبری گفتن فعلا لازم نیست و با دارو تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

رماتیسم چشمی شدید داشتم با تشخیص ب موقع دکتر خوب شدم و تحت نظرم

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عمل فمتولیزیک انجام دادم و بسیار زیاد راضی هستم . بسیار دکتر بااخلاق خوش برخورد و ماهری هستند. به همه دوستانی که عمل لیزر میخوان انجام بدن پیشنهاد میکنم شدیدا

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

سلام وقت بخیر آب مروارید و نتیجه عالی هست

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

دخترموبردم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

دکتر خوبی هستند من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

عالییی

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

عالی ترین دکتری که رفتم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عالی من هر دو چشمم عمل کردم یکی خیلی درد میکنه قرمز

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

آب سیاه و در حال درمان.

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

عالی عالی مادرم عمل آب مروارید انجام داد، خیلی راضی بودیم خودمم لنز دائمی سفارش دادم برای حذف عینک،

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر قنبری از همه نظر عاااالی، با تجربه و کار بلد

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

خشکی چشم

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

......

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

دکتر خیلی خوش برخوردی هستن کارشون خوبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

باسلام آقای دکترقنبری بسیاردرکارشان حاذق وماهراست ومی توانم بگویم ازنظراخلاق مهربان ودلسوزوهمچنین باجدیت بیماران راویزیت می کنند

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

آب مروارید داشت مادرم عمل شد توسط دکتر عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۵

سلام من واسی خشکی چشم پیش ایشون رفتم بسیار پزشک خوب وحاذقی هستن..خداحفظشون کنه.

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

کار بلد، و خیلی خیلی خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

خیلی دکترایش اخلاق خوش برخوردباتجربه

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

من عمل حذف عینک داشتم خیای از دکتر راضی خستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

مشکل خشکی چشم و عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

درود و وقت بخیر. سپاس از تمام زحمات جناب دکتر از برخورد و پیگیری پرسنل مطب و بررسی دقیق جناب دکتر و برخورد پرسنل کلینیک و انجام دقیق و بی کم و کاست عمل دو تا چشم بیمار ما ممنون از تمام الطاف دکتر قنبری بزرگوار

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عفونت شدید چشمی و نتیجه عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

خشکی چشم

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

فقط ویزیت داشتم

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

عفونت چشم داشتم الان بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

عالی خیلی دکتر خوب و تشخیص درست

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

درمان چشم

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

سلام من انحراف چشم داشتم بسیار دکتر خوبی هستن واقعا

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

عالی و خوش برخودو

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

دکتر خیلیخیلی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

خیلی خ

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

عمل آب موروارید انجام دادم

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

من عمل فمتو انجام دادم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

بسیار دکتر با اخلاق وبا تجربه ای هستند انشالله موفق موید باشند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عجب دکتریه بابا. بنازمش

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

عمل فمتو لیزیک انجام دادم

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

دنتمتمتمت دمدمد دث و

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

بله خیلی

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

من باراول بودم دکتر خوبی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

انحراف چشم

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

بهترین حاذق ترین زبر دست ترین دکتر ایران.عمل کاشت لنز انجام دادم فردا که پانسمان باز کرد فورکی میدیدم.دکتر کفت خیلی حساسی 70 درصد راضی میشی من 1000 درصد راضی شدم.انشالله خداوند بهشون عمر باعزت ودست های توانمند بده.

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

بدنیست

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

مشکل عفونت چشم چند روز ریختم خوب شد بعد قطع کردم باز قرمز شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سه هفته پیش عمل PRK داشتم و هنوز دیدم تار هست که آقای دکتر گفتن طبیعیه.دکتر قنبری عالی هستن️

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

فقط معاینه داشتم...خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

پدرم آب مروارید داشتن

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

بسیار دکتر ماهر و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

عالی و باسواد و کاربلد

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

بدنیست

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

عمل آب مروارید چشم درمان فشار چشم بالا

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

خیلی خوب و به روز هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

فوق العاده صبور با تجربه پیگیر هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

پی آر تی انجام دادم

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

عمل پی ار کی بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عفونت و قرمزی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

