افسردگی
اعصاب بهتر شدم
عالی بود
بیماری افسردگی خیلی راضی بودم والان چند سالی هست که دارو مصرف نمیکنم ولی حالم خیلی خوبه
بسیار عالی
بیماری اضطراب واسترس داشتم والان ۹ساله که حالم خوبه وهیچ مشکلی ندارم
عالی هستن
عالی مشکل بی خوابی و ریه
اعصاب عالی
اضطراب
بسیار عالی صبور ومهربان
3 سال هست بابت پانیک میرم بشدت دکتر حرفه ای و عالی هستن
خیلی دکتر صبور و با حوصله ای هستند
سلام من
دکتر خوبی
استاد خواهرم بودن و مامانم پیش ایشون رفتن و جواب گرفتن
بیماری صرع
بی خوابی وسردرد بسیار شدید داشتم یک دوره پیششون رفتم الان بهترم ولی باید ادامه بدم
خیلی خوب و عالی و نتیجه بخش بود
افسردگی،بادارو رفع شد
بیخوابی و افسردگی و خیلی بهتر شدم بعد از استفاده داروهای دکتر
دکتربسیارعالی
درمان افسردگی
مشکل اعصاب و اینکه دارو زیاد نمیدن و دقیق هستند.
سلام دکتر حرفه ای و خوبی هستن
افسردگی به امید خدا و داروی آقای دکتر بهتر شدم دکتر حاذق و مهربان هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلکه بیمارستان امام رضا، خ.چمران، بین چمران ۱۵ و ۱۷ساختمان پزشکان جم، پلاک ۱۹۹
افسردگی
۱۳۹۷/۱۱/۰۷اعصاب بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بیماری افسردگی خیلی راضی بودم والان چند سالی هست که دارو مصرف نمیکنم ولی حالم خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶افسردگی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بیماری اضطراب واسترس داشتم والان ۹ساله که حالم خوبه وهیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶عالی مشکل بی خوابی و ریه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵اعصاب عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲اضطراب
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار عالی صبور ومهربان
۱۴۰۴/۱۱/۱۳3 سال هست بابت پانیک میرم بشدت دکتر حرفه ای و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام من
۱۳۹۹/۰۲/۲۵دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴استاد خواهرم بودن و مامانم پیش ایشون رفتن و جواب گرفتن
۱۳۹۷/۰۹/۲۴بیماری صرع
۱۳۹۷/۰۶/۱۷بی خوابی وسردرد بسیار شدید داشتم یک دوره پیششون رفتم الان بهترم ولی باید ادامه بدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی خوب و عالی و نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۷افسردگی،بادارو رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بیخوابی و افسردگی و خیلی بهتر شدم بعد از استفاده داروهای دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۲۹دکتربسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴درمان افسردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷مشکل اعصاب و اینکه دارو زیاد نمیدن و دقیق هستند.
۱۴۰۲/۰۸/۰۶سلام دکتر حرفه ای و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹افسردگی به امید خدا و داروی آقای دکتر بهتر شدم دکتر حاذق و مهربان هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۴