۱۹۵۵ نفر
دکتر لطف الله عسگری

دکتر لطف الله عسگری

فوق تخصص گوارش و کبد(آندوسکوپی، کولونوسکوپی )

فوق‌تخصص شماره نظام: ۶۷۶۳۸
شنبه۲۳ خرداد
فردا
یکشنبه۲۴ خرداد
پس فردا
دوشنبه۲۵ خرداد
۳ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۴ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
۵ روز دیگر
۸۱۵ نفر

فعلا تحت درمانم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

خونریزی دوازدهه

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

دارلی تجربه عالی میباشد

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

عالی خونریزی معده

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

خوب بود فقط خیلی شلوغ بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

رو ده خوببوده

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

عالیه بهترینه

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

خوب بوده

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

کارشون عالیه

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

خوب است

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

هیچ نتیجه ایی نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

آندوسکوپی

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

دکتر هیل

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دکتر بسیار خوب و با سوادیه خیلی ماهر و کارش خوبه

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

کولونوسکپی کردم خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

دکتر خوبیه زیاد در مورد بیماری سوال نمیکنه فورا میگه اندوسکوپی .اگر اندوسکوپی نگیری به دستیارش میگه دارو تجویز کن

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

مشکل یبوست داشتم کلنوسکپی شدم درمان نشدم دکتر خیلی سرش شلوغه درست جواب بی مارها را نمیدهد بیمه هم نیست راضی نبودم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

بسیار عالی..

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

آقای دکتر واقعا در امر خود خبره .حاذق و حرفهای واحترام هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خوبه ولی هر بار میگه اندوسکوپی

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

دل درد

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

مشکل نفخ شکم داشتم خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتر عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

فعلاهیچ

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بله شوهرم ناراحتی گوارشی داشتند زخم مری هم داشتند واقعا دکتری به تمام معنا از همه جهت خوب وعالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

ناراحتی روده داشتم ..خوب شدم ولی چتدوقته دوباره اذیت میشم

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

دکترخوب وباتجربه من قبلن زخم معده داشتم خداروشکرخوب شدم بالطف آقای دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

نوبت ها ۲ تا ۳ ساعت معطلی دارن ,مطب خیلی کوچیکه و مراجعه کننده زیاد ,باید یه فکری به حال این قضیه بکنن

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

معده درد

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

مشکل زخم معده

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

میکروب معده داشتم بایه نسخه درمان شدم

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

برای مشکل کبدخانمم رفتم پیسس

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۱۴

بهترین تشخیص درمورد بیماری گوارشی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

عااالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

دکترهای

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

بهترین دکتره

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خوب و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

دکتر خوب وبا شخصیتی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

خیلی خوب

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

مادرم مریض ایشان بودن تا روزی که زنده بودن دعاشون میکردن خیلی ازشون راضی بودن

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

دکتر معجزه گره واقعا

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

برای مشکل معده مادرم به ایشان مراجعه کردیم.

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

یبوست داشتم عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

طبابتش عالیه خیلیم با شخصیته و صبور

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

تحت نظر

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

التهاب روده داشتم خیلی رودم دردداشت برام دارو نوشت دردم خیلی کم شده

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

بهتربن دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

درحال درمان زخم معده هستم هنوزتغییر زیادی نداشتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

پزشک بسیار خوبی هستن فقط باید فکری به حال مساحت و کیفیت مطب کوچیکشون بکنن که بیمارها اینقدر اذیت نشن و همچنین سیستم نوبت دهیشون خیلی نامنظمه و معطلیش زیاده

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

درد معده

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

دکتر خوبی هستن ان شاالله عمر با عزت داشته باشن

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

من دانشجوی ایشان هستم و قصد مراجعه دارم

۱۳۹۸/۰۹/۰۵

همسرم ناراحتی معده داشت الان عالیه

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

سلام بسیار دکتر با دقتی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

قبلا خیلی معده ام درد میکرد ولی از وقتی رفتم پیش دکتر لطف الله عسکری رفتم خیلی خوب شدم من را آندس کپی کرد

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

راضی بودن

۱۳۹۸/۰۱/۳۰

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۵/۱۴

میکروب معده

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

درد کیسه صفرا داشتم و در بیمارستان بستری شدم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

