برای مراقبت بارداری پیش ایشان میروم.دکتر خوش اخلاق و با سوادی هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
ناباروردی الان تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عمل هیستوسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
مریض بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دفعه اول که مراجعه کردم بعد ٣ساعت معطلی فقط در حد دو سه جمله صحبت کردن و رفتن به مریض های دیگه برسن چند تا سوال داشتم اصلا نشد مطرح کنم یه عالمه ازمایش و دارو نوشتن و تمام
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
دکتر توانمند و حاذق و خوش رفتاری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
مهربان و متبحر
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
تازه جلسه دوم هست میرم پیش ایشون اما خیلی تعریف شنیدم ازشون ایشالله که منم جواب بگیرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
هیجی فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
از لحاظ کیست داشتم که به لطف دکتر خوب شد. بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
با حوصله و صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
فیبروم خیلی بزرگ داشتم پیشه ایشون جراحی شدم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
بسیار عالی توسط چندین متخصص نامی تهران معاینه شده بودم اما مشکلم حل نشد و باید رحم خارج میشد اما با دستور ایشون مشکل برطرف گردیدسلامت و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
کارشون عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
عالی .فیبرمداشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
هنوز تسخیصی ندادن ولی دکتر مهربان وبا حوصله ای هستن و یه امتیاز مثبتی که دارن مطبشون مجهز به سونو داخلی هست و خودشون. سونو داخلی انجام میدن و این امتیاز بزرگی هست و در وقت بیمار صرفه جویی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
مشکل ناباروری وصاحب ی دکترشدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
بهترین دکتر در ایران هستند قطعا تشخیص عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
باردار شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار دکتر دقیق و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالی ، حرفه ای ، بااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
نظری ندارم فعلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
تشخیص درت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
اقدام برای بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
فعلاهیچ
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عادت ماهانه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بسیار صبور و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
برای بارداری ویزیت شدم فعلا نتیجه ای نگرفتم و بخام نظرمو بگم خانم دکتر بسیار با اخلاق و مهربان وانرژی مثبت هستند فقط دو تا مسله هست یکی اینکه مدت ویزیت شون در حد چند ثانیه اس و جواب های بسیاااااار کوتاه میدن و دوم اینکه دستیاراشون بی حوصله و بی دقت هستند اگه خودت حواست نباشه داروها رو کامل نمیزنن و یا مثلا میری آزمایشگاه میبینی آزمایشتون رو اصلا وارد سیستم نکردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
هنوز به نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
عمل کیست داشتم ک خوب شدم و کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
من مشکل اندومتریوز و نا باروی دارم و دکتر سروی و به همه پیشنهاد میدم بسیار دکتر باسواد و دلسوزیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
خیلی دکتر خوبیه ولی برای ویزیت خیلی وقت کم میزاره
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
در صف انتظار به شدت زیاد..
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
فرزند اولم تحت نظر ایشون بودم و زایمان منو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
مشکل هورمونی و بسیار هم بهتر از قبل شدم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
کیست داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
توسط ایشان جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دکتر صبور ، محترم و مجربی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
سلام.من دوسال بود ک باردار نمیشدم فقط دوبار پیش خانم دکتر رفتم خداروشکر الان باردار هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
دکتر بسیار دقیق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
باردار هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
پزشک خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
اخلاقشون عالی بود و اصلا آدمو نگران نمیکنن
البته من بار اولم بود به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
دکتر خوبی هستن اما توجه کمی دارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
درمان دارم میشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
هورمونی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دکتر بسیار باحوصله و مهربان باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
باردارم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
مشاوره بارداری وچکاب های سالیانه
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
من فعلا فقط یکی دوجلسه یششون رفتم ولی از نظر برخورد و حوصله واقعا عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خلنم دکتر سروی بسبار با اخلاق وبا سواد هستن من خیلی دوسشون دارم واز ایشون نتیجه گرفتم ان شالله همیشه سلامت باشن
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
بسیار عالی .مهربان خوش رو . مرتب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
خیلی دکتر خوب ومهربونی هستند فقط ویزیتم خیلی عجله ای بود من چند سوالم داشتم اصلا نشد بپرسم اگه یکم بیشتر برای ویزیت وقت بذارید ممنون میشم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
مشاوره داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
من پیش 2 تا دکتر رفتم و گفتن پلیپ رحم دارم و تا زمانیکه جراحی نکنم بردار نمیشم ، پیش ایشون رفتم برای جراحی و گفتن نیاز به جراحی نیست و الان هم 3 ماهه باردار هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
کیست و برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
مشکل ناباروری دارم تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
برخورد عالی ۰ پاسخدهی و دلسوزی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
دکتر فاطمه سروی فرشته ای است که با ایمان به خدا و درایت و تجربه ای که در طب زنان و ناباروری دارد زوج های جوان و حتی میانسال را به آرزوشان میرساند. بنده و همسرم پس از 22 سال ناباروری در اردیبهشت 1404 صاحب دو دختر شدیم. فاطمه سروی نماینده خدای بزرگ در تحقق آرزوی ناامیدان از داشتن فرزند و یک بانوی تمام عیار است. اخلاق حرفه ای در کنار راهنمایی و ایجاد انگیزه و اصالت ایشان بی نظیر است. عمرش دراز و راهرشان پررهرو....
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
برای بارداری رفتم فوق العاده با شخصیت و باسواد و مهربان ودلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دکتر خیلی خوب و مهربانی می باشد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
عمل لاپاراسکوپی انجام دادیم واقعاعالیه خیلی هم خوش اخلاق هستند عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
فقط اینکه خیلی وقت کم میزارن برای بیمارشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
جهت بارداری
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
من اندومتریوز دارم و خیلی دکتر عوض کردم اما واقعا از دکتر سروی راضیم تشخیص و درمان بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
تازه باهاشون اشنا شدم درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خوش برخورد هستند ولی توضیح به بیمار نمی دهند و فقط دستور و دارو میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
مشکل نازایی و اندومتریوز و سپتوم رحم،سپتوم رو که جراحی کردن خانم دکتر،اندومتریوزمرهم کنترل کردن و ای وی اف رو تجویز کردن برام ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
سلام خانم دکتر بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
من برای ناباروری مراجعه کردم و نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
مراحل درمانو طی میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
دکتر بسیار خوب و توانمندی هستند . نوبت دهی نسبت به جاهای دیگه بهتر بود .
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
عفونت داشتم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
نمیخوام بگم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
مشکل زنانه داشتم بیمارستان شریعتی برای جراحی نامه دادن ولی قبول نکردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
از کارشون راضی بودم فقط یکی دو دقیقه سرپا ویزیت میکنن که دوست نداشتم ، از استرس رفتنشون کلی سوال داشتم یادم رفت بپرسم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
چکاپ داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
بله نازایی جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
من تو یک ماه باردار شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دکتری بسیار خوب و مهربان و باتجربه است .
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
دکترباتجربه ای است انشااله درتمام مراحل زندگی موفق وپیروزباشد
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
یه نوبت آ
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
دکتر بسیار با اخلاق من ویزیت اولم بود پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بسیار دکتر حاذق و باسوادین و خیلی دقیق من برا بارداری میرم و اندومتریوز دارم بهترین دکتری تا بحال رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
فعلا پیش ایشون نیومدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
نامنظمی پریودی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عتلی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
من دو بار مراجعه کردم ، مطب خیلی با نظم و ترتیب و شیک .
دکتر هم با حوصله جواب سوالها رو به صورت مختصر و کوتاه میده و سریع تشریف میبره که به بقیه بیمارها برسه.
تعریف ایشون رو شنیدم ولی هنوز خودم به مرحله نتیجه نرسیدم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
خیلی دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
چند ماهه که خونریزی شدید دارم با دو دوره مصرف دارو به تجویز ایشون هنوز خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
من آندمتریوز دارم، یکبار پیششون ویزیت شدم، فکر کنم کلا ۱دقیقه طول کشید تایم ویزیت!!!!
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
بسیار حاذق و خوش اخلاق در حال معالجه هستن انشالله نتیجه بگیرم
ای وی اف کردم دوبار وهر دوبار موفق بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای مراقبت بارداری پیش ایشان میروم.دکتر خوش اخلاق و با سوادی هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۷ناباروردی الان تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل هیستوسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳مریض بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دفعه اول که مراجعه کردم بعد ٣ساعت معطلی فقط در حد دو سه جمله صحبت کردن و رفتن به مریض های دیگه برسن چند تا سوال داشتم اصلا نشد مطرح کنم یه عالمه ازمایش و دارو نوشتن و تمام
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر توانمند و حاذق و خوش رفتاری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مهربان و متبحر
۱۴۰۰/۰۶/۳۱تازه جلسه دوم هست میرم پیش ایشون اما خیلی تعریف شنیدم ازشون ایشالله که منم جواب بگیرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸هیجی فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۱۸از لحاظ کیست داشتم که به لطف دکتر خوب شد. بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵با حوصله و صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۳فیبروم خیلی بزرگ داشتم پیشه ایشون جراحی شدم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی توسط چندین متخصص نامی تهران معاینه شده بودم اما مشکلم حل نشد و باید رحم خارج میشد اما با دستور ایشون مشکل برطرف گردیدسلامت و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷کارشون عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸عالی .فیبرمداشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۳هنوز تسخیصی ندادن ولی دکتر مهربان وبا حوصله ای هستن و یه امتیاز مثبتی که دارن مطبشون مجهز به سونو داخلی هست و خودشون. سونو داخلی انجام میدن و این امتیاز بزرگی هست و در وقت بیمار صرفه جویی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل ناباروری وصاحب ی دکترشدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بهترین دکتر در ایران هستند قطعا تشخیص عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۱۳باردار شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار دکتر دقیق و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی ، حرفه ای ، بااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱نظری ندارم فعلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۸تشخیص درت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹اقدام برای بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۶فعلاهیچ
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عادت ماهانه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار صبور و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰برای بارداری ویزیت شدم فعلا نتیجه ای نگرفتم و بخام نظرمو بگم خانم دکتر بسیار با اخلاق و مهربان وانرژی مثبت هستند فقط دو تا مسله هست یکی اینکه مدت ویزیت شون در حد چند ثانیه اس و جواب های بسیاااااار کوتاه میدن و دوم اینکه دستیاراشون بی حوصله و بی دقت هستند اگه خودت حواست نباشه داروها رو کامل نمیزنن و یا مثلا میری آزمایشگاه میبینی آزمایشتون رو اصلا وارد سیستم نکردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵هنوز به نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عمل کیست داشتم ک خوب شدم و کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳من مشکل اندومتریوز و نا باروی دارم و دکتر سروی و به همه پیشنهاد میدم بسیار دکتر باسواد و دلسوزیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴خیلی دکتر خوبیه ولی برای ویزیت خیلی وقت کم میزاره
۱۴۰۵/۰۲/۱۲در صف انتظار به شدت زیاد..
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فرزند اولم تحت نظر ایشون بودم و زایمان منو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸مشکل هورمونی و بسیار هم بهتر از قبل شدم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰کیست داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳توسط ایشان جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر صبور ، محترم و مجربی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۵سلام.من دوسال بود ک باردار نمیشدم فقط دوبار پیش خانم دکتر رفتم خداروشکر الان باردار هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر بسیار دقیق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۳باردار هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴پزشک خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸اخلاقشون عالی بود و اصلا آدمو نگران نمیکنن البته من بار اولم بود به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر خوبی هستن اما توجه کمی دارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱درمان دارم میشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹هورمونی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر بسیار باحوصله و مهربان باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰باردارم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشاوره بارداری وچکاب های سالیانه
۱۴۰۳/۰۴/۲۱من فعلا فقط یکی دوجلسه یششون رفتم ولی از نظر برخورد و حوصله واقعا عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱خلنم دکتر سروی بسبار با اخلاق وبا سواد هستن من خیلی دوسشون دارم واز ایشون نتیجه گرفتم ان شالله همیشه سلامت باشن
۱۳۹۸/۰۶/۱۲بسیار عالی .مهربان خوش رو . مرتب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خیلی دکتر خوب ومهربونی هستند فقط ویزیتم خیلی عجله ای بود من چند سوالم داشتم اصلا نشد بپرسم اگه یکم بیشتر برای ویزیت وقت بذارید ممنون میشم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶مشاوره داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴من پیش 2 تا دکتر رفتم و گفتن پلیپ رحم دارم و تا زمانیکه جراحی نکنم بردار نمیشم ، پیش ایشون رفتم برای جراحی و گفتن نیاز به جراحی نیست و الان هم 3 ماهه باردار هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲کیست و برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸مشکل ناباروری دارم تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷برخورد عالی ۰ پاسخدهی و دلسوزی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر فاطمه سروی فرشته ای است که با ایمان به خدا و درایت و تجربه ای که در طب زنان و ناباروری دارد زوج های جوان و حتی میانسال را به آرزوشان میرساند. بنده و همسرم پس از 22 سال ناباروری در اردیبهشت 1404 صاحب دو دختر شدیم. فاطمه سروی نماینده خدای بزرگ در تحقق آرزوی ناامیدان از داشتن فرزند و یک بانوی تمام عیار است. اخلاق حرفه ای در کنار راهنمایی و ایجاد انگیزه و اصالت ایشان بی نظیر است. عمرش دراز و راهرشان پررهرو....
