عزیزان من خیلی سختی کشیدم و صبوری کردم برای همین لازم دیدم نظرمو بنویسم ،برای پدر مادرهایی مثل خودم،من ۴سال پسرمو دکتر دیگه میبردم تغییر که نکرد بسیار هم تحریک پذیر شده بود،اما به لطف خدا ،الان که دوماه از ویزیت گذشته یعنی با دو نسخه تغییرات مثبت رو میبینم ،ارزوی بهترین ها برای خانم دکتر و خدا حفظشون کنه،پسر من مشکل بیش فعالی داره
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
ادریانا دخترم مریض پرخاشگر بی قرار اعصبانی پیش فعال وگریه میکرد بانسخه اول امدم پیش خانم دکتر واقعا خوب شدن الانم تحت درمان هستن خانم دکتر فوق العاده دکترخوب ومهربان همه چیز قشنگ توضیع میدن واقعا سپاس گذارم ازشون️
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عالی هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
برای دخترم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
یک بار امدم زیاد وقت نمیزارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
دکتر مهربان وصبوری هستن.تشخیص اتیسم دادن،باتجویز دارو،گفتار وکاردرمانی،بعد یک سال دخترم کاملاخوب شد.خداخیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
دخترم مدرسه نمیرفت خیلی اذیت میکرد همش گریه میکرد اما با کمک خانم دکتر خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خودکشی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
سلام من مشکل وسواس داشتم خیلی زیاد ولی بمرور زمان با دارو بهتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
خانم دکتر عالی و باتجربه و با حوصله.انگار قبل از اینکه ما صحبت کنیم خودشون همه چیز رو میدونستن. همیشه میرم حرم دعا میکنم براشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
فعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
هنوز یک جلسه رفتم دخترم وسواس فکری داده فعلا دارو دادن وتحت درمانه
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
با عرض تشکر از خانم دکتر مهربون و صبور، من مشکل کنترل خشم داشتم و افسردگی داشتم
خانوم دکتر عزیزم باعث حال خوب الان من شدن
من دو سه جلسه پیش خانم نظری عزیز رفتم و با تشخیص عالی و خوبشون بهم دارو دادند و الان درمان شدم و حالم خیلی خوبه و صبر و تحمل بیشتری دارم و اخلاقم بهتر از قبل شده، دستشون رو میبوسم و همیشه ممنونشونم، ممنون خانم دکتر عزیزم، بهترین روانپزشکی هستن که تا الان دیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
خیلی خوش اخلاق ومهربان هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
برای دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
پسر من مشکل تمرکز داشت و بیش فعال بود
اصلا مدرسه نمیرفت و دائما عصبی مزاج بود و گریه میکرد
یک جلسه پیش خانم دکتر نظری جان اومدیم و بهش دارو دادن، درحال درمانه و همچنان قرص مصرف میکنه اما واقعا عالی شده هم اخلاقش هم رفتارش، راس ساعت میره مدرسه و با تمرکز و حوصله درس میخونه واقعا نمیدونم چجوری از خانم دکتر تشکر کنم، پسرمو درمان کردن. واقعا خانم دکتر با شخصیت و با حوصله با پسرم صحبت میکردن و تشخیص بیماریشون عالی بود ممنونم ازشون و پیشنهادشون میکنم خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
دکتر با حوصله ومهربان
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
اتیسم و بسیارعالی بود داروهاشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بیش فعالی دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
خوب عالی ولی دارو خانه ها از خط خانم دکتر اشکال می گیرند ومیگند خط قبول خواندن است
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
تازه میرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بیش فعالی پسذم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
اتیسم تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عالی و خو
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دکتر حاذق و مهربان خوش برخوردی هستند
بچه من مشکل اضطراب داشت که با مراجعه به خانم دکتر این مشکل برطرف شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
عاالی ، پسرم ای دی اچ دی بود با یک دوره درمان کلی فرق کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
هنوز دومین جلسه ست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
اوتیسم شکر خدا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
پیش فعال در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
خانم دکتر خیلی کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
بیش فعالی بچه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
پسرم adhdداشت نوبت اول مراجعه نتیجه گرفتم و داروها کاملا عالی و مناسب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
هنوزباید نتیجه کاررا ببینم بعد نظر بدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
برای درمان ای دی اچ دی دخترم رفتم و در حال درمانه،اما تا همینجا عالی بوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
دخترم بیش فعالی داره، درحال درمان هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خیلی دختر خوبی هستن دختر من هر چیزی میگفتم بهش باید دو یا سه بار تکرار میکردم تمرکز نداشت اصلا نمیدونستم دارو داره الحمدالله با دارو خانم دکتر خوب شدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
بهترین دکتر هستن مهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
خوب بود تا ببینم نتیجه دارو ها چی میشه ولی هزینه هاش واقعا زیاد هست
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
بسیار دکتر صبور و مهربون من که واقعا جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
پیش فعالی بود،تازه درمان شروع کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عالی هستن دخترم عدم تمرکز حواس داشت خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
بیماری افسردگی داشتم و الان بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
جلسه اوله
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
من حدود ۸سا له که دخترم روهرجا که بگین بردم دکتر تا اینکه معرفی شدم به خانم دکتر نظری با ویزیت اول خوب شد دکتر واقعاخوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
پارتنرم از وقتی مراجعه کرده به دکتر نظری رفتارش خیلی بهتر شده، صبور شده و با مشکلات کنار میاد.
