دکتر خوبیه زیاد در مورد بیماری سوال نمیکنه فورا میگه اندوسکوپی .اگر اندوسکوپی نگیری به دستیارش میگه دارو تجویز کن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
مشکل یبوست داشتم کلنوسکپی شدم درمان نشدم دکتر خیلی سرش شلوغه درست جواب بی
مارها را نمیدهد بیمه هم نیست راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
بسیار عالی..
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
آقای دکتر واقعا در امر خود خبره .حاذق و حرفهای واحترام هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
خوبه ولی هر بار میگه اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
دل درد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
مشکل نفخ شکم داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
فعلاهیچ
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بله شوهرم ناراحتی گوارشی داشتند زخم مری هم داشتند واقعا دکتری به تمام معنا از همه جهت خوب وعالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ناراحتی روده داشتم ..خوب شدم ولی چتدوقته دوباره اذیت میشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
دکترخوب وباتجربه من قبلن زخم معده داشتم خداروشکرخوب شدم بالطف آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
نوبت ها ۲ تا ۳ ساعت معطلی دارن ,مطب خیلی کوچیکه و مراجعه کننده زیاد ,باید یه فکری به حال این قضیه بکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
معده درد
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
مشکل زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
میکروب معده داشتم بایه نسخه درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
برای مشکل کبدخانمم رفتم پیسس
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
بهترین تشخیص درمورد بیماری گوارشی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
عااالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
دکترهای
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
بهترین دکتره
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
دکتر خوب وبا شخصیتی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مادرم مریض ایشان بودن تا روزی که زنده بودن دعاشون میکردن خیلی ازشون راضی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
دکتر معجزه گره واقعا
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
برای مشکل معده مادرم به ایشان مراجعه کردیم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
یبوست داشتم عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
طبابتش عالیه خیلیم با شخصیته و صبور
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تحت نظر
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
التهاب روده داشتم خیلی رودم دردداشت برام دارو نوشت دردم خیلی کم شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
بهتربن دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
درحال درمان زخم معده هستم هنوزتغییر زیادی نداشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
پزشک بسیار خوبی هستن فقط باید فکری به حال مساحت و کیفیت مطب کوچیکشون بکنن که بیمارها اینقدر اذیت نشن و همچنین سیستم نوبت دهیشون خیلی نامنظمه و معطلیش زیاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
درد معده
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
دکتر خوبی هستن
ان شاالله عمر با عزت داشته باشن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
من دانشجوی ایشان هستم و قصد مراجعه دارم
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
همسرم ناراحتی معده داشت الان عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
سلام بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
قبلا خیلی معده ام درد میکرد ولی از وقتی رفتم پیش دکتر لطف الله عسکری رفتم خیلی خوب شدم من را آندس کپی کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
راضی بودن
۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
میکروب معده
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
درد کیسه صفرا داشتم و در بیمارستان بستری شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
خوب و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بیماری کبددارفعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتر خوبیه ولی ویزیتش گرانه
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
پدرم سرطان روده داره چند بار مراجعه نمودیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
ایشون یکی از بهترین ها هستن آنزیم های کبدم بالا بود که خداروشکر تحت نظر ایشون الان بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
خونریزی مقعد داشتم دارو تجویز کردن خوب بوبرام
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
دکترعال هستن وازاقوام ماهست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
گوارش با معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
کولونوسکوپی انجام دادن جوابش خوب بود شکرخدا مشکلی پیش نیومد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
هنوزمشخص نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بیماری فیستول و خیلی اوب بود الان تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بهترینه بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خیلی دکتر خوب وه با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴
مادرم مشکل میکروب معده داره ولی هنوز خوب نشده یه دوره کامل دارو استفاده کرده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
مشکل معده داشتم که با چند بار مراجعه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
امروز اولین روز بوده رفتم و منتظر جواب ازمایش هستم .و منشی آن و آقای دکتر خیلی با احترام و مهربانی ویزیت کردند.خانم پروین و دارم فقط چک و ازمایش میکنم برای کردم ببینم سالم است
کبدم چرب بود واقعا درمان شدم توسط ایشان خداوند نگهدارشان باشد دکتر خیلی خیلی خوبی هستن من راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
