آقای دکترعالیه من مادرم زهراسعیدیراهر3ماه یکبارازبردسکن نزدایشان می آورم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
در اصل مشکل من مغز و اعصاب بود ولی طی ۷ سال که تحت نظر ایشون بودم هم از لحاظ مغزی که تشنج بود و هم از لحاظ روحی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خدا رو شکر بسیار متخصص ،با ادب و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
ایشان بسیار بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اعصابم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
وسواسفکری
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
افسردگی . درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
سلام هنوز چند جلسه بیشتر نیست ممنون
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بسیار پزشک حاذق و مهربان و کار درستی هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بیماری دوگانگی یا دوقطبی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
ناراحتی وسواس فکری داشتم کاملا برطرف شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
خیلی خ
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
تازه شروع کردم داروهاشو نو
ممنون خوبن
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
مشکل من شکاک بودم خیلی حالم بد بود شکر خدا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
پسرم بیش فعالی داشت وخیلی راضی نبودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ایشان چند تا از مریض ها که رفتن پیشش خیلی تعریف میکردند.تشخیص عالیه.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
استرس داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
ناراحتی اعصاب داشتم و حالم بهتر شد
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مادرم ناراحتی اعصاب داشت توسط این دکتر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
برادرم دچار اختلال دوقطبی هست و توسط ایشو سالهاست کنترل شده. ایشون بینظیره واقعا. براشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
سلام خیلی دکتر خوبی هستن من پرونده دارم چرا مطبشون رو باز نمیکنن من 3 سال تحت نظر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
درمان خیلی عالی انجام شد باتشکر
۱۳۹۹/۰۶/۰۸
خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
افسردگی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
دکتر رحمانی فرد واقعا کامل گوش میده به حرفات و ازاین دکترا نیست که سریع دارو بنویسه .
خیلی دکتر خوبیه ، من که دوبار رفتم پیشش خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
پزشک با سواد و با احساس مسئولیت
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
مریضی اعصاب داشتم خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
بسیار عالی 20 سال با ایشان در ارتباط هستم . . .
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
آقای دکتر مرادیان متخصص چشم پزشکی ایشان را به من معرفی کرده اند و به من امید داده اند به وسیله ی ایشان درمان شوم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عالی بود تشخ
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
سلام و درود ،آقایه دکتر واقعا ادم با اخلاق و فهمیده هستن در تخصصشون ،مشکلات بیمار رو درست میفهمن و دارو رو برایه همون مریضی بیمار تجویز میکنن ،مثل دکترایه دیگه نیستن که ده تا دارو بدن که شاید ازین ده تا یکی مؤثر باشه ،واقعا خداخیرشون بده دکتر عالی هستن ،فقط من مدتیه میخایم بیام مطبشون ،به تلفن مطب زنگ میزنم منشی تلفنی جواب میده که دکتر تا اطلاع ثانوی نیستن ،اگه آقایه دکتر هستن از منشی شون خاهش میکنم برام زنگ بزنن و یک نوبت بدن ممنون ***
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار دکتر عالی و در مورد تشخیص بیماری بی نظیر هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
عالی. خیلی دکترخوبی هستن وواقعا نتیجه گرفتیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بسیار حاذق
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۹
بسیار عالی و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
عالی هستن معجزه میکنن
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خوب بوده و چند ساله مریضشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار دقیق بودند و از مراجعه به ایشان راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
بیماری تشنج. بله خوب شده بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تشیخصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
خدا رو شکز با توصیه های ایسان حال مامانم خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
با سلام مشگل اعصاب داشتم دو سال تحت نظر ایشون بودم و نتیجه خوبی دیدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بسیار عالی هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عالییییییی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
افسردگی دوقطبی
تحت درمانم.عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
حدود 10سال پیش دچار میگرن بودم که باکمک اقای دکتر حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
افسردگی داشتم دکتر علاجم کرد.من به دیگران توصیه می کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
مشکل عصبی و خوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
من بیماری دو قطبی داشتم و درمان شدم
۱۳۹۷/۱۱/۲۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
در مورد آلزایمر بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
افسردگی داشتم و درمان ایشان بسیار مفید
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خوب عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حالم خیلی بد بودازداروهاش بهتر شدم ادامه ندادم باز دباره حالم بدشده
۱۳۹۸/۰۳/۱۴
دوقطبی درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
عالیبود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
دچار حملات پانیکی میشوم. دارو تجویز کردند. اما من خودسرانه به دلیل بارداری دوز داروها را بسیار پایین آوردم. و مجددا بیماری عود کرده
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
فوق العاده عالی؛در زمینه تشخیص ودرمان بهترین هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
پنیک داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
فهیم.باتجربه.دلسوزودانا و...
