سلام من سردرد و وسواس فکری شدید داشتم که شکرخدا با داروهای دکتر الان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
مشکل اعصاب . که خداروشکرعجزه نمودن دست دکتردردنکند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
درمان شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
بعدا میگم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
فعلا یک جلسه ویزیت شد بابام ولی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
افسردگی و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
افسردگی. خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
عالی وبسیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بیماری افسردگی فعلا تا اندازه ای بهتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی و درجه یک
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
ببیماری دو قطبیی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
وسواس فکری بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
دکتر بسی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
عالی هستن یه خورده صبر کنین تا نتیجه بگیرین
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
سلام ب
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
آقای دکتر بسیار مهربان و با حوصله تمام به بیماران رسیدگی میکنند خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
برای بهبود عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اعتیاد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
عالی کارشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
وسواس داشتم خیلی بهترم عالی بودن ایون
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
سلام دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
اعصاب بهتر شدن خداروشکر
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
عصبی و مشکل حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
خیلی دکتر عالی ای هستند و من بسیار از ایشون برای کمکی ک بهم کردن متشکرم
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
موفق نشدیم بریم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
پزشک باهوش منظم و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اختلال افسردگی که بعد از چنددوره مصرف دارو بهبود داشته ام
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
دخترم افسردگی و اضطراب شدید داشتند طوری ک هربار دست ب خودکشی می زد و خدا بهش رحم می کرد یک سال ب هردکتری رفتم نتونست حال دخترمو بهتر کنه.دکتریاسینی جون دخترمو نجات داد،الهی خیردردنیا وآخرت ببینن،من همیشه دعا گوشون هستم.دکترفوق العاده ایه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
مشکل افسردگی دوقطبی،
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مادرم از سال 80 تحت نظر ایشون مداوا شدن و تا بیست روز پیش خوب بودن که یه دفع به قرصاش آلرژی پیدا کرد الانم نمیتونم نوبت بگیرم حالش زیاد خوب نیست کجا پیداشون کنم دکتر رو و مشاوره بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی اگر مداومت توسط بیمار انجام گیرد اثر بخش خواهد بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عالی هستند و من درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عالی هیتند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
اضطراب واسترس، شدید داشتم با ی دوره درمان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
فرزندم پیش فعال است . و تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
باسلام
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
افسردگی فعلا هنوز درگیرشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار خوب وکاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
ابجیم شیزوفرمی داشت دارو مصرف میکنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
سلام، احسنت ب سایتی ک تدارک دیده اید، اضطراب داشتم داروی دکتر آب رو آتیش بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بیماری عصاب
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
ایشون از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
افسردگی تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
فرشته نجات زندگی به تمام معنا . خوش برخورد ، مهربان ، و تسلط به علم پزشکی کامل
دوره درمانم کامل نشده
۱۴۰۱/۰۹/۱۰پدرممشکل خود زنی داشت و توسط دکتر یاسینی معالجه شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۱مشکل حادعصبی داشتم وبه لطف خدا محبتهای آقای دکترخیلی خوبم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ناراحتی اعصاب ونتیجه ان عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بیماری اعصاب
۱۴۰۱/۱۰/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خیلی دکتر خوبی بودن من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سلام پیش آقای دکتر رفتم از ویزت ایشون راضی بودم روبه بهبود هستم ی سریع مشکلات هست باید باهاشون صحبت کنم درباره داروها
۱۴۰۱/۰۵/۲۶من افسردگی داشتم به شدت استرس و اظطراب داشتم همش حالم بد بود ولی الان عالیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶درمونگاه تفت بستری بودم الان حالم خوبه میخام ببینمشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۱سلام من سردرد و وسواس فکری شدید داشتم که شکرخدا با داروهای دکتر الان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکل اعصاب . که خداروشکرعجزه نمودن دست دکتردردنکند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸درمان شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بعدا میگم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶فعلا یک جلسه ویزیت شد بابام ولی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴افسردگی و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۵افسردگی. خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۷عالی وبسیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بیماری افسردگی فعلا تا اندازه ای بهتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی و درجه یک
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ببیماری دو قطبیی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷وسواس فکری بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتر بسی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۱عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۵عالی هستن یه خورده صبر کنین تا نتیجه بگیرین
۱۴۰۰/۰۷/۰۳سلام ب
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۵آقای دکتر بسیار مهربان و با حوصله تمام به بیماران رسیدگی میکنند خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶برای بهبود عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰اعتیاد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی کارشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۴وسواس داشتم خیلی بهترم عالی بودن ایون
۱۴۰۱/۰۷/۲۹سلام دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹اعصاب بهتر شدن خداروشکر
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عصبی و مشکل حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی دکتر عالی ای هستند و من بسیار از ایشون برای کمکی ک بهم کردن متشکرم
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۱۰/۰۴افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴موفق نشدیم بریم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳پزشک باهوش منظم و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷اختلال افسردگی که بعد از چنددوره مصرف دارو بهبود داشته ام
۱۴۰۱/۰۵/۰۶دخترم افسردگی و اضطراب شدید داشتند طوری ک هربار دست ب خودکشی می زد و خدا بهش رحم می کرد یک سال ب هردکتری رفتم نتونست حال دخترمو بهتر کنه.دکتریاسینی جون دخترمو نجات داد،الهی خیردردنیا وآخرت ببینن،من همیشه دعا گوشون هستم.دکترفوق العاده ایه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل افسردگی دوقطبی،
۱۴۰۱/۰۶/۲۶بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مادرم از سال 80 تحت نظر ایشون مداوا شدن و تا بیست روز پیش خوب بودن که یه دفع به قرصاش آلرژی پیدا کرد الانم نمیتونم نوبت بگیرم حالش زیاد خوب نیست کجا پیداشون کنم دکتر رو و مشاوره بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی اگر مداومت توسط بیمار انجام گیرد اثر بخش خواهد بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی هستند و من درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی هیتند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷اضطراب واسترس، شدید داشتم با ی دوره درمان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵فرزندم پیش فعال است . و تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱باسلام
۱۴۰۰/۰۹/۰۶در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶افسردگی فعلا هنوز درگیرشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار خوب وکاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ابجیم شیزوفرمی داشت دارو مصرف میکنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام، احسنت ب سایتی ک تدارک دیده اید، اضطراب داشتم داروی دکتر آب رو آتیش بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بیماری عصاب
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ایشون از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹افسردگی تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۶فرشته نجات زندگی به تمام معنا . خوش برخورد ، مهربان ، و تسلط به علم پزشکی کامل
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳افسردگی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰تیک عصبی و استرس . بله خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳افسردگی.حالیتم بهتراست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