بسیار دکتر عالی هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ علم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

عمل پی آرکی انجام دادم دکتر خیلی کارش درست است

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

قوز قرنیه داشتم برای چکاپ رفتم پیششون واقعا عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عالی و

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

عمل قوز قرنیه

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

دکتر خوب عالی با اخلاق کارش حرف نداره

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

معاینه عالی بود, بسیار خوش برخورد بودند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

خود دکتر خوب بودن ولی نوبتی که من گرفتم اینترنتی برای ساعت ۱۱ وقتی سر تایم حاضر شدم من رو ساعت ۱ویزیت کردن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

دکتر قنبری خیلی دکتر فوق العاده ایی هست که چشمای من خشکی قرنیه شدیدداشت به شدت خشکن ومه الودمیبینم که زیرنظرایشون درمان شدم

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

عالییییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

ویزیت شدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکتر خیلی مهربان وصبور وباتجربه هستند من بخاطر فشار چشم پیش شون رفتم که برام عمل انجام دادند

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عمل پی آر کی انجام دادم و راضی هستم.

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عالی خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

خوب است

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

وقتی رزیدنت بودند در بیمارستان خلیلی بهشون مراجعه کردم، فوق العاده با حوصله و بادقت و با معلومات هستند

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

عالی کارش درسته

۱۴۰۲/۰۶/۲۳

خووووب

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عمل پی ار کی

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

عمل کردم بهترشدم

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

خشکی چ

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

راضی بودم

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عمل آب مروارید پدرم انجام داد فعلا که خیلی از عمل نگذشته، ولی تا الآن که خوب روده

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

عالیست

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

دکتر قنبری انسانی بسیار مهربان و متواضع، و پزشکی بسیار حاذق و متخصص در حرفه خودشون. از اینکه ایشون رو انتخاب کردم به عنوان چشم پزشک معالج خودم بسیار خوشحالم.

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

سلام.ایشان دکتر با تجربه ای می باشد. با وجودی که پلانکتوم پلاک در چشمانم گذاشته بودم همچنان مشکل خشکی چشم داشتم و بسیار اذیت می شدم و چندین دکتر مراجعه نمودم و جواب نگرفتم، اما دکتر میثم قنبری با تشخیص درست و تجویز داروی مناسب به روند درمان و بهبودی مشکل کمک نمودند.

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

تشخیص درست آستیگمات چشم پسرم

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

عالی بی نظیرع

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

خوب و خوش برخورد و مشاوره عالی

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

عالی خوب

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

عمل حذف عبنک

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

برای کنترل کودک

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

برای نو

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

مجاری اشکی بسته شده بود میل زده شده و در چشم میل نیست

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

کار دکتر درست با تجربه ، وقت وتوضیحا کامل خلاصه من پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عمل PRK برام انجام دادن بسیار راضی هستم عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

عالی بسیار خوب خدا حفظشون کنه

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

پی آر تی انجام دادم

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

کارشون بسیار عالی اخلاق خوب پیگری دقیق

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

حدود ۲.۵ معطلی و راضی نبودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

بسیار پزشک حاذق باحوصله بااحترام،،

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

پی ارکی کردم عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

مشکل عفونت شبکیه چشم

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار حاذق هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

Supracare

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

عالی هس

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

نتیجه خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار دکتر عالی و باتجربه با مراجعه اول تشخیص درست دادن . با منشی مهربون و منظم محیط مطب هم تمیز و مرتب.

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

دکتر بسیار خوب وباتجربه

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

چشم مصنوعی

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

بهترین حاذق ترین زبر دست ترین دکتر ایران.عمل کاشت لنز انجام دادم فردا که پانسمان باز کرد فورکی میدیدم.دکتر کفت خیلی حساسی 70 درصد راضی میشی من 1000 درصد راضی شدم.انشالله خداوند بهشون عمر باعزت ودست های توانمند بده.

