با عرض سلام. برای خونریزی مغزی مراجعه کردیم هنوز تحت درمان هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
دکتر با اخلاق و کاربلد ودر این حال کار راه انداز ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
سلام یه بارخدمتتشون رسیدم دیسک ۴و۵دارم که ایشون فیزیو وآب درمانی توصیه کردن که الان مراجعه دومه بنده هستش دکتر عالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
خیلی عمل خوبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عمل کمر بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
مامانم تنگی کانال نخاع داشتن که توسط دکتر عمل شدن الان یک ماه گذشته و خیلی راضی هستیم و خیلی دکتر خوش اخلاق و کاربلد و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
دکتر بسیار خوب و با تخصصی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
همسرم دیسک کمر و گردن و درد شدید داشت خیلی خوب معاینه کردن و قرصای خوبی دادن حالا باید ادامه بدیم ولی تابحال هیچ دکتری انقدر دقیق و با حوصله معاینه نکرده بودن همه میگفتن فقط فیزیوتراپی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
تنگی کانال نخاعی دارم و هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
تشخیص عالی،درمان عالی،پیگیری عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
همکار معرفی کرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
باتشکر از آقای دکتر ابهری من با کمر درد و درد عصب سیاتیک پیش دکتر رفتم ونظر عمل دادند الان که عمل کردم تمام دردها رفته واین مدیون آقای دکتر ابهری هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
دییک گردن واقعا دکتر خوش برخورد وتخصصی وتلخیص دهی بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
جراحی ستون فقرات
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
فوقولادست عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
دکتربسیارعالی وباتجربه
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
بسیار خوش برخورد ، حاذق و ماهر میباشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دیدگاه گردن. ارجاع به کلینیک درد نتیجه منفی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
برای دومین بار مادرم رو پیش ایشون بردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکتر خ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
دیسک کمد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
دسترسی به ایشان مشکل است
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
خیلی خیلی عالی بود استاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
قوز پشتی و اسکولیوز داشتم من رو ارجاع دادن به یک متخصص طب ورزشی گفتن ۳ ماه باید ورزش کنی و سپس مجددا ویزیت بشی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
قطعا میتونم بگم بهترین وخوش برخورد ترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
دیسک کمر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بسیار عالیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
درود و ارادت فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
پزشک بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
من ابتدای امسال تصادف سختی داشتم که منجر به آسیب شدید مهره هایم شد، آسیبی که میتوانست منجر به قطع نخاع شود با جراحی ایشام کاملا بهبود یافت به طوریکه پس از چند ماه الان هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
جراحی دیسک عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
دیسک داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
سلام بله برادرم دیسک کمر داشت که الان بهبودی کامل گرفته است
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
کمر درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دسک کمز
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دقت دارند وبرای بیماران وقت میزارند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عمل ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
جراحی دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
عمل کمر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
عمل ستون فقرات
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
تخلیه توده در مهره ۴ ستون فقرات برای پسرم که ۱۴ سال دارد.عالی عالی هستند.از خدا سلامتی و خیر و برکت براشون میخوام
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
توانمند
و بسیار دقیق خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
سلام دوتا از
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
عالی هستن دستش جواهره
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
نظرخاصی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
مشکل ستون فقرات درنوبت جراحی دراذر ماه در بیمارستان میلاد هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
من دیسک کمر داشتم وایشون برام عمل کردن خیلی هم راضی هستم ازشون همیشه دعاش میکنم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
سلام
برخوردی بسیار حرفهای
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
واقعا انسان کاردرست و شریفی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
بسیار عالی دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عالیه عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دیسک گردن وکمر ام آر آی وآزمایشهای متنوع ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
فوق العاده مثل یک فرشته الهی معجزه میکنند
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
به نظر دکتر خوبی هستن ولی هنوز ویزیت نشدم خودم بقیه ی مریضا تو بیمارستان ازشون راضی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
تنگی کانل وپاریدگی دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر بسیار خوش بر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عالی. پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
