ایشون واقعا یکی از بهترین پزشکان استان خوزستان هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
مادرم رو برای فشارخون بالا پیش خانم دکتر بردم و عالی بودند و خدا رو شکر تونست فشار خونش رو کنترل کن .
بسیار با اخلاق و حاذق هستند. تشکر ویژه از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
بسیار باحوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
پزشک خوبی هستند و به بیمار توجه دارند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
مشکل پروستات
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
کم کاری تیروئید، نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
خیلی خو
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
دکتر خیلی خوبیه خوش خلاق باحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
بیمارمادرم بودن کلیه اش عفونت شدیدوکم کاربودخوب شدن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
دفع پروتئین دارم تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
یک جلسه بود نتیجه نگرفتم،شایدنیازبه ادامه مداوا بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار دکتر ماهری هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
دکتربسیارعالی مهربان وتشخیصش عالی بوده من مشکل دیابت داشتم وکلیه درد خداروشکل الان خیلی خوب هستم ازوقتی که داروهاش رومصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
برخورد خوب منشی پیگیری دکتر خیلی خوبه .تحت درمان هستم برای کلیه سنگ ساز
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
مشکلی نیست
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتر بی هست من فشارخون داشتم خیلی خوب بودفشارم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
سلام سنگ کلیه داشتم با داروهای خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
سنگ کلیه داشتم تحت درمان قرار گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
ورم پا
فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
دکتر بسیار عالی هستن و من مشکل دفع پروتین داشتم که خوب شدم و بیماریم کاملا رفع شد
دارای بورد تخصصی داخلی وبورد فوق تخصصی نفرولوژی بالغین درمان انواع بیماریهای کلیه و مجاری ادراری شامل نارسایی کلیه .دفع پروتیین..دیابت عفونت و کیست کلیه...سنگهای کلیه بیماران پیوند کلیه...و دیالیزی و فشار خون
مطب دزفول
دزفولخ طالقانی..داروخانه شبانه روزی قائم..طبقه سوم
زود انزال
۱۴۰۳/۰۵/۲۱دکتر از هر نظر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ایشون واقعا یکی از بهترین پزشکان استان خوزستان هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مادرم رو برای فشارخون بالا پیش خانم دکتر بردم و عالی بودند و خدا رو شکر تونست فشار خونش رو کنترل کن . بسیار با اخلاق و حاذق هستند. تشکر ویژه از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار باحوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶پزشک خوبی هستند و به بیمار توجه دارند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل پروستات
۱۴۰۳/۰۸/۲۰کم کاری تیروئید، نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خیلی خو
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر خیلی خوبیه خوش خلاق باحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بیمارمادرم بودن کلیه اش عفونت شدیدوکم کاربودخوب شدن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دفع پروتئین دارم تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱یک جلسه بود نتیجه نگرفتم،شایدنیازبه ادامه مداوا بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار دکتر ماهری هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتربسیارعالی مهربان وتشخیصش عالی بوده من مشکل دیابت داشتم وکلیه درد خداروشکل الان خیلی خوب هستم ازوقتی که داروهاش رومصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱برخورد خوب منشی پیگیری دکتر خیلی خوبه .تحت درمان هستم برای کلیه سنگ ساز
۱۴۰۳/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹مشکلی نیست
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر بی هست من فشارخون داشتم خیلی خوب بودفشارم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۹/۲۳سلام سنگ کلیه داشتم با داروهای خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سنگ کلیه داشتم تحت درمان قرار گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ورم پا فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر بسیار عالی هستن و من مشکل دفع پروتین داشتم که خوب شدم و بیماریم کاملا رفع شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷فعلا در دوران درمان هستیم. اما برخوردشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷پزشک حاذق وباسواد و بااخلاق با دقت بالا
۱۴۰۲/۰۷/۱۵