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بعداز عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

یکی از بهترینها هستند .فوق العاده مهربان وباسواد.جادارد از ایشون تشکر ویژه ای داشته باشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹
اطلاعات تکمیلی
اینجانب دکتر میثم قنبری، متولد 14 اردیبهشت ۱۳۶۶ در شهر شیراز، فارغ التحصیل پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۰
تخصص چشم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۷
فوق تخصص قرنیه، لیزیک و لنز داخل چشمی، دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم .
تا کنون در بندرلنگه، میناب، فسا، شیراز و تهران به فعالیت مشغول بوده و بیش از ده هزار جراحی چشمی (آب مروارید، لیزیک، PRK، جراحی زیبایی پلک، ناخنک، انحرافات چشمی و آب سیاه و گلوکوم) انجام داده ام . در آزمون بورد تخصصی کتبی موفق به اخذ رتبه ممتاز شدم . همچنین دارای مدرک انجمن بین المللی چشم پزشکی انگلستان ICO با رتبه ممتاز میباشم . هم اکنون در شهر شیراز به خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغولم .
فوق تخصص قرنیه و لیزیک
شیرازخیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۶ تیر (فردا)از ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۹:۳۰
    پس فردا
    ۷ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۴۵
    ۳ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۴۵
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    کسانی که دکتر میثم قنبری را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای مصطفی شیبانی بینایی سنجی (اپتومتری) جناب آقای مصطفی شیبانی
    اینستاگرام دکتر میثم قنبری

    دکتر میثم قنبری فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم و لیزر با شماره نظام پزشکی 133393 در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم واقع شده است.

    دکتر میثم قنبری، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم و لیزر، یکی از چشم‌پزشکان مطرح در شهر شیراز است که با شماره نظام پزشکی 133393 شناخته می‌شود. دکتر میثم قنبری دارای مدرک تخصصی چشم پزشکی و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و همچنین مدرک انجمن بین‌المللی چشم‌پزشکی انگلستان (ICO) را با رتبه ممتاز دریافت کرده است. ایشان تحصیلات پزشکی عمومی و تخصص چشم خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رسانده‌اند و در آزمون بورد تخصصی نیز موفق به کسب رتبه ممتاز شده‌اند.

    دکتر میثم قنبری تا کنون در شهرهای بندرلنگه، میناب، فسا، تهران و به ویژه شیراز فعالیت داشته و تجربه انجام بیش از ده هزار جراحی چشمی در زمینه‌هایی مانند جراحی آب مروارید، لیزیک، PRK، جراحی زیبایی پلک، درمان ناخنک، انحرافات چشمی و آب سیاه (گلوکوم) را داراست. مطب دکتر میثم قنبری در شیراز، خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم واقع شده است و بیماران این امکان را دارند تا به راحتی به مطب ایشان مراجعه کنند.

    بسیاری از بیماران دکتر میثم قنبری از تشخیص دقیق بیماری‌های چشمی، مهارت بالا در جراحی‌های لیزری و برخورد حرفه‌ای ایشان رضایت داشته‌اند. تخصص دکتر میثم قنبری در حوزه قرنیه، لیزیک و لنزهای داخل چشمی باعث شده است تا بیماران با مشکلات مختلف چشم به ویژه در زمینه جراحی‌های پیشرفته به ایشان مراجعه کنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعان فراهم است که روند ویزیت را آسان‌تر می‌سازد.

    در مجموع، دکتر میثم قنبری به عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم با تجربه فراوان در شهر شیراز، انتخاب بسیاری از بیماران برای درمان بیماری‌های چشم و انجام جراحی‌های لیزری است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    تخصص اصلی دکتر میثم قنبری چیست؟

    دکتر میثم قنبری فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم و لیزر است.

    آیا امکان نوبت اینترنتی برای ویزیت وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.

    مطب دکتر میثم قنبری کجاست؟

    مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم قرار دارد.

    دکتر قنبری چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    جراحی آب مروارید، لیزیک، PRK، جراحی زیبایی پلک، درمان ناخنک و سایر جراحی‌های تخصصی چشم توسط دکتر قنبری انجام می‌شود.

    چه مدارکی از دکتر میثم قنبری ثبت شده است؟

    ایشان دارای تخصص چشم، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و مدرک انجمن بین‌المللی چشم‌پزشکی انگلستان (ICO) هستند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    فوق تخصص قرنیه و لیزیک

    خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم