متخصص زنان و زایمان و دارای بورد تخصصی / بیش از ۱۰ سال سابقه کار / فلوشیپ لاپاراسکوپی از انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان ایران / عضو انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان ایران / گذراندن دوره های تخصصی و اخذ مدارک معتبر سونوگرافی و نازایی / انجام اقدامات تشخیصی مطبی شامل: سونوگرافی های زنان و بارداری، تست پاپ اسمیر HPV و پایپل بیوپسی / ـ ساده و هورمونی (میرنا) / فعال در بیمارستان های بقیه الله و آتیه.
سلام،خانم دکترپسر منو بدنیاآورد،کارش حرف نداره،عالی دستش خیلی سبکه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بار دارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳مطب کی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲سزارین
۱۴۰۲/۰۹/۲۰زایمان
۱۴۰۳/۰۱/۰۵زایمان.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مراقبت در دوران بارداری که به نحو احسنت انجام شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عفونت و
۱۳۹۹/۰۷/۱۰آره خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴سزارینی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱افتادگی رحم و مثانه....عمل کردم عالی بود دستشون خیلی سبکه
۱۳۹۷/۰۵/۰۷واسه اقدام بارداری زیر نظر شم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر خوب وکاربد
۱۳۹۷/۱۰/۲۷دکتر فوق ال
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عمل سزارین
۱۴۰۳/۰۳/۳۱خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۱۰فعلا در حال درمان هستم به نظر میاد دکتر خوبی باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خانم معشوری فوق العده دکتر کاربلد و خوب هستن،خدا حفظشون کنه،عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۴باردارم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶بسیار ماهر و مهربان و با کمال دقت به بیمار رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عمل مثانه
۱۴۰۳/۰۶/۲۴من زیر نظرایشون بودم و زیرنظرشون زایمان کردم دکترخیلی خوبی هیتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بله دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۱/۰۲خیلی برای هر مریض وقت میزارن عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سزارین
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عمل زایمان، عالی بود.
۱۳۹۹/۰۶/۱۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۷مشکل مثانه داشتم که زیر نظر دکتر معشوری بود وعمل کردم خداروشکر خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام ،خانم معشوری به من کمک کرد دو فرزند قبلی به سلامت به دنیا بیاورم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۳زایمان
۱۳۹۸/۰۸/۲۱باردارنمی شدم فقدمراجع کردم پیشش نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶سزارین
۱۴۰۳/۰۸/۰۳همین ک مهربونه و برا بیمار وقت میذاره کافیه
۱۳۹۸/۰۶/۱۲پیشش زایمان سزارین کردم خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵برا اقدام ب بارداری سه ماه تحت نظرشون بودم ک این ماه باردار شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱مشکل در بارداری دارن
۱۳۹۹/۰۱/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خروج رحم به روش لاپاروسکوپی برای مادرم انجام دادن که عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۳۰عمل حاملگی خارج رحم به روش لاپاروسکوپی، خیلی راضی بودیم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دکترخیلیخوبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۸باردارهستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