خوب و تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

بیماری کبددارفعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتر خوبیه ولی ویزیتش گرانه

۱۴۰۳/۰۹/۲۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

پدرم سرطان روده داره چند بار مراجعه نمودیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

مشکل معده

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

ایشون یکی از بهترین ها هستن آنزیم های کبدم بالا بود که خداروشکر تحت نظر ایشون الان بهترم

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

خونریزی مقعد داشتم دارو تجویز کردن خوب بوبرام

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بود

۱۳۹۸/۰۵/۲۰

دکترعال هستن وازاقوام ماهست

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

گوارش با معده

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

کولونوسکوپی انجام دادن جوابش خوب بود شکرخدا مشکلی پیش نیومد

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

هنوزمشخص نیست

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

بیماری فیستول و خیلی اوب بود الان تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

بهترینه بهترین

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خیلی دکتر خوب وه با تجربه ای هستن

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

مادرم مشکل میکروب معده داره ولی هنوز خوب نشده یه دوره کامل دارو استفاده کرده

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

مشکل معده داشتم که با چند بار مراجعه درمان شدم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

امروز اولین روز بوده رفتم و منتظر جواب ازمایش هستم .و منشی آن و آقای دکتر خیلی با احترام و مهربانی ویزیت کردند.خانم پروین و دارم فقط چک و ازمایش میکنم برای کردم ببینم سالم است

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

میکروب معده داشتم دارو داد مصرف کردم مدتی خوب بودم الان دوباره برگشته

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

التهاب روده نتیجه گرفتیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

بسیار عالی اما کم حوصله

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

هنوز تحت نظر هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

پدرم معده درد داشت توسط این پزشک باتجربه درمان شدن

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

بهترین دکتر غرب کشور دستاش معجزه میکنه

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

فعلا تحت

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بیماری کبدداشتم

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

مری. خوب

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

رفرانس معده و درمان توسط دکتر عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

واقعا خیلی دکتر خوبی هستش

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

بعله عالی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۱۷

اندوسکوبی انجام باکتری مشاهده ودرمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

نارحتی معده داشتم خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

مشکل روده

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

مشکل نفخ معده دارم و هنوز بهبودی حاصل نشده است

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

دختر خوبی

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند وتشخیص فوق العاده ای دارند

۱۳۹۸/۰۷/۲۲

زخم اثنی عشر و میکروب معده دارم 1ماهه دارو میخورم ولی هیچ تغییری نکردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

به خاطرمشکل گوارشی یکی ازبستگان مراجعه کردیم وشکرخدانتیجه هم گرفتیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۲

دکتر حاذق و خوش اخلاق واقعا رودست نداره

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

در تشخیص و درمان بسیارعالی بودند

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

عالی بوو

۱۳۹۸/۰۹/۱۳

معده درد داشتم که تشخیص استرس دادند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

معدم عفونت داشت بهتر شدم ولی الان رودمه

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

تشخیص درست سیروز کبدی،نتیجه خوبی در راهنمایی هایشان حاصل شد که ارجاع دادن به دکتر تهران

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

آندوسکوپی

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

زخم معده

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

مشکل کبد داشتم و خداروشکر الان حالم عالیه

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

معده درد

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

سنگ کیسه صفرا..برطرف شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

فرد حاذق وتوانمندی است

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

انسداد مجاری صفراوی

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

بنده هم خودم وهم خانمم مشکل معده داشتیم به لطف خدامشکلی نداشتیم ولی الان خاننم مدتیه بازم معده ش هم اسید داره هم سوزش

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

بیماری کولیت اولسروز و فعلا تحت نظر هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

آندو سکوپی انجام دادم راضی ام

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

دکتر خیلی خوب و باتجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

مشکل گوارش استفاده از داروهای تجویز شده باعث بهبودی گردید

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

تشخیص دقیق در خصوص زخم کولورکتال دادند

۱۳۹۸/۰۴/۳۰

از دوستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

دکتر بسیارخوبی است

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

بسیار عالی بودن و تشخیص ایشان بیماری همسرم رو درمان کردن

۱۳۹۹/۰۵/۲۳

عالی بود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

خوب بوده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

دوستان بیمارش ن بودند راضی بودند

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

مشکل گوارشی داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

زخم روده کوچک ، فعلا تحت درمان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

زخم و ورهم معده داشتم الان خوبم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

خدا حفظش کنه

۱۳۹۸/۰۵/۰۲

دکتر خوبی هستن ولی وقت کم میگذارند برای مریض و خیلی شلوغ هست.

