فیبروم
بی نتیجه
بسیارخوب
برای چکاپ سالانه مراجعه کردم راضی بودم
عمل جراحی
نوبت داشتم نتونستم برم
عالی هستن همورعید دارم
دکتر با تجربه ای هستند
سینه درد
بسیار پزشک متعهد و دلسوزی هستند و در کار خود بسیار دقیق بوده و مهارت کامل دارند
تحت درمان هستم فعلا هنوز نتیجه نگرفتم
هیچ دذرزززز
عالی و با اخلاق
عدم رضایت
باسلام خسته نباشی مامانم موبرگشتی داشته خانم دکترعملش کرده واقعاازش راضی هستیم دستتون دردنکنه
خیلی عالی هستن
بهترین دکت
دکتر بسیار عالی ،
سینوس پیلوئیدال
بسیار متبحر در کارشون هستن
شقاق مقعدداشتم و طی چند روز استفاده از داروهای خانم دکتر خیلی نتیجه گرفتم
با عرض سلام بچه سه ساله داشتم عمل فتخ انجام دادوبسیار ازاوراضیم
جراحی شقاق
بله بواسیر داشتم کارش عالی دکتر باانصاف هست کارش عالی میخواستم بینم جراحی بینی انجام میده.
دکتر خیلی خوب و فعلا هستش
هموروئید داشتم ولی هنوز درمانم کامل نشده
خوب بود
عالییه
مشکل بواسیر داشتم تحت درمان هستم
دوبینی
با عرض سلام و تشکر از خانم دکتر ، قبلا خانمم مشکل سینوس داشت که توسط خانم دکتر عمل شدن و خداروشکر مشکلشان مرتفع شد و هی مشکلی ندارن
عمل فتق شکم مادرم خوب بوده
واقعا کارشون خوبه
کیست سینه
مشکل سینه هام
تشکر بابت عملی که انجام داده
کارش خوبه
بسیارعالی
از ایشان مشاوره گرفتم دکتر بسیار با اخلاق و دلسوزی هستند خدا حفظشون کنه .
برای بواسیر رفتم خدمت دکتر
معاینه سینه
مشکل همورویید و فیشر داشتم. جراحی داشتم. تازه عمل کردم. فعلا یه روز خوبم یه روز بد
عاااالیه
خوب بوده
جراحی فیشر آنال
تازه ازمایش دادم و میخوام جوابشو بهشون نشون بدم
بسیار عالی
فتق ناف جراحی بسیار عالی
جراحی زیبای پستان
بار اول هست ولی میگن خوبه
عمل بواسیر بسیار عالی
باوسیر.عمل کرده هم همچنان شکم روی واسهال داره وهمراه درد
عمل بواسیر
عمل بواسیر داشتم خیلی راضی بودم
تصادف خونریزی داخلی کارش عالی نزدیک 20 سال پیش عملم کرده
عاااالی
ایشون بسیار دقیق و حساس هستند کارخود و به وضعیت بیمار اهمیت می دهند
خوب جراحی سینوس فیشرآنال
من توسینه ام توده داشتم.برام عمل کردن انقدتمیزجراحی کردن که اصلاجایه بخیه ویاحتی عمل معلوم نیست
اومدم پیش ایشون برای کیست سینم واقعا خیلی خوب بود دست گلت درد نکنه
مریضش نبودم ولی تعریفشوفهمیدم
بله عمل سینه
دکتر با اخلاق
تازه عمل شقاق کردم از عمل راضیم
۱۹ سال برای من درمان انجام دادن و مشکلی نداشتم تا الان
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان طالقانی - خیابان نشاط - مجتمع پزشکی نشاط ۲
فیبروم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بی نتیجه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱برای چکاپ سالانه مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عمل جراحی
۱۳۹۸/۰۹/۰۸نوبت داشتم نتونستم برم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی هستن همورعید دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر با تجربه ای هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۰سینه درد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰بسیار پزشک متعهد و دلسوزی هستند و در کار خود بسیار دقیق بوده و مهارت کامل دارند
۱۳۹۸/۰۶/۰۳تحت درمان هستم فعلا هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲هیچ دذرزززز
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۳۰باسلام خسته نباشی مامانم موبرگشتی داشته خانم دکترعملش کرده واقعاازش راضی هستیم دستتون دردنکنه
۱۴۰۱/۰۵/۰۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بهترین دکت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر بسیار عالی ،
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سینوس پیلوئیدال
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار متبحر در کارشون هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۶شقاق مقعدداشتم و طی چند روز استفاده از داروهای خانم دکتر خیلی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵با عرض سلام بچه سه ساله داشتم عمل فتخ انجام دادوبسیار ازاوراضیم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱جراحی شقاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بله بواسیر داشتم کارش عالی دکتر باانصاف هست کارش عالی میخواستم بینم جراحی بینی انجام میده.
۱۳۹۷/۰۳/۰۷دکتر خیلی خوب و فعلا هستش
۱۴۰۰/۱۱/۰۳هموروئید داشتم ولی هنوز درمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۰۵/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالییه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مشکل بواسیر داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دوبینی
۱۳۹۹/۰۶/۰۷با عرض سلام و تشکر از خانم دکتر ، قبلا خانمم مشکل سینوس داشت که توسط خانم دکتر عمل شدن و خداروشکر مشکلشان مرتفع شد و هی مشکلی ندارن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عمل فتق شکم مادرم خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۵واقعا کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴کیست سینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵مشکل سینه هام
۱۳۹۹/۰۲/۱۳تشکر بابت عملی که انجام داده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳از ایشان مشاوره گرفتم دکتر بسیار با اخلاق و دلسوزی هستند خدا حفظشون کنه .
۱۴۰۰/۱۲/۱۱برای بواسیر رفتم خدمت دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۳۰معاینه سینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مشکل همورویید و فیشر داشتم. جراحی داشتم. تازه عمل کردم. فعلا یه روز خوبم یه روز بد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عاااالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب بوده
۱۴۰۱/۰۳/۲۶جراحی فیشر آنال
۱۴۰۰/۰۲/۲۹تازه ازمایش دادم و میخوام جوابشو بهشون نشون بدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹فتق ناف جراحی بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲جراحی زیبای پستان
۱۳۹۹/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱بار اول هست ولی میگن خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عمل بواسیر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶باوسیر.عمل کرده هم همچنان شکم روی واسهال داره وهمراه درد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل بواسیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل بواسیر داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تصادف خونریزی داخلی کارش عالی نزدیک 20 سال پیش عملم کرده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ایشون بسیار دقیق و حساس هستند کارخود و به وضعیت بیمار اهمیت می دهند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خوب جراحی سینوس فیشرآنال
۱۴۰۰/۰۸/۰۵من توسینه ام توده داشتم.برام عمل کردن انقدتمیزجراحی کردن که اصلاجایه بخیه ویاحتی عمل معلوم نیست
۱۴۰۱/۰۲/۱۱اومدم پیش ایشون برای کیست سینم واقعا خیلی خوب بود دست گلت درد نکنه
۱۴۰۱/۰۲/۲۷مریضش نبودم ولی تعریفشوفهمیدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بله عمل سینه
۱۴۰۰/۰۷/۱۵دکتر با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۰تازه عمل شقاق کردم از عمل راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱۱۹ سال برای من درمان انجام دادن و مشکلی نداشتم تا الان
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