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
بسیار عالی وجود خودشون و کلامشون باعث آرامش بیمار هست و بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
افسردگی. قبلا که اومدم خوب شدم. دوباره باز افسردگی گرفتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
وسواس فکری
تحت درمانم.
نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
واقعا فوق العاده هستن داروهایی که بمن دادن خیلی بمن کمک کرد
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عالی بود ه استرس داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
عالی بودن ایشون ...
واقعا عالی هستن ..
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
عالی ان دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
بدک نیست
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
مشکل من پانیک بود
خیلی عالی درمان شدم
نصف بسپاریم باهم صحبتیشون حل شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
دکتر عالیه،افسردگی داشتم الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
استرس و اضطراب شدید وسواس فکری
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
سلام بیماری پانیک داشتم نفس تنگی که با دتروی بسیارعالی آقای دکتر کاملاخوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
مریضی اعصب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ناراحتی اعصاب که توسط ایشان ویزیت وخیلی پزشک حاذقی هستند
متشکرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بهترین دکتر اعصاب مشهد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
ناراحتی اعصاب داشتم خیلی خیلی بهتر شدم واقعا دکتر خوبی هستن من که خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بسیار عللی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
پزشک فوقالعادهای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ناراحتی اعصاب.خیلی عالیه تشخیص دکتر.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خوب بود وب
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
پانیک عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خوب ونتیجه داشته
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
خوب بوده تاحدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سردرد بودم بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
من دچار اختلا
۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من مشکل اعصاب داشتم حالم خیلی بد بود با کمک هایشان و داروهایی که بهم دادن خدا را شکر حالم بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
سردرد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار عالی نتیجه و درمان سردرد رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سلام بنده بیماری پانیک داشتم ایشون خیلی عالی تشخیص دادند و درمان هم تا الان نتیجه بخش بوده
مشکل فراموشی مادرم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶نتیجه خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۸تا حدودی خب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عالی ممنون
۱۳۹۷/۰۹/۱۸آقای دکترعالیه من مادرم زهراسعیدیراهر3ماه یکبارازبردسکن نزدایشان می آورم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹در اصل مشکل من مغز و اعصاب بود ولی طی ۷ سال که تحت نظر ایشون بودم هم از لحاظ مغزی که تشنج بود و هم از لحاظ روحی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خدا رو شکر بسیار متخصص ،با ادب و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ایشان بسیار بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۱۷اعصابم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵وسواسفکری
۱۳۹۹/۱۰/۱۴افسردگی . درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام هنوز چند جلسه بیشتر نیست ممنون
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بسیار پزشک حاذق و مهربان و کار درستی هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بیماری دوگانگی یا دوقطبی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ناراحتی وسواس فکری داشتم کاملا برطرف شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۲خیلی خ
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳تازه شروع کردم داروهاشو نو ممنون خوبن
۱۳۹۸/۱۱/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱مشکل من شکاک بودم خیلی حالم بد بود شکر خدا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴پسرم بیش فعالی داشت وخیلی راضی نبودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ایشان چند تا از مریض ها که رفتن پیشش خیلی تعریف میکردند.تشخیص عالیه.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰استرس داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ناراحتی اعصاب داشتم و حالم بهتر شد
۱۳۹۹/۰۴/۳۰مادرم ناراحتی اعصاب داشت توسط این دکتر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۱۴برادرم دچار اختلال دوقطبی هست و توسط ایشو سالهاست کنترل شده. ایشون بینظیره واقعا. براشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵سلام خیلی دکتر خوبی هستن من پرونده دارم چرا مطبشون رو باز نمیکنن من 3 سال تحت نظر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲درمان خیلی عالی انجام شد باتشکر
۱۳۹۹/۰۶/۰۸خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۷افسردگی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر رحمانی فرد واقعا کامل گوش میده به حرفات و ازاین دکترا نیست که سریع دارو بنویسه . خیلی دکتر خوبیه ، من که دوبار رفتم پیشش خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹پزشک با سواد و با احساس مسئولیت
۱۴۰۰/۰۳/۲۰مریضی اعصاب داشتم خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰بسیار عالی 20 سال با ایشان در ارتباط هستم . . .