از دوستان پیش ایشان عمل کردن و بسیار رازی بودن البته لطف خداوند و دستان دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بسیار خوش رو حاذق و خوش کلام
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
انسان شریف و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
درد زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سلام با نهایت تشکر از دکتر سینا ابهری همسرم دچار مشکل مهره ی گردن بود و در جریان پروسه ی در مان هستیم بسیار متین متعهد و در تخصص شون بسیار ماهر هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
عالی متخصص خوش اخلاق کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
دیسک کمر داشتم ولی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عمل شده ام وبزیت
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
سلام من مادرم و بیستم اسفند جراحی کردن مشکل تنگی کانال نخاعی و دیسک کمر داشت الان بهتره دو ماه گذشته ولی بازم میخام ببرمش دکتر ببینش از دکتر رازی هستیم آدم با وجدان و ماهری هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
دکتر بسیار باوجدان و حاذقی هستن من با کمردرد شدید ونیاز به عمل به مطب ایشون مراجعه کردم و نتیجه درمان عالی بود انشاالله که سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
تجربه ای ندارم.تنگی کانال دارم.ولی چون توسط یه دکتر دیگه جراحی شدم ایشون کاری ازپیش نبردن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
کمر درد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عمل پارگی دیسک داشتم خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
دکتر بسیار حاذقی هستن. ۶ تا دکتر به من گفت عمل جراحی باید بشم. ولی ایشون گفت با رعایت نیازی به جراحی نیست ۴ ماه از تشخیص ایشون می گذره و با رعایت و توصیه های ایشون خدا رو شکر خوبم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
من مشکل تنگی نخاع وسر خوردگی مهره کمر داشتم. وحدود دوماه است عمل کرد شکر خدا کم کم روبه بهبودی هستم بسیار از اقای دکتر سپاس گزارم
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
دکتر خوب و مسلطی اند و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
از همه لحاظ حرفه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
فوق العادس
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
پزشک بسیار باتجربه وحاضقی هستن جراحی بازسازی ستون فقرات انجام شده وحال بیمار بسیار خوب میباشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دخترم اسکیولوزی مادرزادی (انحراف ستون فقرات)داشت که توسط آقای دکتر ابهری عمل شد.
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
بله عمل دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در حال ویزیت هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
در مراحل اولیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
تازه عمل دیسک کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
عالی و علمی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
عمل توده ABC در مهره ۴ کمر پسر ۱۴ ساله ام و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
عمل ستون فقرات انجام دادم پیششون و کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
به نظرم فردی کاملا روزآمد و متخصص است.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
جراحی کردم الان خوبه خداراشکر
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
تنگی کانال نخاع کمر
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
مشکل دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
عالی خوش برخورد
حرفه ای و کاملا خبره
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
تنگی کانال نخاعی،فعلا پیشنهاد عمل دادند،بهشون اعتمادصددرصد دارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
بیماری نادر داشته ستون فقرات یکپارچه و بیماری دیش و ورماتیسم استخوانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عمل جراحی ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
مادرم تنگی دیسک کمرو تنگی کانال داشتن که ایشون گفتن عمل باید انجام بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
تومو ن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
بسیار عالی وپنجه طلایی خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
سلام وخسته نباشید،من۲هفته قبل جراحی کردم چون مشکل دیسک کمرومشکل نخاع داشتم که با لطف آقای دکتر ابهری ورزیدنت ایشون دکترسروری حالم خیلی بهتره،آقای دکتر خیلی خوش اخلاق،باوجدان،حاذق،وواقعا پنجه طلا هستند.انشالله خیرش رو در زندگیشون ببینن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
بسیار دکتر محترم و کار بلدی میباشد ،مشکل بنده بیرون زدگی دیسک بود که ایشون دستور فیزیوتراپی دادن که الان بعد از سه جلسه فیزیوتراپی خدا رو شکر خیلی بهترم ممنونم از دکتر عزیز و دوست داشتنی️
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
خوب بودت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
عمل دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
مادرم افسردگی داشت و دکتر با تشخیص درست و دارو های کارساز خوب خوبش کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
باسلام ایشان انسانی بسیارشریف و پزشکی حاذق و استادی کاربلدهستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
عمل کردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
میخوام
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
فوق العاده دکتر خوب کاربلد بااخلاق وباحوصله هستش
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
تشخیص ایشون بسیار خوب هست فقط زمان طولانی باید منتظر باشیم آنهم بدلیل اینکه وقتی درمطب هستیم امکان صحبت و سوال کردن برای بیماربسیار
آزاد خوب هست هیچ عجله نیست و هیچ سوالی بی پاسخ نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتربسیارعالی وباتجربه من کمرمو پیش ایشون عمل کردم وخیلی خیلی راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