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

خیلی خوب.بهترین دکتر

۱۳۹۸/۰۴/۳۰

مشکل روده

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

دکتر خوبی

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

کارش عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

میکروب معده و ورم معده داشتم دارو تجویز کرد لطف خدا بهترم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

مشکل زخم روده اثنی عشر و کامل رفع شد با تجویز ایشون

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

نمیدانم

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

ررودهخ

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

مشکل گوارشی

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

کارشون عالیه و دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

معده درد

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بونبود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

سوزش معده که خوب شده بودم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

اندوسکپی

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

مشکل روده داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

خوب الی

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

عالی ممنون

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

نسبت به دکترهای دیگه خیلی بهترن ...فعلا در حال درمانم راضی ام

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

مشکل گوارشی داشتم و تاحدودی برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

درود خدا بر دکتر عسکری

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکترمادرم بوده

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

دکترخوبی هستن

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

دکتر خوب و دقیقی هستند.

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

کبد چرب داشتم وبا دوره درمان که اقایی دکتر برام گذاشتند خیلی خوب شدم

۱۳۹۷/۰۸/۰۷

طبابتش عالی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

دکترها

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

مشکل زخم معده و زخم عثنی العشر داشتم و کاملا بهبود پیدا کردم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

کبد .. خو

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

کیسه صفرا

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

درد معده داشتم ویک نسخه دارو نوشت بهتر شدم اما نوبت ویزیت بعدی نرفتن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

به لطف خدا و تخصص ایشان کاملا خوب شدم

۱۳۹۸/۰۳/۱۷

سلام بیماریibd و فعلا تحت درمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

دکتر خیلی خوبی هست

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

کبدم چرب بود واقعا درمان شدم توسط ایشان خداوند نگهدارشان باشد دکتر خیلی خیلی خوبی هستن من راضیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

دکتر خیلی خوبی هست ، تجربه خوبی دارد وتشخیص ان عالی هست

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

پیگیری نکردم

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

مشکل روده

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

سلام عمه من سرطان داشت 2 سال دکتر بود تشخیص ندادن با یه سری آزمایشات ایشان تشخیص دادن دارای سرطان روده هست

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

نفخ روده

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

مشکل فتق معده-

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

دکتر خیلی خوب و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

خوبهخدا رو شکر

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

مشکلم حل شد با یک قرص

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

خوش برخورد هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

خیلی خوب بوده

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

واقعا دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

درد و التهاب معده در حال درمان هستم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

مشکل من

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

برای میکروب معده

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

مشکل روده

۱۴۰۱/۰۵/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

خب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

من دوره کامل درمانم رو نرفتم ولی کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

پسرم سلیاک داره و تحت نظر ایشان است

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بیماری کولیت اولسروز دارم و فعلا تحت نظر ایشان هستم انتقادی که به ایشان وارد هستش چند نفر بیمار همراه هم می روند داخل مطب و برای مریض اصلا وقت نمی گذارد و حرف بیمار را نمی شنوند

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

زخم معده دارو گرفتم عالی بوده تا الان... ادامه درمانم برای روده میخوام انجام بدن

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عالی واقعا ... هم طبابتش هم اخلاقش

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

بیماری کبد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

نمیشناسم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سوزش معده

۱۴۰۴/۰۵/۱۵
آدرس و تلفن مطب دکتر لطف الله عسگری
کرمانشاهپارکینگ شهرداری روبروی ساختمان اجلالیه، ساختمان متخصصین، طبقه اول
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۳ خرداد (فردا)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۴ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۴ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۵ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    پارکینگ شهرداری روبروی ساختمان اجلالیه، ساختمان متخصصین، طبقه اول