ما راضی بودیم از دکتر
عزیزان من خیلی سختی کشیدم و صبوری کردم برای همین لازم دیدم نظرمو بنویسم ،برای پدر مادرهایی مثل خودم،من ۴سال پسرمو دکتر دیگه میبردم تغییر که نکرد بسیار هم تحریک پذیر شده بود،اما به لطف خدا ،الان که دوماه از ویزیت گذشته یعنی با دو نسخه تغییرات مثبت رو میبینم ،ارزوی بهترین ها برای خانم دکتر و خدا حفظشون کنه،پسر من مشکل بیش فعالی داره
۱۴۰۵/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹ادریانا دخترم مریض پرخاشگر بی قرار اعصبانی پیش فعال وگریه میکرد بانسخه اول امدم پیش خانم دکتر واقعا خوب شدن الانم تحت درمان هستن خانم دکتر فوق العاده دکترخوب ومهربان همه چیز قشنگ توضیع میدن واقعا سپاس گذارم ازشون️
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳برای دخترم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰یک بار امدم زیاد وقت نمیزارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر مهربان وصبوری هستن.تشخیص اتیسم دادن،باتجویز دارو،گفتار وکاردرمانی،بعد یک سال دخترم کاملاخوب شد.خداخیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۲خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دخترم مدرسه نمیرفت خیلی اذیت میکرد همش گریه میکرد اما با کمک خانم دکتر خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خودکشی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴سلام من مشکل وسواس داشتم خیلی زیاد ولی بمرور زمان با دارو بهتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خانم دکتر عالی و باتجربه و با حوصله.انگار قبل از اینکه ما صحبت کنیم خودشون همه چیز رو میدونستن. همیشه میرم حرم دعا میکنم براشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰هنوز یک جلسه رفتم دخترم وسواس فکری داده فعلا دارو دادن وتحت درمانه
۱۴۰۴/۰۲/۳۰با عرض تشکر از خانم دکتر مهربون و صبور، من مشکل کنترل خشم داشتم و افسردگی داشتم خانوم دکتر عزیزم باعث حال خوب الان من شدن من دو سه جلسه پیش خانم نظری عزیز رفتم و با تشخیص عالی و خوبشون بهم دارو دادند و الان درمان شدم و حالم خیلی خوبه و صبر و تحمل بیشتری دارم و اخلاقم بهتر از قبل شده، دستشون رو میبوسم و همیشه ممنونشونم، ممنون خانم دکتر عزیزم، بهترین روانپزشکی هستن که تا الان دیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی خوش اخلاق ومهربان هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸برای دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پسر من مشکل تمرکز داشت و بیش فعال بود اصلا مدرسه نمیرفت و دائما عصبی مزاج بود و گریه میکرد یک جلسه پیش خانم دکتر نظری جان اومدیم و بهش دارو دادن، درحال درمانه و همچنان قرص مصرف میکنه اما واقعا عالی شده هم اخلاقش هم رفتارش، راس ساعت میره مدرسه و با تمرکز و حوصله درس میخونه واقعا نمیدونم چجوری از خانم دکتر تشکر کنم، پسرمو درمان کردن. واقعا خانم دکتر با شخصیت و با حوصله با پسرم صحبت میکردن و تشخیص بیماریشون عالی بود ممنونم ازشون و پیشنهادشون میکنم خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر با حوصله ومهربان
۱۴۰۴/۰۱/۲۴اتیسم و بسیارعالی بود داروهاشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بیش فعالی دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خوب عالی ولی دارو خانه ها از خط خانم دکتر اشکال می گیرند ومیگند خط قبول خواندن است
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تازه میرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بیش فعالی پسذم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳اتیسم تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی و خو
۱۴۰۴/۰۳/۲۹کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر حاذق و مهربان خوش برخوردی هستند بچه من مشکل اضطراب داشت که با مراجعه به خانم دکتر این مشکل برطرف شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عاالی ، پسرم ای دی اچ دی بود با یک دوره درمان کلی فرق کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲هنوز دومین جلسه ست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰اوتیسم شکر خدا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پیش فعال در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خانم دکتر خیلی کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بیش فعالی بچه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسرم adhdداشت نوبت اول مراجعه نتیجه گرفتم و داروها کاملا عالی و مناسب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲هنوزباید نتیجه کاررا ببینم بعد نظر بدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای درمان ای دی اچ دی دخترم رفتم و در حال درمانه،اما تا همینجا عالی بوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دخترم بیش فعالی داره، درحال درمان هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی دختر خوبی هستن دختر من هر چیزی میگفتم بهش باید دو یا سه بار تکرار میکردم تمرکز نداشت اصلا نمیدونستم دارو داره الحمدالله با دارو خانم دکتر خوب شدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بهترین دکتر هستن مهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب بود تا ببینم نتیجه دارو ها چی میشه ولی هزینه هاش واقعا زیاد هست
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار دکتر صبور و مهربون من که واقعا جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴پیش فعالی بود،تازه درمان شروع کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی هستن دخترم عدم تمرکز حواس داشت خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بیماری افسردگی داشتم و الان بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵جلسه اوله
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱من حدود ۸سا له که دخترم روهرجا که بگین بردم دکتر تا اینکه معرفی شدم به خانم دکتر نظری با ویزیت اول خوب شد دکتر واقعاخوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پارتنرم از وقتی مراجعه کرده به دکتر نظری رفتارش خیلی بهتر شده، صبور شده و با مشکلات کنار میاد. ما راضی بودیم از دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱اوتیسم خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