مشکل ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بسیار دکتر کار بلد و با تجربه ای هستش
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
آقای دکتر درباره بیماری ونوع تشخیص بیماری اصلا توضیح نمیده ما ازش راضی نبودیم
عاااااااااالی بسیار با صبر و حوصله و مسلط
۱۴۰۳/۱۰/۰۱نخاع گردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۹با عرض سلام. برای خونریزی مغزی مراجعه کردیم هنوز تحت درمان هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر با اخلاق و کاربلد ودر این حال کار راه انداز ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰سلام یه بارخدمتتشون رسیدم دیسک ۴و۵دارم که ایشون فیزیو وآب درمانی توصیه کردن که الان مراجعه دومه بنده هستش دکتر عالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی عمل خوبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عمل کمر بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۵مامانم تنگی کانال نخاع داشتن که توسط دکتر عمل شدن الان یک ماه گذشته و خیلی راضی هستیم و خیلی دکتر خوش اخلاق و کاربلد و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر بسیار خوب و با تخصصی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۶همسرم دیسک کمر و گردن و درد شدید داشت خیلی خوب معاینه کردن و قرصای خوبی دادن حالا باید ادامه بدیم ولی تابحال هیچ دکتری انقدر دقیق و با حوصله معاینه نکرده بودن همه میگفتن فقط فیزیوتراپی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تنگی کانال نخاعی دارم و هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳تشخیص عالی،درمان عالی،پیگیری عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲همکار معرفی کرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴باتشکر از آقای دکتر ابهری من با کمر درد و درد عصب سیاتیک پیش دکتر رفتم ونظر عمل دادند الان که عمل کردم تمام دردها رفته واین مدیون آقای دکتر ابهری هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دییک گردن واقعا دکتر خوش برخورد وتخصصی وتلخیص دهی بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹جراحی ستون فقرات
۱۴۰۳/۱۰/۰۳فوقولادست عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتربسیارعالی وباتجربه
۱۴۰۳/۰۱/۱۶بسیار خوش برخورد ، حاذق و ماهر میباشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دیدگاه گردن. ارجاع به کلینیک درد نتیجه منفی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸برای دومین بار مادرم رو پیش ایشون بردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر خ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دیسک کمد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دسترسی به ایشان مشکل است
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خیلی خیلی عالی بود استاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶قوز پشتی و اسکولیوز داشتم من رو ارجاع دادن به یک متخصص طب ورزشی گفتن ۳ ماه باید ورزش کنی و سپس مجددا ویزیت بشی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵قطعا میتونم بگم بهترین وخوش برخورد ترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دیسک کمر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۵درود و ارادت فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۹پزشک بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸من ابتدای امسال تصادف سختی داشتم که منجر به آسیب شدید مهره هایم شد، آسیبی که میتوانست منجر به قطع نخاع شود با جراحی ایشام کاملا بهبود یافت به طوریکه پس از چند ماه الان هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶جراحی دیسک عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دیسک داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۱سلام بله برادرم دیسک کمر داشت که الان بهبودی کامل گرفته است
۱۴۰۳/۰۹/۲۰کمر درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳دسک کمز
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دقت دارند وبرای بیماران وقت میزارند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عمل ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷جراحی دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عمل کمر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۲۴عمل ستون فقرات
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تخلیه توده در مهره ۴ ستون فقرات برای پسرم که ۱۴ سال دارد.عالی عالی هستند.از خدا سلامتی و خیر و برکت براشون میخوام
۱۴۰۴/۰۵/۰۱توانمند و بسیار دقیق خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱سلام دوتا از
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عالی هستن دستش جواهره
۱۴۰۴/۰۳/۰۲نظرخاصی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مشکل ستون فقرات درنوبت جراحی دراذر ماه در بیمارستان میلاد هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من دیسک کمر داشتم وایشون برام عمل کردن خیلی هم راضی هستم ازشون همیشه دعاش میکنم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵سلام برخوردی بسیار حرفهای
۱۴۰۳/۱۲/۱۱واقعا انسان کاردرست و شریفی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۵بسیار عالی دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالیه عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دیسک گردن وکمر ام آر آی وآزمایشهای متنوع ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۵/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۸فوق العاده مثل یک فرشته الهی معجزه میکنند
۱۴۰۲/۱۰/۰۳به نظر دکتر خوبی هستن ولی هنوز ویزیت نشدم خودم بقیه ی مریضا تو بیمارستان ازشون راضی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳تنگی کانل وپاریدگی دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر بسیار خوش بر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی. پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۲/۰۴بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۰۶از دوستان پیش ایشان عمل کردن و بسیار رازی بودن البته لطف خداوند و دستان دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار خوش رو حاذق و خوش کلام