۱۳۹۷/۱۲/۲۱آقای دکتر مرادیان متخصص چشم پزشکی ایشان را به من معرفی کرده اند و به من امید داده اند به وسیله ی ایشان درمان شوم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی بود تشخ
۱۳۹۷/۰۵/۰۸سلام و درود ،آقایه دکتر واقعا ادم با اخلاق و فهمیده هستن در تخصصشون ،مشکلات بیمار رو درست میفهمن و دارو رو برایه همون مریضی بیمار تجویز میکنن ،مثل دکترایه دیگه نیستن که ده تا دارو بدن که شاید ازین ده تا یکی مؤثر باشه ،واقعا خداخیرشون بده دکتر عالی هستن ،فقط من مدتیه میخایم بیام مطبشون ،به تلفن مطب زنگ میزنم منشی تلفنی جواب میده که دکتر تا اطلاع ثانوی نیستن ،اگه آقایه دکتر هستن از منشی شون خاهش میکنم برام زنگ بزنن و یک نوبت بدن ممنون ***
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار دکتر عالی و در مورد تشخیص بیماری بی نظیر هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۸/۰۶/۱۰عالی. خیلی دکترخوبی هستن وواقعا نتیجه گرفتیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار حاذق
۱۳۹۸/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۹بسیار عالی و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی هستن معجزه میکنن
۱۳۹۹/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بوده و چند ساله مریضشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار دقیق بودند و از مراجعه به ایشان راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۲/۰۹بیماری تشنج. بله خوب شده بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تشیخصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۴بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خدا رو شکز با توصیه های ایسان حال مامانم خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸با سلام مشگل اعصاب داشتم دو سال تحت نظر ایشون بودم و نتیجه خوبی دیدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیار عالی هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالییییییی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷افسردگی دوقطبی تحت درمانم.عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲حدود 10سال پیش دچار میگرن بودم که باکمک اقای دکتر حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۵افسردگی داشتم دکتر علاجم کرد.من به دیگران توصیه می کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴مشکل عصبی و خوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳من بیماری دو قطبی داشتم و درمان شدم
۱۳۹۷/۱۱/۲۱عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۰۲در مورد آلزایمر بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۹افسردگی داشتم و درمان ایشان بسیار مفید
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوب عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۱حالم خیلی بد بودازداروهاش بهتر شدم ادامه ندادم باز دباره حالم بدشده
۱۳۹۸/۰۳/۱۴دوقطبی درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹عالیبود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دچار حملات پانیکی میشوم. دارو تجویز کردند. اما من خودسرانه به دلیل بارداری دوز داروها را بسیار پایین آوردم. و مجددا بیماری عود کرده
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۰فوق العاده عالی؛در زمینه تشخیص ودرمان بهترین هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۹پنیک داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱فهیم.باتجربه.دلسوزودانا و...
۱۳۹۹/۰۱/۳۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی وجود خودشون و کلامشون باعث آرامش بیمار هست و بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷افسردگی. قبلا که اومدم خوب شدم. دوباره باز افسردگی گرفتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۴وسواس فکری تحت درمانم. نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۸واقعا فوق العاده هستن داروهایی که بمن دادن خیلی بمن کمک کرد
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عالی بود ه استرس داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴عالی بودن ایشون ... واقعا عالی هستن ..
