بعد از سال ها نازایی با یه دارو باردار شدم از اخلاق و کارشون هرچی بگم کمه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عمل سزارین پیششون انجام دادم خیلی حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
با اخلاق ترین پرشک زنانی ک تابحال دیدم بسیار متعهد و مسئولیت پذیر ک نسبت ب تک تک بیمارهاش احساس مسئولیت میکنن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
مشکل ناباروری اندومتریوز داشتم. با کمک ivf و انتقال عالیشون باردار شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
من مشکل نازایی داشتم و چندبار انتقال انجام دادم ناموفق بود ولی با یک بار انتقال با دستای توانمند خانم دکتر و امیدی که بهم دادن باردار شدم و الان ۱۱ هفته هستم
برای ایشون سلامتی و طول عمر خواستارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
خدا خیرشون بده عالین هم خیلی باسواد هم خیلی مهربون و خوش رو وقت میزارن از تمام نسخه ها برامون فیلم میگیرن که گیج نشیم من اندومتریوز خیلی بزرک داشتم درمان شدم خدا خیرش بده خیلی توصیه شون ممیکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
سلام خیلی خانم دکتر خوش برخورد مهربونی هستن ایشالله باکمک خداو ایشون بتونیم به خواستمون برسیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
عالی بودن تو همه لحاظ
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
دکتر فوقالعاده و با حوصله و با علم. بهشون مراجعه کردم و مشکلم حل شد. جواب تمام سوالاتمون رو با حوصله بهمون دادن. واقعا کمه دکتری که انقدر بهت توجه کنه. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عالی هستن. عالی. من واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
مریض ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن در کار خودشون بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بسیار خوشرو و خوش برخورد هستند و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
با همسرم مراجعه کردیم برای مشکل ناباروری و خدا رو شکر مشکلمون برطرف شد، ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
در کنار تخصص و دانششون، خیلی کنارشون احساس آرامش و راحتی داشتم. واقعا توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار مهربان و خوش برخورد و با تجربه و حاذق .بهترین درمانگر زنان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بسیار عالی و کاربلد و باسواد
ایشون خانم دکتری مهربان و با اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
باردار هستم و پیششون ویزیت میشم عالی هستن و هیچ استرسی به ادم وارد نمیکنن و خیلی با ارامش هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
برای مشکل اندومتریوز مراجعه داشتم عالی بودن،تشخیص دقیق و درمان درست
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
در زمینه نازایی عالی بسیار مهربان با حوصله برای بیمار خیلی وقت میزارن خیلی دقیق پیگیر هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
عالی و فوق العاده. ممنون از ایشون و تیم خوبشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
عالی و فوقالعاده. من واقعا ازش راضی بودم. خیلی مهربون و برای بیماراشون وقت میزارن. استاد دانشگاه هم هستن برای همین سرشون خیلی شلوغه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
خانم دکتر با اخلاق متعهد و کار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
خیلی ممنون از تشخیص حرفه ای و عالی خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
خانم دکتر بسیار خوش برخورد و ماهری هستند. با اولین ivf و انتقال دختر گلم به دنیا اومد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
چندین سال نازایی و درمان توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
من پیشنهادشون میکنم. خانم دکتر خیلی با سواد و خوش برخورد هستند و وقت کافی میذارن برای بیمار.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار خوش اخلاق و باسواد می باشند من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بسیار عالی ، دلسوز ، خوش برخورد و با حوصله هستند.عمل جراحی داشتم و بسیار راضی هستم . خیلی زود سرپا شدم و درد نداشتم . آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی دارم .
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
دکتر بسیار با صبر هستند و مهربان و با دقت معاینه میکنند و تجویزشون خیلی دقیقه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
دکتر بی نظیر و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
ببنظرین مهربان دلسوز بعد ۱۲ سال صاحب بچه شدیم. خدا هر چی میخوای بهت بده
بعد از سال ها نازایی با یه دارو باردار شدم از اخلاق و کارشون هرچی بگم کمه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عمل سزارین پیششون انجام دادم خیلی حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰با اخلاق ترین پرشک زنانی ک تابحال دیدم بسیار متعهد و مسئولیت پذیر ک نسبت ب تک تک بیمارهاش احساس مسئولیت میکنن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۵مشکل ناباروری اندومتریوز داشتم. با کمک ivf و انتقال عالیشون باردار شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من مشکل نازایی داشتم و چندبار انتقال انجام دادم ناموفق بود ولی با یک بار انتقال با دستای توانمند خانم دکتر و امیدی که بهم دادن باردار شدم و الان ۱۱ هفته هستم برای ایشون سلامتی و طول عمر خواستارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خدا خیرشون بده عالین هم خیلی باسواد هم خیلی مهربون و خوش رو وقت میزارن از تمام نسخه ها برامون فیلم میگیرن که گیج نشیم من اندومتریوز خیلی بزرک داشتم درمان شدم خدا خیرش بده خیلی توصیه شون ممیکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵سلام خیلی خانم دکتر خوش برخورد مهربونی هستن ایشالله باکمک خداو ایشون بتونیم به خواستمون برسیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عالی بودن تو همه لحاظ
۱۴۰۵/۰۱/۱۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر فوقالعاده و با حوصله و با علم. بهشون مراجعه کردم و مشکلم حل شد. جواب تمام سوالاتمون رو با حوصله بهمون دادن. واقعا کمه دکتری که انقدر بهت توجه کنه. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی هستن. عالی. من واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مریض ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن در کار خودشون بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار خوشرو و خوش برخورد هستند و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹با همسرم مراجعه کردیم برای مشکل ناباروری و خدا رو شکر مشکلمون برطرف شد، ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۰۶در کنار تخصص و دانششون، خیلی کنارشون احساس آرامش و راحتی داشتم. واقعا توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار مهربان و خوش برخورد و با تجربه و حاذق .بهترین درمانگر زنان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی و کاربلد و باسواد ایشون خانم دکتری مهربان و با اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶باردار هستم و پیششون ویزیت میشم عالی هستن و هیچ استرسی به ادم وارد نمیکنن و خیلی با ارامش هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷برای مشکل اندومتریوز مراجعه داشتم عالی بودن،تشخیص دقیق و درمان درست
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در زمینه نازایی عالی بسیار مهربان با حوصله برای بیمار خیلی وقت میزارن خیلی دقیق پیگیر هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی و فوق العاده. ممنون از ایشون و تیم خوبشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی و فوقالعاده. من واقعا ازش راضی بودم. خیلی مهربون و برای بیماراشون وقت میزارن. استاد دانشگاه هم هستن برای همین سرشون خیلی شلوغه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خانم دکتر با اخلاق متعهد و کار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خیلی ممنون از تشخیص حرفه ای و عالی خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خانم دکتر بسیار خوش برخورد و ماهری هستند. با اولین ivf و انتقال دختر گلم به دنیا اومد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷چندین سال نازایی و درمان توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من پیشنهادشون میکنم. خانم دکتر خیلی با سواد و خوش برخورد هستند و وقت کافی میذارن برای بیمار.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار خوش اخلاق و باسواد می باشند من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی ، دلسوز ، خوش برخورد و با حوصله هستند.عمل جراحی داشتم و بسیار راضی هستم . خیلی زود سرپا شدم و درد نداشتم . آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی دارم .
۱۴۰۵/۰۲/۲۵دکتر بسیار با صبر هستند و مهربان و با دقت معاینه میکنند و تجویزشون خیلی دقیقه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر بی نظیر و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲ببنظرین مهربان دلسوز بعد ۱۲ سال صاحب بچه شدیم. خدا هر چی میخوای بهت بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۰