باردار بودم ,دکتر خوبی است
دکتر بسیار عالی هستن دستشون طلا
عالی برای عفونت
من بیمارشون نبودم
نتیجه عای گرفتم
دکتر بسیار عالی
بله دکتر مهربان و خوش برخوردی هست
بسیار دکتر خوش اخلاق و قر وقت برای ناراحتی زنان مراجعه کردم نتیجه گرفتم
دکتر خوبی می باشود
خیلی کارشون عالیه
فعلا اول راهم ببینم چی میشه پناه بر خدا
دکتر مفقی هست
عفونت داشتم با یه جلسه خوب شدم
من 10 سال پیش دکتر م بودن کارش هم خیلی عالیه بخصوص جراحیش
بسیار عالی
زایمان. عالی بود
نازایی و نتیجه گرفتم
خوب بود
بله مشکل زنان داشتم خیلی خیلی دکترخوبیه
عفونت داخلی شدید داشتم اما الان با یک بار مصرف دارو اوکی شدم تقریبا
خارش زنونه
من عفونت داخلی داشتم قارچ که بایه نسخه پیش خانم علوی رفتم و بعد یه هفته استفاده مرتب داروها خوب خوب شدم
برای بارداری پیش ایشان بودم 4سال پیش
واقعا کارش عالیه
دکتر خوبی هستن تحت درمانم
عالی بودن
دکتر بسیارعالی و خوش اخلاق ...فوق العاده
بارداری و چکاب
عفونت ادراری .داروهاش عالی بودن
عفونت شدید داشتم با یه نسخته خوب شدم
زایمان زیر نظراتشون بودم عالی بینظیره
خیلی دکترخوب ومهربونیه وراضی هستیم ازش
واقعا بی نظیر هستن
دکتر خوب و باحوصله و کاربلدی هستش
عفونت دارم هنوز هیچ نتیجه ای ندیدم
دوره بارداری خدمتش بودم بسیار مهربونه و برا من نتیجه بخش بوده
عالی هستن
مشکل پریودی نامنظم داشتم
هنوز تنیج
دکتر خوبیه
دکتر خیلی
مشکل کمبود اهن داشتم خداروشکر با داروهایی که تجویز کردن خوب شدم
عفونت داشتم و خوب شدم
زایمان
بسیاردکترخوب وباتجربه ای هست
عالیه کارش
خیلی دکتر خوبیه
دکتر بسیار عالیه من همیشه براچکاپ پیشش بودم ودوران حاملگی بسیار عالی بوده
در تمام زمینه ها خانم دکتر ژاله علوی به نظر من در حد یک متخصص است
عالی است
خونریزی شدید و درمان شدم
عفونت رحم داشتم بر طرف شد واقعا عالین
عالی بود
مشکل عفونت برطرف شد کارشون حرف نداره
عفونت داشتم الان خوب شدم
عالیه درهر زمینه
دکترخیلی خوب ومهربانی است
عاااالیه
بسیار دکتر حاذق هستند
مشکل زنانه کارش عالی بود
دکتر بسیار کار بلد عالی
دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق میباشد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان طالقانی، پارکینگ آقامیری، جنب صندوق بهشتی
باردار بودم ,دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۳/۲۵دکتر بسیار عالی هستن دستشون طلا
۱۳۹۹/۱۰/۰۴عالی برای عفونت
۱۳۹۹/۰۴/۰۷من بیمارشون نبودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵نتیجه عای گرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۲۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بله دکتر مهربان و خوش برخوردی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بسیار دکتر خوش اخلاق و قر وقت برای ناراحتی زنان مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خوبی می باشود
۱۳۹۸/۱۲/۲۳خیلی کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱فعلا اول راهم ببینم چی میشه پناه بر خدا
۱۳۹۸/۱۰/۲۱دکتر مفقی هست
۱۳۹۸/۰۴/۲۹عفونت داشتم با یه جلسه خوب شدم
۱۳۹۸/۰۱/۱۱من 10 سال پیش دکتر م بودن کارش هم خیلی عالیه بخصوص جراحیش
۱۳۹۷/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳زایمان. عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲نازایی و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بله مشکل زنان داشتم خیلی خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عفونت داخلی شدید داشتم اما الان با یک بار مصرف دارو اوکی شدم تقریبا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خارش زنونه
۱۳۹۹/۰۳/۱۲من عفونت داخلی داشتم قارچ که بایه نسخه پیش خانم علوی رفتم و بعد یه هفته استفاده مرتب داروها خوب خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰برای بارداری پیش ایشان بودم 4سال پیش
۱۳۹۸/۱۱/۰۵واقعا کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲دکتر خوبی هستن تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دکتر بسیارعالی و خوش اخلاق ...فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بارداری و چکاب
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عفونت ادراری .داروهاش عالی بودن
۱۳۹۸/۰۲/۲۴عفونت شدید داشتم با یه نسخته خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱زایمان زیر نظراتشون بودم عالی بینظیره
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی دکترخوب ومهربونیه وراضی هستیم ازش
۱۳۹۹/۰۷/۲۷واقعا بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر خوب و باحوصله و کاربلدی هستش
۱۳۹۹/۰۲/۰۷عفونت دارم هنوز هیچ نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دوره بارداری خدمتش بودم بسیار مهربونه و برا من نتیجه بخش بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مشکل پریودی نامنظم داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰هنوز تنیج
۱۳۹۹/۰۶/۱۲دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۴/۱۳دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱مشکل کمبود اهن داشتم خداروشکر با داروهایی که تجویز کردن خوب شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۳عفونت داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیاردکترخوب وباتجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالیه کارش
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۲/۰۷دکتر بسیار عالیه من همیشه براچکاپ پیشش بودم ودوران حاملگی بسیار عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹در تمام زمینه ها خانم دکتر ژاله علوی به نظر من در حد یک متخصص است
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عالی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خونریزی شدید و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عفونت رحم داشتم بر طرف شد واقعا عالین
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴مشکل عفونت برطرف شد کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عفونت داشتم الان خوب شدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالیه درهر زمینه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکترخیلی خوب ومهربانی است
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عاااالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بسیار دکتر حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰مشکل زنانه کارش عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۳۰دکتر بسیار کار بلد عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