۱۳۹۹/۰۹/۲۸عالی ان دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بدک نیست
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مشکل من پانیک بود خیلی عالی درمان شدم نصف بسپاریم باهم صحبتیشون حل شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۲دکتر عالیه،افسردگی داشتم الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۶استرس و اضطراب شدید وسواس فکری
۱۴۰۰/۰۱/۱۹افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳سلام بیماری پانیک داشتم نفس تنگی که با دتروی بسیارعالی آقای دکتر کاملاخوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶مریضی اعصب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ناراحتی اعصاب که توسط ایشان ویزیت وخیلی پزشک حاذقی هستند متشکرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بهترین دکتر اعصاب مشهد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ناراحتی اعصاب داشتم خیلی خیلی بهتر شدم واقعا دکتر خوبی هستن من که خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسیار عللی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲پزشک فوقالعادهای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ناراحتی اعصاب.خیلی عالیه تشخیص دکتر.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بود وب
۱۴۰۰/۰۸/۱۴پانیک عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۴خوب ونتیجه داشته
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰خوب بوده تاحدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱سردرد بودم بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹من دچار اختلا
۱۳۹۷/۰۷/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من مشکل اعصاب داشتم حالم خیلی بد بود با کمک هایشان و داروهایی که بهم دادن خدا را شکر حالم بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۲/۲۵سردرد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بسیار عالی نتیجه و درمان سردرد رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام بنده بیماری پانیک داشتم ایشون خیلی عالی تشخیص دادند و درمان هم تا الان نتیجه بخش بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۰خداخیرش
۱۴۰۰/۰۱/۰۸فوق العاده
۱۴۰۰/۰۱/۲۵واسه بیماری پدرم ک ناراحتی اعصابداره مراجه کردم فعلابدنبوده ایشالاه ک خوب شه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴پسرم لرای استرس مراجعه کرد نتیجه دید
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بسیار عالی و الان به شدت نیازمنم
۱۳۹۸/۱۲/۲۸خانم مشکل داشتن دکتر رحمانی فر مشاوره دادن خدا شکر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴وسواس بهبودی نسبی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱اعصابش داغونه داورش تموم شده باز دوباره شروع کرده
۱۳۹۹/۱۲/۱۴واقعا عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵خیلیی خوب بودند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی بودند همیشه دعاگویشان هستم دو تا بارداری تجت نظر بودم و بچه هام سالم هستند
۱۳۹۸/۱۲/۲۴بیماری افسردگی داشتم درمان شدم خیلی پزشک خوبی است
۱۳۹۸/۰۶/۲۶دکتر خوب هستن من برای افسردگی رفتم نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲خیلی خوبه ب مریضاش کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹افسردگی بهبود
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۸خوب بود ولی داروهاخیلی قوی بودن واسم. الانم ک حواب نمیدین اصلا تلفن رو برای نوبت دهی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۱۱/۱۷عالی واقعا ایشان استاد هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱استرس شدید داشتم الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۱/۰۳در مورد استرس زیاد مراجعه کردم بسیار نتیجه داد
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بییار دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۵خوب عالی بود کارشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵س ردرد شدئد داشتم خداروشکر خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴من مادرم را نزد آقای دکتر می آوردم . خانم فخرالسادات موسوی
۱۳۹۷/۰۷/۲۴مشکلم وسواس بود و ایشون واقعا معجزه کردن. خیلی خیلی عالی هستن و تشخیصشون بیسته
۱۳۹۷/۱۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۳تااااتتت
۱۴۰۰/۰۴/۰۲نه خوب نه بد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲فعلا نتجه ای مطاوب حاصل نشده.چون بیمار منظم دارو مصرف نمیکند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶اوووووه
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالللی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱بهترین وعالی ترین متخصص روانپزشک
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالی و دقیق
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیییییییییارعالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹تازه درمان شروع کردم ولی حرفاشون خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۲/۰۴تنش های عصبی ورو ب بهبودی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱افسردگی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷درمان سردرد میگرن توسط دکتر رحمانی فر عالی بود .
۱۳۹۸/۱۱/۱۴افسردگی داشتم،کاملا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دچار حمله استرس شدید بودم که با داروهای ایشان و صحبتهایشان تقریبا کاملا برطرف شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۶دکتر بسیار خوبی است مادرم ناراحتی اعصاب داره و الان چندین ساله که زیر نظر آقای دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار دکتر حرفه ای و عالی هستن. کاملا راضی ام از همه نظر
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عالی اقا
۱۳۹۹/۰۹/۲۹استرس شدید و ناباروری
۱۳۹۹/۰۷/۱۶مشکل عصبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲به دلیل استرس زیادمراجعه کردم که با تجربه و تبحر زیاد آقای دکتر و درمان با مصرف حداقل دارو نتیجه ی مطلوب گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بیماری افسردگی داشتم، کمک کردند، دارویی که دادند موثر بود، بعدها پزشکان دیگر نیز دارو تجویز کردند اما روش ایشان بهتر و دارو موثر تر بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۰آقای دکتر بینظیرن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مهربان دقیق و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸تشخیص ایشون عالیه و رفتارشون به مریض روحیه میده.کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۶/۲۵بسیار نتیجه بخش بوده
۱۳۹۷/۰۹/۱۶