بله بهترین دکترهستن،مشکل اینکه زودعصبانی میشدم،وافسرده شده بودم،وباداروهای ایشان خیلی خیلی خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
من شاکردش بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
مشکل بخاطر کمیسیون گواهینامه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
بسیار دکتر خونسرد و کار بلد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
استرس وواضطراب شدید
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
فوق العاده خوش الخلاق و درجه یک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مشکل پانیک
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
در حال حاضر نتیجه درستی دریافت نشده
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بیماری پانیک ، بهبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
افسردگی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
افسردگی
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مشکل و اعصاب و روان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
گواهی نامه راهنمایی رانندگی
تحت درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
نمیدونم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار با سواد و با تجربه هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
دچار استرس شدید بودم و از جمع ترس داشتم با یک دوره عالی شدم ممنون از اقای دکتر
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دچار وسواس فکری شدید بودم که با نسخه عالی آقای سوادکوهی خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
عالی خداخی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
کارمند بهزیستی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
من روانشناسم و تعداد زیادی از مراجعینم و به ایشون ارجاع دادم و همه نتیجه مثبت گرفتند. تشخیص ایشون عالیه و پر حوصله و خوش اخلاق هستند و زمان مناسبی و برای مصاحبه بالینی بیمار میگذارند.. عالی هستند در یک کلام.
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
دکتر خوبی هست درحال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
خوب عالی.. اعصابو روان..برای دویم بار میخوام برم پیشه دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خییلی هم عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
سلام برای اخذ گواهینامه کمسیون شده بودم و رد دادن و به زودی میخوام زیر نظر دکتر درمان شوم...!
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
خوب عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بودن و به بهترین حالت ممکنه که فکرشم نمیکردم رسیدم.
تا آخر عمرم مدیون آقای دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
بسیار با سواد هستن. خیلی با حوصله سوال میپرسن و دقت تشخیص بالایی دارن. رفتار منشی هم خیلی عالیه.
استرس داشتم شکرخدا بهترشدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵بهبودی و درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴خود زنی
۱۳۹۸/۰۸/۰۸بسیار عالی بوده
۱۳۹۷/۱۰/۲۳بله بهترین دکترهستن،مشکل اینکه زودعصبانی میشدم،وافسرده شده بودم،وباداروهای ایشان خیلی خیلی خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹من شاکردش بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۱بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۸مشکل بخاطر کمیسیون گواهینامه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بسیار دکتر خونسرد و کار بلد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۹استرس وواضطراب شدید
۱۳۹۹/۰۵/۱۴فوق العاده خوش الخلاق و درجه یک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل پانیک
۱۴۰۲/۰۸/۱۶در حال حاضر نتیجه درستی دریافت نشده
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بیماری پانیک ، بهبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲افسردگی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵افسردگی
۱۳۹۸/۱۱/۲۷مشکل و اعصاب و روان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶گواهی نامه راهنمایی رانندگی تحت درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱نمیدونم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار با سواد و با تجربه هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰دچار استرس شدید بودم و از جمع ترس داشتم با یک دوره عالی شدم ممنون از اقای دکتر
۱۳۹۸/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دچار وسواس فکری شدید بودم که با نسخه عالی آقای سوادکوهی خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۲۹خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی خداخی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کارمند بهزیستی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹من روانشناسم و تعداد زیادی از مراجعینم و به ایشون ارجاع دادم و همه نتیجه مثبت گرفتند. تشخیص ایشون عالیه و پر حوصله و خوش اخلاق هستند و زمان مناسبی و برای مصاحبه بالینی بیمار میگذارند.. عالی هستند در یک کلام.
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوبی هست درحال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خوب عالی.. اعصابو روان..برای دویم بار میخوام برم پیشه دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۱۸خییلی هم عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴سلام برای اخذ گواهینامه کمسیون شده بودم و رد دادن و به زودی میخوام زیر نظر دکتر درمان شوم...!
۱۳۹۸/۰۷/۰۹خوب عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بودن و به بهترین حالت ممکنه که فکرشم نمیکردم رسیدم. تا آخر عمرم مدیون آقای دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار با سواد هستن. خیلی با حوصله سوال میپرسن و دقت تشخیص بالایی دارن. رفتار منشی هم خیلی عالیه.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بهترین دکتر گرگان
۱۴۰۴/۰۸/۳۰از طریق همکاران می شناسم
۱۴۰۲/۱۰/۰۱خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار تشخیص عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بهترین در دنیا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