۱۴۰۴/۰۶/۰۱انسان شریف و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۱۳درد زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۸سلام با نهایت تشکر از دکتر سینا ابهری همسرم دچار مشکل مهره ی گردن بود و در جریان پروسه ی در مان هستیم بسیار متین متعهد و در تخصص شون بسیار ماهر هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عالی متخصص خوش اخلاق کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دیسک کمر داشتم ولی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عمل شده ام وبزیت
۱۴۰۳/۰۹/۲۰سلام من مادرم و بیستم اسفند جراحی کردن مشکل تنگی کانال نخاعی و دیسک کمر داشت الان بهتره دو ماه گذشته ولی بازم میخام ببرمش دکتر ببینش از دکتر رازی هستیم آدم با وجدان و ماهری هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار باوجدان و حاذقی هستن من با کمردرد شدید ونیاز به عمل به مطب ایشون مراجعه کردم و نتیجه درمان عالی بود انشاالله که سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تجربه ای ندارم.تنگی کانال دارم.ولی چون توسط یه دکتر دیگه جراحی شدم ایشون کاری ازپیش نبردن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱کمر درد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عمل پارگی دیسک داشتم خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر بسیار حاذقی هستن. ۶ تا دکتر به من گفت عمل جراحی باید بشم. ولی ایشون گفت با رعایت نیازی به جراحی نیست ۴ ماه از تشخیص ایشون می گذره و با رعایت و توصیه های ایشون خدا رو شکر خوبم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶من مشکل تنگی نخاع وسر خوردگی مهره کمر داشتم. وحدود دوماه است عمل کرد شکر خدا کم کم روبه بهبودی هستم بسیار از اقای دکتر سپاس گزارم
۱۴۰۳/۰۱/۱۷دکتر خوب و مسلطی اند و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲از همه لحاظ حرفه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸فوق العادس
۱۴۰۳/۰۲/۰۱پزشک بسیار باتجربه وحاضقی هستن جراحی بازسازی ستون فقرات انجام شده وحال بیمار بسیار خوب میباشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دخترم اسکیولوزی مادرزادی (انحراف ستون فقرات)داشت که توسط آقای دکتر ابهری عمل شد.
۱۴۰۲/۰۹/۲۸بله عمل دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۷/۲۶در حال ویزیت هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱در مراحل اولیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۲هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱تازه عمل دیسک کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی و علمی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عمل توده ABC در مهره ۴ کمر پسر ۱۴ ساله ام و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عمل ستون فقرات انجام دادم پیششون و کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷به نظرم فردی کاملا روزآمد و متخصص است.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲جراحی کردم الان خوبه خداراشکر
۱۴۰۲/۰۸/۰۱تنگی کانال نخاع کمر
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی خوش برخورد حرفه ای و کاملا خبره
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تنگی کانال نخاعی،فعلا پیشنهاد عمل دادند،بهشون اعتمادصددرصد دارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بیماری نادر داشته ستون فقرات یکپارچه و بیماری دیش و ورماتیسم استخوانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عمل جراحی ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مادرم تنگی دیسک کمرو تنگی کانال داشتن که ایشون گفتن عمل باید انجام بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰تومو ن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار عالی وپنجه طلایی خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۴/۲۶سلام وخسته نباشید،من۲هفته قبل جراحی کردم چون مشکل دیسک کمرومشکل نخاع داشتم که با لطف آقای دکتر ابهری ورزیدنت ایشون دکترسروری حالم خیلی بهتره،آقای دکتر خیلی خوش اخلاق،باوجدان،حاذق،وواقعا پنجه طلا هستند.انشالله خیرش رو در زندگیشون ببینن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار دکتر محترم و کار بلدی میباشد ،مشکل بنده بیرون زدگی دیسک بود که ایشون دستور فیزیوتراپی دادن که الان بعد از سه جلسه فیزیوتراپی خدا رو شکر خیلی بهترم ممنونم از دکتر عزیز و دوست داشتنی️
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خوب بودت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عمل دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مادرم افسردگی داشت و دکتر با تشخیص درست و دارو های کارساز خوب خوبش کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶باسلام ایشان انسانی بسیارشریف و پزشکی حاذق و استادی کاربلدهستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عمل کردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹میخوام
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فوق العاده دکتر خوب کاربلد بااخلاق وباحوصله هستش
۱۴۰۵/۰۲/۲۲تشخیص ایشون بسیار خوب هست فقط زمان طولانی باید منتظر باشیم آنهم بدلیل اینکه وقتی درمطب هستیم امکان صحبت و سوال کردن برای بیماربسیار آزاد خوب هست هیچ عجله نیست و هیچ سوالی بی پاسخ نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتربسیارعالی وباتجربه من کمرمو پیش ایشون عمل کردم وخیلی خیلی راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱مشکل ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار دکتر کار بلد و با تجربه ای هستش
۱۴۰۲/۱۱/۲۶آقای دکتر درباره بیماری ونوع تشخیص بیماری اصلا توضیح نمیده ما ازش راضی نبودیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عمل کمر
۱۴۰۳/۱۰/۲۹برای دیسک کمر پدرم بود تشخیصشون درست بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