دکتر خیلی خوبی هست ، تجربه خوبی دارد وتشخیص ان عالی هست
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
مشکل روده
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
سلام عمه من سرطان داشت 2 سال دکتر بود تشخیص ندادن با یه سری آزمایشات ایشان تشخیص دادن دارای سرطان روده هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
نفخ روده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
مشکل فتق معده-
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دکتر خیلی خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
خوبهخدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مشکلم حل شد با یک قرص
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
واقعا دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
درد و التهاب معده در حال درمان هستم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
مشکل من
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
برای میکروب معده
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
مشکل روده
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
خب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
من دوره کامل درمانم رو نرفتم ولی کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
پسرم سلیاک داره و تحت نظر ایشان است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بیماری کولیت اولسروز دارم و فعلا تحت نظر ایشان هستم
انتقادی که به ایشان وارد هستش چند نفر بیمار همراه هم می روند داخل مطب و برای مریض اصلا وقت نمی گذارد و حرف بیمار را نمی شنوند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
زخم معده دارو گرفتم عالی بوده تا الان... ادامه درمانم برای روده میخوام انجام بدن
فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خونریزی دوازدهه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دارلی تجربه عالی میباشد
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالی خونریزی معده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷خوب بود فقط خیلی شلوغ بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴رو ده خوببوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالیه بهترینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۱۳هیچ نتیجه ایی نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰آندوسکوپی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتر هیل
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر بسیار خوب و با سوادیه خیلی ماهر و کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰کولونوسکپی کردم خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دکتر خوبیه زیاد در مورد بیماری سوال نمیکنه فورا میگه اندوسکوپی .اگر اندوسکوپی نگیری به دستیارش میگه دارو تجویز کن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل یبوست داشتم کلنوسکپی شدم درمان نشدم دکتر خیلی سرش شلوغه درست جواب بی مارها را نمیدهد بیمه هم نیست راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار عالی..
۱۴۰۰/۰۶/۲۴آقای دکتر واقعا در امر خود خبره .حاذق و حرفهای واحترام هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خوبه ولی هر بار میگه اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دل درد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مشکل نفخ شکم داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸فعلاهیچ
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بله شوهرم ناراحتی گوارشی داشتند زخم مری هم داشتند واقعا دکتری به تمام معنا از همه جهت خوب وعالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ناراحتی روده داشتم ..خوب شدم ولی چتدوقته دوباره اذیت میشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکترخوب وباتجربه من قبلن زخم معده داشتم خداروشکرخوب شدم بالطف آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۵نوبت ها ۲ تا ۳ ساعت معطلی دارن ,مطب خیلی کوچیکه و مراجعه کننده زیاد ,باید یه فکری به حال این قضیه بکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴معده درد
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴مشکل زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۰۲میکروب معده داشتم بایه نسخه درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷برای مشکل کبدخانمم رفتم پیسس
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴بهترین تشخیص درمورد بیماری گوارشی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عااالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دکترهای
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بهترین دکتره
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر خوب وبا شخصیتی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۵مادرم مریض ایشان بودن تا روزی که زنده بودن دعاشون میکردن خیلی ازشون راضی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲دکتر معجزه گره واقعا
۱۴۰۰/۰۶/۱۱برای مشکل معده مادرم به ایشان مراجعه کردیم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۰یبوست داشتم عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۲طبابتش عالیه خیلیم با شخصیته و صبور
۱۳۹۸/۱۱/۱۵تحت نظر
۱۴۰۰/۰۴/۲۲التهاب روده داشتم خیلی رودم دردداشت برام دارو نوشت دردم خیلی کم شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بهتربن دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷درحال درمان زخم معده هستم هنوزتغییر زیادی نداشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹پزشک بسیار خوبی هستن فقط باید فکری به حال مساحت و کیفیت مطب کوچیکشون بکنن که بیمارها اینقدر اذیت نشن و همچنین سیستم نوبت دهیشون خیلی نامنظمه و معطلیش زیاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درد معده
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستن ان شاالله عمر با عزت داشته باشن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷من دانشجوی ایشان هستم و قصد مراجعه دارم