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برای بارداری رفتم فوق العاده با شخصیت و باسواد و مهربان ودلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خیلی خوب و مهربانی می باشد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عمل لاپاراسکوپی انجام دادیم واقعاعالیه خیلی هم خوش اخلاق هستند عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶فقط اینکه خیلی وقت کم میزارن برای بیمارشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۵جهت بارداری
۱۴۰۳/۰۵/۰۳من اندومتریوز دارم و خیلی دکتر عوض کردم اما واقعا از دکتر سروی راضیم تشخیص و درمان بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تازه باهاشون اشنا شدم درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خوش برخورد هستند ولی توضیح به بیمار نمی دهند و فقط دستور و دارو میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل نازایی و اندومتریوز و سپتوم رحم،سپتوم رو که جراحی کردن خانم دکتر،اندومتریوزمرهم کنترل کردن و ای وی اف رو تجویز کردن برام ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام خانم دکتر بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۰۹/۱۳من برای ناباروری مراجعه کردم و نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱مراحل درمانو طی میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶دکتر بسیار خوب و توانمندی هستند . نوبت دهی نسبت به جاهای دیگه بهتر بود .
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عفونت داشتم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶نمیخوام بگم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل زنانه داشتم بیمارستان شریعتی برای جراحی نامه دادن ولی قبول نکردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۳از کارشون راضی بودم فقط یکی دو دقیقه سرپا ویزیت میکنن که دوست نداشتم ، از استرس رفتنشون کلی سوال داشتم یادم رفت بپرسم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶چکاپ داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بله نازایی جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱من تو یک ماه باردار شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتری بسیار خوب و مهربان و باتجربه است .
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکترباتجربه ای است انشااله درتمام مراحل زندگی موفق وپیروزباشد
۱۴۰۰/۰۴/۳۰یه نوبت آ
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر بسیار با اخلاق من ویزیت اولم بود پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار دکتر حاذق و باسوادین و خیلی دقیق من برا بارداری میرم و اندومتریوز دارم بهترین دکتری تا بحال رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳فعلا پیش ایشون نیومدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱نامنظمی پریودی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عتلی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰من دو بار مراجعه کردم ، مطب خیلی با نظم و ترتیب و شیک . دکتر هم با حوصله جواب سوالها رو به صورت مختصر و کوتاه میده و سریع تشریف میبره که به بقیه بیمارها برسه. تعریف ایشون رو شنیدم ولی هنوز خودم به مرحله نتیجه نرسیدم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵چند ماهه که خونریزی شدید دارم با دو دوره مصرف دارو به تجویز ایشون هنوز خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸من آندمتریوز دارم، یکبار پیششون ویزیت شدم، فکر کنم کلا ۱دقیقه طول کشید تایم ویزیت!!!!
۱۴۰۵/۰۱/۲۱بسیار حاذق و خوش اخلاق در حال معالجه هستن انشالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹درمان ناباروری
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خوبی هستن. فقط خیلی هزینه تراشی میکنن.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