درد دندان
خیلی خوب
عالی عالی
عصب کشی وپوسیدگی دندان کارشون عالی بسیار پزشک کار بلد وخوش اخلاق
بسیار عالی
خوب بود
سلام من عصب کشی انجام دادم پیششون و از کارشون واقعن راضی بودم
پوسیدگی دیواره دندان. از کار ایشون بسیار راضی هستم
دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد
کمپوست دندان
کارش بسیار عالیه حرف نداره
عالی هستند
بهترین دکتردندان پزشک هست سال ۸۸برایم کار پرکردن وروکش دندان انجام داد۱۴سال است هیچ مشکلی برای دندونم پیش نیامده است به این دکترافتخار میکنم
پر و عصب کشی دندان داشتم عالی بود
مشکل عصب کشی و بسیار راضی بودم.
واقعا واقعا دکتر بسیار خوب ماهر خوش اخلاق من فوبی دندون پزشکی داشتم پیش ایشون عصب کشی کردمو برای اولین بار از دندون پزشکی لذت بردم بسیار بسیار عالی
من عصب کشی داشتم ، و بسیار راضی بودم .
فوقلاده
عصب کشی و پرکردن نتیجه عالی
روکش کردم خوب بود
خوب و مورد قبول
سالهاست خودم و
دکتربسیار
بسیار دکتر کار درستی هستند
عصب کشی انجام دادم خیلی خوب بود
سلام سالهاست که با کار عالی ایشان در دهانم آشنام
بسیار دکتر خوبی هستن ترمیم د
خوب نبود
سلام بهتر
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب جدید: خیابان نهایی، نرسیده به فلکه معلم، جنب بانک مسکن
درد دندان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عصب کشی وپوسیدگی دندان کارشون عالی بسیار پزشک کار بلد وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۱سلام من عصب کشی انجام دادم پیششون و از کارشون واقعن راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲پوسیدگی دیواره دندان. از کار ایشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۳دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳کمپوست دندان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱کارش بسیار عالیه حرف نداره
۱۳۹۸/۱۱/۰۶عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بهترین دکتردندان پزشک هست سال ۸۸برایم کار پرکردن وروکش دندان انجام داد۱۴سال است هیچ مشکلی برای دندونم پیش نیامده است به این دکترافتخار میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸پر و عصب کشی دندان داشتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۱مشکل عصب کشی و بسیار راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۰واقعا واقعا دکتر بسیار خوب ماهر خوش اخلاق من فوبی دندون پزشکی داشتم پیش ایشون عصب کشی کردمو برای اولین بار از دندون پزشکی لذت بردم بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸من عصب کشی داشتم ، و بسیار راضی بودم .
۱۴۰۳/۰۹/۱۴فوقلاده
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عصب کشی و پرکردن نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸روکش کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب و مورد قبول
۱۳۹۹/۰۵/۱۹سالهاست خودم و
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتربسیار
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بسیار دکتر کار درستی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عصب کشی انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۹سلام سالهاست که با کار عالی ایشان در دهانم آشنام
۱۳۹۹/۰۴/۱۴بسیار دکتر خوبی هستن ترمیم د
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۵خوب نبود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲سلام بهتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۷