بنظرم ایشون فرد بسیار با سوادی هستن خیلی با حوصله و با آرامش گوش میدن و بسیار علمی راهکار میدن مشکل من طی چند جلسه ای که خدمتشون بودم کاملا مرتفع شد و ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دروود من خانوم نوری چندین ساله میشناسم بسیار محترم و کار بلد در حوضه کاری خودشون هستن پیشنهاد میدم حتما از وجود ایشون برای ارتقا سطح سلامت فرزنذان و عزیزانمون بهره ببریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
بی نظیرن ایشون️
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
نوری یکی از بهترین روانشناس هاست و کارش عالیه ️️⭐⭐ حتما پیش ایشون تشریف ببرید
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی هستند و به همه ی خانواده هایی که بچه های مضطرب ....دارند ، پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
خیلی خوش اخلاق و خوش برخورده و با صبر و حوصله گوش میده و کاملا علمی و بروز جواب میده و متد روز روانشانسی بکار میبند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بی نظیر هستن خانم نوری با چند جلسه تراپی مشکل من حل شد زندگیمو از ایشون دارم ممنونم از شما خانم پکتر
روان شناس ـ کودک و نوجوان، خانواده و فردی. ارزیابی و درمان اختلالات خلقی و اضطرابی، وسواس، بیش فعالی و اختلالات یادگیری. آموزش فرزندپروری به والدین. برگزاری کارگاه های مهارت زندگی برای کودکان و نوجوانان. انجام آزمون های هوش، استعدادیابی و شخصیت. مشاوره پیش از ازدواج. روان شناس فردی و بزرگسال با رویکرد طرحواره درمانی و شناختی رفتاری. خانواده درمانی براساس رویکرد EFT. بازی درمانی برای کودکان. مداخله در کمال گرایی نوجوان. مداخله در سوگ کودک و نوجوان. مداخله در طلاق والدین برای کودک و نوجوان.
بسیار دقیق ، با حوصله گوش می کنند با دقت پاسخ میدهند بسیار صبور و با دانش من ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سلام من دخترم اضطراب داشت چند جلسه مشاوره شد و خدارو شکر خیلی خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴به فکر و باهوش
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی هستن تشخیص دقیق باحوصله برا پسرم مراجع کردم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بنظرم ایشون فرد بسیار با سوادی هستن خیلی با حوصله و با آرامش گوش میدن و بسیار علمی راهکار میدن مشکل من طی چند جلسه ای که خدمتشون بودم کاملا مرتفع شد و ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دروود من خانوم نوری چندین ساله میشناسم بسیار محترم و کار بلد در حوضه کاری خودشون هستن پیشنهاد میدم حتما از وجود ایشون برای ارتقا سطح سلامت فرزنذان و عزیزانمون بهره ببریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بی نظیرن ایشون️
۱۴۰۳/۱۱/۱۵نوری یکی از بهترین روانشناس هاست و کارش عالیه ️️⭐⭐ حتما پیش ایشون تشریف ببرید
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی هستند و به همه ی خانواده هایی که بچه های مضطرب ....دارند ، پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی خوش اخلاق و خوش برخورده و با صبر و حوصله گوش میده و کاملا علمی و بروز جواب میده و متد روز روانشانسی بکار میبند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بی نظیر هستن خانم نوری با چند جلسه تراپی مشکل من حل شد زندگیمو از ایشون دارم ممنونم از شما خانم پکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۶