دکتر قابلی هستند
تازه عمل کردم
جراحی فک وصورت
جراحی دندان عقل روی عصب ،نتیجه عالی
جراحی فک
عدم رضایت
عالی بود
دندان عقل عفونت کرده بود
از طریق اینیستا آشنا شدم
سکته مغزی
عالی هستن
عالیه کارش
فیلر لب ، عااالی
بسیار عالی
جراحی دندان های عقل داشتم. کارشون عالی بود
عمل بینی انجام دادم پنج سال پیش خیلی راضی هستم
دندون نتی
کیست دندون داشتم به بهترین صورت جراحی کردن و دندونم هم حفظ شد
فعلا در طول درمان هستیم
آقای دکتر مقبولی بینی م رو عمل کردن خیلی عالی شده هم کارشون هم اخلاق شون واقعا خوب بود دکتر درجه یک و فوق العاده
فوقالعاده است
عمل زیبایی بینی انجام داده ام. راضی هستم
جراحی بینی داشتم خیلی عالی بود کارشون
عالییی
من مبخواستم دماغمو عمل کنم ولی فعلا تصمیم قطعی نگرفتم بنظرتون کارش خوبه؟
من جراحی دندون عقل داشتم و راضی بودم
جراحی بینی
عمل کیست لثه. عالیبیبییی و حرفه ای
دوستانم عمل بینی انجام دادن خیلی راضی بودن
جراحی زیبایی بینی انجام دادم سال۹۶ و راضی هستم
عمل بینی انجام دادم خیلی طبیعی و نچرال شده خیلی راضیم
عمل بینی انجام دادم
بسیار حاذق و ماهر هستن از هر لحاظ من لیفت گونه و عمل بینی انجام دادم حرف نداره بسیار با وجدان هستن
تزریق ژل
ایمپلنت.خوبه راضی هستم
کارشون عالیه از هر بابت
عمله ببنی
عالی تریرن
عمل بینی
برای ویزیت میام
ایمپلند برام انجام دا ن
خیلی خوب و کار درست هستند.برای من جراحی دندان عقل نهفته بود که خیلی کارشون خوب بود.
کلیک فک داشتم با راهنماییه دکتر درست شد .
برای مشاوره قبل عمل بینی رفتم به نظر بیمار گوش نمیکنن هرچی خودشون صلاح بدونن انجام میدم
عالی هستند دکتر و کادرشون
جراحی گونه
هنوز دوران نگاهت هستم
خوب بوده
پسرم از اسب افتاده بود عااااالی بودن آقای دکتر
من عمل بینی داشتم کار اقای دکتر واقعا عالی بود مخصوصا نفس کشیدن..رضایت کامل دارم .ممنونم ازتون
فکه همسرم رو عمل کردن
کارشون بینظیر
جرحی بینی
جراحی دندان عقل نهفته.خیلی خوب و راحت بود.خیلی حرفهای بودن.
عمل بینی عالی
من بینی خودم رو عمل کردن وخیلی راضی بودم کارشون عالیه
عالی و خیلی
خیلی عالی
عمل زیبایی انجام دادم عالی بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
جاده شهرک - نبش قائم هفتم - پلاک ۲۷۷۴ - طبقه چهارم
دکتر قابلی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۹تازه عمل کردم
۱۴۰۲/۰۱/۰۳جراحی فک وصورت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷جراحی دندان عقل روی عصب ،نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۹جراحی فک
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۷دندان عقل عفونت کرده بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲از طریق اینیستا آشنا شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالیه کارش
۱۳۹۸/۱۰/۱۷فیلر لب ، عااالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱جراحی دندان های عقل داشتم. کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عمل بینی انجام دادم پنج سال پیش خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۴دندون نتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲کیست دندون داشتم به بهترین صورت جراحی کردن و دندونم هم حفظ شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۱فعلا در طول درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷آقای دکتر مقبولی بینی م رو عمل کردن خیلی عالی شده هم کارشون هم اخلاق شون واقعا خوب بود دکتر درجه یک و فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸فوقالعاده است
۱۴۰۲/۱۰/۲۶عمل زیبایی بینی انجام داده ام. راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱جراحی بینی داشتم خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۳عالییی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱من مبخواستم دماغمو عمل کنم ولی فعلا تصمیم قطعی نگرفتم بنظرتون کارش خوبه؟
۱۴۰۰/۰۴/۱۹من جراحی دندون عقل داشتم و راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸جراحی بینی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل کیست لثه. عالیبیبییی و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۱/۲۱دوستانم عمل بینی انجام دادن خیلی راضی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱جراحی زیبایی بینی انجام دادم سال۹۶ و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عمل بینی انجام دادم خیلی طبیعی و نچرال شده خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲عمل بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶بسیار حاذق و ماهر هستن از هر لحاظ من لیفت گونه و عمل بینی انجام دادم حرف نداره بسیار با وجدان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱تزریق ژل
۱۴۰۴/۰۳/۲۹ایمپلنت.خوبه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۱کارشون عالیه از هر بابت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عمله ببنی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی تریرن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل بینی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲برای ویزیت میام
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۳ایمپلند برام انجام دا ن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی خوب و کار درست هستند.برای من جراحی دندان عقل نهفته بود که خیلی کارشون خوب بود.
۱۴۰۳/۰۲/۰۳کلیک فک داشتم با راهنماییه دکتر درست شد .
۱۴۰۲/۱۱/۲۰برای مشاوره قبل عمل بینی رفتم به نظر بیمار گوش نمیکنن هرچی خودشون صلاح بدونن انجام میدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی هستند دکتر و کادرشون
۱۴۰۳/۰۹/۱۷جراحی گونه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۲هنوز دوران نگاهت هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴خوب بوده
۱۴۰۳/۰۶/۰۷پسرم از اسب افتاده بود عااااالی بودن آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۲من عمل بینی داشتم کار اقای دکتر واقعا عالی بود مخصوصا نفس کشیدن..رضایت کامل دارم .ممنونم ازتون
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فکه همسرم رو عمل کردن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کارشون بینظیر
۱۴۰۳/۰۲/۲۰جرحی بینی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲جراحی دندان عقل نهفته.خیلی خوب و راحت بود.خیلی حرفهای بودن.
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عمل بینی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱من بینی خودم رو عمل کردن وخیلی راضی بودم کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی و خیلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عمل زیبایی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