عالی بودن من برای اگزمای دستم پیش وو سه تا دکتر رفتم اما هیچ کدوم نتوستن خوبش کنن اما آقای نجاتی در عرض چند روز با داروهایی که بهم دادن درمان کردم اگزمام رو
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
آلرژی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عالی بود همه چی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
سلام دوستان گرامی.
دکتر نجاتی کارشون فوق العاده است و در همه ی زمینه ها تجربه کافی رو دارن.و بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند. در یک کلام بینظیر.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
شوره سر برای خودم عالی بود درمان
اگزما برای پسرم بازم کارشون حرف ندارع
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
فوق العاده متشخص و پزشک
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عالی جهت رفع زگیل
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
زگیل تناسلی داشتم
کاملا درمان شدم
ازدکتر متشکرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عالی بود واقعا
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
فعلا یکبار ویزیت شدم برای جوش و ریزش مو که بهترم و مجددا بعد یک ماه میخوام وقت بگیرم. بسیار صبورن و برای بیمار وقت زیادی میزارن.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
کارش درسته
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
سلام برا قارچ سر ویزیت شدم دوجلسه رفتم تحت درمان هستم ولی دکتر بسیار باتجربه و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
زگیل داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
هنوزه پیش نرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
پوست عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
درکارشون عالی هستد.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
مشکل ریزش مو داشتم مه باکمک دکتر درصد زیادی بهبود پیداکردم الانم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
زیگیل تناسلی.با یک جلسه کاملا محو شد
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
پوستم عالی شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بد نبود کارش
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
زگیل تناسلی که با کرایوتراپی رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
تیروئید پرکار
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
مشکل ریزش شدید مو داشتم . ایشون خیلی با حوصله به من کمک کردند و طی یک دوره درمان نتیجه خیلی عالی حاصل شد .
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
برای لک پوست صورت و منافذ باز رفتم خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
چند سال پیش مشکل پسوریازیس داشتم و کاملا درمان شد توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
حساسیت عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
بسیار کارشون عالیه در درمان زگیل های تناسلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
سلام بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
راضیمازشون
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
برای درمان زگیل دست پسرم رفتم و عالی بود ، زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
تشخیص عالی ودرمان عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
برا پوستم مراجعه کردم، بسیار از کارشون راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
واسه دخترم رفتم خدایی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بسیارباتجربه با اخلاق ومهربان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
اگزوما
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
بدنبود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹
عالیه برا ریزش مو رفته بودم کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
دندون درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
ویروس زونا. تشخیص ودرمان فوری
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
سلام مشکل پوستی قارچ بود با یک جلسه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
من در حیطه ی درمانی مراجعه کردم واز کار ایشون رضایت دارم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
من برای جوش هام رفتم جواب گرفتمعالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
دکتر با حوصله و تیزبینی هستند و خیلی دقیق و طبق صحبتای مریض و مشاهدات خودشون تشخیص درست میدن من واسه ریزش سکه ای و ی چند تا چیز شبیه لک روی پوستم رفتم و هنوز تحت درمانم و البته در حال بهبود هستم تا دوره ی کامل داروهام تموم شه و دوباره ویزیت شم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بهترین دکتر پوستی هست که تا به حال دیدم دخترم رو برای یه مشکلی پوستی بردم پیشش
فارغ التحصیل دکترای حرفه ای پزشکی از ـ علوم پزشکی تهران. درمان بیماری های پوست و مو و آلرژی، درمان ـ انواع زگیل و زگیل تناسلی و زگیل بدن، درمان ریزش مو و موخوره، درمان انواع جوش و جای جوش، لیزر موهای زائد، پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر، درمان انواع خال و زگیل، درمان چاقی و لاغری، کرایوتراپی (فریز) انواع زگیل و زگیل تناسلی، درمان انواع قارچ پوستی، پاکسازی و جوان سازی پوست، درمان انواع لکه های پوستی، مزوتراپی مو، افزایش قد، با بیش از ۳۰ سال تجربه کاری.
فوق العاذع
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عالی بودن من برای اگزمای دستم پیش وو سه تا دکتر رفتم اما هیچ کدوم نتوستن خوبش کنن اما آقای نجاتی در عرض چند روز با داروهایی که بهم دادن درمان کردم اگزمام رو
۱۴۰۳/۱۲/۰۶آلرژی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود همه چی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۴سلام دوستان گرامی. دکتر نجاتی کارشون فوق العاده است و در همه ی زمینه ها تجربه کافی رو دارن.و بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند. در یک کلام بینظیر.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴شوره سر برای خودم عالی بود درمان اگزما برای پسرم بازم کارشون حرف ندارع
۱۴۰۴/۰۴/۰۳فوق العاده متشخص و پزشک
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی جهت رفع زگیل
۱۴۰۲/۱۱/۲۸زگیل تناسلی داشتم کاملا درمان شدم ازدکتر متشکرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی بود واقعا
۱۴۰۳/۰۷/۱۹فعلا یکبار ویزیت شدم برای جوش و ریزش مو که بهترم و مجددا بعد یک ماه میخوام وقت بگیرم. بسیار صبورن و برای بیمار وقت زیادی میزارن.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸کارش درسته
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۹سلام برا قارچ سر ویزیت شدم دوجلسه رفتم تحت درمان هستم ولی دکتر بسیار باتجربه و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲زگیل داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۵هنوزه پیش نرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷پوست عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰درکارشون عالی هستد.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل ریزش مو داشتم مه باکمک دکتر درصد زیادی بهبود پیداکردم الانم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸زیگیل تناسلی.با یک جلسه کاملا محو شد
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۱۶پوستم عالی شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بد نبود کارش
۱۴۰۴/۰۳/۰۷زگیل تناسلی که با کرایوتراپی رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۹تیروئید پرکار
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۱مشکل ریزش شدید مو داشتم . ایشون خیلی با حوصله به من کمک کردند و طی یک دوره درمان نتیجه خیلی عالی حاصل شد .
۱۴۰۲/۰۳/۱۴عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای لک پوست صورت و منافذ باز رفتم خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۵چند سال پیش مشکل پسوریازیس داشتم و کاملا درمان شد توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۳حساسیت عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار کارشون عالیه در درمان زگیل های تناسلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سلام بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۵راضیمازشون
۱۴۰۳/۰۵/۲۱برای درمان زگیل دست پسرم رفتم و عالی بود ، زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تشخیص عالی ودرمان عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴برا پوستم مراجعه کردم، بسیار از کارشون راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸واسه دخترم رفتم خدایی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیارباتجربه با اخلاق ومهربان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹اگزوما
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بدنبود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹عالیه برا ریزش مو رفته بودم کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۱/۲۵دندون درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۵ویروس زونا. تشخیص ودرمان فوری
۱۴۰۲/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام مشکل پوستی قارچ بود با یک جلسه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱من در حیطه ی درمانی مراجعه کردم واز کار ایشون رضایت دارم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۴من برای جوش هام رفتم جواب گرفتمعالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۱/۰۶/۰۴دکتر با حوصله و تیزبینی هستند و خیلی دقیق و طبق صحبتای مریض و مشاهدات خودشون تشخیص درست میدن من واسه ریزش سکه ای و ی چند تا چیز شبیه لک روی پوستم رفتم و هنوز تحت درمانم و البته در حال بهبود هستم تا دوره ی کامل داروهام تموم شه و دوباره ویزیت شم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۸بهترین دکتر پوستی هست که تا به حال دیدم دخترم رو برای یه مشکلی پوستی بردم پیشش
۱۴۰۴/۱۰/۱۲شوره شدید
۱۴۰۴/۰۱/۲۰