۱۳۹۸/۰۹/۰۵همسرم ناراحتی معده داشت الان عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱سلام بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷قبلا خیلی معده ام درد میکرد ولی از وقتی رفتم پیش دکتر لطف الله عسکری رفتم خیلی خوب شدم من را آندس کپی کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲راضی بودن
۱۳۹۸/۰۱/۳۰تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۱۴میکروب معده
۱۴۰۴/۰۸/۱۸درد کیسه صفرا داشتم و در بیمارستان بستری شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خوب و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بیماری کبددارفعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خوبیه ولی ویزیتش گرانه
۱۴۰۳/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹پدرم سرطان روده داره چند بار مراجعه نمودیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵ایشون یکی از بهترین ها هستن آنزیم های کبدم بالا بود که خداروشکر تحت نظر ایشون الان بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶خونریزی مقعد داشتم دارو تجویز کردن خوب بوبرام
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۲۰دکترعال هستن وازاقوام ماهست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴گوارش با معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹کولونوسکوپی انجام دادن جوابش خوب بود شکرخدا مشکلی پیش نیومد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰هنوزمشخص نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بیماری فیستول و خیلی اوب بود الان تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بهترینه بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی دکتر خوب وه با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴مادرم مشکل میکروب معده داره ولی هنوز خوب نشده یه دوره کامل دارو استفاده کرده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشکل معده داشتم که با چند بار مراجعه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷امروز اولین روز بوده رفتم و منتظر جواب ازمایش هستم .و منشی آن و آقای دکتر خیلی با احترام و مهربانی ویزیت کردند.خانم پروین و دارم فقط چک و ازمایش میکنم برای کردم ببینم سالم است
۱۴۰۴/۰۸/۱۹میکروب معده داشتم دارو داد مصرف کردم مدتی خوب بودم الان دوباره برگشته
۱۴۰۱/۰۴/۰۵التهاب روده نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار عالی اما کم حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۲هنوز تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲پدرم معده درد داشت توسط این پزشک باتجربه درمان شدن
۱۴۰۱/۰۶/۱۰بهترین دکتر غرب کشور دستاش معجزه میکنه
۱۴۰۱/۰۲/۲۶فعلا تحت
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بیماری کبدداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مری. خوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹رفرانس معده و درمان توسط دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷واقعا خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۰بعله عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۷اندوسکوبی انجام باکتری مشاهده ودرمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱نارحتی معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مشکل روده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مشکل نفخ معده دارم و هنوز بهبودی حاصل نشده است
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دختر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند وتشخیص فوق العاده ای دارند
۱۳۹۸/۰۷/۲۲زخم اثنی عشر و میکروب معده دارم 1ماهه دارو میخورم ولی هیچ تغییری نکردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳به خاطرمشکل گوارشی یکی ازبستگان مراجعه کردیم وشکرخدانتیجه هم گرفتیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲دکتر حاذق و خوش اخلاق واقعا رودست نداره
۱۴۰۱/۰۷/۱۲در تشخیص و درمان بسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی بوو
۱۳۹۸/۰۹/۱۳معده درد داشتم که تشخیص استرس دادند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲معدم عفونت داشت بهتر شدم ولی الان رودمه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تشخیص درست سیروز کبدی،نتیجه خوبی در راهنمایی هایشان حاصل شد که ارجاع دادن به دکتر تهران
۱۳۹۹/۰۴/۲۳آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶زخم معده
۱۳۹۸/۱۰/۲۷مشکل کبد داشتم و خداروشکر الان حالم عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۱۰معده درد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸سنگ کیسه صفرا..برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲فرد حاذق وتوانمندی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۷انسداد مجاری صفراوی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بنده هم خودم وهم خانمم مشکل معده داشتیم به لطف خدامشکلی نداشتیم ولی الان خاننم مدتیه بازم معده ش هم اسید داره هم سوزش
۱۴۰۱/۰۵/۲۲بیماری کولیت اولسروز و فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳آندو سکوپی انجام دادم راضی ام
۱۳۹۹/۰۴/۲۹دکتر خیلی خوب و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۶مشکل گوارش استفاده از داروهای تجویز شده باعث بهبودی گردید
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹تشخیص دقیق در خصوص زخم کولورکتال دادند
۱۳۹۸/۰۴/۳۰از دوستان
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دکتر بسیارخوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار عالی بودن و تشخیص ایشان بیماری همسرم رو درمان کردن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۱/۲۷دوستان بیمارش ن بودند راضی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱زخم روده کوچک ، فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶زخم و ورهم معده داشتم الان خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خدا حفظش کنه
۱۳۹۸/۰۵/۰۲دکتر خوبی هستن ولی وقت کم میگذارند برای مریض و خیلی شلوغ هست.
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خیلی خوب.بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۴/۳۰مشکل روده
۱۳۹۸/۱۰/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰میکروب معده و ورم معده داشتم دارو تجویز کرد لطف خدا بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مشکل زخم روده اثنی عشر و کامل رفع شد با تجویز ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۲نمیدانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ررودهخ
۱۳۹۹/۰۶/۰۱مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کارشون عالیه و دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۰معده درد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بونبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سوزش معده که خوب شده بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲اندوسکپی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹مشکل روده داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب الی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی ممنون
۱۴۰۰/۱۰/۱۶نسبت به دکترهای دیگه خیلی بهترن ...فعلا در حال درمانم راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشکل گوارشی داشتم و تاحدودی برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸درود خدا بر دکتر عسکری
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکترمادرم بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکترخوبی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۲دکتر خوب و دقیقی هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۹کبد چرب داشتم وبا دوره درمان که اقایی دکتر برام گذاشتند خیلی خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۷طبابتش عالی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکترها
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشکل زخم معده و زخم عثنی العشر داشتم و کاملا بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵کبد .. خو
۱۴۰۴/۰۲/۰۹کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱درد معده داشتم ویک نسخه دارو نوشت بهتر شدم اما نوبت ویزیت بعدی نرفتن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴به لطف خدا و تخصص ایشان کاملا خوب شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۷سلام بیماریibd و فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۰۶کبدم چرب بود واقعا درمان شدم توسط ایشان خداوند نگهدارشان باشد دکتر خیلی خیلی خوبی هستن من راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر خیلی خوبی هست ، تجربه خوبی دارد وتشخیص ان عالی هست
۱۳۹۹/۰۹/۲۵پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مشکل روده
۱۴۰۰/۰۴/۱۶سلام عمه من سرطان داشت 2 سال دکتر بود تشخیص ندادن با یه سری آزمایشات ایشان تشخیص دادن دارای سرطان روده هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۱نفخ روده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹مشکل فتق معده-
۱۴۰۱/۰۳/۲۸دکتر خیلی خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوبهخدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکلم حل شد با یک قرص
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶واقعا دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶درد و التهاب معده در حال درمان هستم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مشکل من
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برای میکروب معده
۱۳۹۸/۱۰/۲۱مشکل روده
۱۴۰۱/۰۵/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۲خب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱من دوره کامل درمانم رو نرفتم ولی کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پسرم سلیاک داره و تحت نظر ایشان است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بیماری کولیت اولسروز دارم و فعلا تحت نظر ایشان هستم انتقادی که به ایشان وارد هستش چند نفر بیمار همراه هم می روند داخل مطب و برای مریض اصلا وقت نمی گذارد و حرف بیمار را نمی شنوند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹زخم معده دارو گرفتم عالی بوده تا الان... ادامه درمانم برای روده میخوام انجام بدن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی واقعا ... هم طبابتش هم اخلاقش
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بیماری کبد
۱۳۹۸/۱۲/۱۲نمیشناسم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سوزش معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۵