خیلی حس خوبی گرفتم
تجربه عالی وبرخورد خوب
اضطراب داشتم و بسیار مؤثر بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان معلم، کلینیک اندیشه
خیابان کاشانی، جنب پاساژ السیدالشهدا، کوچه شهید قافی، بن بست سوم
صفاییه، بلوار ـ، خیابان ملاصدرا، ملاصدرا ۲
خیلی حس خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳تجربه عالی وبرخورد خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵اضطراب داشتم و بسیار مؤثر بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۶