خوب بود
عالی بود
دندان درد
عصب کشی،خیلی خوب بود .
ایشون پزشک همه چیز تمام.... شش دانگ...عالی از هرجهت
خوب بود برای کشیدن
عدم رضایت
خوب بود و راضی بودم
عالی بوده
از کارشون راضی بودم
دندان آخری بنده عصب کوشی شد حدود 8سال پیش عااااااالی بود
پر عصبی کشی روکش همه کارا رو عالی انجام دادن و بسیار با اخلاق هستن
دکتر بسیار
خوب عالی
عاااااالی
بهترین است
پرکردن دندان
دکتر شایسته ای هستند چندین سال است که خود و خانواده توسط ایشان ویزیت و درمان می شویم و از کارشان رضایت داریم
بسیار عالی خدا خیرشون بده
بررسی دندانها
تشخیص دکتر عالیه
والا بعدا میگم
یک دندون کشیدم و چندتا پر کردم کارشون عالی بود
کشیدن دندادن
عصب کشی
پر کردن و عصب کشی
بسیار عالی هستن
عصب کشی دندادن
بسیار عالی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان جوانمردی، نرسیده به چهارراه خروار، کلینیک دندانپزشکی ارگان
خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۸دندان درد
۱۳۹۹/۰۴/۱۶عصب کشی،خیلی خوب بود .
۱۴۰۳/۰۳/۳۱ایشون پزشک همه چیز تمام.... شش دانگ...عالی از هرجهت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوب بود برای کشیدن
۱۴۰۱/۱۱/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوب بود و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۰۷عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۵از کارشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲دندان آخری بنده عصب کوشی شد حدود 8سال پیش عااااااالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پر عصبی کشی روکش همه کارا رو عالی انجام دادن و بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۱دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خوب عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عاااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بهترین است
۱۳۹۹/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵پرکردن دندان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر شایسته ای هستند چندین سال است که خود و خانواده توسط ایشان ویزیت و درمان می شویم و از کارشان رضایت داریم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بررسی دندانها
۱۴۰۳/۰۲/۱۶تشخیص دکتر عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۸والا بعدا میگم
۱۳۹۹/۰۶/۲۷یک دندون کشیدم و چندتا پر کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸کشیدن دندادن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عصب کشی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عصب کشی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵پر کردن و عصب کشی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عصب کشی دندادن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